Keresés

Részletes keresés

kodika Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7211

Mellkvonal-Fővonal vesztesége.

 

Ha otthon fölöslegesen ég valahol a lámpa, lekapcsolom. Még akkor is ha tudom, hogy ezzel nem tudok annyit megspórolni mint ha korszerübb fűtést jobb szigetelést csinálnék. Valószínűleg a megspórolt áramdíj eltörpül a ez utóbbakkal elérhető megtakaritás mögött, de azért nem hagyom égve fölöslegesen a villanyt. (Sőt még azt sem állítom, hogy a megsporolt pénzt a szigetelésre fogom költeni. Lehet hogy inkább elsörözöm. De akkor is lekapcsolom.)

 

Hülyeség tehát azzal érvelni a mellékvonalak bezárása ellen, hogy az így megspórolt pénz töredéke az egyéb veszteségeknek (ami egyébként lehet igaz is). És attól még pazaroljunk?

 

És végezetül két megjegyzés:

Nem hinném, hogy ebben a topicban helye van a cigányozásnak. Biztos megvannak arra megfelelő fórumok ahol ezt megteheted, de kérlek itt ne.

Úgyszintén nem hiszem, hogy elősegíti a normális vitát, ha "vidékiként", "pestiként" bélyegezzük meg az embereket és ez alapján vélt vagy valós dolgokat feltételezünk róla.

Ha lehetne kérni a továbbiakban mellőzd ezeket. Köszönettel egy valaha "pesti" "vidéki". 

Előzmény: Törölt nick (7192)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7210

RIKA te Tarjánban is laksz meg tanulsz is vagy pesten tanulsz?

 

Sok tarjáni busszal jár fel Pestre van amikor1 óra alatt 2-3 busz is megy. Amikor tülekednek az tuti ki jut fel előbb meg a elővételi jegy is elfogy az szuper.

Általában óránként jár Pestre busz. a Nógrád a 21 esen 5.40 6.40 7.40 8.40 9.40 11.40 13.40 16.00 18.40 a Volánbusz keverve Pásztón Apcon Lőrincin 5.00 7.00 18.00de a  21 esen át is megy 10.40, 13.00 kor A Kunság Volán Pásztó 21 es HAtvanon át jár 7.15 Tarján: 15.20

 

Pesti utasokat a MÁV önként engedte át a Volánoknak.

 

Pásztóról is beraktak egy két buszt.

Ezek 9.45 kor és 18.15 kor indulnak. Stadion aut áll-ról

RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7209

Nos mielőtt még elharapódzna a vita:

 

Ki vitatkozik kivel??? :-))) Mi csak "beszélgetünk"...:-)))

 

a 81-es mellékvonali sebességre avanzsálódott fővonal a kiépítési sebesség alsó szalkaszokon 100 ill 80 km/h helyett sokkal kevesebbel mennek a vonatok.

Salgótarján Külső Somoskőujfalu között vmax= 40 km/h

17 terhelési szakasz vonathosszkorlátozás stb.

 

Bocs, elvesztettem a fonalat. Somoskőújfalu felé valóban 17 ezrelékes emekedő van, ha erre gondolsz.

 

Volt már S.kőujfaluról megfutamodott kocsi is ezt egy Baglyasaljai osztálytársam mesélte nekem.

 

Ahh, ez semmi. Képzeld...egyszer elindult Somosról a gyors a szerelvény nélkül...:-)))

Előzmény: Törölt nick (7205)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7208

Nos honnan veszem az infókat?

Először is 80 km re lakom -tőled azza S.Tarjántól.

 

Másik dolog , hogy nemrég tettem egy Szécsény Rimóc kirándulást S.tarjánon keresztül.

 

Vonattal???:-)))

 

Én minden infót összegyüjtök és mivel  hazánk mind a 93000 km2 érdekel ezért , ha nem haragszol következtetek és megpóbálom elképzelni, hogy mi lenne ha ott élnék ahol éppen vagyok vagy ami érdekel tarület az országból

 

Ugyan, miért haragudnék???:-))) Látod, mosolygok.

 

Salgótarján kisváros és Zagyvaróna Baglyasalja és más korábban falvak tartoznak hozzá.

 

A város szerves részét képezik.

 

Folyamatosan látom a Nógrád buszait Pesten is és az utasforgalmukat is.

 

Erről írhatnál bővebben..., mi az, amit látsz???

 

Remélem nem sértődtél meg kedves RIKA 424?

 

Ugyan....:-)))

Előzmény: Törölt nick (7203)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7207

Azért  az koránt sem mindegy, hogy Starjánról Starján külsőre vagy Somosra kell kivinni az "üres" vonatot. (Távban is szintben is nagy a különbség)

 

Viszont az a vonat, amelyki Somosig közlekedik, onnan is indul vissza. Azonos vonatszámmal, és nem két szerelvényvonati számmal...

 

Állítom ha megcsinálnák a Beszterce lakótelepi vasuti megállót azzal inkább rosszat tennénk, mint jót. Egyrészt nem lenne sok utas aki áttérne a vonatra.

A busz moskét helyen is megáll szemben az egy "tervezett" vasuti megállással, tehát a potenciális utazók kisebbi fele, aki a távolabbi busz megálót használja eleve kiesik (Az embereknek csak kis része szeret gyalogolni. Még akkor is ha így vonatozhatna:-)). A többi lehetséges utasnak meg valószinüleg a végponttal lesz gondja, hiszen az utasok a piacra, korházba, rendelőintézetbe, iskolákba stb akarnak utazni és nem a központban lévő vasútállomásra , St külsőre vagy Zpálfalvára mennének ahovál a vonat (S-bahn) el tudja vinni őket. Biztos vannak ilyenek is, de kevesen. Ők talán majd elgondolkodnak, hogy vonatozzanak vagy buszozzanak. Legyenek ők annyian, mint a mostani buszozok 10%-a (szerinetm ez erős túlzás, de ha akarjátok akár lehet több is)

 

Én nem csak a helyi vasútban gondolkozok. 

Azokra nem gondolsz, akik a hajnali vonatokat nem tudják igénybe venni, mert nincs hozzá helyijárat??? Ha távolabbra akarsz utazni nem elég az Urpinnal elindulni...

Előzmény: kodika (7186)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7206

Rossz a pálya, pedig fővonalról van szó.

 

Rossz, Selyptől Starjánig 60-as.

 

De senki ne higgye, hogy a mellékvonalak bezárása által megspórolt pénzből máshol fejleszteni fognak.

 

Nem hiszem.:-)))

Előzmény: v_peti (7170)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7205

Nos mielőtt még elharapódzna a vita:

a 81-es mellékvonali sebességre avanzsálódott fővonal a kiépítési sebesség alsó szalkaszokon 100 ill 80 km/h helyett sokkal kevesebbel mennek a vonatok.

Salgótarján Külső Somoskőujfalu között vmax= 40 km/h

17 terhelési szakasz vonathosszkorlátozás stb.

Volt már S.kőujfaluról megfutamodott kocsi is ezt egy Baglyasaljai osztálytársam mesélte nekem.

 

Előzmény: RIKA424 (7204)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7204

Amúgy nem vagyok ismerős arra, bár egyszer a vonatoztam Salgótarjánig, és rögtön vissza.

 

:-))))

 

De olvastam, és térképen is láttam, hogy a város hosszanti elhelyezkedésű így alkalmas lenne egy S-Bahn bevezetésére.

 

 

Én meg nemrég olvastam egy utikönyvet Indiáról....:-))))

Előzmény: v_peti (7155)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7203

Nos honnan veszem az infókat?

Először is 80 km re lakom -tőled azza S.Tarjántól.

 

Másik dolog , hogy nemrég tettem egy Szécsény Rimóc kirándulást S.tarjánon keresztül.

 

Én minden infót összegyüjtök és mivel  hazánk mind a 93000 km2 érdekel ezért , ha nem haragszol következtetek és megpóbálom elképzelni, hogy mi lenne ha ott élnék ahol éppen vagyok vagy ami érdekel tarület az országból.

Salgótarján kisváros és Zagyvaróna Baglyasalja és más korábban falvak tartoznak hozzá.

Egyébbként Tarján első helyijárata pont az előbb említet településrészek közöttvolt azhiszem 1955 ben.

forrás: www.nogradvolan.hu

 

A két megye Heves és Nógrád egy ideig közös volt 3. ik vagy 4 .ik kötet.

Folyamatosan látom a Nógrád buszait Pesten is és az utasforgalmukat is.

 

Remélem nem sértődtél meg kedves RIKA 424?

Előzmény: RIKA424 (7201)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7202

Buszok: Anno 1999-2000. környékén kitalálta valamelyik "bölcs" azt, hogy a késő esti és a délelőtti időszakban egyes vonatokat leállítanak. (Valamelyiket csak hétvégén.) Némelyik vonat pótlására a Volánt kérték fel, és néhány helyen emiatt új buszjárat indult, vagy egy meglévő lett meghosszabbítva.

 

Írj erre példát a 81-esen....

Előzmény: v_peti (7154)
RIKA424 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7201

Ott laktak a keresztszüleim anno

Sokat mentünk arrafelé.

 

Ha nem ezen a környéken laksz, és nem is utazol ezen a vonalon, akkor honnan veszed az infóidat????

Előzmény: Törölt nick (7153)
v_peti Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7200

Göngyös: Busszal 75 km, vonattal 100. Sajnos. :((( Nem ártana bevezetni a virtuális km-számítást. Van egy sebesvonat Miskolcról, ami 6:42-jkor érkezik a Keletibe, de ehhez nincs csatlakozás Gyöngyösről. :(

Sprintereket kellene indítani, Ausztriához hasonlóan, amelyek a versenyképes menetidő érdekében csak Vámosgyörkön és Hatvanban állnának meg.

Amikor arra jártam, akkor úgy tűnt, hogy a vonat egy szakaszon kissé lassan döcögött. Igaz, a sík terep miatt ezt talán még lassabbnak lehetett érezni.

Napi 4-5 vonatpár kellene.

 

Előzmény: Törölt nick (7199)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7199

Nógrád megye meg a NÓGRÁD volán amúgy is katasztrófa.

Ők rámentek a Bp M3 Budapestre, de ott is állnak Nógrádon Volánbuszon egyaránt mert csak kedd szerda az a nap amikor kevesebb az utas.

Ne beszéljünk a hétvégéről szombaton 17:30 20:30 között nincs járat a Stadiontól Starjánba.

vonat persze van csajk nem tudják akik csak "busszal utaznak" 19.10 hez sebes csatlakozás

 

Kis falvakba márt nem annyira jó a helyzet van olyan rész ahol egy vonalon 2-3 járat imbolyog.

 

Galgagutánb van és lehetne is ráhordani Acsán is csak 1 busz jön át Erdőkürtről Magyarnándornál leépítettek nem mindegyikhez van csatlakozó stb.

 

Munkanap Romhányból csak Pestre van közvetlen járat visszafelé meg átszállás marad /1013/

 

A buszkonvojok a műszaki meghibásodás esetére jó megoldás hogyan lehet 100 főt elszállítani 1 szóló busszal.

Ilyen az M3-on szokott lenni! Turai Kartali Hatvan Ózd Eger Salgótarján Gyöngyös stb járatoknál. Ott a 80 vasuti fővonallal párhuzamosan kb 130 busz jön fel Bagi csomóponttól

Hatvantól kb 90-100 Gyöngyöstől 50 De egy része bejelentés nélküli olyan "másodrész ami jobbhelyen ki sincs írva" Pl Egerbe a 15:45 18:30 expressz ki sincs irva az se hogy 7:15 kor két busz jön 1 helyett, de megjegyzem korábban az IC 7:10 kor indult azok utasainak akinek nem tetszett a 6:20 Ic oidőpont a 7:15 Eger Bp buszra vándoroltak át!

Vivát Szesza sok eszetek van! Egyetek keszeget!

Azért vándoroltak el az utasok mert egyszer járatokat lehetelen időpontba összevontak pl 5:05 6:40  et 5:56 ra igy az se tudott bemennei vele aki 6 ra az se aki 7 re akart.

Ez a 1993 -94 95 évek 87 es vonal.

5:56 os összevonásnál volt olyan évtizedes Máv os utas aki átment a volánhoz, és azóta se jöttt vissza. Sajnos.

Ic nél is a 7:10 6:20 időpont vándoroltatás se kedvezett mindenkinek!

Normal agyu ember nem csinál iylet csak a SZESZA

 

 

 

 

Előzmény: v_peti (7198)
v_peti Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7198

Azt se felejtsük el, hogy a Volán nálunk tényleg konkurrencia. Igaz, sikerét jelentős részben MÁV-os droidoknak köszönheti, bár ő maga is elég ravasz módon szerzi a kuncsaftokat.* Bár Svájcot kivéve azért lehet példákat találni párhuzamos buszközlekedésre, de ilyen mértéküre, mint ami nálunk van, valószínűleg nem.

*Ahol jó a vasúti kölekedés, ott igyekszik elegendő kapacitású járatot indítani (Pl. Szombathely-Kőszeg vagy Győr-Bp1, ahol meg rossz, ott meg ezt nem teszi (pl. Veszprém-Győr2) Így a közlekedési szövetség is csak akkor lenne nyerő, ha a párhuzamos közlekedés helyett a ráhordó-kiegészítő funkcióra térnének át egyes helyeken, emellett viszont a MÁV viszont megfelelő színvonalú menetrendi kínálatot nyújtana.

 

1:A jelszavuk az, hogy nem lehet álló utas, így buszkonvojokat indítanak. Igaz, azért a MÁV-nak is van még javítanivalója errefelé is.

2: Itt még nem találkoztam üresen kongó busszal. Szombaton (!) is utaztam már 100-120%-os telítettségű járattal.

 

Ott van pl. Nógrád vagy Baranya megye, ahol a Volán nemrégiben több járatot is leállított. Itt is körül kellene nézni, és ahol lehet, ott ezeket ráhordó buszjáratokkal kellene pótolni. Pl. Ha szombaton ment 3 busz, és abból egyet leállítottak, akkor a 2 meglévő helyett pl. 6 ráhordó mehetne. Igaz, nem normál, hanem midi- vagy minibusz célszerű.

 

 

v_peti Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7197

Ha már szóbajöttek a szóló Bz-k. Tudomásom szerint, de remélem ebben majd megerősítenek, a 64-es és a 49-es vonalon nem szóló Bz közkekedett, mégis megszüntették. Sőt, teherforgalom is volt, és a vonalnak lett volna jövője.

Ausztriában meg érdeks módon Szóló Bz-nél alig nagyobb kapacitású járművet fejlesztettek ki a mellékvonalakra!

http://www.einbahn.org/aust-units/5047-065-mt.jpg

 

 

Előzmény: Törölt nick (7192)
M40 120 Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7196

...de Te egy elvetemült Pesti ember vagy vidéken sose éltél nem tudod milyen ott az élet..

 

Személyeskedni szükségtelen. Anékül is lehet érvelni.

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (7192)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7195

Regionlabahn!

 

Ez TAXXX nak ment Bocs!

v_peti Creative Commons License 2005.06.08 0 0 7194

Zalaszentgrót: Farakodás. A peron a vonat méretéhez van igazítva, de hogy mekkora a vonat, azt nem írom le. M47+2 Bhv :)))

 

Előzmény: v_peti (7193)
v_peti Creative Commons License 2005.06.08 0 0 7193

Ez könnyen lehetséges, ugyanis tettem egy kört, a környéken. Régen utaztam már a 25-ösön. (A régi 25-ösön Ukk és Zszentiván között), és el akartam utazni a 24-es vonalra is, mivel ott még nem járatam. Igaz, útibeszámolót nem írtam. A mozdonyszámokat megnéztem, egy kivételével , de nem jegyeztem meg Bobán, és mire visszamentem a folyosóról a fülkébe, az említett vonalon, (amiben 3 db 1. osztályú fülkés kocsi is volt), addigra elfelejtettem.

