Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2772

 Nekem hàtra 70E volt a pàr!

4èvet birt........

Előzmény: schwarz01 (2771)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2771

A használtakat meg eladod? Nem biztos hogy a magyar utak meghálálnák ezt a tuningot. nem fog szétrázni téged?

Előzmény: Törölt nick (2770)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2769

Üdv. szerintem gázos lesz az.... Ha ki van szerelve könyű megmondani. minek kérdezed, a tiedben cserés??? látom keresnek Quattroba valót is...   ...remélem nem halnak meg hamar ezen a xar magyar uton. amugy újonnan menyi az ára ezeknek???

Előzmény: Törölt nick (2766)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2768

Asziszem!!!!!:((((( na majd nehogy legörbült szájjal jöjön haza....... + amit kifizet ott az sem keves....

Előzmény: sanya1981 (2767)
sanya1981 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 2767

Ott vannak ám a tudósok(:

Előzmény: a4avant1.9tdi (2765)
a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.07 0 0 2765

Hello!

 

 

Navégre kész az autóm.Sem alapjáraton,sem menetközben semmi turbó hang,húz mint "állat" a motor.Azonban olyannak tűnik mintha alapjáraton valami "csapágy hangja" volna.Már 3-rom szerelő hallgatta de semmi észrevétel mi lehet.Egyik szerint Tandem szivattyút kellene szétszedni??Valami ötlet??

 

Holnap 9-re kaptam időpontot a VW szervízbe,legalább ők is meghallgatják,ill. motor diagnosztikát csináltatok rajta,valamit talán kimutat a gyári gép???

sanya1981 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 2764

hejesírás:D 

Előzmény: sanya1981 (2763)
sanya1981 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 2763

Bluetooth kihang van a kocsidban? Leggyakrabban ezt cserélem ilyen jelenség kapcsán utána jön az intefacebox-bár ez inkább se kép sehang jelenséget szokott produkálni, ami még kurrens e szempontból az az erősítő.  De lehet szinte bármelyik komponens a MOST(optikai rendszerben)

 

Pontosan hogyan fagy, lefagy indulásnál akár a kezdőképnél, és/vagy felvillannak az mmi-vezérlőn a gombok, vagy rapszódikusan fagy le és ilyenkor a hang is elmegy?

Előzmény: Grancan67 (2762)
Grancan67 Creative Commons License 2011.03.07 0 0 2762

sziasztok!

MMI 2g navi van a kocsimban, mindig lefagy. tudnátok segíteni!?

schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2761

Tehát azért kell a se meleg se hideg váltóolajhőmérséklet mert ez az előirás. 2. amúgy simán ráálsz a csáposemelőre és a váltóból leengeded az olajat. aztán leszereled az "olajteknőt" a váltóról.(kitakarítod benzinnel a redvás lerakódásos olajat belőle+szűrőt cserélsz) mint látni fogod van mégegy csavar(imbusz) a leeresztőcsavar mellet na ez a feltöltőnyílás!!! mikor viszateted az olajteknőt meg a leeresztőcsavart is a feltöltőn keresztül egy kampós végű feltöltővel felnyomod olajjal. Beinditod és miközben jár tovább nyomatod bele a friss olajat, egészen addig mígnem túlcsordul. végigkapcsolod a sebeségeket(P-R-D). mégegyszer ráellenőrzöl a szintre.

Előzmény: kaloz01 (2758)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2760

a váltóolajat a motor vízhűtőjébe épített váltóolajhűtő hűti(vagy éppen tartja üzemi hőmérsékleten)....   ....tehát ha főzöd a motort (termosztát, viszkó, rosz) az olaj tönkremegy. oke?:)))))) 

Előzmény: kaloz01 (2759)
kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2759

Kép:

A szövegmező alatt van egy "kiválasztom a képet" gomb. Arra kattintasz, aztán kiválasztod a képet, amit fel akarsz tölteni, majd vársz egy kicsit, és "beilleszt".

 

"sokan nem tudják hogy ha "felfőzik" a motor hűtővizét akkor kukába vágják a váltóolajat is vele(termikus bomlás), aztán csodálkozás van mikor bexxarik a váltó csak úgy... Sok sikert a cseréhez."

 

Értem, amit írsz, csak ezt nem, hogy mi köze a hűtővíznek a váltóolajnak?

 

KAlóz

 

Előzmény: schwarz01 (2753)
kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2758

"a haver szerelő lecserélte megvártuk míg kihűlt 40fokig osztán megnézte a szintet. ennyi"

 

Ezt nem értem. Mikor kell 40 foknak lennie az olajnak? Vagy miért nem a csere előtt vártátok meg, hogy lehűljöm a régi olaj a váltóban? vagy hogy van ez:)?

 

Amúgy simán ráállsz az aknára, leveszed az alsó burkolatot, adja magát a leeresztő csavar, kiengeded és kész? Hol töltöd bele az új olajat? Egyszerú a dolog?

