Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124087

Na ná ,hogy hagytam hogy ha kalibrálja magát .Mikor vég lett a kattogásoknak meg a zenélésnek akkor indítottam csak mind a kettőnél. 

 

Előzmény: soryton (124086)
soryton Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124086

...egyből indítottál beszerelés után ...vagy  hagytad  hogy kalibrálja magát...?

Előzmény: Törölt nick (124085)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124085

Üdv.

P-307 1.6b 16i 80KW TU4PJ5 motornak magas az alapjárata 1200-1300 közötti .

Az eredeti az 850 kéne hogy legyen de nem megy vissza csak néha .

A motoros levegő szelep kitisztítva, leveg. szűrő átfújva ,nem lukas a lev. rendszer sehol.

Kicseréltem egy másik mot. lev. szelepre ,de avval is magas az alapjárata sajna.

Új a fordulatszám érzékelőm is a lendkeréknél.

 

Ötletek ? mit kéne   vele csinálnom ,hogy jó legyen az alapjárata!

hayabusa123 Creative Commons License 2018.08.24 0 0 124084

Vidd vissza ,mond meg lehet az ő kocsijából esett ki.

Előzmény: Move1 (124077)
mex77 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 124083

Sziasztok!

Egy kis segítségre lenne szükségem. Autó 307 1,6 hdi 90 le

Olyan problémával küzdök, hogy 3000 fordulat körül beszaggat a motor. Olyan mintha dugulása lenne. Mondták, hogy biztos gázolajszűrő. Kicseréltem de semmi változás nincs.

Az asszony használja sokat de nem pörgeti a motort. Amikor beleültem én dinamikusan vezetek és nálam elő is jött a hiba.

Valakinek van e ötlete?

Várom a segítő válaszokat.

Köszönöm!

 

Üdv: Attila

Smíró Creative Commons License 2018.08.22 0 0 124082

Nem, RHR. Ment korábban is ennyit, nem emiatt nyúlt hozzá Jena. Igazából nem volt bajom vele, Mezőberényben programozta át egy kicsit és elküldött egy körre. Teljesen más lett valahogy a karakterisztika, simábban megy-gyorsul. A sebesség végét nem tudom, most sem az volt a cél, csak egymás után húzott el mellettem pár német verda és gondoltam, idegesítem kicsit őket, hogy az öregecske családi francia kombi is tud annyit. Aztán magam is meglepődtem, hogy milyen hamar benne volt a 200-ban és mivel nem mentek előttem sem gyorsabban, így nyomtam ott a tempomatot. Aztán vagy 8 perc múlva jött a következő útjavítás etap. 200 fölé meg amiatt sem akartam gyorsítani, mert gondoltam, lassan itt a vége, nem versenyezni akartam és nem akartam beégni, hogy beljebb lépek egy sávval előzni és a nagy erőlköédsnek becarás lesz a vége:) Csak hogy lássák, nem kell ahhoz sport brömi, vagy merci, ha sietni kell. De azért nyugisabb körülmények között kivártam volna, hol áll meg a mutató, akkor még kihúztam volna a töltőket is, kikapcsoltam volna a légkondit, a hűtőládát, rádiót, hogy minden kraft előjöjjön:)) Mertem csinálni Y-os gumikkal, meg viszonylag új vezérléssel, 2 éve cseréltettem, 10 éves korában. Maximálisan elégedett vagyok a verdával:)

Előzmény: _Haszi_ (124081)
_Haszi_ Creative Commons License 2018.08.22 0 0 124081

Út minősége ja. Itthon is baromira látszik menet közben a fogyin. Felmész az M0-ra, ahol a bordázott beton van meglepetéssgerűen 6 körüli a fogyasztás komp szerint 110 mutatóval.

 

Neked nsm rhs-ed van Smíró? Az enyém 190 fölé még nem ment pedig Jenci barkácsolta. :) 

Előzmény: Smíró (124066)
didyman Creative Commons License 2018.08.22 0 0 124080

Pálinka! Egy off C5 kapcsán tudsz segíteni? Első generációs, a kazettás-CD-vezérlős rádiója motorindítást követően fokozatosan elhalkul. Ha leáll a motor, a hang visszajön. Nem kontakthibának tűnik.

Előzmény: Zolysys (124079)
Zolysys Creative Commons License 2018.08.22 0 0 124079

j hét végén arrafelé leszek...

Előzmény: Bubba76 (124076)
Move1 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 124078

Végignéztem a kormánymű, futómű, fék részeket a service boxon, nem találtam ehhez hasonló dolgot...

Előzmény: Move1 (124077)
Move1 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 124077

Sziasztok

A párom parkolt vhol és miután elállt onnan az ott tartózkodó őr adott a kezembe egy csavarzatot mondván, hogy ez addig nem volt ott és biztos a kocsiból esett ki, és szerinte kormányművel kapcsolatos.

Pug 3008-ról van szó, 2013, 1.6 hdi.

