Sziasztok.Opelrol valtottam Audi A4 1.6 benzinesre 96 evjarat.Itt olvasgatva a fentieket latom nem vagyok egyedul az alapjarat ingadozas problemajaval.Nekem ez teljesen uj es esetleg hasznos otletek ,amikkel megoldodott ez a problema? Koszonom
Lehet törve volt az autó, és az a fele a futómünek feszül és eszi a csapágyat... Nézesd meg egy hozzáértő szerelővel.... Nagyobb keréktől nem kéne azt csinálnia.. Nekem 18-as kerekek vannak az autón és nem csinál ilyet....
Sziasztok!Ha valaki tud segítsen!Van egy A 4-em,96-os évjárat.Nagyon meg vagyok elégedve vele,leszámítva egy dolgot: szűk 2 év alatt 4-szer cseréltem kerékagy csapágyat,de mindannyiszor csak a jobb elején.Szerelővel csináltattam, láttam hogyan csinálja,kipróbáltunk többféle csapágyat,az olcsóbb 12 ezrestől a huszonezresig,mert azt hittük először,azért nem bírta tovább 1 hónapnál mert olcsó.De a drágábbat beletéve ugyanaz lettt az eredmény,legutóbb kb 2 hónapja cseréltük,mentem vele kb 2000 km-t,és már elég hangosan búg...
Mivel nagyobb alufelnim van fenn(205 55 16)mondták azt is ,hogy estleg ezért csinálja ezt,mert nagyobb kerék van fenn ,de akkor miért mindig csak ugyanaz a kerék, a jobbos?
Ha van ötletetek ,hogy mi lehet a gond,kérlek írjátok meg.Köszi ,és üdv.Isti
Sziasztok!Újj vagyok az oldalon és hamarosan audi a4 2.0 pdtdi tulajdonos leszek...kérdezem tőletek akiknek ilyen van,hogy mire kell vígyázni és milyen karbantásokatt kell bizonyos km után végre hajtani
Nekem is rángatott de akkor is ha nem gyorsiottam. Az alapjárat is ingadozott, sőt ha megáltam lámpánál akkor olyan is volt ,hogy leált a motor. Nekem a légtömegmérő csere oldotta meg a problémát.Előtte trafora is gyanakodtak. Mindenképp rá kellene dugni gépre.
Segítségetekre van szükségem. Autóvásárlásban gondolkozok, meg is van a következő szerelmem Audi A4 2.0 PD TDI személyében. Az autó 2005-ös évjáratú és 6 gangos. Viszont hallottam róla hogy ezek az évben gyártott ilyen típusú autók hengerfej hibásak szinte mindegyik, és a pd elem nem megbízható. Állítólag az új Bosch pd elem már jó.
Következő lenne a kérdésem, tényleg hegerfejhibás minfegyik 2005-ben gyártott? És tényleg csak a Bosch pd elem jó?
Szeretném megkérdezni,hogy AUDI A4 1.8-as TFSI autó vezérlő láncával volt-e már valakinek gondja?Nagyon nehezen mutatták ki a hibát és irgalmatlan nagy összeg lesz a javítás.Az autó 3 éves,és a gyártó 5 év garanciát vállal ugyan,de az előző tulaj már vitte más szervízbe.
Segítség kellene, Audi symphonim aksi csere után bekapcsoláskor safe feliratot mutat. Mit kell nyomogatni, hogy kérje a kódot, hogy be tudjam írni? Ha jól emlékszem, egyszer régen már csináltam és akkor valamitől villogni kezdtek a nullák, és akkor lehetett beütni.
1. a hőmérő műszer hol tökéletesen mutatja az aktuális értéket, hogy a 60 fokról sem mozdul el.
Állítólag már kétszer cserélték a hőmérséklet jeladót, és semmi változás.
Hogyan tudnám letesztelni, hogy a műszer-e a hibás?
2. Melegen eléggé össze-vissza járt az alapjárat, gyorsításkor rángatott.
Gyertyacserét javasoltak (már viszonylag rég volt), viszont közben rákukkantottam az akkura és azt láttam, hogy a bal 3 cella szinte száraz.
Rátöltöttem disztillált vizet és azóta az alapjárati vibráció szinte megszűnt, a gyorsításkor jelentkező rángatás csak a nagyon alacsony fordulatról (1500-) történő kigyorsításnál jelentkeznek, ott is csak néha 1 max 2 kicsi rántást produkál.
Klíma használta mellett viszont intezívebb a jelenség (az alapjárati egyenetlenség is).
Miután elmondtam a srácnak, akitől van az autó, azt mondta, hogy akksi csere után ő is tapasztalta, hogy gyakorlatilag megszűnt a rángatás, de nem akarta elhinni, hogy a kettő között van összefüggés.
Hasonló gondom nekem is volt. A benzines gépemnek olyan hangja volt mintha átállna dízel üzemmódra. Az olajszűrőn kívül van még benne egy úgynevezett előszűrő a motor elött. Nekem ezt a szerelőm kitakarította és azóta volt,nincs ez a hang. Mindösszesen 14ezer pénzt kért a tisztításért. Otthon elég problémás javítani mert bontani kell az egész motorteret.
Hali! 4,5 éve van egy 98-as A4 1.6 benzin (b5), találkoztam már sok hibával, amint itt kiderült mondható tipushibának is.
Ez az alapjáratos dolog sok mindenkinél előjött már, nekem is. Először vagy 3 éve, sok bosszúságot okozott, nem tudtam mi lehet a probléma oka. Ráadásul akkor jobban idegesített hogy a hűtőfolyadékom mindig eltűnt valahová! :S Nyár volt és meleg, vagy füvön, kavicsos udvaron parkoltam itthon, mígnem ősz lett és nem párolgott el az aszfaltról a hűtővíz.
Nekem akkor megoldást jelentett a hűtővíz beömlő ami a motorba megy be, nem nagy pénz pár ezer Ft, csak kicsi a hely és én nem akartam szórakozni vele. Szerelőhöz vittem. Gyorsak voltak de cigánymunkát végeztek, nekem kellett befejezni miután lecsúszott a bilincs a beömlő egyik csövéről és haza húztak későn este. Aztán mostanában megin előjött a probléma, eltűnik a hűtővíz és szó mi szó az alapjárat is picit igaz de játszadozik. Kiderült a hűtővíztartály sapkában van egy szelep ami nekem elromlott. Elengedi a nyomástól a vizet. Sapka szintén apró pénz! Nézzetek utána a beömlőnek vagy a hűtővíz sapinak.
Hello! Audi A4 1.6 benzinesem van. A motorból olyakor hidegen nem de ha bemelegszik elég hangos kerepelő hang jön. Szerelő amint meghalotta azt mondta hidrotőke! Aztán módosított hogy vagy gyenge minőségű az olaj ( mobil1 10W-40 van benne) vagy hidrotőke.
Érdeklődnék hogy valaki találkozott-e már ilyen vagy hasonló problémával Audinál? Hogy az olajcsere és a hidrotőke tisztító folyadék megoldja-e a helyzetet vagy rögtön rendeljek 8db hidrotőkét?
Milyen márkájú lámpát akarsz a régi helyett beszerelni?? mert Depo utángyártott nem lesz jó.. Helyette a TYC ami méretpontos és a felfogatások is stimmelnek..
Ha jól emlékszem 3 helyen van rögzitve, és egy állitó az alján is van amivel feszíteni is lehet.. Az úl lámpához a sárvédőt is ki lell vágnod vagy reszelned....És még a réginek a magasságállitó motorja sem jó bele....