Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2677

10 éves dízel.. Nyugodtan számolhatsz évi ~40000 km futással...

Szorozd ki, hogy kb. mennyit futhatott a kocsi....

 

Automataváltó-hiba nem 2 fillér, 2,5 V6 TDI nem a legjobban sikerült motor, futómű is hamar bevesz 3 kilót....

 

Ettől független az ára nem rossz, de ha a vétel után zsebbenyúlós lesz, akkor már nem is biztos, hogy annyira olcsó....

Előzmény: Tomyr (2676)
Tomyr Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2676

Sziasztok!

Segítséget szeretnék kérni.

A6os vásárlásán gondolkodom,mire figyeljek?

Mik a tipushibái?

 

Erről mi a véleményetek?

http://www.hasznaltauto.hu/auto/audi/a6/audi_a6_2.5_tdi_multitronic_auto_union-4477632

 

Köszi.

hAliG Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2675

Kerékőrről ne feledkezz meg!

Bár biztosan gondolsz rá, de sosem árt minél többször beszélni róla...

 

(Én elfelejtettem egyszer kicsi kocsinkról...)

 

Előtte:

 

 

 

Utána:

 

Előzmény: peri77 (2664)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2673
Te most miről beszélsz? 1.4-es MMI-ről?
Előzmény: A6_RoRo (2671)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2672
Szerintem nem fogsz erre megoldást találni, hacsak át nem írod a neveket! :)
(nekem is iPhone van)
Előzmény: peri77 (2668)
A6_RoRo Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2671

Nem.... a legelső 1.4 asszem, ez van rajta.

Előzmény: Törölt nick (2670)
A6_RoRo Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2669

Sziasztok. Látom Ti jobban benne vagytok ebben a telefon szinkronizálós dologban. Nekem adott egy Nokia X6 és egy MMI High, telefonálni tudok de a telefonomból semmit nem érek el, se a számok, se fogadott, tárcsázott hívás semmi... Erre lehet valami megoldás?

Előzmény: peri77 (2668)
peri77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2668

Hm, akkor lehet, hogy az iPhone-t kéne rávenni, hogy ne UTF-8 kódolást használjon amikor szinkronizálja a neveket ! Ennek utánanézek ! Köszi a tippet !

Előzmény: Gregoryt (2667)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2667

Nem a karaktereket kell lecserélni. Sajna...

Nem ismeri az UTF-8-as karakterkódolást. :(

Nokia megcsinálta, hogy ne engedje a hosszú ékezeteket.

 

A felni gyönyörű!!!!

Előzmény: peri77 (2664)
peri77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2666

18-as gyári S-Line felnik (4F0601025 DC a cikkszám)

Előzmény: Törölt nick (2665)
peri77 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2664

Hm ez a feltörés érdekesen hangzik ! Nekem az jönne be, ha a telefon modulban a karaktertáblát le lehetne cserélni olyanra ami ékezetes karaktereket is tartalmaz. Elég csufi a sok kérdőjel a nevekben.

 

Más, ma megjöttek a szép nyári felnieim (az eBay-en lőttem) nagy a bódottá : ) már alig várom, hogy fel lehessen rakni őket. Egy kép a felnirajongóknak :

 

Előzmény: Gregoryt (2661)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2663

A leírtak alapján méresd ki a csúcsokat , ha jó akkor volt visszahívás ilyen hiba miatt a motorvezérlő szoftver frissítésel megoldódik a hiba. Ha le is fullad akkor egy kábel ki van dörzsölődve a gázolajszűrőnél és az a hiba.

 

 

 

 

A motor ellenırzı lámpa világít, illetve a motor leáll.  
A motor vezérlıegységben a következı eredménytároló bejegyzések: P-bejegyzés P0200 (Befecskendezı szelepek -
elektromos hiba az áramkörben) vagy
P-bejegyzés P1195 (Tüzelıanyag-nyomás szabályozószelep Szakadás/rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P1281 (Tüzelıanyag adagoló szelep rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P1572 (Motortartó szelep bal oldal - N144 rövidzárlat testre) vagy
P-bejegyzés P2009 (Levegıáram szívócsıcsappantyú rövidzárlat testre) vagy ......
Az összes alkatrész érintett lehet, amely az érintett vezetékköteggel összeköttetésben van: tüzelıanyag-hımérséklet
jeladó, izzítógyertyák, tüzelıanyag-nyomás szabályozó szelep, vezérmőtengely érzékelı, hőtıfolyadék-
hımérséklet jeladó, kipufogógáz-hımérséklet érzékelı, szívócsı csappantyú, elektro-pneumatikus nyomás-
átalakító, nagynyomású szivattyú, önindító 50-es pont, tolatólámpa, olajnyomás kapcsoló, bal oldali
motortartó, generátor 61-es pont ........
Mőszaki háttér
1. A motor vezetékköteg a dízel tüzelıanyag-szőrı tartójához dörzsölıdik és elektromos zavarokat okoz.

