Azért nyitottam meg ezt a topic-ot, mert nem látom jónak ha pl.: készítünk egy olyan képet amin egyszerre több jármű is rajta van és 50 topic-ot teleteszünk azzal, hogy bocs az OFF-ért és ugyan az a kép.
Tehát ez a topic legyen az a topic ahova az ilyen együttállásokat, sőt psz.-ilag a testvérképeket be lehet tenni.
Üdv. Szili_V43 330
At the same time, there was begun the locomotive manufacture based on a large range of ALCO motors. The locomotive Diesel engines with outputs ranging 1500-4000 HP were manufactured at Resita according to ALCO license. Being utilized the technical documentation made available by Brush Company in England, there were manufactured 30 pcs. Diesel electric locomotives of 3500 HP which were delivered to British Railways.
Class 56 A pure freight loco introduced 1977 - Allocated to ER, ScR, enthusiasts refer to them as a Grid 1976 saw the first new British Rail locomotive order for many years - for a CO-CO heavy freight diesel. Although still with a surplus of stock from the modernisation plan British Rail lacked a heavy freight locomotive for heavy coal trains. Producing 3250hp the 56s took the heavy freight services (in particular the merry go round coal services) away from 47s, which had often hauled the trains in pairs. Much political flack occurred when the first 30 Class 56 locomotives were built in Romania...
Világszerte exportált, termékei pedig magukért beszélnek.
Megerősítve. Sok évtizede, az átkosban húztunk ott gyártott mozdonyokat tehervonatban. Nagy-Britországba tartottak. És nem Csau bosszújaként néztek ki...
Az Electroputere Craiova nem putri, hanem a néhai keleti blokk egyik legjobb vasúti járműgyártója. Világszerte exportált, termékei pedig magukért beszélnek. Nem véletlen, hogy sok-sok masinát hordanak ma is oda felújításra, átalakításra, modernizációra, miközben a Ganz már sehol sincs... Aztán amíg a hazai nagy egyetlen igazi tömegesnek nevezhető mozdony-sikersztorija a bobó, ami már mind kiveszett onnét, ahová korábban a KGST igénytelensége eladta, addig a Craiova-i gépek ma is népszerű second-hand terméket kontinensszerte, sőt. Így tessék leputrizni a gyárat! Grrr!