Sajnálom a negatív tapasztalatot! Már én is majdnem jártam úgy, hogy be egyet akartam bejelölni egy valamit, de a számláló valamiért kettőt lépett. Szerencsémre a kosárban még észrevettem rendelés előtt.
PIPA vagyok!! Kifizettem még rendeléskor egy terméket, most jön egy mail, hogy fizessek. Mi van???? Megnézem az oldalt, hát kétszer szerepel a rendelésem. Megnézem a visszaigazoló maileket, ott csak egy vásárlás van visszaigazolva. Egyébként a kifizetett termék már szállítás alatt. Most írtam mailt magyarul meg angolul is az ügyfélszolgálatnak, hogy csak egyszer rendeltem, egyre van szükségem, de attól tartok, hogy ki kell fizetnem a másodikat is. Úgy gondolom, az is lehet, hogy valóban kétszer leütöttem a terméket, hogy én hibáztam, de megvárom az ebay válaszát. Ha fizetni kell, akkor lesz még egy ablakfelhúzó.
ez egy idén nyári tesztvideó tudtommal, egy vépi autós készítette, aki már régóta szeretne valami jófajta kamerát. egyébként egy ócskább kamerával készített egy felvételt egy motoros vs. autós konfliktusról, ami az internetes sajtót is bejárta... :)
A biztosítós ügy kezd megoldódni! :-) (kopp-kopp!)
Ja, más...
Nem értem, hogy a huszonéves "srácok" (és gyakran nemcsak ők), miért gondolják mindig azt, hogy azért mert ugyanolyan hatalmas, "dög" autót vezetnék, mint én, ugyanolyan sportosan és vagányul is tudnak vezetni. Vagy miért gondolják azt a férfiak, hogy a nők nem tudnak vezetni??? Hát tudnak, sőt...... :-D
Tudom nemcsak a "kor" számít, a "tapasztalat" és persze az "érzék" is. Hát, srácok... nekem mind megvan! :-D :-D (Ó! csak nehogy rám szakadjon a mennyezet! akarom mondani az ég... :-D ) És most elképzeltétek? Hogy rám szakadt?? :-D :-)
No, akkor mosolygós, szép napot mindenkinek! :-)
Szóval remélem, hogy az Audis srác, jól megnéztem az én "drágám", formás fenekét. Bár szerintem nem sok ideje volt rá! :-) :-D :-) :-D
Elnézést a zavarásért, csak beleolvastam az oralndo fórumba olvastam hogy valaki fed.kamerát néz, nekem jelenleg ilyen van: http://s1.olcso.hu/public/images/product/1/2/8/7/9/600x600_1287932199.jpg elvileg tud hd-s felvételt, hááát nem igazán vettem észre, sőt hiába állítom be hd-re meg mindent beállítok, ha kikapcsol, utána elfelejti a beállításokat, és visszaugrik alaphelyzetbe ami nem hd felvétel meg stb.... szóval jó-jó egy -két videót tettem fel róla, de többet vártam tőle 15ezer pénzért
Érdekes dolgokat írt le a szerző, én személy szerint kevéssé hiszek benne. Vajon honnan tudja a gyártó cég, hogy mikor fog "behalni" a motor a 30 ezres intervallum miatt? Mert, hogy ilyeneket bírt leírni a -szerintem autós bulvárlap- szakírója:
"Centi vastag olajsár a második olajcsere után: úgy tűnik, a nyújtott szervizperiódus csak arra jó, hogy az autó kibírja a garanciaidő végéig."
A leírt esetben (Mini Cooper) 60 ezernél jött elő a probléma. Ezek szerint a Mini 60 ezer km-ig garanciális?! Igen, úgy tűnik, hogy 5 év, vagy 50 ezer km.
A fotón látható olaj inkább úgy néz ki, mint amikor otthon megég a sokat használt sütőzsír.
