Keresés

Részletes keresés

tfe_tng Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41347

Látok rá esélyt, hogy a youtube bevételei kompenzálni fogják. 

Volt valami orosz suttyógyerek, az AMG S mercit robbantott fel, állítólag 5db-ot vehetett csak a videó bevételei után. 

Előzmény: 12 voltos (41342)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41346

Az újautó eladás, egy olyan helyzetben, amikor nem tudnak autókat gyártani a beszállítói hiányok miatt. Gratulálok, tényleg összehasonlítási alap. 

Ha legalább egyszer eljutnál oda, hogy megpróbálod az egész képet látni, persze tudom hogy scifi. 

Előzmény: Future 184 (41343)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41345

Gondolom most többen elcseppentek erre a hírre. 

 

De ugye ha egy picit utánaolvasol:

 

But observers have noted that Musk would have had to pay a large tax bill on stock options expiring next year regardless. And by choosing to exercise the stock options now rather than waiting until August 2022, Musk might avoid higher tax rates introduced under Democrat’s Build Back Better bill.

 

Earlier this year, ProPublica reported that Musk paid zero federal income tax in 2018, and only paid $455 million in taxes in the previous four years despite his wealth growing by $13.9 billion. Speaking at this year’s Code Conference, Musk said his taxes were zero in 2018 because he overpaid the year before.

 

Egyébként 55% adóelvonás, az kevesebb mint amit te fizetsz. Csak szólok.

Annyira szép, amikor a naívak minden szavát isszák, és követik. 

Előzmény: Future 184 (41344)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41344

https://telex.hu/kulfold/2021/12/20/elon-musk-ado-11-milliard-dollar

 

Musk idén több adót fizet, mint a magyar nyugdíjkiadás, egy maga eltarthatná a magyar nyugdíjasokat. A BMW nem keresett annyi pénzt, mint amit Musk csak adóban bedob a közösbe.

Future 184 Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41343

A németeknél már 20% felett van, az már nem töredék, arról nem beszélve, hogy lehetne 40% is, csak nincs EV.

Előzmény: tfe_tng (41341)
12 voltos Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41342

lesz pármillió yutub megnézése, ami talán ha ér párszázezer forintot.

vajon a dezla részvények mennyivel esnek? :)

 

https://444.hu/2021/12/20/30-kilo-dinamittal-robbantotta-fel-a-teslajat-a-duhos-finn-amikor-megtudta-hogy-mennyibe-kerulne-a-nagyjavitas

tfe_tng Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41341

A leaf mióta egy "szűk piaci résben" próbálkozik ? A létező legkelendőbb kategóriában versenyzik. (kompakt családi) 

 

Miért kellene egy új autónak szignifikánsan jobbnak lennie ? Könyörgöm, miért ? Az octavia szignifikánsan jobb, mint a golf ? Vagy a leon ?  Aztán mégis megvan mindhárom típus, fene se érti. Vagy ott van a fiat multipla, ami minden idők legrondább autója, és mégis fogy. 

 

Az van, hogy a vásárló választ, egy nagy csomó szubjektív szempont alapján, nem kell túlmisztifikálni ezt a kérdést. 

 

Az EV váltás első hullámánál tartunk, lesz még több is, de még ennek sincs vége. Egyenlőre a piac töredékét szólította meg az EV "forradalom".

Előzmény: szilvatövis (41340)
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.20 0 0 41340

Én úgy gondolom, hogy amíg nem volt az EV piacon verseny, addig relatíve könnyű volt olyan elektromos autót csinálni, ami a gépkocsipiac valamelyik szűk résében meg tudott kapaszkodni. Leaf például. Mára ez a lehetőség megszűnt. Ma már aki EV-t akar csinálni, annak első verzióban jobbnak kell lennie, mint a piacon lévőknek, amelyek már elfogadottak a vásárlók részéről. Vagy szignifikánsan jobbnak, vagy szignifikánsan olcsóbbnak. Nos ilyen autót olyannyira nem könnyű csinálni, hogy az összes autógyár ezen nyűglődik már.

A használhatóság mércéje ma más nem egy két minimumparaméter, hanem a többi autóval való összemérhetőség.

Előzmény: szilvatövis (41338)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41339

Csak az ICE gyártók nem tudnak jó EV-t csinálni, mert nincs tapasztalatuk.

Előzmény: mica-r (41335)
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.19 -1 0 41338

Ok. Én nem értem, ezt pedig Te írtad:

Olyan egyszerű, hogy gyakorlatilag mindenki tud csinálni első verzióban használhatót.

Előzmény: mica-r (41337)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41337

Hagyjuk, nem érted a kérdést. Vagy olvass vissza.

Senki nem írta, hogy egy adott autót "bárki" le tudna gyártani szériában. Az volt a kérdés, hogy mennyivel bonyolultabb egy ev.

Előzmény: szilvatövis (41336)
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41336

Ok., de olyan egyszerűek amiről azt írtad gyakorlatilag mindenki tud csinálni amire reagáltam?

Tehát egy I3 annyira egyszerű, amit bárki le tudott volna első nekifutásra gyártani éppen 10 évvel ezelőtt, amikor a prototípusát bemutatták?

Előzmény: mica-r (41335)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41335

Ice autóhoz képest jóval egyszerűbb.

Előzmény: szilvatövis (41332)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41334

A világ leggazdagabb embere, Elon Musk autómárkája rászorul az ilyen feel-good sztorikra, hiszen a héten jelentették be, hogy egy párizsi taxitársaság felfüggeszti a Tesláit, miután az egyik súlyos balesetet okozott, de egyes alkalmazottak rasszista viselkedése és a cégen belüli szexuális visszaélések miatt is sokat kell bíróságra járniuk. (Guardian)

Előzmény: Törölt nick (41329)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41333

Egyrészt ha ezt átgondolod, akkor rögtön nem olyan vonzó perspektíva.

Másrészt ezt technológiailag 10 éve tudja a német autóipar is. De ebben a témában már egyszer leégetted magad, nem kellene folytatni. 

Előzmény: Future 184 (41325)
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41332

Ezek olyan egyszerűek voltak, hogy - ahogy mondtad - gyakorlatilag mindenki le tudta volna gyártani? :-)

Előzmény: mica-r (41330)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41331

> csak úgy egyszerűen gyártanák

 

Ilyeneket ne mondjál, mert semmilyen autó nincs, amit csak úgy "egyszerűen" gyártanának. 

 

> Bizony igaz lenne a teslára is, ha egyre gyengébb eladásokat produkálna.

 

Tesla ~900e, Toyota 9,5M. Darabszám.

Hozzáteszem, hogy a toyota a létező legbonyolultabb hibrid technológiával, szemben a tesla szög egyszerű, egy modelles EV cuccával. 

 

Előzmény: szilvatövis (41321)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41330

Arra utalsz, hogy pl tudnál olyan szinten hegedűt csinálni, mint az első Ioniq, vagy I3?

Előzmény: szilvatövis (41328)
Törölt nick Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41329
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41328

Használható hegedűt is tud bárki faragni, ha akar....

Előzmény: mica-r (41324)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41327

Sajnos a marketing szövegek szintjén érted az egészet

Előzmény: Future 184 (41326)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41326

Ne bégess.

Előzmény: mica-r (41323)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41325

Mindről, az okos EV-ben minden átírható, távolról.

Előzmény: tfe_tng (41322)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41324

Olyan egyszerű, hogy gyakorlatilag mindenki tud csinálni első verzióban használhatót.

Nézzük meg a Tesla első ice technikája milyen lesz :-)

Előzmény: szilvatövis (41321)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41323

Beégtél, mi?

Előzmény: Future 184 (41320)
tfe_tng Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41322

*melyik* szoftverről beszélsz ? 

Az inverter vagy az OBC controll loopjáról vagy az infotainmentről ?

 

Előzmény: Future 184 (41318)
szilvatövis Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41321

Ha marhaság, hát marhaság. Ha olyan egyszerű, akkor miért problémáznak annyit rajta, költik a százmilliárdokat fejlesztésre, ahelyett, hogy csak úgy egyszerűen gyártanák?

Bizony igaz lenne a teslára is, ha egyre gyengébb eladásokat produkálna.

Előzmény: tfe_tng (41316)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41320

Vegyél nyomógombos Nokiát, az való neked.

Előzmény: mica-r (41319)
mica-r Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41319

Maradj a tőzsdénél :-)))

Előzmény: Future 184 (41318)
Future 184 Creative Commons License 2021.12.19 0 0 41318

A szar buta EV szoftvere egyszerű, de nem az okos EV szoftvere az, nem is tudják még másolni sem a Teslát, a 100 évesek.

Előzmény: tfe_tng (41314)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!