Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 895
Egyszerűen nincs infóm a rendszerről. Nézegetem a kapcsolási rajzokat, de ebből csak a fizikai kapcsolatokat tudom megnézni.
AAAAAAAAAAAAAAA
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 894
Ha villog folyamatosan, akkor pedig elvileg tényleg az immo lehet. :(
Erre nemtok mit mondani, nincs referenciám az immoval kapcsolatban. :(
Előzmény: pintern (893)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 893
Szerintem pont egyszerre irtunk."kiakkumuláltam" jó szó ezt megjegyzem. (habár csak az 5percig tartott mire ki tudtam mondani :-)) Szóval, ha az immonak nincs köze, akkor miért villog gyujtásnál a control ( a motor nem indúl, a benzinszvattyú működik). A vezérlőn lévő össz adat egyezik az enyémmel, kivéve a dátumot. 1 év a kölünbség, lehet hogy ez alatt történt egy váltás amitől már nem kompatibilis a kettő.
Előzmény: mumtaz (891)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 892
Az ebay-on rendeltem egy X18XE-chipet (gondolom, most kikapok tőletek, de ettől a csókátol már sok magyar is rendelt és csak jó tapasztalatuk volt) Szóval egy műszerész haver kiforrasztotta a régit, (már nem először csinált ilyet) új chip bele, de utánna a gyujtást ráadva nem gyulladt ki a controllámpa és a motort se tudtam beindítani. Vissza a régit, de u.ez a helyzet. Egy bontós ismerőstől szereztem kölcsönbe egy ugyanolyan vezérlőegységet, itt kigyulladt a lámpa, de utánna folyamatosan villogott (a motor megint nem indult be). Állítólag a kulcsban lévő immo a probléma, mert más a kód és az új vezérlő nem fogadja el. Szóval itt tartok most.
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 891
Shomee:Legfeljebb annyira vágom, amennyit saját tapasztalatból jól kiakkumuláltam. :)

pintern: Kutakodtam kicsit, és én úgy nézem (kapcsolási rajzokat is áttekintettem), hogy az immonak semmi köze sincs a motorvezérléshez. Legalábbis annyira nincs, hogy az egyik cseréje kihatással legyen a másikra. Bár a lopásgátlás érdekében elképzelhető, hogy összekötötték őket, de szerintem kizárt. A lopók is inkább egy immo egységet szoktak cserélni, hogy az autó beinduljon.

De ha már mindenképp cserélni kell az egységet, akkor ki lehet próbálni. Egyébként valóban az a kérdés, hogy mit takar az elcseszett chiptuning. Hacsak nem fizikailag lett elbarmolva a dolog, akkor olcsóbb megoldás az egységben visszaállíttatni a gyári paramétereket.
Előzmény: Shomee E34 (889)
H Geri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 890

Pintern!

 

Az mit jelent hogy elrontott Chiptuning?

Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 889
NEm hiszem,h gondot okozhat.Ne áramtalanítsd le a kocsit,úgy cseréd ki,gondolom,csak pár csavar meg stekker és kész,meg persze kormány le,a BMW-ben így megy.
AZtán ha gond van,akkor egy hard resettel (leveszed az akksit egy időre) meg lehet oldani,de majd Mumtaz megmondja,ő jobban vágja az elektromos dolgokat!
Előzmény: pintern (887)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 888
NEm biztos,h a műszer a hibás!
NEkünk a szintjelző volt rossz az A Vekiben,ott egy úszó mért és abba belefolyt a ganyé,attól mutogatott hülyeségeket!
Előzmény: joci-01 (886)
pintern Creative Commons License 2007.11.03 0 0 887
Ha a B vectrán vezérlőegységet (bontott) cserélek (egy balul sikerült chip-tuning miatt) akkor gondom lehet az indítás gátlóval?
joci-01 Creative Commons License 2007.11.03 0 0 886
Sziasztok! Egy 2000--es évjáratú X16XEL-es Vectram van. Jó kis gép. Egy próbléma van vele: az űzemanyagszínt kijelzőn a mutató állandóan  fennakad. Az lenne a kérdése , hogy hogyan lehet a műszerfalat legkönnyebben megbontani, hogy hozzáférjek? A segítséget előre is köszönöm! 
mumtaz Creative Commons License 2007.10.29 0 0 885
Az enyém egy '97-es X20XEV 'B' vectra, amiben még sima bowdenes a gázpedál és nem elektronikus, mint a '99 utáni vekikben. Ebben a tempomat úgy van megoldva, hogy jön egy bowden a gázpedáltól és jön még1 egy állítómotortól. A tempomat elektonikája ezzel szabályoz.

