Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

vernegyula Creative Commons License 2007.09.10 0 0 775

Szia,

 

 

Bánhegyi Gábor +36 30/9448-769; 70/3619-224, Bp. XIV ker. Tengerszem u 80.

 

kicseréli/felújítja.

Előzmény: mumtaz (771)
AAAAAAAAAAAAAAA
pintern Creative Commons License 2007.09.10 0 0 774
Mi a véleményetek erről a termékről? Érdemes-e vele foglalkozni?
http://cgi.ebay.de/tuning-chip-for-vauxhall-vectra-X18XE-1-8-16V_W0QQitemZ320153943991QQihZ011QQcategoryZ32094QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
mumtaz Creative Commons License 2007.09.10 0 0 773
Más oldalakon is azt írták, hogy ez a szalagkábel elcsúszásának/érintkezésének/törésének tipikus opel hibája.

Előzmény: Shomee E34 (772)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.09 0 0 772
MEg eleht csinálni,speciális forrasztópáka kell hozzá és 1x1mm-es ledek....hagyd a fenébe,bontottal jobban jársz!
Előzmény: mumtaz (771)
mumtaz Creative Commons License 2007.09.09 0 0 771
Pixelhibás kijelzőre valaki tud segítséget. Esetleg linket, ahol le van írva, rajzolva a pontos hiba és megoldása. Kézügyesség van, csak nemtom, hol keressem a hibát. Bár, ha valaki jó áron megoldja, esetleg az is jó lehet.
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.09 0 0 770
NEm szelephang véletlenül?egyenletes vagy szaggatott?
Előzmény: Szlacsi (768)
pintern Creative Commons License 2007.09.09 0 0 769
Sziasztok!

Valaki megtudja nekem mondani, hogy mi a különbség az X18XE és az X18XE1-es motorkód között és hogy honnan tudom meg, melyik az enyém.
Szlacsi Creative Commons License 2007.09.09 0 0 768
Helló Urak!

Megnézettem a kipufogóm, nem fúj ki.
A hang a motor jobb oldala felől jön és olyan 2700-as fordulattól erősödik fel. Valami tipp? Pont olyan a hang mintha a kipufogó kifújna, tehát egy határozott fújó hang.
Gondoltam arra is ,hogy berezonál valami. Sem kontroll lámpa, nem ég, sem a menetteljesítménnyel nincs gond. Tiszta kockalada lesz a végén-ha elkezd fütyölni :-)
Igazából azért izgat, mert ha olyan előjel, akkor lehet később még nagyobb lesz a baj.
Pl amikor a turbóm fütyölt és én fütyöltem rá. Na meg is égett rendesen, ki kellett cserélnem.
Üdv
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.08 0 0 767
Fater tempomatja magától meggyógyult 2 hét után :)

Törölt nick Creative Commons License 2007.09.07 0 0 766
akkó' hengerfejes az autó és a kipufogógáz belemegyen a vizkörbe
Előzmény: rdeck (764)
specko Creative Commons License 2007.09.07 0 0 765

Attól függ, hogy milyen használat alatt ment fel 90-re.

Ha városban használod, dugó van, akkor azt mondják, hogy mindenkinek felmegy benzinesnél.

Amúgy nekem egyszer volt, hogy túlmelegedett (100-110), és bugyogott ki a tartályból. Megnéztem utána és kevesebb hűtővíz volt benne mint kellett volna.

Feltöltöttem, és azóta nem volt ilyen gondom hálistennek.

Előzmény: rdeck (764)
AAAAAAAAAAAAAAA
rdeck Creative Commons License 2007.09.07 0 0 764
Köszönöm a segítséget, a kódot majd kiolvasatom.
Lenne egy másik "apróság": melegedett a motor a hütővíz hőmérsékletével együtt, leállítás után bugyogott a kiegyenlítőtartály,
stb. -> hengerfejtömítés csere. Megtörtént, minden ok, de pár nap óta, igaz ugyan, hogy jóval kisebb mértékben, de újra gyanús jeleket
tapasztaltam, pld.: 92 helyett kb. 94-95 körüli a hőmérséklet, leállítás után alig hallhatóan, de "kuruttyol" a hűtővíz.
Van valakinek ötlete?

