Keresés

Részletes keresés

Sinbiciklis Creative Commons License 2008.01.27 0 0 3940
9:39
Előzmény: MBen (3939)
MBen Creative Commons License 2008.01.26 0 0 3939

Hány órakor készült a kép?

A 228-as 14 órakor érkezett Fradiba, de a BILK-ről.

Előzmény: Sinbiciklis (3938)
Sinbiciklis Creative Commons License 2008.01.26 0 0 3938
Ma Budafok-Háros
W25 Creative Commons License 2008.01.26 0 0 3937
Törölt nick Creative Commons License 2008.01.25 0 0 3936
Hát ez nagyon szép kép! Ha lehet, elkérném saját felhasználásra!
Előzmény: szv (3914)
hármasbakter Creative Commons License 2008.01.25 0 0 3935
Edericsi Creative Commons License 2008.01.25 0 0 3934
Peti MDmot 3034 Creative Commons License 2008.01.25 0 0 3933
Nohabf Creative Commons License 2008.01.24 0 0 3931
Egy mai Kispestről:
MátéMóvár Creative Commons License 2008.01.24 0 0 3930
2 mai kép:
cs1014 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 3929
ott volt a végén a ":-)" , ha észrevetted

Észrevettem, és világos volt, hogy viccnek szántad. Csak rossz vicc volt. Spongya rá!
Előzmény: peti 19 (3927)
V43 1305 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 3928

Ma Sm-en:

 

peti 19 Creative Commons License 2008.01.24 0 0 3927
Ohh. Bocsánat, hogy sértettem a te és a többiek önérzetét. Egyébként ott volt a végén a ":-)" , ha észrevetted. Ennyi részemről.
Előzmény: cs1014 (3915)
Benny94 Creative Commons License 2008.01.23 0 0 3926
Bánréve ma délután:
M62-902 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3925
Jó,hogy szósz.Jaj nekem,ezek szerint már öregszem./vagy hülyülök?/:-))
Előzmény: cs1014 (3924)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3924
Nekem is lógsz!
M41, stb...
Előzmény: M62-902 (3923)
M62-902 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3923
Amúgy a két könyvet...

Bocs,de mikor rányomtam a mehetre akkor esett le,hogy ez most nem neked kell. :-)
Előzmény: M62-902 (3922)
M62-902 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3922
Jóvan naaaa.

Amúgy a két könyvet mikor vigyem?
Előzmény: cs1014 (3921)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3921
Tudom. De most nem a Ganz-ot fikázta látatlanban tájékozatlan olvtársunk, hanem az Electropower-t, úgyhogy... :-)
Előzmény: M62-902 (3920)
M62-902 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3920
"miközben a Ganz már sehol sincs..."

Na de miért nincs? Azért ez is megérne egy "misét"!
Előzmény: cs1014 (3915)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3919
Bezony.

Így néz ki.

At the same time, there was begun the locomotive manufacture based on a large range of ALCO motors. The locomotive Diesel engines with outputs ranging 1500-4000 HP were manufactured at Resita according to ALCO license. Being utilized the technical documentation made available by Brush Company in England, there were manufactured 30 pcs. Diesel electric locomotives of 3500 HP which were delivered to British Railways.

Class 56 A pure freight loco introduced 1977 - Allocated to ER, ScR, enthusiasts refer to them as a Grid
1976 saw the first new British Rail locomotive order for many years - for a CO-CO heavy freight diesel. Although still with a surplus of stock from the modernisation plan British Rail lacked a heavy freight locomotive for heavy coal trains. Producing 3250hp the 56s took the heavy freight services (in particular the merry go round coal services) away from 47s, which had often hauled the trains in pairs. Much political flack occurred when the first 30 Class 56 locomotives were built in Romania...

Előzmény: Vendégsín (3916)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3918
Mert a Ganz nem? Pielstick, V43...
Előzmény: v431185 (3917)
v431185 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3917
Ők belátták, h a nyugat előrébb jár és licenceket vettek!
Saját tudásból ők se jutottak volna idáig...
Előzmény: cs1014 (3915)
Vendégsín Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3916
Világszerte exportált, termékei pedig magukért beszélnek.

Megerősítve. Sok évtizede, az átkosban húztunk ott gyártott mozdonyokat tehervonatban. Nagy-Britországba tartottak. És nem Csau bosszújaként néztek ki...
Előzmény: cs1014 (3915)
cs1014 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3915
Az Electroputere Craiova nem putri, hanem a néhai keleti blokk egyik legjobb vasúti járműgyártója. Világszerte exportált, termékei pedig magukért beszélnek. Nem véletlen, hogy sok-sok masinát hordanak ma is oda felújításra, átalakításra, modernizációra, miközben a Ganz már sehol sincs...
Aztán amíg a hazai nagy egyetlen igazi tömegesnek nevezhető mozdony-sikersztorija a bobó, ami már mind kiveszett onnét, ahová korábban a KGST igénytelensége eladta, addig a Craiova-i gépek ma is népszerű second-hand terméket kontinensszerte, sőt.
Így tessék leputrizni a gyárat! Grrr!
Előzmény: peti 19 (3912)
szv Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3914
1047 504-4 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3913
Egy mai pillanatkép Sopronból:
peti 19 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3912
Az Electroputriban? :-)
Előzmény: Törölt nick (3910)
M412313 Creative Commons License 2008.01.21 0 0 3911
Szili_V43 330 Creative Commons License 2008.01.20 0 0 3909

2 mai kép-

 

1. M44 306, 1116 122-1

2. V43 321-327-334, 1047 502-8, V63 046

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!