Sziasztok. Látom Ti jobban benne vagytok ebben a telefon szinkronizálós dologban. Nekem adott egy Nokia X6 és egy MMI High, telefonálni tudok de a telefonomból semmit nem érek el, se a számok, se fogadott, tárcsázott hívás semmi... Erre lehet valami megoldás?
Hm, akkor lehet, hogy az iPhone-t kéne rávenni, hogy ne UTF-8 kódolást használjon amikor szinkronizálja a neveket ! Ennek utánanézek ! Köszi a tippet !
Hm ez a feltörés érdekesen hangzik ! Nekem az jönne be, ha a telefon modulban a karaktertáblát le lehetne cserélni olyanra ami ékezetes karaktereket is tartalmaz. Elég csufi a sok kérdőjel a nevekben.
Más, ma megjöttek a szép nyári felnieim (az eBay-en lőttem) nagy a bódottá : ) már alig várom, hogy fel lehessen rakni őket. Egy kép a felnirajongóknak :
A leírtak alapján méresd ki a csúcsokat , ha jó akkor volt visszahívás ilyen hiba miatt a motorvezérlő szoftver frissítésel megoldódik a hiba. Ha le is fullad akkor egy kábel ki van dörzsölődve a gázolajszűrőnél és az a hiba.
A motor ellenırzı lámpa világít, illetve a motor leáll. A motor vezérlıegységben a következı eredménytároló bejegyzések: P-bejegyzés P0200 (Befecskendezı szelepek - elektromos hiba az áramkörben) vagy P-bejegyzés P1195 (Tüzelıanyag-nyomás szabályozószelep Szakadás/rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P1281 (Tüzelıanyag adagoló szelep rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P1572 (Motortartó szelep bal oldal - N144 rövidzárlat testre) vagy P-bejegyzés P2009 (Levegıáram szívócsıcsappantyú rövidzárlat testre) vagy ...... Az összes alkatrész érintett lehet, amely az érintett vezetékköteggel összeköttetésben van: tüzelıanyag-hımérséklet jeladó, izzítógyertyák, tüzelıanyag-nyomás szabályozó szelep, vezérmőtengely érzékelı, hőtıfolyadék- hımérséklet jeladó, kipufogógáz-hımérséklet érzékelı, szívócsı csappantyú, elektro-pneumatikus nyomás- átalakító, nagynyomású szivattyú, önindító 50-es pont, tolatólámpa, olajnyomás kapcsoló, bal oldali motortartó, generátor 61-es pont ........ Mőszaki háttér 1. A motor vezetékköteg a dízel tüzelıanyag-szőrı tartójához dörzsölıdik és elektromos zavarokat okoz.
Észrevettem, hogy pár hónapja hidegen, alapjáraton kicsit ingadozik a fordulat. Illetve ilyenkor indulásnál kis gázadással (mert ugye még hideg) is picit fel-le megy a fordulat (kb 200rpm).
Ez a jelenség is abból adódhat? Rendellenes füstöt nem vettem észre.
2napja vettem egy 95ös Audi A6 2.6V6-ot. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni:
Nem működik rajta jó pár elektromos dolog.
- Első probléma, hogy a digitklíma szabályozás egyáltalán nem működik. Jó a ventillátor szabályozás, de nem lehet hőfokot állítani meg hogy hová fújja a levegőt. Vagyis a kijelzőn látszólag működik, de a valóságban nem történik semmi. A klímát sem tudom kapcsolni, megjelenik a hópelyhecske de nem is próbál kapcsolni.
- második a tempomat. úgyszint nem megy.
- harmadik a központizár, ez sem működik.
- negyedik, hogy villog egy piros fékproblémát jelző lámpa. Fékfolyadék van benne, betétek jók, az előző gazdája azt mondta, hogy azért villog, mert visszajelzős betétek helyett nem visszajelzős van berakva.
Ha bárki valamelyikben tud valami segítséget nyújtani, azt megköszönném. Hol találom ezeknek a biztosítékait, reléit vezérlőit stb. Mit nézzek meg ezeknek a megszüntetése érdekében.
A biztosítéktáblát megtaláltam a műszerfal bal szélén, meg találtam egy relé dobozt a baloldali ablaktörlő előtt amiben 3relé van összesen.
Beraktam 2011-es DVD-t én is. Szintén első út után "áthúzódott" TMC ikon megint (azóta is úgy van). Hol található a DVD lemez speckójáról infó ? És az allokációs tábláról ?
Üdv. Szerintem: vegyedmegfele. de előtte mérlegeld, lesz-e zsozsód fenntartani. gondolom őszinte beszámolót kaphattál a gépről(a rokontól), csak olvastam itt hogy bizonyos motorkódu motorral van probléma... nem találom melyiket irta Szili76... de legalább biztosan tudod, hogy milyen autot veszel és ez magyarországon nagy királyság! Hogy lerothad alattad??? Ez bármelyikkel előferdülhet ezen a világon, mertugye "bele" senki nem lát :))). balesetmenteset. UI:azért gondold végig mit kapsz enyiért.....
ÜDV. én ugy tudom hogy a gázolajunk teljesiti a minőségi előirásokat, más kérdés hogy ezek eléggé "tré" minőséget követelnek meg! egyébként azt hallottam hogy mikor a Peugeot vezette be a dci dizeleit nyiltan kimondta, hogy a nálunk lévő üzemanyag problémás lesz ezekbe a motorokba.(ez már jó régen volt) azóta is sokan küszködnek ezzel. Aszem valahol mostanába is olvastam erről. Talán az egyetlen jó tapasztalatom is leirom: a márkaszervizbe került a főnököm transportere(2.5 5cilinder). a motor dadogott hidegen-melegen, azt mondták porlasztó csere. de előtte megpróbáltak rajta 1 tisztitófolyadékot. lekötötték a gázolaj szivó és viszafolyó csöveket beletették a tisztitófolyadék edényébe és beinditották a motort. adig járatták amig "megette", utánna minden a helyére. azóta is megy 570ezer km van benne. IGAZ ez teljesen más bef.rendszerű motor.
Állítólag azért olvad el a dugó, mert a porlasztó "átereszt", így egy folyamatos égés van a motorban, ami magasabb hőterhelésű, mint maga a normál üzem és elolvasztja a dugót...