Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2709

Hello mindenkinek!

Itt a képek amit készítettem.

sanya1981 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2708

Nincs frissebb.  Nokia oldalán van egy file amivel annó nekünk sikerült ez megoldani. Sajnos csak iphone-nal csatlakozva jelent meg a simkártya jel az óra mellett, ami a kontaktok elérhetőségét jelenti, nokiáknál nem, csak egy régebbi fajtánál ami pedig a legendás 6310i. 

 

Itt a fórumlink és a file is:

 

http://discussions.europe.nokia.com/t5/Nseries-and-S60-Smartphones/N8-and-Audi-MMI-partial-Integration-only/td-p/894885

 

 

 

http://europe.nokia.com/support/product-support/nokia-810/software

Előzmény: Törölt nick (2674)
schumi1974 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2706

Szerintem a generátor szíjfeszítőnél kéne körülnézni

Előzmény: schwarz01 (2705)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2705

Szép estét mindenkinek. A véleményetekre lennék kiváncsi! Van egy tiptronicos 2.5 v6 gépem. mikor leálitom a motort egy fémes  kattanás hallatszik, mint mikor a klima elektrokuplungja zár olyasmi.... valaki találkozott már ilyennel???     

a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2704

Köszönöm szépen.

Előzmény: Szimpa23 (2703)
Szimpa23 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2703

Szia. Itt egy cím ahonnan tudsz szerezni robbantott dolgokat. szerelesi@citromail.hu

Én innen rendeltem az ETOS nevezetű programot és minden benne van részletesen. Skoda Seat VW Audi

Ebben minden tipus benne van!! Írj a csávónak mert van neki másfajta is, ha gondolod de ez elég részletes!!

2000ft ennyit megér.

Üdv

Előzmény: a4avant1.9tdi (2700)
equil Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2702

köszi, akkor még ezeket megpróbáljuk..

Előzmény: schumi1974 (2694)
WIN DIESEL Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2701

Üdv.! Egy kis segítségre lenne szükségem.Most vettem egy 5hengeres A6-t és olyan problémám lenne hogy a szervókormány használat közbe ingadozóan egyszer nehéz tekerni egyszer könnyű.Mi lehet a gondja?Nem ismerem ezeknek a fékeit de attól se vagyok seggreülve.Gyárilag jó a féke ha jó?Válaszokat előre is köszönöm.

a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2700

Esetleg ha lehetséges honnan tudnék robbantott rajzot keresni a motorról????

a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2699

Igen,este ha hazaérek teszek fel képeket.Közben már van olyan információm is,hogy nem-e lehet hogy az olajszvattyú hajtás hatszögű kihajtása kopott,és nem megfelelő az olajnyomás érték,ami a turbó kopásához vezetett.

Előzmény: schwarz01 (2697)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2698

Csak anyit tennék hozzá, hogy a tiptronical kapcsolatban a szervizben nekem is "élettartamolajról" beszéltek....  ...és aztatat:) sose kell lecserélni...!!! (tehát felejtsd el a márkaszervizt)  ..... de nagyon ajánlott a váltóolajat 60ezrenként cserélni! Van aki igy számol: 50ezer(olaj+szürő) és ha öszeadod 5csere kiad egy váltószétberhelést. nekem a váltószaki azt mondta, hogy ha megcsinálom a rendszeres olajcserét(igy is csak 6litert tudsz a 9literből lecserélni) akkor megélheti az autó teljes élettartamát. Gondolom azért a kopóalkatrészeit 1x kicserélik ez alatt.... amúgy az enyém 99es 2.5tdi("afb" ami nem a legjobb) S-line avant tiptronic quattro, rs6 vajbőrbelsővel. és eddig jó és szép minden, bár boszantó apró problémáink voltak egy párszor pl:(nem indult=aksi). csak azért irtam ha esetleg ezt akarnál venni.... sok sikert a vételhez!

Előzmény: cs!rke (2685)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.01 0 0 2697

Üdv. egy képet tudnál feltenni róla?

Előzmény: a4avant1.9tdi (2696)
a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2696

Tisztel Urak!

