Keresés

Részletes keresés

bacus Creative Commons License 2023.04.25 0 0 87092

Húsvét hétfőn ott ettem a pisztrángosnál, mindig eszembe jutsz,  ott tartani kell a kormányt,  nehogy "haza" kanyarodjon a moci. ;)

Előzmény: Stenmark1 (87088)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87091

Na látod, itt a baj..én már nem vagyok fiatal és túl sok a bajom, kifogás, mint meló meg család:-))))))

Előzmény: Stenmark1 (87089)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87090

Azt mondta jó a gép. Tetszik neki a súlyelosztása.

Előzmény: Stenmark1 (87086)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.24 0 1 87089

Igyekezned kell, mert a fehér F 650 be már 8000 km-t hajtott bele az új tulaj, november óta. Voltam vele egy kört, hát nem finomkodott vele, és tudta tartani a tempót a GSA-val. 110-120-al is megy vele, és azt is tűri zokszó nélkül. Mondjuk nekünk 90 körül volt az utazója, és szerintem az esik jól neki, de hát ezek a fiatalok! Ja, és folyamatosan vigyorog rajta! Jó az a Rotax blokk.

Előzmény: Törölt nick (87067)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87088

Dobjál már fel, egy aktuális képet a vasról! Nosztalgikus hangulatba kerültem. Nemrég mondta Horpa, hogy egy barátja vette meg a piros F 800 GSA-mat. Lassan egy találkozót is összehozhatnánk -:)

Előzmény: bacus (87076)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87087

Touratech nyereg vagy Kahedo, biztos van Tigerre is, és a Fekete-erdőnél lehet próbálni is.

 

Az jó hátsó sárvédő betét: https://www.wunderlich.de/shop/de/bmw-r-serie/r-1250-gs/rundumschutz/fuss-beinsch-tzer/wunderlich-innenkotfluegel-40821-102.html

Nekem az alatta lévő volt fent az 1250 Gs-n, meg voltam elégedve vele, gondolom az új tulaj is elégedett.: https://www.wunderlich.de/shop/de/bmw-r-serie/r-1250-gs/rundumschutz/fuss-beinsch-tzer/mudsling-innenkotfluegel-40821-002.html

 

Én most raktam fel a Dohc GSA-ra hasonlót, és passzol rá.

 

A Tiger futóműve nem egy ligában játszik a Gs-el! Próbáld ki a Gs-t Enduro Pro-ba, azzal még finomabb lesz a rugózása.

Előzmény: tux (87073)
Stenmark1 Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87086

Remélem vigyorgott!

 

Ez még mindig egy szép gép! Bár a plexije túl egyszerű :-)

Előzmény: dvorcsakl (87077)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87085

Biztos nem provokáltad valamivel, hogy aztán áldozatként tüntesd fel magad? :-)

Előzmény: dvorcsakl (87084)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87084

Szerencsére csak kb. 90-100 volt a tempóm. Két madár volt, egyet csaptam el. A kormány beszitált, nem voltam boldog. A tükör lelazult, a kesztyűm és a kabátujjam lett koszos, de nem vészes. Szal én olcsón megúsztam.

 

Én nem akartam, így a szabályosság terhe a madáré!

Előzmény: hamvasat (87078)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87083

Ez kész! 🤪🤪🤪

Előzmény: hamvasat (87079)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87082

Én pusztán próbáltam segíteni a váltórecsegés lelki feldolgozásában....alternatív módszerrel :-)

Előzmény: HorváTH 69 István (87081)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.24 -1 3 87081

Ezen most elhűltem ! :) Nem gondoltam egy percig sem , hogy te ilyenekről fantáziálsz :) 

Előzmény: hamvasat (87079)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87080

"hátsó ülésre átülni pár mp-re."

 

Tényleg jó módszer, de a páromnak nem annyira jött be :-)

Előzmény: bacus (87076)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.24 0 1 87079

Figyi...kis pszichológia segítség:

 

Maradjon a GS és adj neki valami ribancos nevet és képzeld azt, hogy ott vonaglik alattad és kéri, hogy üsd és alázd. Te pedig minden váltást tekintsd úgy, hogy megadod a ribancnak, ami jár neki :-) Nyugodtan illesd közben mocskos szavakkal is, ahogy jól esik, csak arra figyelj, hogy csapatban motorozásnál mindenképpen csak fejben mondjad. :-)

 

Így szerintem egy kissé ugyan aberrált, de mindenki számára kielégítő kapcsolatot ápolhatsz a motoroddal :-)

 

Elnézést kérek az érzékeny lelkűektől :-)

Előzmény: tux (87071)
hamvasat Creative Commons License 2023.04.24 0 1 87078

Figyi, szabályos ez, hogy így szállítod szegény madarat? Nem kényelmetlen ez egy kicsit neki?