Ha van tippetek akkor azt köszönöm

Bubba76 Creative Commons License 2018.08.21 0 0 124076

Szia!

 

Hasonló gonddal küzdök én is. Nekem felkapcsol a helyzetjelzőm, amint ráadom a gyújtást és akkor nincs index sem. Ha nem kapcsolnék legalább helyzetjelzőt menet közben, akkor az indexem lekapcsol amint felkapcsol magától a helyzetjelző. Ezen túl balra indexelésnél kattan 4-et és annyi. Ha megbököm, akkor megy tovább. elég idő után beáll.

 

Lehet ezt a helyzetet orvosolni csak a bajuszkacsoló cseréjével? Vagy inkább mondjak le a verdáról minimum egy hétre és küldjem el Zolysys-nek javításra az egészet?

 

Van valakinek kölcsön kapcsolója Debrecenben? 

 

Köszi!

Előzmény: CsK2 (124023)
Lesolo Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124075

Ez lemardt:: Diplay-n mindig ez a hibaūzenet :" Antipollution failer und coolingtemperatur to high.".., egy angol ECU felujitó oldalon ez a hibaegyüttes egy tipikus motorvezérlő hiba.., hol tudnám lesztelteni elsőkörben., és persze javitatni ha szükséges?

Olvastam hogy esetleg hűtömotor vezérlő modul is lehet rossz?

Előzmény: hayabusa123 (124049)
Trabee Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124074

Nagyon rosszak az utak az egész országban. Engem felháborít. Ha felújítanak vagy újat építenek, pár év alatt elhasználódik. Off.

Előzmény: Smíró (124066)
micro521 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124073

Köszi mindenkinek!

Közben hazaértünk. 1299 km volt.

Majd keresem Jenát.

szasza0211 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124072

Hello

Most volt téma parat visszaolvasol és le van írva

részletesen.

 

Előzmény: Bubba76 (124070)
szasza0211 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124071

Sziasztok

Ha kibelezem a fap ot és lekötöm a csatlakozót róla

akkor tudom használni pár hónapot amíg kiiratom 

szoftveresen is? Úgy értem nem fog folyamatosan

letiltani? Gondolom hibát jelezni fog.

1.6 HDI 110

 

Bubba76 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124070

Köszi, így meggyógyult :) De az indexkapcsolóm még mindig szarakodik. Arra mi a megoldás? Azon kívül, hogy leveszem és elküldöm, mert az több mint egy hét és addig nincs autó :(

Előzmény: Zolysys (124061)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.20 -6 0 124069

807

Előzmény: CsK2 (124067)
CsK2 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124068

A bal oldalon az autó alatt (kb. a hátsó ülés lábrészénél) van egy tartály, amit egy fém heveder tart a helyén. Ha azt leveszed és lehúzod a csatlakozót meg a kifolyócsövet (az oldalát be kell nyomni), akkor szét tudod szedni. Feltölteni nem nagy dolog, csak megfelelő folyadékot kell beszerezni. A nullázáshoz viszont rá kell dugni gépre, mert addig minden indulásnál írni fogja, hiába van feltöltve. 

Előzmény: micro521 (124064)
CsK2 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 124067

Ez milyen Peugeot ???

Előzmény: Zolysys (124054)
Smíró Creative Commons License 2018.08.19 0 1 124066

Én Amszterdamból jöttem meg az imént. Indulás előtt JenaTesó feltöltötte, még nem jelzett nekem, de egy éve már szóltak a szervizben, hogy kevés van benne. Szerintem még kitartott volna vagy 20 ezer km-ig az ujjnyi folyadék, de úgy voltam vele, jobb a békesség és most majdnem tele van. Nem akartam úgy járni, mint Te:)

Szerintem Jenát keresd. Nekem egy óra alatt meg is volt. Ismételten nagyon köszönöm Jena!

 

Most 4.000 km-nél kicsit több ment bele. Basszus, nagyon meg lehet szokni a jó utakat... Amikor hazaértem olyan volt, mint a '70-es-'80-as években átlépni Romániába. Szégyen! A másik döbbenet, hogy az egy hét alatt ugye mindenhol autópálya, és ott elvétve sem láttam vadveszély táblát. Itthon azzal kezdődik. Pályán... Nehogy felelős legyen és fizetni kelljen az uraknak... 

 

Csak hogy "fillérb@szóskodjak: 5,8 l átlagfogyasztás. Volt benne a németeknél tötymörgés, mert rengeteg az útjavítás, néhány baleset is volt - egyszer mögöttem a 3. autóba rohantak bele nagy fékezés után vagy hárman, megúsztam -, de végig pálya tempóval, ahol lehetett 170-210 között is toltam. Nagyon megy a verda, imádom! Szintén Jena-művek... Egy pillanatig nem éreztem hátrányát a 12 éves autómnak a puccosabb némettel szemben. Ment, mint állat, amikor odaléptem, egyébként meg 130-on ballagva egy nyikkanás nélkül ment hegynek fel, le. Jóval kevesebb amortizációval, hibalehetőséggel, fenntarthatósággal, mint a sok 10 milliós. Odafelé teljesen tele, még a hátsó ülések is, visszafelé csak a csomagtartó volt fullos a roló alatt. Ami még érdekes volt, hogy a németek sem nyomták ott, ahol épp nem volt sebességhatár,mert egyre több helyen van. Általában 120-szal utaztak a külsőben, 130-140 körül belső sávban nyugodtan lehetett pecekig menni. (Utóbbi időkben Olasz és Skandináv területen jártam, a német változás meglepett.)

