NEm rossz,de elvi síkra helyezzük a vitát=én szívesebben kapcsolgatom a fix intervallumost egy Opelben,mint állítgassak egy VW-ben,de legszívesebben lefelé húzom egyszer a kart,ha egyet akarok törölni,mint a BMW-ben ;)
Még a régi 'A' vekimnél, de a 'B'-nél is gondolkoztam/gondolkozom, hogy a VW-ben az ablaktörlő szakaszos időzítője hogyan lehet megoldva. Annál nagyon tetszik az a megoldás, hogy szakaszosba kapcsolom egy törlés erejéig (gyakorlatilag csak oda biccentem a kapcsolót), akkor töröl egyet, majd amikor már megint elegendő vízcsepp gyűlt össze, akkor ismét bekapcsolóm és ott hagyom a kart. Megjegyzi a két törlés közti időt és onnantól ilyen időközönként töröl szakaszosan, míg újra el nem játszom.
Szerintem ez baromi jó megoldás, mert így legalább valóban az "esőhöz" lehet igazítani az intervalluzmot és nem egy pici kapcsolóval állítgatom az előre beállított időközökre. Így legalább valóban akkor töröl, amikor kell.
A VW-ben ez valami külön kis doboz lehet, vagy bele van integrálva a fő elektronikai rendszerbe?
ILyen lehetőség engem is érdekel! Állítólag nem nagy dolog,meg lehet várni a kivitelezést,de én nem ismerek ilyet személyesen,aki ezzel foglalkozik. Szóval ha valaki tud,ne tartsa magában!
Én csak a BMW-n tudom,hogy cserélhetők egyesével a pixelek az Inspection melletti mezőkben,ami a megtehető utat stb mutatja....nem board!
NEm tudom,csak gondolom,h az Opelnál is hasonló lehet,mert ezek a a pixelek is kis négyzetek,mint a Bömcsinél,nem egy nagyobb összefügő kijelző,mint sok márkánál.
Szóval a bajornál a folyamat:pixelek előzetes elhelyezése egy ragasztócsíkra világító résszel lefelé,aztán ezeket sorban össze kell forrasztgatniaz elvet nem tudom,de ha érdekel,rákérdezek pontosan!
Üdv mindenkinek. Egy kis segítségre lenne szűkségem. A vectrám bőrkormánya szétfoszlott és szeretném újra bőröztetni. Érdekelne, hogy hol tehetném ezt meg és hozzávetőlegesen milyen összeg tenne ez ki. Segítségeteket előre is köszönöm.
:-D köszi. Most még olyan mintha tuning verda lenne.De én tudom hogy nem az!! gondoltam arra is, hogy valami spirál pörgése okozza, de arra nem tudok semmi ilyesmit. majd kiderül ha megáll....
Én is gondoltam cserére, de mivel típushiba, így az "új"-nál is előjöhet akár azonnal ugyanaz a hiba. Az enyém nem azért zavar, mert egy pici hiba van benne, hanem azért, mert egyáltalán nem lehet leolvasni, amit kiír.
Találtam embert, aki 20 ezerért megjavítja fél év garival, de mi az úristen kerülhet rajta 20000-be, ha csak érintkezési hiba.
Ha tudnáőm, hogy hol és mit keressek, akkor meg tudnám javítani. Nem vagyok műszerész, de forrasztottam már SMD alkatrészeket.
Mi a véleményetek erről a termékről? Érdemes-e vele foglalkozni? http://cgi.ebay.de/tuning-chip-for-vauxhall-vectra-X18XE-1-8-16V_W0QQitemZ320153943991QQihZ011QQcategoryZ32094QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Pixelhibás kijelzőre valaki tud segítséget. Esetleg linket, ahol le van írva, rajzolva a pontos hiba és megoldása. Kézügyesség van, csak nemtom, hol keressem a hibát. Bár, ha valaki jó áron megoldja, esetleg az is jó lehet.
Megnézettem a kipufogóm, nem fúj ki. A hang a motor jobb oldala felől jön és olyan 2700-as fordulattól erősödik fel. Valami tipp? Pont olyan a hang mintha a kipufogó kifújna, tehát egy határozott fújó hang. Gondoltam arra is ,hogy berezonál valami. Sem kontroll lámpa, nem ég, sem a menetteljesítménnyel nincs gond. Tiszta kockalada lesz a végén-ha elkezd fütyölni :-) Igazából azért izgat, mert ha olyan előjel, akkor lehet később még nagyobb lesz a baj. Pl amikor a turbóm fütyölt és én fütyöltem rá. Na meg is égett rendesen, ki kellett cserélnem. Üdv
Attól függ, hogy milyen használat alatt ment fel 90-re.
Ha városban használod, dugó van, akkor azt mondják, hogy mindenkinek felmegy benzinesnél.
Amúgy nekem egyszer volt, hogy túlmelegedett (100-110), és bugyogott ki a tartályból. Megnéztem utána és kevesebb hűtővíz volt benne mint kellett volna.
Feltöltöttem, és azóta nem volt ilyen gondom hálistennek.
Köszönöm a segítséget, a kódot majd kiolvasatom. Lenne egy másik "apróság": melegedett a motor a hütővíz hőmérsékletével együtt, leállítás után bugyogott a kiegyenlítőtartály, stb. -> hengerfejtömítés csere. Megtörtént, minden ok, de pár nap óta, igaz ugyan, hogy jóval kisebb mértékben, de újra gyanús jeleket tapasztaltam, pld.: 92 helyett kb. 94-95 körüli a hőmérséklet, leállítás után alig hallhatóan, de "kuruttyol" a hűtővíz. Van valakinek ötlete?
www.opelbonto.hu A legtutibb. Ritka, hogy valami nincs nekik, ha mégis 1hét alatt beszerzik.+postai utánvéttel is bármit. Csak ajánlani tudom mindenkinek.