 

Én egyszer feketerigót kaptam el 149-160-as tempónál kulcscsonttal. Azt hittem ott halok meg :-) Szétplaccsant a madár, homlokig tiszta madárbél voltam. Tenyérnyi véraláfutás a vállamon, stb. Csoda, hogy nem tört el a kulcscsontom. Mondjuk akkor még zsenge 20as éveimet tapostam :-)

Előzmény: dvorcsakl (87070)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87077

Kicsi a világ vagy kicsi a világ?

ma volt nálam a srác plexit nézni.

bacus Creative Commons License 2023.04.24 0 2 87076

Akkor mégsem veszek tigert, mert az se tökéletes, ráadásul még a váltója is beszarhat. :D

 

Nekem a GS-en is meg tud fájdulni, el tud zsibbadni a mindenem, de ilyenkor fel kell állni, pár mp-pár perc állva motorozás után rendbe jön, meg se kell állni hozzá. Vannak egyéb technikák is, ami talán a többi motoron is működik, pl kicsit kifordulva motorozás, amikor igazából egy kicsit a combodon ülsz, hátsó ülésre átülni pár mp-re.

 

Az ülés alakítása mellett pedig az is működik, ha máshol jobban fáj, akkor arra koncentrálsz, pl 2 számmal kisebb csizma :D, hidd el, ott 10 perc és eszedbe se jut a kényelmetlen ülés :D

Előzmény: tux (87073)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.24 0 3 87075

Amúgy meg tartsd meg mind a kettőt. Attól még rendes ember leszel, hogy nem csak egy motorod van.

Meg érted, az egyik egy BMW, kell mellé valami, ami tutira beindul :DDDDD

Előzmény: tux (87071)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87074

Vegyél egy szakadt nyerget, alakíttasd át azt. 

Előzmény: tux (87073)
tux Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87073

A szentendrei nyerges ügyesen átalakította az NC nyergét, róla el tudom képzelni, hogy ezt is meg tudja csinálni jóra, de még nem tudtam rávenni magam a postázásra, meg hogy két hétig itt nézegessem nyereg nélkül. Azért csak nyakon kellene vágni pár tesztelőt péklapáttal. Vagy 20 tesztet végignéztem, sehol nem említik a hosszabb távon kényelmetlen nyerget. Tiger fórumomon utánaolvasva köztudott probléma, nem mindenkit érint, de sokan panaszkodnak rá. Olyan mint a 900-as Tiger térdre fújt meleg levegője, Dodoron kívűl senki nem említi semmilyen tesztben. Mondjuk arról könnyű elképzelni, hogy hűvős, esős angol időjárásban térdprotektoros motoros nadrágban nem zavaró, de a nyeregben nehéz máshogy ülni. A fórumok szerint a Touratech nyereg a nagyon jó, de az nem kapható. A másik javaslat zselébetétes biciklis nadrág a motors nadrág alá. Hát ahhoz sem kaptam kedvet. :)
Hogy valami jót is írjak, a Tigerre tök jó telefontartót szereltem, könnyű betenni, kivenni a telefont, jól tartja és 1200 milliamperrel tölti vezeték nélkül. Eddig jobban tetszik, mint a BMW connected cradle-je, negyed áron.
GS-re szereltem ilyen első sárvédő toldatot, hibátlan és jól is néz ki. Meg ilyen hátsó toldatot, utálom, hogy a csizmámra és a hátsó rudóstagra szórj a vizet. Ezzel nem vagyok megelégedve, kicsit hozzáér a lengővillához. Nagyon hozzáért, megmelegítve sikrült javítanom a formáján, de nem lett tökéletes, azt nem szeretném, ha ledörzsölné a fekete festéket a lengővilláról, valószínűleg leszerelem. Pedig hatékony, tegnap menten vele esőben és száraz maradt a csizmám, bal csima hátsó belső része szokott koszos, vizes lenni eső után.
Tud esetleg valaki olyan változatot, ami nem ért a hátsó villához?

Előzmény: zöld_I (87072)
zöld_I Creative Commons License 2023.04.24 0 2 87072

Tuti ott is van valami nyerges specialista, mint itthon, aki sokszáz euroért átalakítja, sokkal szebbre, és csak kicsit lesz rosszabb, mint volt. 

Előzmény: tux (87071)
tux Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87071

Nálam tegnap konfliktus adódott a gerincoszloppon két vége között. Szombaton motorztam vagy 4,5 órát a Tigerrel, a második órában már fájt a fenekem, farcsont környékén. A vége felé már kellemetlen volt és vasárnap reggel sem volt jó leülni rendes székre sem. Vasárnap is jó idő volt, mentem volna motorozni. Az agyam mondta, hogy a Tigerrel menjek, de a fenekem megvétózta, és igaza volt, a GS nyerge felüdülés volt. :)
Olyan 1100 km Tigerezés után ültem vissza a GS-re és a váltót leszámítva a GS a Mercedesz, a Tiger az Opel, kb. Eddig 50-50%-ra állnak, de mintha a GS jönne fel. Több napos túrára nem a Tigerrel fogok elindulni, nyerget faragni meg nincs kedvem.

dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.24 0 0 87070

Minden rosszban van valami jó!