 

Kalóz

Előzmény: schwarz01 (2756)
kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2757

Nekem is útban van a komplett leírás, ábrákkal, robbantott rajzokkal. Remélem a héten (10. hét). Ha megjön kikeresem neked az idevágó részt, és elküldöm email-ben.

Rendben, szólj ha kérsz egy kijelzőt, és intézem.

Pesten dolgozom, de eredendően hajdúszoboszlói vagyok. Szoktam haza járni, van, hogy a 4-esen is. Ilyenkor elmegyek Szolnok  mellett.

 

KAlóz

Előzmény: 99 v6 tdi (2752)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2756

Jó estét. tehát.... én ugy egyeztem meg a boltossal, hogy amenyi megmarad viszavihetem és viszakapom az árát(igy vittem 7 liter olajtot+szürőt:). A váltószervízben ott akarták hagyatni velem a kocsit 1 éjszakára, hogy lehűljön stb stb ja 50.000be kerül.... ...na ez is jól kezdődik.... meghalgattam a "technológiai leírást" aszongya hogy az nem olyan eccerű meg kompreszorral(?????) kell kinyomatni mindet.... .....speciális olaj kell, hogy olyat mint ami azon a szent helyen van még hozni se tud... ...de amúgy se teszem bele a feltőtőbe...  ...erre mán kezdet a fejnyomásszabályozó szelepem kinyitni és montam inkább megcsináljuk magunknak köszönöm sépen. oszt(miután kinyomoztam hogy a márkaszervizbe árult olaj 7ezerért ugyanazt tudja mint amit venni szeretnék a VW-Audi boltban....) a haver szerelő lecserélte megvártuk míg kihűlt 40fokig osztán megnézte a szintet. ennyi. mostmár csak anyi kérdésem lenne még az A6 automatáiban jártas szakemberhez, hogy hallom van olyan tipus ahol az első difit külön olaj keni.??? ha ez így van azt honnan láthatnám(nánk) meg??? a váltókód árulkodik erről???  

Előzmény: kaloz01 (2749)
schumi1974 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2755

Ne állítsd el nem kell hézagnak lenni!Az a csavar állítja a szivattyúporlasztó egység lökethosszát, csak az elem cseréjekor kell állítani.Ha elrontod az állítást akkor eltörik a PD elem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: a4avant1.9tdi (2751)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2754

Minján írok csak telefonyálnom kell.........

Előzmény: kaloz01 (2749)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2753

Na találtál 1 jó olajat!!! Nembaj hogy nincs ráirva Tiptronic(aszem egyikre sincs)  Megnéztem a cimen az olajat, ez jó lesz Neked!(árban is jó) A termékleírásban ott szerepel a VW G 052 162 A2 amiben az "A2" egy specko adalékcsomagot takar ami kell neki.....  ...én decemberben cseréltem "gyári" beszállítóit kapott, (jó lenne tudni hogy működik a fényképfeltöltés akkor felraknám a képet a dobozáról) meg egy szűrőt. sokan nem tudják hogy ha "felfőzik" a motor hűtővizét akkor kukába vágják a váltóolajat is vele(termikus bomlás), aztán csodálkozás van mikor bexxarik a váltó csak úgy... Sok sikert a cseréhez. UI:nekem a haver szerelő lecserélte(én már nem egzisztálok májbetegje lettem(nem a piának) a drága jó hidraulika olajnak...) aszem 2000ért és fontos, hogy a váltóolajszint 40fokon sasolandó!!!!  

Előzmény: kaloz01 (2750)
99 v6 tdi Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2752

Köszi,szivesen fogadom a képeket! Nekem, sem használati utasitás,sem javitási kézikönyvem nincs,de ilyent szivesen vennék (a6 2,5tdi avant quattro 99-évj) vagy bármilyen szerelési kézikönyvet,fénymásolatott is ha lenne valakinek! A kijelző majd érdekel de most a vezérlésre kell a lóvé! hol lax? Én szolnok megyei vagyok.

Előzmény: kaloz01 (2741)
a4avant1.9tdi Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2751

Hello.

 

Mégegy kérdésem lenne.?A blb motorkódú pdtdi motor pd elemeit vezérlő hiba tetején van állító csavar.Ez azt jelenti hogy mint a szelephézagot ,ezt is állítani lehet,illetve kell is??Ugyanis az én motoromon nincs hézag.

 

Valaki estleg,hozzászólás?

kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2750

Schwarz01!

 

Akkor most eltévedtem...találtam az alábbi olajat:

 

http://oilcom.hu/spd/oilcom_477168/OMV_ATF_III_1L

 

A Típus megfelel, de nem látom, hogy rá lenne írva, hogy Tiptronic.

 

Szerinted?

kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2749

Köszönöm. Igen, megnéztem a régebbi hozzászólásod. Meg a párral későbbit is a parkerdős"szívásról":)! Harsányan felröhögtem, tetszik..:)!

Rajtam múlik hogy mennyit tudok cserélni? Nem annyi jön ki belőle, amennyit a leengedő kialakítása enged? Vagy azt akartad írni, hogy vegyek meg 6L olajat?