 

Amit nem értek, hogy lehet az, hogy itthon 130-nál tempomattal 6,7 körül ugrál a fogyasztásom, kint 5,6 körül. És visszafelé is. Tehát nem a hegynek fel-le számít. Ez mi a fenéért van? Hogy fogyaszt egy bő literrel kint kevesebbet? 170-nél volt 7 literes a fogyasztás, 200-nál 9,5 sík pályán, szél sem fújt. Az út minősége?

 

Másik dolog ami meglepett, az üzemanyag ár. Agip kútnál - nem pálya mentén! - 1,2 Euró a dízel a németeknél, 1,3 körül volt a hollandoknál. A labancoknál nem tankoltam. De itthon igen, drágábban. És még ezen akarnak itthon emelni? Ilyen szar utak mellett? Hová lopták el az évtizedes útalapot, mert gyalázatosak az utak. Magamfajta csak akkor szembesül ezzel, ha kintről hazajön. Most az autómat nagyon sajnáltam...

 

Láttam a "kanoroszlános" dolgot :) mivel át is léptem a 190 ezret, újra írok majd egy sort: hiba semmi, Jena telerakta az EOLYS tartályt és ennyi.

 

Ha lenne egy xenon lámpám elöl, és egy normális deréktámaszom a memóriahabos párna helyett, tökéletes is lenne minden. Sajna a korábban, évekkel ezelőtt elfüstölt izzó miatt a belülről fátyolos bura kezd nagyon zavarni. Javítják ezt valahol, vagy kezdjek el keresni újat?

Előzmény: micro521 (124063)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 124065

Szia!

mekkGyver írása ide bemásolva:

Mielőtt kifogy, ezt írja minden indulásnál: "Particle Filter additive level too low"

Ha töltöttél bele, és nem volt szoftveresen nullázva, akkor nem hiszem, hogy kifogyott volna, mivel nem méri, hanem számolja az elhasznált mennyiséget. Diaggal lehet tesztelni. Le kell húzni a tartályról a kis csövet, a szoftver beindítja a szivattyút egy másodpercre, ha minden rendben, akkor spricceli az anyagot.

De ha töltöttél már bele eolyst, akkor tudod milyen édeskés szaga van, ezt a szagot érezni a kipufogó gázon, mikor jár a motor.

Előzmény: micro521 (124063)
micro521 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 124064

Bocs lemaradt: SW 2.0 HDi RHR 136 LE 2006

Előzmény: micro521 (124063)
micro521 Creative Commons License 2018.08.19 0 0 124063

Sziasztok!

Ma meglepett az autó egy új hibaüzenettel: "Particle filter additive level too low: Repair needed". Éppen indulunk haza Franciaországból. Gondolom nehéz neki a búcsúzás. ;)

Gondolom az Eolys-t kell feltölteni. 

Mi ennek a menete?

Otthon is elvégezhető feladat vagy bonyolult a feltöltés?

Kell számítógép a hibaüzenet törléséhez vagy feltöltés után magától törlődők a hiba?

Hol érdemes Eolys-t venni? Mennyi kell belőle?

peto.istvan Creative Commons License 2018.08.19 0 0 124062

Sziasztok!

 

Ismét egy hiba de ez most a régi verda. 2002 1,4 benzin 206 KFW motorkód. Hátha már valaki tapasztalta:

 

Rendben megy az autó majd felvillan és csippan a motorelektronika piktogram. Autó megy tovább és kb 1-2mp után elalszik. Teljesen random jön elő. Ma megfigyeltem egy olyat, hogy kicsit dadogott a motor de nem állt le. Ez az effekt is megszűnt pár mp elteltével.

 

Mit érdemes cserélni, ellenőrizni?

 

Köszi,

István

Zolysys Creative Commons License 2018.08.18 0 0 124061

Felkapcsolod a lámpát és nyomod a gombot 5 mp ig

Előzmény: Bubba76 (124060)
Bubba76 Creative Commons License 2018.08.18 0 0 124060

Sziasztok! 2003, 1.6 B, kombiban nem kapcsol fel a belso vilagitas amikor taviranyitoval kinyitom, illetve amikor az ajtot kinyitom. Ennek mi lehet az oka?

hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.08.18 0 0 124059

Smíró verdája :))) Sajnos még nem akarja eladni,pedig hát.......... :D:D:D

Előzmény: peto.istvan (124058)
peto.istvan Creative Commons License 2018.08.18 0 0 124058
Előzmény: peto.istvan (124057)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!