Amúgy Bobán csúcsforgalom volt. 304 (?)-es Szergej a tehervonat egyik végén, a másikon memtudom milyen. (Körbejárás helyett mozdonycsere a nemzetközi tehernél?) Mellette kék Szeregej (001-es?), kék kocsikkal az 5-en. Egy csörgő, és még egy tehervonat a 6.-on.

 

Zalabér-Batyk: Állomás sok peronnal. 2 magasperon+1 oldalperon (szintén magas).

Milyen bizber van ott? Kissé üresnek tűnt a forgalmi iroda.*

 

*Ki volt írva, hogy ott a kulcs...

 

Előzmény: Törölt nick (7190)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7192

Itt vagyok én is ha kell!
kedves Regionalbahn!

 

Szerintem , sajnos csak Budapest 30-40 km es körzetében van akkora elővárosi forgalom amiről taxxx a budin való utazást említte.

Ma F.abonyon láttam kitolni egy négykocsis gusztusos szerelvényt ami 15:50-16:15 közöttt voltam e szerelvényközélen épp.

Taxx az se tudja hogy megszokásból olyan részben intenziv fordulókat csinálnak lazák melett hogy amig a hiány együtt jár a pazarlással.

Sok lét megtakaítani nem lehet a mellékvonalakon és 110 milliárdos hiányu cég nem a mellékvonalak megszüntétől lesz nyerességes.

Képzeld ahogy a fövonalon egyre több vonatot kérnek a budis hivatkozás miatt és az annyire elfajul hogy összehoz a mellékvonakénál több veszteséget.

Vagy kedvetetlen taxxx

Képzeld ahogy megjelenik a a volánnál a mellékvonalak forgalma ami a fővonalon kis mértékü visszaeslést hoz emiatt egyes járatok ott a mostani kihasználtak gazdaságtalanná válnak.

Eddig a gyors megállt Kál kápolnán, de nem fog mert nem lesz 25 utas aki felszáll rá.

 

Te azért is lobbyzol hogy

Kevesebb fövonal legyen

lásd Szlovén

Tévedsz is nagyokat

2 Ne legyen ráhordó mellékvonal ami fővonalon növelje a teljesítményt vagy szinten tartsa

Másrészt lapátra akarsz tenni nem ötezer hanem 10000 vasutast és tudnod kell a pirospozsgás bakterok végrehajtók , de nézd meg a szellemiek között nőtt a létszám miközbe nincs elég kétkezi  a vonattovábbításhoz.

 

Inkább azon kellene elgodolkodni hogyan lehet fuvart szerezni üzemet telepíteni ahol ezen mellékvonali átoktól sulytott térségben amugy se rózsás extra nagy munkanélküliségü vonalaon legyen valami forgalom.

Nem Kétujfalura vagy Drávafokra gondoltam, Ott Vitézipusztai kisvasut a maga nem kis ráhordásával megszünette a teherforgalmat a vonal azon szakaszán.

De Ott is szeretnél egypár barna bőrünek munkát adni amig eltakarítják és vaskereskedésbe viszik az állami tulajdont.

 

Harmadszor vegyél még egy tényt figyelembe:

14 Pápa csorna például

A vonal építésnek költségét anno a községek és azok modos lakosai is támogatták anyagilag!  Keres rá a neten légy szíves4

 

Keress rá a Pápa Csorna Hév-re!

4.- szer vedd tudomásul hogy ez az ország nem, Österreich azzaz

Az ÖBB megcsinálhatja hogy csak teherforgalom, de a MÁV-nál mondjuk a tehervonat vezetője menet közben észlené hogy nincsenek tovább sínek.

