A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Igyekezned kell, mert a fehér F 650 be már 8000 km-t hajtott bele az új tulaj, november óta. Voltam vele egy kört, hát nem finomkodott vele, és tudta tartani a tempót a GSA-val. 110-120-al is megy vele, és azt is tűri zokszó nélkül. Mondjuk nekünk 90 körül volt az utazója, és szerintem az esik jól neki, de hát ezek a fiatalok! Ja, és folyamatosan vigyorog rajta! Jó az a Rotax blokk.
Dobjál már fel, egy aktuális képet a vasról! Nosztalgikus hangulatba kerültem. Nemrég mondta Horpa, hogy egy barátja vette meg a piros F 800 GSA-mat. Lassan egy találkozót is összehozhatnánk -:)
Szerencsére csak kb. 90-100 volt a tempóm. Két madár volt, egyet csaptam el. A kormány beszitált, nem voltam boldog. A tükör lelazult, a kesztyűm és a kabátujjam lett koszos, de nem vészes. Szal én olcsón megúsztam.
Én nem akartam, így a szabályosság terhe a madáré!
Maradjon a GS és adj neki valami ribancos nevet és képzeld azt, hogy ott vonaglik alattad és kéri, hogy üsd és alázd. Te pedig minden váltást tekintsd úgy, hogy megadod a ribancnak, ami jár neki :-) Nyugodtan illesd közben mocskos szavakkal is, ahogy jól esik, csak arra figyelj, hogy csapatban motorozásnál mindenképpen csak fejben mondjad. :-)
Így szerintem egy kissé ugyan aberrált, de mindenki számára kielégítő kapcsolatot ápolhatsz a motoroddal :-)
Figyi, szabályos ez, hogy így szállítod szegény madarat? Nem kényelmetlen ez egy kicsit neki?
Én egyszer feketerigót kaptam el 149-160-as tempónál kulcscsonttal. Azt hittem ott halok meg :-) Szétplaccsant a madár, homlokig tiszta madárbél voltam. Tenyérnyi véraláfutás a vállamon, stb. Csoda, hogy nem tört el a kulcscsontom. Mondjuk akkor még zsenge 20as éveimet tapostam :-)
Akkor mégsem veszek tigert, mert az se tökéletes, ráadásul még a váltója is beszarhat. :D
Nekem a GS-en is meg tud fájdulni, el tud zsibbadni a mindenem, de ilyenkor fel kell állni, pár mp-pár perc állva motorozás után rendbe jön, meg se kell állni hozzá. Vannak egyéb technikák is, ami talán a többi motoron is működik, pl kicsit kifordulva motorozás, amikor igazából egy kicsit a combodon ülsz, hátsó ülésre átülni pár mp-re.
Az ülés alakítása mellett pedig az is működik, ha máshol jobban fáj, akkor arra koncentrálsz, pl 2 számmal kisebb csizma :D, hidd el, ott 10 perc és eszedbe se jut a kényelmetlen ülés :D
A szentendrei nyerges ügyesen átalakította az NC nyergét, róla el tudom képzelni, hogy ezt is meg tudja csinálni jóra, de még nem tudtam rávenni magam a postázásra, meg hogy két hétig itt nézegessem nyereg nélkül. Azért csak nyakon kellene vágni pár tesztelőt péklapáttal. Vagy 20 tesztet végignéztem, sehol nem említik a hosszabb távon kényelmetlen nyerget. Tiger fórumomon utánaolvasva köztudott probléma, nem mindenkit érint, de sokan panaszkodnak rá. Olyan mint a 900-as Tiger térdre fújt meleg levegője, Dodoron kívűl senki nem említi semmilyen tesztben. Mondjuk arról könnyű elképzelni, hogy hűvős, esős angol időjárásban térdprotektoros motoros nadrágban nem zavaró, de a nyeregben nehéz máshogy ülni. A fórumok szerint a Touratech nyereg a nagyon jó, de az nem kapható. A másik javaslat zselébetétes biciklis nadrág a motors nadrág alá. Hát ahhoz sem kaptam kedvet. :) Hogy valami jót is írjak, a Tigerre tök jó telefontartót szereltem, könnyű betenni, kivenni a telefont, jól tartja és 1200 milliamperrel tölti vezeték nélkül. Eddig jobban tetszik, mint a BMW connected cradle-je, negyed áron. GS-re szereltem ilyen első sárvédő toldatot, hibátlan és jól is néz ki. Meg ilyen hátsó toldatot, utálom, hogy a csizmámra és a hátsó rudóstagra szórj a vizet. Ezzel nem vagyok megelégedve, kicsit hozzáér a lengővillához. Nagyon hozzáért, megmelegítve sikrült javítanom a formáján, de nem lett tökéletes, azt nem szeretném, ha ledörzsölné a fekete festéket a lengővilláról, valószínűleg leszerelem. Pedig hatékony, tegnap menten vele esőben és száraz maradt a csizmám, bal csima hátsó belső része szokott koszos, vizes lenni eső után. Tud esetleg valaki olyan változatot, ami nem ért a hátsó villához?