A tempomat kapcsolója egy billenő "kapcsoló" és egy nyomógomb. Ez mind az indexkapcsoló végén van. a billenővel lehet növelni vagy csökkenteni a sebességet, a nyomógombbal pedig ki/be kapcsolni a tempomatot.

Mellesleg nekem a tempomat bowdenje el van szakadva. Csergőnél ez a bowden 22000 kemény magyar forintocska. Ha a tempomatot valaki egy ilyen bowdenes gázpedálos vekibe utólag akarná beépíteni, annak csak az állítómotor és a bowden 110 000 Forint. Az eladó nem tudta, mit is akarok és ezt az árat mondta be. Aszittem, hanyattvágódok.
Előzmény: Shomee E34 (879)
AAAAAAAAAAAAAAA
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 884

 

Nem kell a szám, megtaláltam!!!!!

Előzmény: Laliiii (881)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 883

Köszi!

 

Hát akkor tényleg nem éri meg, barmolni. Ha meg tudnál dobni egy tel.számmal, azt megköszönném.

 

George 

Előzmény: Laliiii (881)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 882
NA,akkor nincs is egészen 15.

Én is nagyon utálom a kókány megoldásokat,persze,van,amikor életmentő az ilyen,de tartósan.......nem kifizetődő.
Előzmény: Laliiii (881)
Laliiii Creative Commons License 2007.10.28 0 0 881
Megnéztem Epcben. Igaz, hogy csak benzineshez hozza, de annak az ára 12455 Ft.- Hívd fel Csergőéket, s Ők majd segítenek neked. Nehogy neki állj már kokányolni!!!
Előzmény: VGeorgeV (877)
H Geri Creative Commons License 2007.10.28 0 0 880

Bontóval próbálkoztatok?

 

www.opelbonto.hu

 

Vannak nagyon jó bontott alkatrészek néhol 1 év garanciával!

Plussz az ilyen dolgok egy idő után megbosszulják magukat!

Az ilyen emberre nem bíznám az autóm aki fürészel farigcsál!

 

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.28 0 0 879
Jézusom,ezeket a parasztokat de utálom...nem gondoltam,h az Opelnál is alkalmazzák az ilyen gányolásokat,sajnos,a BMW-knek ez a halála :S

NEked milyen a tempomatod?A mienkben két billenőgomb van a kar végén!Ez akkor bowdenes?
Előzmény: mumtaz (876)
plus67 Creative Commons License 2007.10.27 0 0 878

Szia

 

Az AS gombot  kb. 3 mp-ig lenyomva kell tartani, amit egy ellenőrzőhang nyugtáz.

Előzmény: SvabB (874)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.27 0 0 877

Köszi a segítséget!!!!