 

Én indulatból fáradtan írok aki akar megért , de Te egy elvetemült Pesti ember vagy vidéken sose éltél nem tudod milyen ott az élet.

Az hogy végigbumlizol bizonyos vegetáló szakaszokat szabad szombat délután és abból átlagolsz hát az már több mint felháborító.

Te az összes Máv-os melett elbujhasz mert annyi rosszindulat nem szorult beléjük se.

Hiába akarsz ésszerüsíteni pénz kell hozzá.

Hiába akarsz buszokat vetetni azok vagy lassabak egyes helyeken vagy nem működnek megbízhatóan.

Nézd meg szerett tabnítványod A-G. aki a 64 esen azt tapasztalta,hogy köszönőviszonyba sincsen a menetrend a valósággal és ez nem helyi ügy, a vonatpótló nem munkéásjárat ami itt ott megáll akkor megy amikor neki tetszik és önkényesen szabályt alkot.

Harmadrészt továbbmegyek:

Ha tényleg buszokat akarsz akkor utasszerzés céljából Kórház SZTK Iskola Középiskola Főiskola Ipartelep Ipari park érintésében és 6:00 munkakezdésben 14:00 műszakváltásban 22:00 " váltásban gondolkozz!

azaz nem a meglevő pár vonat helyett kell busz henem meghosszabítva esteleg a vonatot buszt kombinálva /minimum 2-3 vonat vonalanként mert akkor ellopják a sínt/

 

És mégegy fontos szempont a Kisterenye Kál Kápolna Nem világvárosok de érdemes Kisterenye helyett Salgótarjánban gondolkodni vagy Kál heyett Füzesabonyban /Debrecenben/

Azért mert így lenne logikus.

Nállunk a Volán vezető a 10 km es buszt 20 km re nyujtja a 37 km-est/Eger Mátraballa/ 67,5 re /eger-Mátraballa-Salgótarján/stb azaz hosszított utvonalon gondolkodik.

De még se képes kiszolgálni minden igényt.

Mindemelett ha leállna a forgalom mivel etniakai térség Mátraderecske stb hamar elopnának mindent pedig 28 km en 21 tonnás kővonatokra felujjított rész van ezenb a vonalon.

/84/

Ha nem marad napi 3 bz ingázva egy Bz akkor ellopnak mindent.

Kőbánya Recsken vagy Leier téglagyár netén Recsen Mártamindszenten az Erdészet kocsit ad fel Liszkón a fémmű van tehát van teherforgalom Én 18 kocsis tehervonatot láttam Dácsiával  nyomulni , de ha nincs személyvonat akkor vége a vonalnak lásd: Enying Lepsény között is beleloptak a pályába avgy néz Rcsktől nem messze van Ózd ott is ment ki a vezér a bobóval, de egy idő után veszi észre hogy nincs tovább..... sín Tehát így is lehet gondolkodni.

HA MEGSZÜNIK A SOK ÁLLOMÁSI SZEMÉLYZET DE VAN MÉG NÉMI FORGALOM AKKOR FENNMARADHAT A FORGALOM ÉS A FŐVONALAKON SE KELL UTAS ÁRU CSÖKKENÉSTŐL TARTANI.

 

Zárszónak fogadj el egy jó tanácsot!

Debrecen Eger közé a Hajdu volán berakott 2 uj Eger Debrecen Eger járatpár

Igen ám csakhogy a mindennap ünnepek alatt is közlekedő járatokat leállította a Tavaszi szünetre 4 napra.

Egerben mivel nem Hajdu megye nincs kihirdetve én a honlapjukon találtam rá , tehát megszívatták azokt az utasokat is akik az uj járatokkal egyidőben korábban közlekedtett megszüntett járatokat választották mivel számított az Agria a Hajdu Volánra abban Hogy Eger Füzesabony Besenyőtelek között is kiváltják a járatokat néhányat törölt is hétvégén , de mivel ünnepek voltak ünnepi " + " közlekedés így a leállított járatok pontb ilyen napokon jártak így szívatás volt az utasok felé.

