Nincs frissebb. Nokia oldalán van egy file amivel annó nekünk sikerült ez megoldani. Sajnos csak iphone-nal csatlakozva jelent meg a simkártya jel az óra mellett, ami a kontaktok elérhetőségét jelenti, nokiáknál nem, csak egy régebbi fajtánál ami pedig a legendás 6310i.
Szép estét mindenkinek. A véleményetekre lennék kiváncsi! Van egy tiptronicos 2.5 v6 gépem. mikor leálitom a motort egy fémes kattanás hallatszik, mint mikor a klima elektrokuplungja zár olyasmi.... valaki találkozott már ilyennel???
Üdv.! Egy kis segítségre lenne szükségem.Most vettem egy 5hengeres A6-t és olyan problémám lenne hogy a szervókormány használat közbe ingadozóan egyszer nehéz tekerni egyszer könnyű.Mi lehet a gondja?Nem ismerem ezeknek a fékeit de attól se vagyok seggreülve.Gyárilag jó a féke ha jó?Válaszokat előre is köszönöm.
Igen,este ha hazaérek teszek fel képeket.Közben már van olyan információm is,hogy nem-e lehet hogy az olajszvattyú hajtás hatszögű kihajtása kopott,és nem megfelelő az olajnyomás érték,ami a turbó kopásához vezetett.
Csak anyit tennék hozzá, hogy a tiptronical kapcsolatban a szervizben nekem is "élettartamolajról" beszéltek.... ...és aztatat:) sose kell lecserélni...!!! (tehát felejtsd el a márkaszervizt) ..... de nagyon ajánlott a váltóolajat 60ezrenként cserélni! Van aki igy számol: 50ezer(olaj+szürő) és ha öszeadod 5csere kiad egy váltószétberhelést. nekem a váltószaki azt mondta, hogy ha megcsinálom a rendszeres olajcserét(igy is csak 6litert tudsz a 9literből lecserélni) akkor megélheti az autó teljes élettartamát. Gondolom azért a kopóalkatrészeit 1x kicserélik ez alatt.... amúgy az enyém 99es 2.5tdi("afb" ami nem a legjobb) S-line avant tiptronic quattro, rs6 vajbőrbelsővel. és eddig jó és szép minden, bár boszantó apró problémáink voltak egy párszor pl:(nem indult=aksi). csak azért irtam ha esetleg ezt akarnál venni.... sok sikert a vételhez!
A szerelő leszedte a turbóm.A töltő oldal turbina kereke olyan mintha elkapott volna valami szilánkot és eldarálta a sarkait a lapátoknak.Véleménye szerint annyira lóg a turbó tengelye hogy a billegésből adódóan a turbina kerék megakadt,és a leváló kis darabja tette tönkre a lapát többi részét.Tehát normál elhasználódás az okozó.Az autó 2005-ös évj. magyarországi forgalomba helyezés pedig 2008.08.Én 2010 nyarán vettem 170000 km-rel.Tehát még szerinte az sem biztos hogy tényleg 170000 km volt az autóban mikor vettem.
Kicseréltük a porlasztókat (részben a segítségeddel:)) pénteken, és a hétvégén mentem az autóval kb 200km-t.. semmi hibajelenség, nincs füst, nincs alapjárati ingadozás.. erre ma reggel amikor megállás után P-be tolom a váltót, újra ingadozik az alapjárat!!!
Épp a Mozaikba vittem egy felelősségi kárra, gondoltam megkérdezem őket van-e ötletük, de ők is azt mondták hogy amíg nem hoz hibakódot addig nem tudnak mit kezdeni vele..
Kérdeztem hogy az elviekben elképzelhető-e hogy valami olyan hiba van ami rögtön kinyírja az új porlasztókat is, de azt mondták erre hogy kizárt!
Még a gázolaj szűrőre gondoltam hogy próbából cserélhetnék, de igazából ebben nem hiszek, hiszen akkor nem csak alapjáratnál jönne elő a hiba.
