sajnos januárban belepottyantam saját aknámba, így egy ínszalag sérülés jelentősen visszavetette a felujítás tempóját. De elkészült, vagyis újragyártódott a motorház borítás, szereztem egy másik motort váltóstúl az én szanaszétfurtam helyett, szóval lassan de biztosan halad.
Hát gratula hozzá. Fotóztam egy db-ot én is a nyár végén a kékesen, olyan mint a tied, és lábán jöhetett messzi szülőhazájából. Oltári szakadtka volt de ment gond nélkül. Sok sikert a felújításhoz. Engem is érdekelne egy esetleges szemre vételezés ha készen leszel vele.
de van valahol, majd teszek be. mindig lesem a használtauto és egyebek '75 elötti kínáltát angol és olasz viszonylatban, így akadtam rá, ráadásul egy kolléganőm falujában volt, aki rögtön riasztotta rokonságot és pár óra mulva rengeteg információval lettem gazdagabb, és már a világért sem adták el volna másnak csak nekem :-) 350e lett az ára végülis.
79 ota van az országban, 92-ben kivonták a forgalombol, azzóta áll. motor váltó kosárban de ezekkel nem lesz gond. Sajnos van azért rajta nem kevés jó magyar tákolás a régi időkböl. A karosszéria állapota megdöbbentő igy 44 évesen, sehol egy tisztességes lyuk v rozsda ilyesmi. Egyenlőre felujítás után visszahelyezem a forgalomba simán, késöbb lehet OT de én spec nem ragaszkodom hozzá.
Hihetetlen hogy mik rejtőznek falusi fészerekben, ezis csak ugy került elö hogy tavaly elhunyt a gazdája, és az özvegy fájó szívvel árulta. Megigértem visszaviszem majd megmutatni.
nofene végre megvan a topicom :-) Ime gyönyörűségem fellelés utáni napon már otthon:
'63-as Midget Mk1 Gan2 1098ccm, magyar forgalmis. Lassan de biztosan alakul. Alkatrészeket keresek, főleg elejéhez, sárvédő, motorháztető, váltóalkatrészek, de úgy általában minden érdekel.
Az előző bejegyezésed inspiráló volt, egyből rávetettem magam az angol E-bay-re, hátha tudok valami bátorítót írni, hogy aszongya "azok a Spitek nem túl szépek, amik ezer fontért találnak maguknak új gazdát"....
Az ótó intéződik, még nincs kész; remélem egy-két hét múlva már konkrétumokról beszélhetünk.... erről majd inkább személyesen, név nélkül nem illik pl. vizsgabiztosokat sértegetni..... ;-)
Azt hiszem, nem kéne angol ebay-t nézegetnem. Ezer font körül mennek el olyan Spityk, hogy MOT'd és taxed. A guta meg csak kerülget, ennyi idős korban az meg már nem egészséges... :-)
Hát hogy a fenébe ne lehetne? :-)) Akár közelről is, csak egy kis türelem szükségeltetik hozzá, amíg elintézem a magyar rendszámot. Német platnival nem szívesen mennék ki az utcára. Plusz el kell ismernem, hogy szegénykém nincs a legjobb állapotban, tehát ne várj Oldtimer-show csillogást - az majd az őszi-téli felújítás után lesz....
Köszi a biztatást, de attól félek, hogy számára "épp elég tetszetős" csak az lehet, ahol hátul elfér a két gyerekülés biztonsági övvel. A többi legfeljebb csak elfogadható. :-)
én ugyan nem foglalkoztam Triumphvásárlás gondolatával, de két Spitfire is van a tágabb környezetemben. Az egyiket most ujitják fel éppen - most a motorral vannak gondok, és nem találják az okát.
A másikat (az Szekszárdon van) villámfelujitás után már el is adták.
A pécsi Spitfire felujátásának több fázisát láttam. A motor nagyon egyszerü, de az egész gép nagyon egyszerünek látszik, legalábbis igy laikus szemmel.
A felujitás is elég gyorsan ment (karosszériát láttam, meg az újrabörözött üléseket, stb.)
Amúgy nekem pl. nagyon tetszenek, élöben nagyon kellemes a gép.
Ha veszel egyet, az a pécsi autószerelö, aki ezen a gépen dolgozott (nagyon rendes pasas) szerintem sokat tud segiteni akkor is, ha nem vele csináltatod, hanem magad akarod csinálni.
A "filozófiáddal" teljesen egyetértek - lehuzott tetövel szép komótosan elautózgatni ide-oda...
Szval szeriten a Spitfire jó gondolat. (De nem ártana azért szakikkal is beszélni.)
OK, értettem. A Triumph különben tényleg szép, de Angliából lehet normálisat szerezni, csak a szállítási költség... Tudtommal önhordó, illetve szekrényvázas.
Köszi, de egyrészt roadstert keresek, másrészt a dolog még nem aktuális, mert hál' istennek az X-nek még van két év műszakija. (Két hobbi autó valószínűleg válóok lenne otthon. :-) ) Most a keresés folyik részemről. (Most kéne kitalálnom azt, hogy mit is akarok.)
Hozzá eladó még egy Roadster karosszéria, ami csontüres, csak a fém, homokfújva, cinkkromáttal alapozva. gyári alumínium motorháztetővel. Vannak rajta hibák, de nincs halálra elkorrodálva. A küszöbök és a h. sárvédőívek pedig újak, még a német tulajdonos rakatta fel őket:
Műszakilag teljesen megyegyezik a GT Coupeval, minden átrakható, csak egy szélvédőkeret és tető kell hozzá. De ugye azt sem most. Me gmég néhány csemegét is adok hozzájuk, mint amerikai változatú h. lámpa, de gyárilag E-jellel!
Ha érdekel, hívj (06 20 9 535-469Pintér Zoltán), vagy Írj (a mailem publikus).