 

Ez a hiba lehet még

Előzmény: Gregoryt (2662)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2662

Hm... Elgondolkodtató!

Nekem egy 2007-es 3.0TDI-m van.

Észrevettem, hogy pár hónapja hidegen, alapjáraton kicsit ingadozik a fordulat. Illetve ilyenkor indulásnál kis gázadással (mert ugye még hideg) is picit fel-le megy a fordulat (kb 200rpm).

Ez a jelenség is abból adódhat? Rendellenes füstöt nem vettem észre.

Előzmény: schumi1974 (2638)
Gregoryt Creative Commons License 2011.02.25 0 0 2661

Specifikációt? Azt biza alig...

Nekem kb 1 hónapm ment rá, mire megfejtettem! Persze ez nem a konkrét DVD lemezre vonatkozik, hanem az BECKER féle AUDI-s rendszerre.

Anno az MMI 2G magyarítása volt a cél.

Ezt fel is "törtem". Ki tudok bármit cserélni az MMI frissítő lemezen. Akár magyarítást is.

Szóval a formátum, az ellenőrző összegek számolása hétpecsétes titok. Ezért semmit nem találtam róla a neten.

Így kénytelen voltam magam megoldani.

Pár szót már tud az autóm magyarul! :D

Előzmény: peri77 (2656)
hAliG Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2660

Szerencsére ez nem az. Azt hiszem BUZ vagy BMR, de majd rákérdezek..

Előzmény: Törölt nick (2658)
szkaudi Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2659

Hello!

 

Lenne hozzátok pár kérdésem.

2napja vettem egy 95ös Audi A6 2.6V6-ot. Ezzel kapcsolatban szeretnék kérdezni:

Nem működik rajta jó pár elektromos dolog.

- Első probléma, hogy a digitklíma szabályozás egyáltalán nem működik. Jó a ventillátor szabályozás, de nem lehet hőfokot állítani meg hogy hová fújja a levegőt. Vagyis a kijelzőn látszólag működik, de a valóságban nem történik semmi. A klímát sem tudom kapcsolni, megjelenik a hópelyhecske de nem is próbál kapcsolni.

- második a tempomat. úgyszint nem megy.

- harmadik a központizár, ez sem működik.

- negyedik, hogy villog egy piros fékproblémát jelző lámpa. Fékfolyadék van benne, betétek jók, az előző gazdája azt mondta, hogy azért villog, mert visszajelzős betétek helyett nem visszajelzős van berakva.

 

Ha bárki valamelyikben tud valami segítséget nyújtani, azt megköszönném. Hol találom ezeknek a biztosítékait, reléit vezérlőit stb. Mit nézzek meg ezeknek a megszüntetése érdekében.

A biztosítéktáblát megtaláltam a műszerfal bal szélén, meg találtam egy relé dobozt a baloldali ablaktörlő előtt amiben 3relé van összesen.

 

A segítséget és a válaszokat előre is köszönöm!!

Üdv

Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2658

Ha BLB-s, akkor semmiképpen ne vedd meg!!!

Az egész úgy beteg, ahogy van!!

Előzmény: hAliG (2657)
hAliG Creative Commons License 2011.02.24 0 0 2657

Köszi a választ!

 

Kikerestem, hogy konkrétan melyiket írta Szili76, BLB motorkód volt az (azt hiszem az 140 Le-s).

 

Vszínű meg fogom venni, mert ennyi pénzért még ha cserélni is kell a maradék 3 PD elemet, akkor is

megéri. Azt hiszem az lesz a stratégiám, ha az egyik betojik, akkor mind a 3-at kicseréltetem egy időben..

Balesetmenteset viszont ;)

Előzmény: schwarz01 (2655)
peri77 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2656

Beraktam 2011-es DVD-t én is. Szintén első út után "áthúzódott" TMC ikon megint (azóta is úgy van). Hol található a DVD lemez speckójáról infó ? És az allokációs tábláról ?

Előzmény: Gregoryt (2617)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2655

Üdv. Szerintem: vegyedmegfele. de előtte mérlegeld, lesz-e zsozsód fenntartani. gondolom őszinte beszámolót kaphattál a gépről(a rokontól), csak olvastam itt hogy bizonyos motorkódu motorral van probléma...  nem találom melyiket irta Szili76... de legalább biztosan tudod, hogy milyen autot veszel és ez magyarországon nagy királyság! Hogy lerothad alattad??? Ez bármelyikkel előferdülhet ezen a világon, mertugye "bele" senki nem lát :))). balesetmenteset. UI:azért gondold végig mit kapsz enyiért.....

