Meg egy utolso kerdes, a 6db porlasztora 150e mondtak nekem, a lezaroval es a tobbivel illetve a munkadijjal egyutt kb mire lehet szamitani?? Mennyibe lesz egy ilyen moka osszesen??:-)
A porlaszto problema lehetosege mar felmerult (egy par napja merve is lett) de a szamok azt mutattak hogy ott minden rendben. De azt hiszem akkor ujabb meres jon mert sztem is ez a legkezenfekvobb hibalehetoseg a jelek alapjan!
Minden hozzaszolonak nagyon koszonom a segitseget!! Remelem megoldodik a problema evvel..
Nem olyan tragikus a helyzet, 6 csúcs 6 zárófedél + ISA IMA illesztés és lehet menni megint vele! Csak ezután meg kell gondolni,hogy hol és mit tankol!
Egyébként mostanság 48 db-ot cseréltem 2 hónap alatt, tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444
1. Fehér füst a kipufogórendszerbıl és a motor egyenetlen járása hosszabb alapjárati üzemeltetés után. 2. Az indításra vonatkozó hibabejelentés üzemmeleg motor leállítása után hosszabb idı elteltével történı motorindítás esetén. A befecskendezı egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelıanyag kerül az égéstérbe. Ez a tüzelıanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelıanyag) és/vagy a motor egyenetlen járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.
Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különbözı nyomáslépcsıkben (300, 600 és 1000 bar).
Ha az 1. helyen megjelenı értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendezı egység tőjének kopásáról van és az adott henger befecskendezı egysége nincs rendben. • Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendezı egységet cserélje ki a lezáró fedéllel együtt.
Sajnos téged is elért a végzett! Becsöppenek a porlasztócsúcsok! A 72000km nem jelent semmit én már cseréltem kevesebb km-es autóban is! Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szerintem ezt a fajtát nem lehet feltöltögetni, mert gondozásmentes. Amelyiket fel lehet önteni, azon van 6 db kis sapka amit ki kell tekerni amikor töltöd az akksit, és ott tudsz bele önteni egy kis lét...
Három szervízben is beszéltem esetleges pd elem cseréről 3,0tdi motorban, még árakat is kaptam hozzá.. meglepne ha az derülne ki hogy nincs is ebben a motorban pd elem:) bár sosem lehet tudni:)
Van egy 2006-os A6 Avant 3,0 tdi quattro, és egy olyan jelenséget produkál, hogy amikor az automata váltó N-ben vagy P-ben van akkor időnként az alapjárat elkezd bizonytalankodni, olyan mintha nem járna az egyik henger.. de ez egy pici gázadásra azonnal el is tűnik általában, és csak N-ben és P-ben alapjáraton ritkán jelentkezik, D-ben soha picit sem. És azt is észrevettem az utóbbi napokban, hogyha N-ben jár az autó alapjáraton pár percnél többet, akkor utána ha elindulok akkor kb. 1km-en keresztül füstöl az autó, utána semmi füst újra.
Az autóban garantált 72.000km van.. tehát pd elemre nem gyanakszom, mondtak még valami szelepet ami ilyen jelenséget produkálhat.
De kíváncsi lennék kinek milyen ötlete lenne erre a jelenségre!
Sziasztok, nekem is lenne egy problémám. 2,4-es benzines A6-om van, amibe ilyen aksi van.
Az elmúlt hetekbe 2-a alkalommal kellett töltenem, igaz, csak rövid távokon használtam az autót. Ma kiszereltem és láttam, az egyik cellába kevesebb a sav mint a többibe. Gondoltam utántöltök desztvizet, de az istennek sem tudom leszedni a tetejéről a műanyag fedelet, vagy a kis átlátszó kerek dugót. Van valakinek ilyen aksija, hogy tudom utántölteni?
A TMC akkor működik egy navi programban, ha benne van az adott régióhoz tartozó TMC allokációs tábla és kap érvényes TMC jelet.
Ugye a jel az tuti megvan, mert az TMC sugárzás egyirányú.
Valszeg minden TMC adásnak van egy egyértelmű azonosítója. Ezt el kell fogadnia a navigációnak.
Tavaj kérdeztem a TraficNav-ot, hogy miért nem működik a magyar TMC az audiban. Azt válaszolták, hogy nem vásárolta meg az audi (vagy a navis cég) a jogot a használathoz.
Vagyis valszeg úgy lehetne megoldani az itthoni TMC-t, ha az allokációs táblát beraknánk a DVD lemezre és valahogy engedélyeznénk a navi programban a hazai TMC jel elfogadását.
A dvd lemez struktúrája ismert, elvileg megoldható lenne....
Nekem csak pozitív tapasztalatom volt vele, 2006 környékén sokat jártam Németországban, és a balesetek tényét, araszolás hosszát, idejét teljesen pontosan jelezte-pont ezért nem is tértem le soha. Mondjuk ez dühitő amit leírtál... Amúgy honnan tudtad, hogy már nem volt semmi, ha nem is ara mentél?(: