Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 911
TE veszprém környéki vagy egyébként?
MErt ha igen és van kiszemelted,szívesen elmegyek veled megnézni,bár nem vagyok nagy guru,de több szem többet lát :)
Előzmény: Phantom97 (908)
AAAAAAAAAAAAAAA
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 910
ILyet még nem láttam Vekin,a sötétebb a jellemző,ez az Astrák között volt elterjedt!
Szép nagyon!
A mi parkunkban van egy s.lila meg egy Tigra-rézvörös :)
Előzmény: joci-01 (907)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.11 0 0 909
Szerintem az autóvásárlást ne kösd ennyire helyhez,egy olyan valamiért,amit évekig használni fogsz,megéri menni!
Előzmény: Phantom97 (908)
Phantom97 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 908
Sziasztok!
Van egy 97-es Vekim 1.8-as, de mostanában szeretném lecserélni egy fiatalabbra 2001-02-esre!
Veszprém megye környékén nem tudtok valami lehetőséget!

Köszi
joci-01 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 907
Láttatok már ilyen színű Vekit? Állítolag ritka. Ez az én gépem.
joci-01 Creative Commons License 2007.11.10 0 0 906
Láttatok már ilyen színű Vekit? Állítolag ritka. Ez ea én gépem.
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 905
Ez elég komplikált kérdés,nem tudom,hogy az opelnál hogy megy,de!
A BMW nem gyárt alkatrészeket.TErmészetesen a motor,a kasztni stb BMW,de az alaktrészek nagyrészét gyári beszállítoktól vásárolják.PL:futómű elemi a Lemföldertől jönnek és így tovább.
Amikor ezek az alakrtészek készülnek,akkor a BMNW-gyárba és BMW szakszervízbe kerülő drabokra BMW pecsétet nyomnak,a töbire a cég nevét.
TEhát ugyanazt az alkatrészt megveheted a BMW-nél is feltehetőleg magasabb áron,mintha megvennéd a gyártó nevével.

Szóval a van a gyári alkatrész,ami tökéletesen megegyezika ygári beszállítóval,ez már 2 lehetőség,de a gyári beszállítót sokszor tévesen utángyártottnak nevezik,pedig az utángyárott az meg tudod,mit takar...szarabb minőség,megbízhatatlanbb gyártó stbstb...

Én se véletlenül kezdtem 4 Textar tárcsával a felújítást,értem,hogy mit akartál mondani. :)
Előzmény: mumtaz (904)
mumtaz Creative Commons License 2007.11.07 0 0 904
Nálam ez az utángyártott dolog úgy működik, hogy milyen alkatrészről is van szó. :)
Van, amiből az ára ellenére jobb a gyárit venni.
Előzmény: Shomee E34 (902)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 903
LAmbdaszonda,légtömegmérő?
Előzmény: H Geri (901)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.07 0 0 902
M?egsült a vezérlő?Az jó durva....és kit kell érte pofánvagdalni,az eladót vagy a beszerelő havert?
IGen,én is tanultam már a saját hibáimból a Böminél,pl azt,h fél milliós autóhoz nem veszünk gyári alkatrészeket,amikor kb 80%-kal olcsóbb a bontott :D
Előzmény: pintern (900)
H Geri Creative Commons License 2007.11.06 0 0 901

Szaisztok!

 

Érdeklödnék hogy hol van normális cég fékpados teljesítménymérésre, illetve motordiagnosztikára!

 

Most  rakták rendbe a gépet motorikusan de én még mindig nyomatékszegénynek érzem!