Tegnap mi is Tiszacsegére indultunk, végül a fele társaság Poroszlón halászlevezett, a másik fél pedig fagyizott.

Komppal nekünk is volt dolgunk.

Nekem szombaton madárral is.

 

 

 

 

Előzmény: tcaoe (87069)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.23 0 1 87069

Én ma minden segítség nélkül eltévedtem a fenébe, de legalább láttam túzokot, ilyen utoljára vagy 20 éve történt velem. Meg Tiszacsegén lekéstem az utolsó kompot, mehettem körbe a hazavonuló turistahordák között.:)

Előzmény: dvorcsakl (87066)
tcaoe Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87068

Az M31-en tényleg kellemetlen az a csíkozás, de 120 fölött kell menni, és akkor nem érzi az ember.:)

Előzmény: Törölt nick (87067)
Törölt nick Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87067

A 60-80-as tempót én tartom fenn magamnak:-)))) slow driving mode:-)

Ez van, tényleg, nekem ez a kényelmes utazási sebesség. Ebben érzem biztonságban magam. Enni így is eszik a gép 4-5 litert, de ez nem zavar, nem a sietés a cél. Meg az utak állapota sem olyan...

 

Tegnap volt egy Bp-Gödöllő-Kartal-Palotás-Apc és vissza köröm. Nézelődni voltam, ennyi. A kihalt hátsó utakból van olyan, ami nem is rossz minőség (meg van a katasztrófa minőség Szarvasgedénél, na ott a kátyúkra azért nagyon kell figyelni)

 

(csak engem zavar az M31-en Gödöllő fele, hogy ilyen hosszanti csíkok vannak az útburkolatba belemarva) és totál visszi a motor kerekeit ez az asztfaltban futó csíkozás, legalább is számomra kissé instabil a motor így, nem éreztem vmi biztonságosnak. (ilyen van máshol is, amikor lovagolni megyünk Felsőpakonynál, vhogy nekem ott is ez az instabilitás feeling jön azon a szakaszon)

A másik meg az M31-en a híd/felüljáró illesztései ilyen egymásba futó vasfogak és ebből van asszem 4x, ezek totál megdobják a motort...hát én ott nem megyek 100 felett, sőt..ott kb mindig lever a víz)

 

Aztán sikerült elhagyni a féklámpa búrát. menet közben..nem volt egy életbizti így menni tovább, úh addig szünetel a motorozás, míg ez orvosolva nincs...sajnos várható volt..

 

Ettől független jó karika volt. 

 

Előzmény: HorváTH 69 István (87058)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.04.23 -1 0 87066

Tegnapi tapasztaltok.

Eladtam a Garmin navim, ezért hazafelé a ConnectedApp-pal navigáltam. Jójó, de kell a térkép látványa, hogy tudjam, hol vagyok, milyen kanyar következik, blabla. Viszont ha a Garmin olyan szépen kezelné a navi hangját, mint az App - zene szépen lehalkít, beszél, felhangosít - akkor nem lenne a hangutasítás kikapcsolva.

 

Jó ez a LED lámpa, meg jó ez a LED kiegészítő lámpa, de nincs az a fénymennyiség, ami nekem elég. Egyedül ott volt jó menni, ahol voltak fehér oszlopok prizmával az út két oldalán, és voltak rendes útburkolati jelek.

HorváTH 69 István Creative Commons License 2023.04.23 -1 1 87065

Nem neked személyes volt ez a "nem hazudok" szöveg , csak vannak akik szépítik a dolgokat ( ergo hazudnak ) , és a nagy átlagtól eltérő adataim , akár tűnhet sokaknak , ilyen túlzásnak ... Nah , én csak így általánosságban , ere írtam ezt .

Előzmény: Horpa1 (87063)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.23 0 0 87064

Szia Stenmark1!

 

Az AT-nek Sokkal Jobb a hangja, szebb a formája, modernebb, de:

amennyivel erősebb annyival nehezebb

amennyivel drágább annyival Nem jobb!!!

Szerintem

Előzmény: Stenmark1 (87060)
Horpa1 Creative Commons License 2023.04.23 -1 1 87063

Szervusz István, 

 

senki nem mondta, hogy ”hazudsz”!
Én is csak az alapigazságokba tudok kapaszkodni, miszerint:

- Háborúban nincs Vasárnap!

- Az impotencia nem örökölhető!

- Teljesítmény fogyasztással arányosan növekszik!

 

Ezért írtam, hogy ”hímes tojásként kezelted” a motort mikor ennyit fogyasztott. 
A súly többletem is indokolja a magasabb fogyasztást☺🤣

Köszönöm hozzászólásod!

 

 

Előzmény: HorváTH 69 István (87058)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!