Előzmény: hAliG (2654)
hAliG Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2654

Sziasztok! Beraktam a Passatos Topikba is, az alábbi kis írásomat, meg a passatklub.hu-ra is,

de szeretnék néhány komoly véleményt (mert eddig nem sok komoly született vagy csak 1 dologra

koncentrált), úgy, hogy a helyembe képzelitek magatokat... Egyébként nem égető új kocsit vennem,

csak ez alkalmi vételnek tűnik.

 

Előre is köszi a véleményeket.

 

 

Van egy nagyon jó ajánlatom 2008.02 havi Passat B6 az autó. 2.0 pdtdi,

170Le, DSG váltó, 150ezer km van benne (most megy szervizre).

Rokonom használja mint céges autót, autópályán ment szinte végig,

szervizelve volt rendesen stb.

Múlt héten pont a gari lejárta előtt adta meg magát az egyik PD elem, amit kicseréltek

még garanciában (addig semmi baja nem volt).

 

Meg merjem venni az autót...? (A piaci ára alatt 1-1,5m Ft-tal olcsóbban kapnám meg,

2,26m Ft-ért - ennyi a maradványértéke a cégnél)

 

Félek, hogy betojik a többi PD elem is.. Tényleg csak ilyen horror áron lehet hozzá

venni? Nem lehet ezeket javítani? Vagy ha mégis elromlik, a Siemens helyett Boscht

rakni bele? Milyen megoldások lehetnek?

Habár ha azt számolom, hogyha ráköltök 500ezret, még akkor is olcsóbban jövök ki,

mintha egy piaci áras autót vennék.

 

Meg az érzés, hogy soha nem állt meg alattam autó, ettől is félnék, hogy lerohad valahol

éppen előzés közben, a kis család meg ott ül benne... :S

 

equil Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2653

kicsi a világ:)

Előzmény: schumi1974 (2646)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2652

megvan hol olvastam erről: dieselgodollo.hu. itt mindent részleteznek.

Előzmény: Törölt nick (2651)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2651

Én bőven 500000 felett járok nagynyomású dízelekkel (PD+CR), de még soha semmi gondom nem volt magyar gázolajjal....

Remélem ez így is marad....

Előzmény: schwarz01 (2650)
schwarz01 Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2650

ÜDV. én ugy tudom hogy a gázolajunk teljesiti a minőségi előirásokat, más kérdés hogy ezek eléggé "tré" minőséget követelnek meg! egyébként azt hallottam hogy mikor a Peugeot vezette be a dci dizeleit nyiltan kimondta, hogy a nálunk lévő üzemanyag problémás lesz ezekbe a motorokba.(ez már jó régen volt) azóta is sokan küszködnek ezzel. Aszem valahol mostanába is olvastam erről. Talán az egyetlen jó tapasztalatom is leirom: a márkaszervizbe került a főnököm transportere(2.5 5cilinder). a motor dadogott hidegen-melegen, azt mondták porlasztó csere. de előtte megpróbáltak rajta 1 tisztitófolyadékot. lekötötték a gázolaj szivó és viszafolyó csöveket beletették a tisztitófolyadék edényébe és beinditották a motort. adig járatták amig "megette", utánna minden a helyére. azóta is megy 570ezer km van benne. IGAZ ez teljesen más bef.rendszerű motor.

Előzmény: Törölt nick (2641)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2649

Állítólag azért olvad el a dugó, mert a porlasztó "átereszt", így egy folyamatos égés van a motorban, ami magasabb hőterhelésű, mint maga a normál üzem és elolvasztja a dugót...

Sajna nem tudom, hogy mi az előjele....

Előzmény: equil (2648)
equil Creative Commons License 2011.02.23 0 0 2648

Remélem azért ha csak időnként és nem durván észlelt hibáról van szó egyelőre, akkor nem sikerült még a dugattyú olvasztás is..

Egyébként ha erről lenne szó akkor annak lenne valami biztos és érezhető jele??

Előzmény: Törölt nick (2637)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2647
Ertem, vilagos beszed! Megegyszer koszi a segitseget:-)
Előzmény: schumi1974 (2646)
schumi1974 Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2646

Mind A 6-ot . Azért linkeltem be a gyári leírást mert ők már tudják ,hogy mekkora gebaszt tud csinálni . Nincs értelme kockáztatni!

 

 

(150000FT akart lenni csak eggyel több lett a nulla)

Előzmény: equil (2645)
equil Creative Commons License 2011.02.22 0 0 2645
Erdemes kimerni hogy melyik csucs a hibas es csak azt cserelni, vagy cserelni kell mind a hatot..??
Előzmény: schumi1974 (2644)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!