Érdekes összefüggést olvashatunk a meghosszabbított szervízciklus kontra vezérműlánc nyúlás plusz a dugattyútetőn és az injektorokon található kokszosodás valamint az olajállapot kialakulása között. Nekem kissé zavaros a történet, de a hiba biztosan bennem van. Amit biztosan tudok: a köznyelvben garanciálisnak nevezett kötelezettségeket a gyártó és a forgalmazó által előírt üzemeltetési és karbantartási előírásokat betartva lehet csak érvényesíteni. És a cikk (cikkek) alapján felmerül a kérdés: vajon pl. a Peugeot tulajdonosa miért is vitte a nevezett cikkíró műhelyébe az autóját javíttatni? Mert a márkaképviselet levele szerint úgy tűnik, hogy valamit a tulajdonos nem úgy kezelt, ahogy kellett volna.
De visszatérve amit írtál az autódról. Ártani biztosan nem árt a sűrübb olajcsere és ha úgy érzed ezzel elkerülhető a cikkben leírtak, akkor kétszeresen jó.
Halk megjegyzés: nekünk nem 50 ezer a garanciális futásteljesítmény, inkább a duplája és ráadásul nem BMW, hanem CHEVROLET!
Még akkor is, ha bordó és ronda felnik vannak rajta
Hihetetlen, hogy a MABISZ gyorsabban reagál az üzenetekre, mint a biztosító. Tegnap éjszaka elküldtem az e-mailt nekik, most érkezett is válasz rá.
Míg a biztosító csak 8 nap után reagált rá a panaszra.
Ja, elfelejtettem "újságolni", hogy a párom munkatársa lecserélte az autóját (no nem Orlandóra, nem ez a lényeg!). B3-ban volt a régi kocsi, amit eladtak. Viszont, amikor a kötelezőt kötötték a vásárolt autóra, nem kapták meg a B3-at, csak A0-t, mivel eltünt a rendszerből.... Mondjuk ők másik biztosítónál voltak. Hogy történhet ilyesmi?????
Bár, őket különösebben nem zavarta, így annyiban maradt a dolog..
Úgy látom elindult a mentegetődzés... vagy csak belenyúltam a sűrűjébe?? Nem tudom, hogy kavarjam-e meg jobban, vagy hagyjam ennyiben.???
Kaptam egy e-mailt a "fogkrém"-től, mivel írtam korábban panaszt nekik.
Mi is a lényeg?: Az első e-mail, amit az alkusz cég küldött, rossz e-mail címre ment, így nem állt módjukban teljesíteni az átírást!
Na ezt valaki magyarázza meg! Szóval lehet, hogy az Amodent-hez küldte az alkusz cég a papírokat, vagy a takarítónő e-mail címére??? És ezért nem teljesítették, DE TUDTAK RÓLA!! És ebben az esetben, nem kellett volna nekik visszaírni, hogy helló te "idióta", küldd már át a papírokat egy másik címre!
Érdekes, gondolom a fax is ami elment a dokumentumokkal és vissza is igazolták, hogy megkapták, az sem az ő fax számuk volt. Az biztos a fogkefe-gyárba ment? NEM?
Most én vagyok a "hülye" vagy csak annak próbálnak nézni? Esetleg tényleg szövegértési problémám van????
És a többi e-mail cím, amit az ügyintézők adogattak meg, azok biztos lerázós, kamu e-mail címek voltak. Nemde? :-D
Szerintetek?
Mindegy a többit már nem is próbálom meg megérteni, mert már így is a fülemen jön ki a gőz.... (még jó hogy nem máshol. Igaz?) :-D
Lehet hogy jobb lett volna, ha a fogkrém gyártásnál maradnak. :-D
Persze évek óta casco, kötelező náluk van/volt minden kocsinknak. Eddig probléma semmi nem volt. Igaz, nem kellett intézniük semmit, a pénz befolyt, kárt sosem csináltunk.....
Látható, ha már munka van, akkor nehezen forog a gépezet... :-((
tapasztalat: e-mailes levelezés a biztosítóval, másolati címnek beírva a MABISZ címe, és a levélbe belefogalmazva, hogy ezen levél másolata MABISZ felé is küldve. Úgy kommunikáltak az ügyféllel, mint a "kisangyal", minden el volt rendesen intézve.