Nálam tegnap konfliktus adódott a gerincoszloppon két vége között. Szombaton motorztam vagy 4,5 órát a Tigerrel, a második órában már fájt a fenekem, farcsont környékén. A vége felé már kellemetlen volt és vasárnap reggel sem volt jó leülni rendes székre sem. Vasárnap is jó idő volt, mentem volna motorozni. Az agyam mondta, hogy a Tigerrel menjek, de a fenekem megvétózta, és igaza volt, a GS nyerge felüdülés volt. :) Olyan 1100 km Tigerezés után ültem vissza a GS-re és a váltót leszámítva a GS a Mercedesz, a Tiger az Opel, kb. Eddig 50-50%-ra állnak, de mintha a GS jönne fel. Több napos túrára nem a Tigerrel fogok elindulni, nyerget faragni meg nincs kedvem.
Én ma minden segítség nélkül eltévedtem a fenébe, de legalább láttam túzokot, ilyen utoljára vagy 20 éve történt velem. Meg Tiszacsegén lekéstem az utolsó kompot, mehettem körbe a hazavonuló turistahordák között.:)
A 60-80-as tempót én tartom fenn magamnak:-)))) slow driving mode:-)
Ez van, tényleg, nekem ez a kényelmes utazási sebesség. Ebben érzem biztonságban magam. Enni így is eszik a gép 4-5 litert, de ez nem zavar, nem a sietés a cél. Meg az utak állapota sem olyan...
Tegnap volt egy Bp-Gödöllő-Kartal-Palotás-Apc és vissza köröm. Nézelődni voltam, ennyi. A kihalt hátsó utakból van olyan, ami nem is rossz minőség (meg van a katasztrófa minőség Szarvasgedénél, na ott a kátyúkra azért nagyon kell figyelni)
(csak engem zavar az M31-en Gödöllő fele, hogy ilyen hosszanti csíkok vannak az útburkolatba belemarva) és totál visszi a motor kerekeit ez az asztfaltban futó csíkozás, legalább is számomra kissé instabil a motor így, nem éreztem vmi biztonságosnak. (ilyen van máshol is, amikor lovagolni megyünk Felsőpakonynál, vhogy nekem ott is ez az instabilitás feeling jön azon a szakaszon)
A másik meg az M31-en a híd/felüljáró illesztései ilyen egymásba futó vasfogak és ebből van asszem 4x, ezek totál megdobják a motort...hát én ott nem megyek 100 felett, sőt..ott kb mindig lever a víz)
Aztán sikerült elhagyni a féklámpa búrát. menet közben..nem volt egy életbizti így menni tovább, úh addig szünetel a motorozás, míg ez orvosolva nincs...sajnos várható volt..
Eladtam a Garmin navim, ezért hazafelé a ConnectedApp-pal navigáltam. Jójó, de kell a térkép látványa, hogy tudjam, hol vagyok, milyen kanyar következik, blabla. Viszont ha a Garmin olyan szépen kezelné a navi hangját, mint az App - zene szépen lehalkít, beszél, felhangosít - akkor nem lenne a hangutasítás kikapcsolva.
Jó ez a LED lámpa, meg jó ez a LED kiegészítő lámpa, de nincs az a fénymennyiség, ami nekem elég. Egyedül ott volt jó menni, ahol voltak fehér oszlopok prizmával az út két oldalán, és voltak rendes útburkolati jelek.
Nem neked személyes volt ez a "nem hazudok" szöveg , csak vannak akik szépítik a dolgokat ( ergo hazudnak ) , és a nagy átlagtól eltérő adataim , akár tűnhet sokaknak , ilyen túlzásnak ... Nah , én csak így általánosságban , ere írtam ezt .