Nekem Porscheban 20K-t mondtak a kerékben lévő nyomásérzékelő darabjára. A 45K-t a kerékívben lévő jeladóra értetted ? Azt el tudom képzelni.
Szóval ebben az árban benne volt :
- 4x nyomás érzékelő
- 4x jeladó
- vezérlőegység
- tetőantenna
- kábelkorbács/csatlakozók
- beszerelési leírás
Miért kellett ez nekem ?
- 18-as kerék S-Line futómű. Úgy vettem észre nagyon érzékeny az autó a jól beállított keréknyomásra, a francnak van kedve állandóan a kúton ellenőrizgetni
- jó kis "kaland/élmény" volt a beszerelés is
- mindíg kell valami új játékszer, egyébként unalmas lenne az élet egy idő után : ) (tervezek majd még más retrofitet is)
Néztem Ebay-en is darabonként összeválogatva de :
- ki tudja milyen kukázott/lopott cuccot sóznak rád
- az ár szállítási költségekkel együtt nem jön ki olcsóbban (sőt)
- Kufatecnél VIN alapján küldik a (gyári, új) cuccot, szóval biztosan jó minden cikkszám az autóhoz
- Segítenek, ha van kérdés
Persze még kell majd nyomásérzékelőket venni a nyári kerékhez is.
Nem ismered a terméket, csak szólok, a kerékszenzorok darabja 45.000ft!!!!
Amúgy meg mindenki döntse el saját maga, hogy mi mennyit ér meg neki. Neked ez sokba kerül, de azért máson csodálkozni, hogy képes ezt-azt költeni valamire, sztem butaság.
Most végeztem a keréknyomás fogyelő rendszer beszerelésével (A6 4F 3.0 TDI Quattro ASB motorkód tiptronic 2006/08-as). Kufatecnél rendeltem (őket is megkérdem :) Igazából két dolog van még hátra :
- Milyen biztosíték kell neki tudja valaki ? Az Elsában nem egyértelmű. Ha jól értem 2007-es modellévtől 15A kell 2006-ig 5A ? Most akkor melyik ?
- A bal hátsó keréknél elcsesztem a vezetéket, stekkert, tud valaki ilyet alkotni nekem ?
Őszinte leszek, nem szedtem még le benne, elég lesz mielőtt viszem, tehát 1 hét múlva már okosabb leszek. Nekem amúgy pont alu van benne.... Elöljáróban csak annyit, szerintem nem komoly mutatván szétszedni. Műszerfalat miért kellene kiszedni?
A 4 ajtóból 1 perc alatt kipattintható, a kesztyűtartó feletti az kicsit kényesebb és van még a kardán box, szerintem az sem komoly. A fóliát pedig nem tudom milyen módon teszik rá, de koplett kocsikat szoktak fóliázni tehát tuti ottmarad :) Egyébként ahogy olvastam, a gyári fa is fólia...
Az enyèm isd 2.7-es ès tudtommal 8.3 lityi megy bele!Az "èn" szervizem aral olajjal dolgozik!15-17ezer utàn mindig cserèlem de egy decit nem kell utànna toltenem soha!!!!!!!!!(ha jol tudom 5W-30)
Orommel olvasom,h sikerult megoldani az ablakmoso problèmàt..... :))))
kérdésem lenne 2005 ös a6 gyujtaskapcsolo problémával találkozott már valaki!???
ebben ha elforditom akulcsot nem akar semmit sem csinálni csak ha több ször probálo vagy erösen nyomom befelé, de van amikor az automata inditozás tehát agyujtás után következik, nehezen akar inditani , pontosabban az inditozás folyamatot elinditan :)
esetleg megoldás?? kapott egy kis olajat..
ui.
van egy kis hátso szárnyam csomagtér ajtora a6 ra valakit érdekel esetleg? ritka, én azért vettük le mert ABT -t kap körbe
szerintem csak igy tovább 0w-30at neki! megérdemli. szerintem. a kmtől ne ijedj meg mert a 2.2es biturbos mercinkbe majdhogynem 400ezernél is eztetet tőcsük oszt jó:))))))))))) .
Megkérdezem inkább tőletek a biztonság kedvéért. 2.7tdi-be tényleg 8,2L olaj kell? milyen ajánlotok bele? 0W-30 lett elvileg utoljára belerakva. Most 200.000 km van benne, 0W-30 továbbra is vagy esetleg 5W-30? Castrol? Szerintetek?
Most még ismerkedem vele, helyzetjelző cserés volt az egyik, erről nem is beszélnék mert vagy fél óra volt... borzasztó. Az elkövetkezendő pár hétben rendbe szeretném tenni először. Olajcsere, szervószivattyú stb amiket ki kell. Aztán most nézem, hogy elvileg 8,2l olaj van benne, ami számomra hihetetlen, de ha annyi kell, akkor annyi kell. Egy nagyon alapos vegyszeres takarítás is lesz rajta mert cigiztek benne. Aztán kormány és váltógomb bőrözés. Mondjuk sokkal jobb a helyzet mint gondoltam mert tényleg csak a bőrön lévő kis festék kopott meg, amit a gyárban is mondtak (ott dolgozom), hogy előbb lekopik mert festett. A váltószoknya az olyan mint az új. Aztán az MMI körül a hangerő gombnál is kopottabb és azt is megcsináltatom. Konkrétan a díszléceket és a kardánboxot karbonnal lefóliáztatom karosszériafóliázóval. Pont olyanra mint az RS6. Annak is megörültem, hogy a nyári kerék az gyári RS4-es Audi felni és nem is kicsi mert 19"-os. Aztán tudod majd ha minden kész akkor majd meglátom, hogy mire marad még :)
A hátsó ablakmosó fúlyókát pedig "A6-Sline" javaslatár egy kis tűvel megpiszkáltam és láss csodát, tényleg jó.