Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2644

Hivatalos szervízárfolyam szerint 185000/db tehát 1110000ft a 6 db, zárófedél 18000 ft !!!!!!!!!!!

 

 

1500000ért 6 db +beépítés több mint jó ajánlat

Előzmény: equil (2643)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2643
Meg egy utolso kerdes, a 6db porlasztora 150e mondtak nekem, a lezaroval es a tobbivel illetve a munkadijjal egyutt kb mire lehet szamitani?? Mennyibe lesz egy ilyen moka osszesen??:-)
Előzmény: schumi1974 (2639)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2642
A porlaszto problema lehetosege mar felmerult (egy par napja merve is lett) de a szamok azt mutattak hogy ott minden rendben. De azt hiszem akkor ujabb meres jon mert sztem is ez a legkezenfekvobb hibalehetoseg a jelek alapjan!
Minden hozzaszolonak nagyon koszonom a segitseget!! Remelem megoldodik a problema evvel..
Előzmény: schumi1974 (2638)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2641

"tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

biztos, hogy a magyar gázolaj az oka??

Tudtommal általános probléma...

 

Előzmény: schumi1974 (2639)
Donibcsi Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2640

Így igaz.

Pont ma cseréltünk egy q7-ben.

Előzmény: schumi1974 (2639)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2639

Azért még onnan lassan kiállhat :-)

 

Nem olyan tragikus a helyzet, 6 csúcs 6 zárófedél + ISA IMA illesztés és lehet menni megint vele! Csak ezután meg kell gondolni,hogy hol és mit tankol!

 

Egyébként mostanság 48 db-ot cseréltem 2 hónap alatt, tehát valami nagy szar a magyar gázolaj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!444

Előzmény: mistermekkmester (2636)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2638

1. Fehér füst a kipufogórendszerbıl és a motor egyenetlen járása hosszabb alapjárati üzemeltetés után.
2. Az indításra vonatkozó hibabejelentés üzemmeleg motor leállítása után hosszabb idı elteltével történı
motorindítás esetén.
A befecskendezı egységben a fúvókatő ülékének mechanikus kopása miatt többlet tüzelıanyag kerül az égéstérbe. Ez
a tüzelıanyag nem ég el teljesen és ezzel fehér füst kilépését (elégetlen tüzelıanyag) és/vagy a motor egyenetlen
járását okozhatja hosszabb alapjárati üzemeltetés után. Ez a hiba csak 50000 km feletti futásteljesítménynél lép fel.

 

Olvassa ki a 72-77 mérési értékblokkokat bekapcsolt gyújtásnál. Ezekben 3 érték jelenik meg mérési
értékblokkokként. Ezek az egyes hengerek tanult értékei különbözı nyomáslépcsıkben (300, 600 és 1000 bar).

 

Ha az 1. helyen megjelenı értékek között van -45 ms értéknél nagyobb (például -60 ms), illetve a 2. helyen
nagyobb érték jelenik meg, mint -15 ms (például 20 ms), akkor a befecskendezı egység tőjének kopásáról van és
az adott henger befecskendezı egysége nincs rendben.
• Az ismételt javítások elkerülése érdekében ebben az esetben mind a 6 befecskendezı egységet cserélje ki a
lezáró fedéllel együtt. 

 

 

EZT KÖZLI LE A GYÁR A HIBÁVAL KAPCSOLATBAN!

Előzmény: equil (2621)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2637

"Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

 

Igen ez sajnos így van!!

Ismerős a hiba...

A "csöpögős" porlasztó elolvasztja a dugót.....

Előzmény: schumi1974 (2635)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2636

Akkor a legkifizetődőbb, ha ki sem áll vele a garázsból...? :-)

Előzmény: schumi1974 (2635)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2635

Sajnos téged is elért a végzett! Becsöppenek a porlasztócsúcsok! A 72000km nem jelent semmit én már cseréltem kevesebb km-es autóban is! Ja és még egy jó tanács ne használd autópályán mert hosszabb menetnél elolvadnak a dugattyúk is!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Én már cseréltem motort ilyen miatt!

Előzmény: equil (2621)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2634

Szerintem ezt a fajtát nem lehet feltöltögetni, mert gondozásmentes. Amelyiket fel lehet önteni, azon van 6 db kis sapka amit ki kell tekerni amikor töltöd az akksit, és ott tudsz bele önteni egy kis lét...

Előzmény: barpi_66 (2620)
diessel Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2633

hali

 azt az átlátszot felne szedd már

az a kémlelölnyilás azon látszik ha zöld akkor jo

ott nem lehet utánna tölteni.

szerintem ez gondozás mentes akksi

de  mögötte felül van az fehér levono  egy müanyagon

na ha azt feltudod pattintani akkor lehet alatta rendes betöltö és lehet tölteni

de ha nem jön akkor ne eröltesd mert az gondozás mentes akkor

remélem segitettem

Előzmény: barpi_66 (2620)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2632

Miért nem vagyok most csalódott???  bocs, megkérdezhetem: melyik is volt az a MÁRKAszerviz???   

Előzmény: equil (2628)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2631

A "döbbenetes" kifejezés jobban illik rá....:-)

Mondjuk a "hozzáértő" Gyulai Balázs is ezt szajkózta anno a TV-ben...

És még el is magyarázta a működését.... Kapott is - legalább - 1 emailt....

 

Előzmény: equil (2630)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2630

akkor ez tényleg szomorú..:)

 

Előzmény: Törölt nick (2629)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2629

Szomorú vagyok, hogy a magyar szervizek(?) ilyen szinten állnak...