Van estleg valami ötleted hogy mit lehetne tenni??
Az autó kb 50e km óta használom,ami egy a6 4f 2.0tdi 2005évj.blb motorral.Elösszőr csak idönként torpant meg gyorsítások alkalmával.Most 217000 km van benne és alapjáraton ill.fordulaton is elég csúnyán fütyül a turbója,teljesítménye nincs.Korábban volt hibajelző világítás is,akkor egr áramlás és turbónyomás túltöltés hiba volt benne.Törölték a hibát és minden ment a megszokott szerint a mai napig.Ha lehúzom a turbó labda vákuumcsövét alapjáraton elhallgat a turbó hang,azonban ha megyek vele ismételten hallani.
Ismerősök azt mondják turbócsere,van aki szerint a vezérló szelep,van aki szerint csak a geometria lapátok szorultak meg.
Teljesen tanácstalan vagyok,és nem szeretném ha amárkaszervizesek átvágnának.!!
Bp. 11. kerületben, Fehérvári út melletti parkolóban. Tuti kifigyelték már korábban, vszínű az ott lakók közül súgott vagy volt valaki, mert sokáig nem parkolt ott a kocsi és amikor az egyik vasárnap este leparkoltam, egyből lecsaptak rá, reggel már nem voltak meg a kerekek. :S
Jól tudod, 2002-es modellév (2001. 09-től) a faceliftes A6-ból. A kései V6TDI-kkel már jóval kevesebb a probléma, mint a koraiakkal. A B-vel kezdődő motorkódúaknak már a vezérműtengelye is kevésbé kopik (görgős himbák). A korai 150lovasok adagolója, légtömegmérője hullott rendesen.
Tiptronic-nál tudomásul kell venni, hogy 150-200ekm-enként betojnak, ekkor rájuk kell költeni nem kevés pénzt. Ha jó helyre viszi az ember, akkor 'csak' 250eFt körül. Ugyan a gyár azt írja, hogy az élettartama alatt nem kell benne olajat cserélni, de ezt érdemes 120ekm-enként megtenni szűrővel együtt. Ezesetben hosszabb élettartamra lehet számítani.
A multitronicot viszont el kell kerülni.
Szerintem a 130 lovas 1.9tdi jó választás, ha lehet, 6 gangos váltóval. Vagy egy 180 lovas B-s motorkódú V6TDI. Jobban megy, sokkal (!!!!) szebb a hangja, de azért szomjasabb is. Tiptronicot a fentiek tudomásulvételével szabad választani.
Roro : SW frissítés segít rajtad. De ezt már említettem, hogy nekem a telefonmodul volt a szopó autómata a frissítéskor.
Gregoryt : hát igen, gyanítom, hogy igazad lesz !
hAliG : Van kerékőr ! Basszus hol parkoltál ezzel a szegény Corsával ? Szerencsére én nem parkolok utcán, általában otthoni garázsban, vagy őrzött helyen.
mistermekkmester : 800 európai pénz volt (lealkudva 999-ről + még belealkudtam 4 db keréknyomás szenzort) újszerű állapotban vannak, az egyiken van csak egy pici horzsolás. Áfa 19% mivel Németországból érkezett, vám meg EU-n belül ne legyen már.
A fő gond, hogy 10 év körüli dízel autók nagyon nagy eséllyel sokat futottak és már bármi lehet velük..
Ha dízel, akkor inkább az 1,9-esek... De a magas futás ott is fennáll...
Kilométeróra állásával ne is foglalkozz. Inkább az állapot legyen a döntő...
A facelift előttieknek elég gyenge a futóművük. Azt mindenképpen át kell nézni.. Meg ugye a szokásos dolgok (volt-e törve, ha igen mennyire? motor szépen jár, megvan benn az erő? váltó milyen, furcsa zajok vannak-e? Kormánymű? stb. stb. stb....)