AAAAAAAAAAAAAAA
pintern Creative Commons License 2007.11.06 0 0 900
Igazad van, dehát "mindenki a saját hibájából tanul", szokták mondani. Amúgy tényleg az immo volt a probléma. Úgyhogy ha valaki esetleg úgy járna, mint én vagy valamilyen hihetetlen zárlat miatt leégne a vez. e. tudja, hogy immo-val együtt kel beszerezni. Hál istennek relatív olcsón megúsztam (30e: opelbonto.hu).
Előzmény: Shomee E34 (899)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.06 0 0 899
NA,ennek a menetnek a végére kíváncsi vagyok...ilyenkor már felesleges károgni,de ugye az örök szabály....chippelgetésnek soha nincs jó vége,a frankó meg nem olcsó...ha tolni akarod,combosabb gépet kell venni,sajnos,ez a legkifizetődőbb....
persze,mindent meg lehet oldani,e34 fórumon van egy arc,aki évekig hajtotta a chipet az M5-be,aminek a vége az lett,h a nagy BMW guruk átírták két gyári M5 programját és ezt vegyesen töltötték az autóba...az eredmény:alul is nyomatékos motor(nem mintha gyenge lett volna eddig) és 290-nél dadog le :)
joci-01 Creative Commons License 2007.11.05 0 0 898
Csá szinjelzőt már leellenőriztem az müxik.Ha kézzel megütögetem a műszert akkor beáll a szintre.
pintern Creative Commons License 2007.11.05 0 0 897
Sajnos csak egy kulcsom van a géphez. De ma miknden kiderül: elkérem a bontott v.egy.-hez tartozó kulcsban lévő immot és majd meglátjuk. Addig is köszi mindenkinek a segítséget.
Előzmény: H Geri (896)
H Geri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 896

Nem akarok hülyeséget Írni! nekem már volt vezérlőegység javítás, és ott nekem beállították azt is hogy villogjon az index amikor nyitom vagy zárom a kocsit!

 

Egyébként laíkusként a kettönek köze van egymáshoz!

 

ilyenkor Kódolási hiba is elöfordulhat!

 

Egyébként mindkét gyári kulcssal próbáltál indítani?

mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 895
Egyszerűen nincs infóm a rendszerről. Nézegetem a kapcsolási rajzokat, de ebből csak a fizikai kapcsolatokat tudom megnézni.
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 894
Ha villog folyamatosan, akkor pedig elvileg tényleg az immo lehet. :(
Erre nemtok mit mondani, nincs referenciám az immoval kapcsolatban. :(
Előzmény: pintern (893)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 893
Szerintem pont egyszerre irtunk."kiakkumuláltam" jó szó ezt megjegyzem. (habár csak az 5percig tartott mire ki tudtam mondani :-)) Szóval, ha az immonak nincs köze, akkor miért villog gyujtásnál a control ( a motor nem indúl, a benzinszvattyú működik). A vezérlőn lévő össz adat egyezik az enyémmel, kivéve a dátumot. 1 év a kölünbség, lehet hogy ez alatt történt egy váltás amitől már nem kompatibilis a kettő.
Előzmény: mumtaz (891)
pintern Creative Commons License 2007.11.04 0 0 892
Az ebay-on rendeltem egy X18XE-chipet (gondolom, most kikapok tőletek, de ettől a csókátol már sok magyar is rendelt és csak jó tapasztalatuk volt) Szóval egy műszerész haver kiforrasztotta a régit, (már nem először csinált ilyet) új chip bele, de utánna a gyujtást ráadva nem gyulladt ki a controllámpa és a motort se tudtam beindítani. Vissza a régit, de u.ez a helyzet. Egy bontós ismerőstől szereztem kölcsönbe egy ugyanolyan vezérlőegységet, itt kigyulladt a lámpa, de utánna folyamatosan villogott (a motor megint nem indult be). Állítólag a kulcsban lévő immo a probléma, mert más a kód és az új vezérlő nem fogadja el. Szóval itt tartok most.
mumtaz Creative Commons License 2007.11.04 0 0 891
Shomee:Legfeljebb annyira vágom, amennyit saját tapasztalatból jól kiakkumuláltam. :)

pintern: Kutakodtam kicsit, és én úgy nézem (kapcsolási rajzokat is áttekintettem), hogy az immonak semmi köze sincs a motorvezérléshez. Legalábbis annyira nincs, hogy az egyik cseréje kihatással legyen a másikra. Bár a lopásgátlás érdekében elképzelhető, hogy összekötötték őket, de szerintem kizárt. A lopók is inkább egy immo egységet szoktak cserélni, hogy az autó beinduljon.