Üdv,
KCS
Előzmény: specko (762)
pintern Creative Commons License 2007.09.06 0 0 763
www.opelbonto.hu A legtutibb. Ritka, hogy valami nincs nekik, ha mégis 1hét alatt beszerzik.+postai utánvéttel is bármit. Csak ajánlani tudom mindenkinek.
specko Creative Commons License 2007.09.06 0 0 762

Először olvastasd ki valahol, hogy milyen hibát jelez a motor.

Utána kezdj el bármit is csinálni.

rdeck Creative Commons License 2007.09.06 0 0 761
Sziasztok!

Az autóm típusa: Vectra B X20XEV CDX, aut. váltó
Pár hete folyamatosan ég a motor diagnosztikai lámpa, 4500 fölé nem megy a fordulat.
Több helyen olvastam, hogy a főtengely(vezérműtengely?) jeladót kell kicserélni.
A kérdésem, hogy ez mennyire bonyolult művelet, házilag megoldható-e.

Előre is köszönöm,
KCS
djkoxi Creative Commons License 2007.09.06 0 0 760

Szia!

 

Kár hogy nem működik a vectra b oldal. Ott olvastam régebben, hogy ez típushiba. Az ABS tömbön a forrasztások kontakthibásak. Ez a jelenség volt már több tagnak is, és az átforrasztás megoldotta a problémát.

Az lehet, hogy a Te autódnak más baja van, csak segítségképpen írtam le amit ott olvastam.

Előzmény: tobijano (756)
H Geri Creative Commons License 2007.09.06 0 0 759

Szasztok!

 

98-as B Vectra kombira keresnék hátsó lexus optikás lámpát vmi szerényebb küszöböt illetve spoilertoldatot elöre hátra, vmint 2.5 v6-ra sportkipufogót!

 

az se baj ha külföldi linket adtok meg!

tobijano Creative Commons License 2007.09.05 0 0 758
Próbáltam nagy erővel fékezni, mikor égett a lámpa. Blokkoltak a kerekek.
Előzmény: Shomee E34 (757)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.05 0 0 757
Sztem nem feltétlenül panelrepedés,faternak égett egy időben a légzsákkal együtt,mert szétcsúszott az ülés alatt egy csati.
DE siófokon állítólag van egy jó bontó,rákérdezek neked,ha fontos!
Előzmény: tobijano (756)
tobijano Creative Commons License 2007.09.05 0 0 756
Jó estét minden VECTRA-snak! Gondom van a 2000 évjáratú, 1.6-os gépemmel, s azért írok, hátha valaki ad egy jó ötletet. Kb. 3 hónapja szórakozik az ABS. Hol szépen dolgozik, hol világít a lámpa, hogy nem működik. Elvittem szerelőhöz, aki megállapította, hogy panel-repedéses. OPEl szervíz kicserélné, 260 ezer forintért. De állítólag bontóban csak 40 ezer körül van. A gond az, hogy ebbe a kocsiba valót egyenlőre nem tudok szerezni. Tudtok valahol esetleg olyan bontót, ahol valószínüleg kapnék?
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 755
Az 1.8-ason rétestésztában jött szét a hátsó dob,vettem rá 18.000-ért egy full saválló Parragi dobot,azóta semmi baj,viszont mióta rendesen "kiégett",elég erős hangja van(nem az a tutuló,mint a hülyegyerekeknek),mély,érces,hosszú távon viszont zene nélkül idegesítő.
A gyári is kb ennyi lett volna,ezért lett saválló,nem tuning célból! ;)
Előzmény: Szlacsi (753)
AAAAAAAAAAAAAAA
Szlacsi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 754
Köszi a reagálást, közben megoldódott. A tech 2- es műszer megszüntette a lámpaégést. Vagyis csak a hibát tárolta el, más nem sérült. igy legalább ezt megúsztam
Előzmény: 3.0 4x4 v6 (708)
Szlacsi Creative Commons License 2007.09.03 0 0 753
Helló Urak és persze Hölgyek!

