1. a hőmérő műszer hol tökéletesen mutatja az aktuális értéket, hogy a 60 fokról sem mozdul el.
Állítólag már kétszer cserélték a hőmérséklet jeladót, és semmi változás.
Hogyan tudnám letesztelni, hogy a műszer-e a hibás?
2. Melegen eléggé össze-vissza járt az alapjárat, gyorsításkor rángatott.
Gyertyacserét javasoltak (már viszonylag rég volt), viszont közben rákukkantottam az akkura és azt láttam, hogy a bal 3 cella szinte száraz.
Rátöltöttem disztillált vizet és azóta az alapjárati vibráció szinte megszűnt, a gyorsításkor jelentkező rángatás csak a nagyon alacsony fordulatról (1500-) történő kigyorsításnál jelentkeznek, ott is csak néha 1 max 2 kicsi rántást produkál.
Klíma használta mellett viszont intezívebb a jelenség (az alapjárati egyenetlenség is).
Miután elmondtam a srácnak, akitől van az autó, azt mondta, hogy akksi csere után ő is tapasztalta, hogy gyakorlatilag megszűnt a rángatás, de nem akarta elhinni, hogy a kettő között van összefüggés.
Hasonló gondom nekem is volt. A benzines gépemnek olyan hangja volt mintha átállna dízel üzemmódra. Az olajszűrőn kívül van még benne egy úgynevezett előszűrő a motor elött. Nekem ezt a szerelőm kitakarította és azóta volt,nincs ez a hang. Mindösszesen 14ezer pénzt kért a tisztításért. Otthon elég problémás javítani mert bontani kell az egész motorteret.
Hali! 4,5 éve van egy 98-as A4 1.6 benzin (b5), találkoztam már sok hibával, amint itt kiderült mondható tipushibának is.
Ez az alapjáratos dolog sok mindenkinél előjött már, nekem is. Először vagy 3 éve, sok bosszúságot okozott, nem tudtam mi lehet a probléma oka. Ráadásul akkor jobban idegesített hogy a hűtőfolyadékom mindig eltűnt valahová! :S Nyár volt és meleg, vagy füvön, kavicsos udvaron parkoltam itthon, mígnem ősz lett és nem párolgott el az aszfaltról a hűtővíz.
Nekem akkor megoldást jelentett a hűtővíz beömlő ami a motorba megy be, nem nagy pénz pár ezer Ft, csak kicsi a hely és én nem akartam szórakozni vele. Szerelőhöz vittem. Gyorsak voltak de cigánymunkát végeztek, nekem kellett befejezni miután lecsúszott a bilincs a beömlő egyik csövéről és haza húztak későn este. Aztán mostanában megin előjött a probléma, eltűnik a hűtővíz és szó mi szó az alapjárat is picit igaz de játszadozik. Kiderült a hűtővíztartály sapkában van egy szelep ami nekem elromlott. Elengedi a nyomástól a vizet. Sapka szintén apró pénz! Nézzetek utána a beömlőnek vagy a hűtővíz sapinak.
Hello! Audi A4 1.6 benzinesem van. A motorból olyakor hidegen nem de ha bemelegszik elég hangos kerepelő hang jön. Szerelő amint meghalotta azt mondta hidrotőke! Aztán módosított hogy vagy gyenge minőségű az olaj ( mobil1 10W-40 van benne) vagy hidrotőke.
Érdeklődnék hogy valaki találkozott-e már ilyen vagy hasonló problémával Audinál? Hogy az olajcsere és a hidrotőke tisztító folyadék megoldja-e a helyzetet vagy rögtön rendeljek 8db hidrotőkét?
Milyen márkájú lámpát akarsz a régi helyett beszerelni?? mert Depo utángyártott nem lesz jó.. Helyette a TYC ami méretpontos és a felfogatások is stimmelnek..
Ha jól emlékszem 3 helyen van rögzitve, és egy állitó az alján is van amivel feszíteni is lehet.. Az úl lámpához a sárvédőt is ki lell vágnod vagy reszelned....És még a réginek a magasságállitó motorja sem jó bele....
Sziasztok! Most vettem egy A4-est (B6). A gondom az, hogy a belső világítás nem működik. Ha nyitom az ajtót úgy sem, ha kapcsolgatom a terképlámpát és a többi lampakapcsolót, arra sem reagál. Nézelődtem neten, de csak azt találtam, hogy a 14-es biztosíték a belső világításé, de az a biztosítékom jó. Esetleg tudna segíteni valaki, így látatlanba, hogy mi lehet? Ha nem ilyen egyszerű persze elviszem egy elektromoshoz, de ha csak valami gyorsan kijavítható hiba akkor megcsinálnám magam.