 

 

Lehet akkor az-az odafogatós művelet lesz!! Mert ahogy én hallottam 30-35 körül van a tempomatos kar!

mumtaz Creative Commons License 2007.10.26 0 0 876
Bákker. Mi ment el benne? Nekem az előző tulaj lecserélte a tempomatos kapcsolót karral együtt, de magát a kart nem dobta el, mivel mezei kapcsolót raktak be tempomat nélkül. Ezért a tempomatos kart tőbe levágták és csak a kart odafogatták a kormány mellé, hogy azért a tempomatot lehessen használni. Hát K* jó. Bár a tempomat bowdenje is el van szakadva, szóval...
Előzmény: Shomee E34 (875)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 875
ASzzem,15 lenne az új ára,a fateromnak most ment el a fénykürtje és csak kompletten cserélik a tempomatos kart :(
Előzmény: VGeorgeV (873)
AAAAAAAAAAAAAAA
SvabB Creative Commons License 2007.10.26 0 0 874
Sziasztok
Megtudja nekem mondani valaki hogy sc 303-as magnóval hogyan kell elfogattatni a kódot.

Köszi szépen
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.26 0 0 873

Sziasztok!

 

Engem Vectra B '97 2000-es Diselbe kellene tempomatos indexkapcsoló! Ha valaki tud kedvező áron, szóljon!!!!

petyov6 Creative Commons License 2007.10.26 0 0 872
Calibránál (95 ös) le lehet Tech műszerrel ellenőrizni.
Nekem nem működött az óra, és a műszerrel végig tudtuk nézni lépésről léprésre.
De tudja nézni hogy a jeladó rossz-e (többek között)
Előzmény: Snakeins (867)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.25 0 0 871
BMW-nél (!!!) nem csak a váltónál lehet a jeladó,az enyémnél pl szoros összefüggésben van az elektronikus adagolóval,úgyhogy nem bombáznám szét a helyedben az egész hóbelebancot a jeladót kutatva! ;)
Sztem kérdezz rá egy márkaszervízben,okosan add elő,h mi a bajod és kérdezd meg,h mi a várható költség,mennyi ideig tart stb...véletlenül csak elkottyanthatják,honnan kapja a jelet a műszer!
Előzmény: Snakeins (870)
Snakeins Creative Commons License 2007.10.25 0 0 870
Köszi!
Én is a jeladóra gyanakszom - hol elindul, hol teljesen mozdulatlan - időnként be-be rándul a mutató.
Viszont egyszerűen képtelen voltam rájönni, hol van a csatlakozása -valahol a váltónál kellene lenni, de a tolatólámpa csatlakozásán kívül semmilyen elektromos kivezetést nem találtam...
Előzmény: Shomee E34 (868)
H Geri Creative Commons License 2007.10.24 0 0 869

Hajdu Norbi!

 

Én már úgy vettem az autót hogy benne volt! Ezt Pesten le is ellenöríztettem!

 

egyébként a Chiptuningot egy Pesti cég csinálja az M3-as kivezetöje mellett nekem elég Profinak tünt a cég!

 

Kb 30% pluszt tudnak adni a kocsinak! Kb 100 e Ft!

 

Sajna a számot és címet nem tudok de ha kell akkor írj az üzenőfalra és elküldöm!

Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.23 0 0 868
HAli!
Elvileg nem spirálos,a jeladónál lehet a probléma,vagy a kábelekben.
Előzmény: Snakeins (867)
Snakeins Creative Commons License 2007.10.23 0 0 867
Szerbusztok!

95-ös B Vectrám van, nemrégiben elromlott a kilométeróra - néha be-beindul, de többnyire meg se rezdül.
Van valakinek sejtése, mi lehet a probléma?
Kontakthibára gyanakszom, de az az igazság, azt sem tudom, milyen elven működik a redszer. Biztosan nem spirálos, alighanem indukciós.
Esetleg ismer valaki olyan linket, ahol utána lehet nézni a működésének részletesen?

Ha tud valaki segíteni, előre is nagyon köszönöm.
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.21 0 0 866
Nagyon régóta Opelos a család és szeretem őket,megbízom bennünk,sőt,nekem a legtöbb tetszik is.
Mindig van aktuális álom-opelom,de ettől függetlenül a BMW az én autóm.
A két legjobb német autómárka szerintem a maga kategóriájában.

HA ere járnál legközelebb,jelentkezz!
Előzmény: mumtaz (865)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!