Tanulság sose bízz a Volánokban!

Van olyan hogy az ország egyik részén munkanap a másik részén szabadnap a harmadik részén ünnepnap Ők nem kompatibilisak egymással sajnos!

Teezt nem tudhatod Budapest meg a 2700 falu igen messze van egymástól akinek meg nincs autója az szívja meg a f@... mert csak egyéni közlekedéssel lehet kiváltani a dolgokat.

 

Ünnepnap "+" nap a vasut nem áll le ha meg korlátoz valamit azt jó előre akár fél évre egy évre áttkinthetően lejelenti.

XII 31 XII24 25 stb

a buszos példa tavaszi szünet alatt volt! a buszok más időszakokban meg járnak vasárnap is  logika =0

 

Azt se felejtd el hogy ha a JV nem dolgozik lekiismeretesen akkor ugy jár mint gamrc a Rajkáig utazott a 140 km jeggyel lés nem vették észre hiszen 200 km t kelett volna fizeni km-ben!

 

Ja és egy kétrészes Bz azt nem tudod , hogy 5 részes BZ-t hogy ellenőriz a kaller? 5  megállóközönként kerül sorra egy kocsi !

Ott nem lehet Táblás megállóhely miatt bevételkiesés? Dehogynem

A szólón legalább beszedik a pénzt! Meg a + 1 mellékes Bz-n is!

 

Az eddigi Vonatpótlók a fogyatékos szervezés miatt nem válatk be és a 40-es fővonalon nem lett több IC  /20 millát Pécs meg a Megye adta a megszünett 1 db IC párért/

Tehát sehol nem jelent meg a megtakarítás sajnos.

Te ezt nem tudod naívul hiszed a magad elméletét bele vagy zsongva és Pesti ember lévén egy két negatív dolgot átlagolva jutsz el hamis következteésre.

 

Mindig átlagolsz!

=(ÁTLAG)?

 

Magyar Szlovéba is belebuktál! Saját számaidba!

Előzmény: Törölt nick (7191)
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.08 0 0 7191
Úgy látszik, hogy taxxx nélkül gyengén megy ez a topik...
Törölt nick Creative Commons License 2005.06.08 0 0 7190
Peti nem utaztál ma a 8802-vel? Jánosházán mintha téged láttalak volna a keresztkor!
Előzmény: v_peti (7189)
v_peti Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7189

Egyrészt nem lenne sok utas aki áttérne a vonatra.

mert ha 10-20-30 %-kal csökken a buszon utazók száma,

 

Két egymásnak ellentmondó mondat.

 

Előzmény: v_peti (7188)
v_peti Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7188

Mi lesz ha ők vonatra szállnak? Nekik valószínűleg jobb lesz (Hiszen egyébként nem tennék), de a maradék biztos szívni fog, mert ha 10-20-30 %-kal csökken a buszon utazók száma, akkor csökken a volán bevétele, ami autómatikusan (és tegyük hozzá logikusan) a járatok ritkításához vezet.

Korábban mintha arról lett volna szó, hogy zsúfoltak a buszok. Akkor majd csökken rajtuk a zsúfoltság.

 

Előzmény: kodika (7186)
kodika Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7187

Én se értem hogyan mehettem át helyesírásból az éretségin:-)

Mindig utálom, ha valaki figyelmetlenül, sok hibával küldi el a hozzászólását. S lám, most én is.

Elnézést.

Előzmény: kodika (7186)
kodika Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7186

Salgótarján-Somos-S bahn igérem utoljára!

 

Azért  az koránt sem mindegy, hogy Starjánról Starján külsőre vagy Somosra kell kivinni az "üres" vonatot. (Távban is szintben is nagy a különbség)

 

Állítom ha megcsinálnák a Beszterce lakótelepi vasuti megállót azzal inkább rosszat tennénk, mint jót. Egyrészt nem lenne sok utas aki áttérne a vonatra.