 

A szerelő leszedte a turbóm.A töltő oldal turbina kereke olyan mintha elkapott volna valami szilánkot és eldarálta a sarkait a lapátoknak.Véleménye szerint annyira lóg a turbó tengelye hogy a billegésből adódóan a turbina kerék megakadt,és a leváló kis darabja tette tönkre a lapát többi részét.Tehát normál elhasználódás az okozó.Az autó 2005-ös évj. magyarországi forgalomba helyezés pedig 2008.08.Én 2010 nyarán vettem 170000 km-rel.Tehát még szerinte az sem biztos hogy tényleg 170000 km volt az autóban mikor vettem.

 

Ti véleményetek a turbóról?

Járt már így valaki??

iox Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2695

Üdv az URAKNAK! Egy kis zene/muzsika

http://www.youtube.com/watch?v=hEK7POxpVeE

schumi1974 Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2694

2663-ban írtam róla

Előzmény: equil (2691)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2693

Nekem ugyanez volt a 170 lovas motorral, valami 15 ezer forintos mechanikus alkatrész vagy mi volt a hibás....

Velem is vetettek turbót persze...

Előzmény: a4avant1.9tdi (2688)
equil Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2692

Még annyi jutott eszembe hogy nem lehet hogy a DPF szűrő okozza ezt a dolgot???

Előzmény: equil (2690)
equil Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2691

schumi1974-nek írtam, csak ez nem derült ki:)

Előzmény: equil (2690)
equil Creative Commons License 2011.02.28 0 0 2690

Szia,

 

Kicseréltük a porlasztókat (részben a segítségeddel:)) pénteken, és a hétvégén mentem az autóval kb 200km-t.. semmi hibajelenség, nincs füst, nincs alapjárati ingadozás.. erre ma reggel amikor megállás után P-be tolom a váltót, újra ingadozik az alapjárat!!!

Épp a Mozaikba vittem egy felelősségi kárra, gondoltam megkérdezem őket van-e ötletük, de ők is azt mondták hogy amíg nem hoz hibakódot addig nem tudnak mit kezdeni vele..

Kérdeztem hogy az elviekben elképzelhető-e hogy valami olyan hiba van ami rögtön kinyírja az új porlasztókat is, de azt mondták erre hogy kizárt!

Még a gázolaj szűrőre gondoltam hogy próbából cserélhetnék, de igazából ebben nem hiszek, hiszen akkor nem csak alapjáratnál jönne elő a hiba.

 

Van estleg valami ötleted hogy mit lehetne tenni??

Előzmény: equil (2653)
a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.02.27 0 0 2688

Segítséget kérnék.

 

Az autó kb 50e km óta használom,ami egy a6 4f 2.0tdi 2005évj.blb motorral.Elösszőr csak idönként torpant meg gyorsítások alkalmával.Most 217000 km van benne és alapjáraton ill.fordulaton is elég csúnyán fütyül a turbója,teljesítménye nincs.Korábban volt hibajelző világítás is,akkor egr áramlás és turbónyomás túltöltés hiba volt benne.Törölték a hibát és minden ment a megszokott szerint a mai napig.Ha lehúzom a turbó labda vákuumcsövét alapjáraton elhallgat a turbó hang,azonban ha megyek vele ismételten hallani.

 

 

Ismerősök azt mondják turbócsere,van aki szerint a vezérló szelep,van aki szerint csak a geometria lapátok szorultak meg.

 

Teljesen tanácstalan vagyok,és nem szeretném ha amárkaszervizesek átvágnának.!!

 

Előre is köszönöm.

hAliG Creative Commons License 2011.02.27 0 0 2687

Bp. 11. kerületben, Fehérvári út melletti parkolóban. Tuti kifigyelték már korábban, vszínű az ott lakók közül súgott vagy volt valaki, mert sokáig nem parkolt ott a kocsi és amikor az egyik vasárnap este leparkoltam, egyből lecsaptak rá, reggel már nem voltak meg a kerekek. :S

 

Sajna lopnak, visznek mindent amit tudnak..