Érdeklődnék tud e valaki egy körülbelüli összeget mondani a diesel autóm kipufogó cseréjére.
Jó lenne bontott is, de ha tudja valaki az új ár is érdekelne. Elöl kifúj, hátul meg már lett hegesztve. 99-es évjáratú 2000ccm Dti a vas.
Előre is köszi
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.03 0 0 752
MEgint melegszik ez az átok :S

Vízpumpa-kérdést nem tudom,de rákérdezek fatertól!Szerintem biztos,h jó állapotban van,az öreg odafigyel az ilyenekre.DE hogy mivel lett összerakva...ez jó kérdés.
NEm tudom,h mi lehet a baj,megkérdezem tőle,h a venti mennyit dolgozik,mert ha az nem megy állandóan,akkor elvileg nem melegszik,nem?


LEfelé csal?Ez meg mekkora faszság,nem? :S Hülye megoldás sztem...

MÁS:

Ti milyen gyakran csrerélgettek műszerfal(alle) égőket?MErt nekünk eddig mindegyik opelunk olyan volt,mint a karácsonyfa,persze a villogós verzió!
Mondtam már Apának,h be kéne ledeztetni aztán soha többet nem lenne baja vele.
Törölt nick Creative Commons License 2007.09.02 0 0 751

Igen, TECH műszerrel rá kell méretetni, és lehet, hogy kell amjd egy óaAhogy a kolléga irta alább kell egy vizhőfok jeladó (920 forint) az amelyik a kompjuternek adja a jelet.

 

Vizpumpa lapátjai OK és gyári piros hűtőfolyadékkal lett összerakva ?

 

Előzmény: Shomee E34 (746)
Mongoose11 Creative Commons License 2007.09.02 0 0 750
én is voltam ilyen cipöben igen szervizben ki tudják kapcsolni a pilácsot de én inkább kivettem az izzot a müszerfalbol mert én is müszakira vittem mert amugy szólnak érte hogy világít mert igy kocc esetén nem biztos hogy felfujódik
Előzmény: Szlacsi (707)
mumtaz Creative Commons License 2007.09.02 0 0 749
Újabb kérdés: Az első kerekekhez tudtommal 2 vezeték mehet le. Az egyik az ABS jeladóé lehet, a másik a fékbetét kopásjelzőé. De melyik melyik, mert az egyik vékonyabb, a másik vastagabb. Azért kérdem, mert az autóban a vékonyabb át van vágva és le van szigetelőzve. Gondolnám, hogy ez a kopásjelzőé.
H Geri Creative Commons License 2007.09.01 0 0 748

Shomme E34

 

Azt hogy mennyit csal a höfokjelzöd  azt Opel szakszervízbe todod kideríteni,computerral próbakör alatt mert a müszerfalnak és a computernak is külön mérömüszere van elvileg!

 

De ha bemész egy ilyen helyre azt elég Ólcson meg lehet úszni!

 

Egyébként a B-s Opelok 10 fokot csalnak lefelé! Vagyis ha a müszerfalon 100 fok az a valóságba 110!

 

Még olcsóbb megoldás kis megfigyelési munka a termosztát ha gyári 92 fokon nyit a ventillátor 102 fokon kapcsol be elöször!

 

Figyeld ki ezt a két dolgot és közbe nézd a müszerfalon hogy ilyenkor mit mutat a müszer!

mumtaz Creative Commons License 2007.09.01 0 0 747
Változás, hogy a leírt hiba már tuti nem dugulás, vagy hasonló. Ma beröffentettem a gépet benyával. Monsanom sem kell, alig bírtam felpörgetni a fordulatot a 2000 alatti tartományból, de mikor fölé ment, már jobban vette a fordulatot, de nem tökéletesen.
Alapjáratot alig bírta tartani és hullámzó volt. A fura az egészben, hogy most nem gyulladt ki a visszajelző lámpa. Illetve egyszer igen, de akkor csak rövid időre.
Légtömeg-mérő lenne?
Előzmény: mumtaz (728)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.09.01 0 0 746
Hogy tudnám meg biztosan,h csal a műszer?MEgint melegeszik... :S
Előzmény: Törölt nick (743)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!