De ha már mindenképp cserélni kell az egységet, akkor ki lehet próbálni. Egyébként valóban az a kérdés, hogy mit takar az elcseszett chiptuning. Hacsak nem fizikailag lett elbarmolva a dolog, akkor olcsóbb megoldás az egységben visszaállíttatni a gyári paramétereket.
Előzmény: Shomee E34 (889)
AAAAAAAAAAAAAAA
H Geri Creative Commons License 2007.11.04 0 0 890

Pintern!

 

Az mit jelent hogy elrontott Chiptuning?

Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 889
NEm hiszem,h gondot okozhat.Ne áramtalanítsd le a kocsit,úgy cseréd ki,gondolom,csak pár csavar meg stekker és kész,meg persze kormány le,a BMW-ben így megy.
AZtán ha gond van,akkor egy hard resettel (leveszed az akksit egy időre) meg lehet oldani,de majd Mumtaz megmondja,ő jobban vágja az elektromos dolgokat!
Előzmény: pintern (887)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.11.04 0 0 888
NEm biztos,h a műszer a hibás!
NEkünk a szintjelző volt rossz az A Vekiben,ott egy úszó mért és abba belefolyt a ganyé,attól mutogatott hülyeségeket!
Előzmény: joci-01 (886)
pintern Creative Commons License 2007.11.03 0 0 887
Ha a B vectrán vezérlőegységet (bontott) cserélek (egy balul sikerült chip-tuning miatt) akkor gondom lehet az indítás gátlóval?
joci-01 Creative Commons License 2007.11.03 0 0 886
Sziasztok! Egy 2000--es évjáratú X16XEL-es Vectram van. Jó kis gép. Egy próbléma van vele: az űzemanyagszínt kijelzőn a mutató állandóan  fennakad. Az lenne a kérdése , hogy hogyan lehet a műszerfalat legkönnyebben megbontani, hogy hozzáférjek? A segítséget előre is köszönöm! 
mumtaz Creative Commons License 2007.10.29 0 0 885
Az enyém egy '97-es X20XEV 'B' vectra, amiben még sima bowdenes a gázpedál és nem elektronikus, mint a '99 utáni vekikben. Ebben a tempomat úgy van megoldva, hogy jön egy bowden a gázpedáltól és jön még1 egy állítómotortól. A tempomat elektonikája ezzel szabályoz.

A tempomat kapcsolója egy billenő "kapcsoló" és egy nyomógomb. Ez mind az indexkapcsoló végén van. a billenővel lehet növelni vagy csökkenteni a sebességet, a nyomógombbal pedig ki/be kapcsolni a tempomatot.

Mellesleg nekem a tempomat bowdenje el van szakadva. Csergőnél ez a bowden 22000 kemény magyar forintocska. Ha a tempomatot valaki egy ilyen bowdenes gázpedálos vekibe utólag akarná beépíteni, annak csak az állítómotor és a bowden 110 000 Forint. Az eladó nem tudta, mit is akarok és ezt az árat mondta be. Aszittem, hanyattvágódok.
Előzmény: Shomee E34 (879)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 884

 

Nem kell a szám, megtaláltam!!!!!

Előzmény: Laliiii (881)
VGeorgeV Creative Commons License 2007.10.29 0 0 883

Köszi!

 

Hát akkor tényleg nem éri meg, barmolni. Ha meg tudnál dobni egy tel.számmal, azt megköszönném.

 

George 

Előzmény: Laliiii (881)
Shomee E34 Creative Commons License 2007.10.29 0 0 882
NA,akkor nincs is egészen 15.

Én is nagyon utálom a kókány megoldásokat,persze,van,amikor életmentő az ilyen,de tartósan.......nem kifizetődő.
Előzmény: Laliiii (881)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!