 

 

Előzmény: peri77 (2682)
esa366 Creative Commons License 2011.02.27 0 0 2686
cs!rke Creative Commons License 2011.02.27 0 0 2685

Jól tudod, 2002-es modellév (2001. 09-től) a faceliftes A6-ból. A kései V6TDI-kkel már jóval kevesebb a probléma, mint a koraiakkal. A B-vel kezdődő motorkódúaknak már a vezérműtengelye is kevésbé kopik (görgős himbák). A korai 150lovasok adagolója, légtömegmérője hullott rendesen.

Tiptronic-nál tudomásul kell venni, hogy 150-200ekm-enként betojnak, ekkor rájuk kell költeni nem kevés pénzt. Ha jó helyre viszi az ember, akkor 'csak' 250eFt körül. Ugyan a gyár azt írja, hogy az élettartama alatt nem kell benne olajat cserélni, de ezt érdemes 120ekm-enként megtenni szűrővel együtt. Ezesetben hosszabb élettartamra lehet számítani.

A multitronicot viszont el kell kerülni.

Szerintem a 130 lovas 1.9tdi jó választás, ha lehet, 6 gangos váltóval. Vagy egy 180 lovas B-s motorkódú V6TDI. Jobban megy, sokkal (!!!!) szebb a hangja, de azért szomjasabb is. Tiptronicot a fentiek tudomásulvételével szabad választani.

Előzmény: Törölt nick (2684)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2684

2002-től, ha jól emlékszem... (ezt valaki megerősíthetné).

Az általad linkelt lehet, hogy már az, mert a "2002 az 2001.09-től indul"...

 

Tul. mindegy, hogy PD, vagy sima adagolós, mert elég tartósak és ~100% körüli szerkezeti tartalékuk van....

Asszem a facelift-ben már csak PD van....

De ugye - mint már írtam - 10 év alatt olyan sok minden történhet velük...

Persze ki lehet fogni jókat is, ez vitathatatlan....

Előzmény: Tomyr (2683)
Tomyr Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2683

Mikor volt a ráncfelvarrás?

Mi utánit érdemes nézni?

Az 1.9 PDTDI re gondolsz vagy a TDI-re?

 

Előzmény: Törölt nick (2681)
peri77 Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2682

Roro : SW frissítés segít rajtad. De ezt már említettem, hogy nekem a telefonmodul volt a szopó autómata a frissítéskor.

 

Gregoryt : hát igen, gyanítom, hogy igazad lesz !

 

hAliG : Van kerékőr ! Basszus hol parkoltál ezzel a szegény Corsával ? Szerencsére én nem parkolok utcán, általában otthoni garázsban, vagy őrzött helyen.

 

mistermekkmester : 800 európai pénz volt (lealkudva 999-ről + még belealkudtam 4 db keréknyomás szenzort) újszerű állapotban vannak, az egyiken van csak egy pici horzsolás. Áfa 19% mivel Németországból érkezett, vám meg EU-n belül ne legyen már.

Előzmény: A6_RoRo (2669)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2681

Nagyon nehéz válaszolni a kérdésedre..

 

A fő gond, hogy 10 év körüli dízel autók nagyon nagy eséllyel sokat futottak és már bármi lehet velük..

Ha dízel, akkor inkább az 1,9-esek... De a magas futás ott is fennáll...

Kilométeróra állásával ne is foglalkozz. Inkább az állapot legyen a döntő...

A facelift előttieknek elég gyenge a futóművük. Azt mindenképpen át kell nézni.. Meg ugye a szokásos dolgok (volt-e törve, ha igen mennyire? motor szépen jár, megvan benn az erő? váltó milyen, furcsa zajok vannak-e? Kormánymű? stb. stb. stb....)

Előzmény: Tomyr (2680)
Tomyr Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2680

Milyen árban érdemes nézni?

Melyiket a dízelek közül?

Előzmény: Törölt nick (2677)
mistermekkmester Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2679

Mennyiért sikerült megvenni, vám és áfa mennyi volt? Köszi

Előzmény: peri77 (2664)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.26 0 0 2678

Lehet, hogy még szerény is voltam azzal a futással....

Előzmény: Törölt nick (2677)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!