 

Ez egy common rail motor (nagynyomású pumpával) piezo elektromos befecskendezőkkel...

PD elem NINCS BENN!!

Előzmény: equil (2628)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2628

Három szervízben is beszéltem esetleges pd elem cseréről 3,0tdi motorban, még árakat is kaptam hozzá.. meglepne ha az derülne ki hogy nincs is ebben a motorban pd elem:) bár sosem lehet tudni:)

Előzmény: Törölt nick (2626)
Varshi Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2627

cseréltesd próbaképpen. nekem ugyanilyen tünetek voltak egy 4hengeres PD-n.

Előzmény: equil (2625)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2626

"de van ezekben a motorokban is pd elem"

 

nincs... A nagy nyomást a nagynyomású pumpa állítja elő és nem a PD elem...

Más rendszer...

Előzmény: equil (2624)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2625

erre szintén gondoltam, meg is fogom pontosan nézni a szervízkönyvben, de ha jól emlékszem a legutóbbi szervíznél (57ekm) cserélve volt.

Előzmény: Varshi (2623)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2624

engem is meglepett, de van ezekben a motorokban is pd elem!!

hibatárolóban semmi hiba, értékek megfelelőek!

Előzmény: Törölt nick (2622)
Varshi Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2623

mikor volt cserélve üzemanyag-szűrő??

Előzmény: equil (2621)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2622

"tehát pd elemre nem gyanakszom"

 

Még szerencse, hiszen CR motor....

 

 

Hibatároló mit mutat???

Előzmény: equil (2621)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2621

Sziasztok!

 

Segítséget illetve ötleteket kérnék.

Van egy 2006-os A6 Avant 3,0 tdi quattro, és egy olyan jelenséget produkál, hogy amikor az automata váltó N-ben vagy P-ben van akkor időnként az alapjárat elkezd bizonytalankodni, olyan mintha nem járna az egyik henger.. de ez egy pici gázadásra azonnal el is tűnik általában, és csak N-ben és P-ben alapjáraton ritkán jelentkezik, D-ben soha picit sem. És azt is észrevettem az utóbbi napokban, hogyha N-ben jár az autó alapjáraton pár percnél többet, akkor utána ha elindulok akkor kb. 1km-en keresztül füstöl az autó, utána semmi füst újra.

Az autóban garantált 72.000km van.. tehát pd elemre nem gyanakszom, mondtak még valami szelepet ami ilyen jelenséget produkálhat.

De kíváncsi lennék kinek milyen ötlete lenne erre a jelenségre!

 

Előre is köszi

barpi_66 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2620

Sziasztok, nekem is lenne egy problémám. 2,4-es benzines A6-om van, amibe ilyen aksi van.

Az elmúlt hetekbe 2-a alkalommal kellett töltenem, igaz, csak rövid távokon használtam az autót. Ma kiszereltem és láttam, az egyik cellába kevesebb a sav mint a többibe. Gondoltam utántöltök desztvizet, de az istennek sem tudom leszedni a tetejéről a műanyag fedelet, vagy a kis átlátszó kerek dugót. Van valakinek ilyen aksija, hogy tudom utántölteni?

 

mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.21 0 0 2619

Mármint? ... Akkor mi a menete?

Előzmény: Donibcsi (2612)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.21 0 0 2618

Onnan,h a kollègàm aki kèsobb indult mint èn ès csak egy "mezei" GPS-e volt hamarabb hazaèrt nàllam!

 

Előzmény: sanya1981 (2616)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.21 0 0 2617

A régi szoftot szerintem ne firtassuk.

1 éve hajtom az a6 4f-et. Legújabb MMI verzióval.

A TMC akkor működik egy navi programban, ha benne van az adott régióhoz tartozó TMC allokációs tábla és kap érvényes TMC jelet.

Ugye a jel az tuti megvan, mert az TMC sugárzás egyirányú.

Valszeg minden TMC adásnak van egy egyértelmű azonosítója. Ezt el kell fogadnia a navigációnak.

Tavaj kérdeztem a TraficNav-ot, hogy miért nem működik a magyar TMC az audiban. Azt válaszolták, hogy nem vásárolta meg az audi (vagy a navis cég) a jogot a használathoz.

Vagyis valszeg úgy lehetne megoldani az itthoni TMC-t, ha az allokációs táblát beraknánk a DVD lemezre és valahogy engedélyeznénk a navi programban a hazai TMC jel elfogadását.

 

A dvd lemez struktúrája ismert, elvileg megoldható lenne....

Előzmény: sanya1981 (2614)
sanya1981 Creative Commons License 2011.02.21 0 0 2616

Nekem csak pozitív tapasztalatom volt vele,  2006 környékén sokat jártam Németországban, és a balesetek tényét, araszolás hosszát, idejét teljesen pontosan jelezte-pont ezért nem is tértem le soha.  Mondjuk ez dühitő amit leírtál... Amúgy honnan tudtad, hogy már nem volt semmi, ha nem is ara mentél?(: 

Előzmény: Törölt nick (2615)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.21 0 0 2615

MO.-on mint màr èn is mondtam a TMC egy hoki!Nyugat EU-ban tokèletesn mukodik!

 

Nem tom mire jo az egyèbkènt,engem mmàr nem egyszer megszivatott!!!!!!

Volt egy szèp kis baleset(azt hiszem a nèmeteknèl)ami miatt tobb 10km-es stau lett!

Màr se hire se hamva nem volt ennek de nekem jelezte,h utlezàràs igy levitt a pàlyàrol!Kerultem X km-t+1ora!!

Nesze neked TMC!!!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!