Egy kivételes egyéniség kivételes munkásságának megtárgyalására hozom létre ezt a topikot. Legyen az bármelyik cégének bármilyen terméke, múltjának és jövőképének kritizálása, illetve azzal való szimpatizálás. Beszéljenek a tények helyettem!
But observers have noted that Musk would have had to pay a large tax bill on stock options expiring next year regardless. And by choosing to exercise the stock options now rather than waiting until August 2022, Musk might avoid higher tax rates introduced under Democrats Build Back Better bill.
Earlier this year, ProPublica reported that Musk paid zero federal income tax in 2018, and only paid $455 million in taxes in the previous four years despite his wealth growing by $13.9 billion. Speaking at this years Code Conference, Musk said his taxes were zero in 2018 because he overpaid the year before.
Egyébként 55% adóelvonás, az kevesebb mint amit te fizetsz. Csak szólok.
Annyira szép, amikor a naívak minden szavát isszák, és követik.
Musk idén több adót fizet, mint a magyar nyugdíjkiadás, egy maga eltarthatná a magyar nyugdíjasokat. A BMW nem keresett annyi pénzt, mint amit Musk csak adóban bedob a közösbe.
A leaf mióta egy "szűk piaci résben" próbálkozik ? A létező legkelendőbb kategóriában versenyzik. (kompakt családi)
Miért kellene egy új autónak szignifikánsan jobbnak lennie ? Könyörgöm, miért ? Az octavia szignifikánsan jobb, mint a golf ? Vagy a leon ? Aztán mégis megvan mindhárom típus, fene se érti. Vagy ott van a fiat multipla, ami minden idők legrondább autója, és mégis fogy.
Az van, hogy a vásárló választ, egy nagy csomó szubjektív szempont alapján, nem kell túlmisztifikálni ezt a kérdést.
Az EV váltás első hullámánál tartunk, lesz még több is, de még ennek sincs vége. Egyenlőre a piac töredékét szólította meg az EV "forradalom".
Én úgy gondolom, hogy amíg nem volt az EV piacon verseny, addig relatíve könnyű volt olyan elektromos autót csinálni, ami a gépkocsipiac valamelyik szűk résében meg tudott kapaszkodni. Leaf például. Mára ez a lehetőség megszűnt. Ma már aki EV-t akar csinálni, annak első verzióban jobbnak kell lennie, mint a piacon lévőknek, amelyek már elfogadottak a vásárlók részéről. Vagy szignifikánsan jobbnak, vagy szignifikánsan olcsóbbnak. Nos ilyen autót olyannyira nem könnyű csinálni, hogy az összes autógyár ezen nyűglődik már.
A használhatóság mércéje ma más nem egy két minimumparaméter, hanem a többi autóval való összemérhetőség.
A világ leggazdagabb embere, Elon Musk autómárkája rászorul az ilyen feel-good sztorikra, hiszen a héten jelentették be, hogy egy párizsi taxitársaság felfüggeszti a Tesláit, miután az egyik súlyos balesetet okozott, de egyes alkalmazottak rasszista viselkedése és a cégen belüli szexuális visszaélések miatt is sokat kell bíróságra járniuk. (Guardian)
Ha marhaság, hát marhaság. Ha olyan egyszerű, akkor miért problémáznak annyit rajta, költik a százmilliárdokat fejlesztésre, ahelyett, hogy csak úgy egyszerűen gyártanák?
Bizony igaz lenne a teslára is, ha egyre gyengébb eladásokat produkálna.