A busz moskét helyen is megáll szemben az egy "tervezett" vasuti megállással, tehát a potenciális utazók kisebbi fele, aki a távolabbi busz megálót használja eleve kiesik (Az embereknek csak kis része szeret gyalogolni. Még akkor is ha így vonatozhatna:-)). A többi lehetséges utasnak meg valószinüleg a végponttal lesz gondja, hiszen az utasok a piacra, korházba, rendelőintézetbe, iskolákba stb akarnak utazni és nem a központban lévő vasútállomásra , St külsőre vagy Zpálfalvára mennének ahovál a vonat (S-bahn) el tudja vinni őket. Biztos vannak ilyenek is, de kevesen. Ők talán majd elgondolkodnak, hogy vonatozzanak vagy buszozzanak. Legyenek ők annyian, mint a mostani buszozok 10%-a (szerinetm ez erős túlzás, de ha akarjátok akár lehet több is)

Mi lesz ha ők vonatra szállnak? Nekik valószínűleg jobb lesz (Hiszen egyébként nem tennék), de a maradék biztos szívni fog, mert ha 10-20-30 %-kal csökken a buszon utazók száma, akkor csökken a volán bevétele, ami autómatikusan (és tegyük hozzá logikusan) a járatok ritkításához vezet. (A Volán nem MÁV, hogy a végletekig halmozhassa veszteségét)

Tehát azáltal, hogy sok pénzért "jót" tettünk kevés embernek, a többséget jól megszivattuk. Dehát a sinen ott döcög a vonat és mi azt úgy szeretjük....

v_peti Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7185

Sógoréknál is van olyan vonal, ami elég gyenge forgalmú volt annó. (Neusiedlerbahn Fertőszentmiklós-Pomogy-Nezsider), de mégis villamosították, és bevonták a közlekedési szövetségbe, és sok közvetlen vonatot indítottak Bécsbe, így megnövelték a forgalmat.

 

De nem győzöm elégszer leírni, hogy tőlünk nyugatra, ha leállítanak egy vonalat, akkor ott 2-3 év múlva esetleg újra fel lehet venni a forgalmat, de nálunk dzsungellé változna a pálya, és ellopnák a síneket, ezért egyes vonalak funkciói között az állagmegóvás is fontos szerepet kap. Erről sohasem szabad elfeledkezni.

 

Törölt nick Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7184

Kedves Taxxx!

 

Remélem, hogy nem sértettelek meg az előző hozzászólásommal.

 

Tkp. tudom, hogy mit akarsz, de nekem akkor is úgy tűnik a hozzászólásaid alapján, hogy nem tudsz - vagy nem akarsz - különbséget tenni az egyes mellékvonalak között.

 

Én magam is azt mondom, hogy van olyan vasútvonal, amit bűn lenne tovább üzemeltetni (hadd ne mondjak példákat).

 

Viszont akad néhány olyan is, amit egyenesen bűn lenne bezárni. Pl. ott, ahol a közúti közlekedés nem tud elfogadható alternatívát nyújtani (ismét csak hadd ne mondjak példákat, mert elfogultsággal vádolnának).

 

RB

Előzmény: Törölt nick (7182)
v_peti Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7183

De ok keresés helyett,  sápítozás, anyázás és legfőképp KIFELÉ mutogatás folyik.

 

Olvasd el a 7133-as hozzászólást. Ott is pont arról van szó, hogy a MÁV-os droidok miatt pártolnak át az emberek a Volánhoz.

 

Előzmény: Törölt nick (7177)
v_peti Creative Commons License 2005.06.07 0 0 7181

miközben 10-15 fő szolgálja ki a Bz-t

 

Máshol meg azt írod, hogy ezeknek az embereknek is munkát kell adni.

 

Amúgy meg ahol szóló bolyong, ott a személyzet nagy része már ki lett, vagy ki lesz váltva.

 

Előzmény: Törölt nick (7178)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!