Sziasztok. B5 A4-es autóm lámpáit kicserélném Faceliftesre,de ahogy nézegettem csak a 2 felső csavarral tudom megfogatni és úgy biztos hogy nem lesz valami fix.
Gondolom más a faceliftes lámpafelfogatás vagy más a homlokfala. Hogyan lehetne megcsinálni?
Hali... más leülteti, te felemeled:) Mondjuk ezekre a szar utakra nem csodálom.. 6-os váltót elbírja, csak van-e értelme.. Nézd meg mit forog 160-nál ötödikben. Ha 3000 környéke akkor nincs értelme, mert a 6-os is annyit forog ott.
Nemrég vettem egy 1998 év 12 havi 1,9 TDI A4 et./limuzin/Örülök hogy rátaláltam erre a fórumra,különösebb bajom még nincs/remélem nem is lesz/elégedett vagyok de már kicseréltem a rugókat alatta.Német gyártmányú sport rugó ha valakinek kell elvihető megbeszéljük.Ötös váltó van alatta elbirja e a hatost-tud valaki erről valamit/110 Le/
Lökös le , hütő ki klímahütő félre homlokfal le.. És már hozzá is fértél szerintem.... Ha már lent az eleje lehet hogy ha közel jársz, akkor a vezérléscserével megejteni...
Tudnátok segíteni nekem, hogy honnan tudnék letölteni a4 b5 2000/5. hó típushoz szervízkönyvet?Vagy ha esetleg van valaki aki szeretne megszabadulni a sajátjától azt szívesen megvásárolnám.
4db eredeti BBS RS710 kétrészes felnik 8,5x18 5x112 ET32 A4 B5-ön volt, pereme mindnek horzsolt egyiket hegeszteni kell 2db 1cm repedés a belső peremén, gumi van rajta de nem árképző (kuka). 80e
A4 B5 2.5 tdi.-hez kellene nekem ablaktörlő motor, ha esetleg van valakinek működő eladója! köszönöm, és még kérdésem lenne az is, hogy rendeltem két első spirál rugót egy bontóból azt mondták, hogy 2.5-esben vol benne,de a jelölés a rugon másik egy piros és egy rózsaszín, a kicson meg egy narancs és három citromsárga jelölés van.. még nem cseréltem ki de ahogy oda raktam az újakat a felemelt kocsi mellé ránzésére jónak tűnik... kicsit félek, hogy kicserélve nem elég erős vagy lesz vele valami baj.. szerintetek?
Hasonló problémáim vannak nekem is az Audimmal, mint 100s-nak.
Sikerült már megtudni valamit, hogy mi okozhatja az általad leírt jelenséget? Nekem is hasonlókat "produkál" az Audim. 1999-es A4 1.6-os, én vagyok az első tulajdonosa, eddig semmi baja nem volt, csak a szokásos kopó alkatrész cserék (féktárcsa, fékbetét) Talán ami zsebbe nyúlósabb volt, az tavaly az első futómű cseréje, mert jobb oldalon már kicsit kopogott.
Szóval:
Azt még nem figyeltem meg, hogy csak melegebb időjárásban csinálja-e, mert télen nagyon keveset jártam vele. Akkor nem tapasztaltam ilyesmit.
Az utóbbi hónapokban párszor előfordult, hogy üzemmeleg (90 fokos) motornál, ha pl. meg kellett állnom a piros lámpánál és kitettem üresbe, akkor pár másodpercre megemelkedett az alapjárat (fordulatszám is), majd lement a normálisba.
A párom a következőt is tapasztalta egyszer:
Harmadik seb. fokozatban autózott a városban kb. 45-50 km/h-val és érezte, hogy a talpa alatt magától húzódik befelé a gázpedál, természetesen a fordulatszám is emelkedett kb. 4000-re. Majd 4-5 másodperc után minden visszaállt a normálisba.
A leggyakrabban (és ez a legbosszantóbb) ez szokott előfordulni:
Hidegen mindig szépen, pöccre indul, majd autózok x km-t, leparkolok pl. tankolni vagy vásárolni (tehát mindegy, hogy 10 percet vagy 1 órát áll az autó) és amikor indítanám, akkor nem akar beindulni. Kb 3-4 indítózás után hajlandó beindulni. Gázt természetesen nem adok indítózás közben.
Mi okozhatja ezeket a hibajelenségeket? Van valami ötletetek?
Van egy 2.5 tdi audim AKN motoros, olyan gondom lenne vele, hogy levegősödik a gázolajam látni is a bubikat a csövön ami a szűrőtől megy az adagolóba, folyást sehol nem találtam, csöveket kicseréltem pár órát áll a gép akkor már nehezen indul csomót kell hajtatni mire felszippantja.
Hibakód nincs.
Kérem ha vkinek már volt ilyen gondja vagy tudja a megoldást az írjon nekem.