 

KAlóz

Előzmény: schwarz01 (2747)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2748

"Jelek vannak rajta?"   .....Tényleg nem bántásképpen, csak a javadat akarnám....... Én a helyedben elvinném 1 autoszerelőhöz mert lehet hogy spórolni szeretnél, de a végén nagyon sokba fog kerülni ha valamit benézel a "jelek körül" és nagyon fog bántani a dolog. kb:20ezer hungaryan forint a munkadíja..... az anyag meg úgyis kell mindegy Te csinálod-e vagy akárkibárkicsoda. Ez 2.5tdi v6 igaz? Gondold át.   

Előzmény: 99 v6 tdi (2739)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2747

Megtaláltam! Gondolom a Tied tiptronic....  fontos hogy ez szerepeljen(a flakonon) a jóváhagyások között: VW 052 162 A2. ez speciális tiptronic váltóolaj!!! Én 4 ezerért vettem literjét. Eddig az enyémben nem cserélt senki, ezért nagyon tréééé volt az olaj benne!(a szervizbe élettartamolajról beszélnek ezt felejtsd el és szépen maximum: 60ezrenként cseréld!) ja és jó lenne ha legalább6 litert lecserélnél benne(újonnan szárazon 9liter kell bele). Kell 1 váltóolajszürő is az én Meylét vettem 4500ért.  olvasd el a 1885ös hozzászólásom...

Előzmény: kaloz01 (2738)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2746

Mindjárt megnézem a régebbi hozzászólásaimat (nekem is kellett cserélni). várjál.....

Előzmény: kaloz01 (2738)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2745

 "...akkor a műszer biztosan kimutatná." Neki a 2005ös van ha jól tudom... miért ne xarhatnának be az elektromotorok amik állítanak? Igaz konkrétan soha nem láttam szétszedve eztetet.... :)))))  .... remélem nem "vákumos tecnika" állitja....  ....mert akkor cseszhetem az elektomotorokat.:)))

Előzmény: kaloz01 (2743)
schwarz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2744

Üdv. "Kérdés na ez honnan érkezett???" Szerintem megütötted a lottó 10est!!!!! na örülök mint állat mert így elég lesz 1x turbot cserélni motor javitás nélkül!!!!:)))))))) A lényeg, hogy mostmár tiszta a rendszer és nem megy tönkre az új! Azért teljes lenne az öröm akkor ha rájönnénk mi ez!? Szerintem a intercooler aljában ezek egy régi turbo darabjai(tippelek csak), vagy milyen aludarab lehet. Írjon más is valamit. 

Előzmény: a4avant1.9tdi (2732)
kaloz01 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 2743

Én a helyedben elektromoshoz vinném. Az elektronika csinál ilyet. Ha valamilyen mechanikai baja lenne, akkor a műszer biztosan kimutatná. Két lehetőséged van szerintem, vagy keresel valamilyen maszek, profi emberkét, vagy elviszed hivatalos szervízbe. A szervízben minden adott, viszont komplett egységeket cserélgetnek, addig, amíg jó nem lesz (ez nem olcsó). A maszek emberkének nincs ilyen sok lehetősége, viszont olcsóbb:)! Sok esetben viszont apró hiba okozza a nagy gondot, amit akár meg is találhat:)!

 

KAlóz

Előzmény: Enemie (2740)
kaloz01 Creative Commons License 2011.03.05 0 0 2741

Én egy huszasért vettem. Egy kicsit alatta van most, mert olcsóbb a dollár. Ha kell rendelek Neked egyet szívesen. Az óraegység kijön viszonylag könnyen, leírtam lejjebb, hogyan.

Vezérműszíjat csak A4-ben cseréltem eddig, az sem volt egyszerű, de a V6-ban biztosan nehezebb. Biztosan le kell venni a lökhárítót, az első frontlemezt előrébb kell húzni szervízállásba, le kell venni a főtengely végéről a szíjtárcsát, és ekkor fog lejönni a vezérműszíj műanyag burkolata. A jel a vezérműtengelyek végén van, illetve az adagoló tárcsáját egy kis csappal a megfelelő helyzetben lehet rögzíteni (ennek a furata ki van alakítva a hengerfejen). Ezután vissza az egész. Ha beindul, rendben, ha nem, akkor valami elfordult:)!

Ha minden igaz nemsokára komplett dokumentációm lesz a masinához, ha addig nem cseréled ki, szívesen elküldöm az ominózus képeket.

Ha van minden szerszámod, illetőleg nem most látsz először műhelyt, akkor menni fog.

 

Kalóz

Előzmény: 99 v6 tdi (2739)
Enemie Creative Commons License 2011.03.05 0 0 2740

Sziasztok!

olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy lenne egy '96 2.6-os a6-om, a gond az hogy vmi oknál fogva mikor rájön, elkezd szaggatni,rángatni,alapjáraton is puffog,gyorsításnál megint csak,hidegen is,de komolyabban melegen. Az autóban cserélve lettek a következők:motor kompletten,motorvezérlő elektronika,gyújtáselektronika,trafó,kábelek,gyertyák,benzinszivattyú, és a mai nap mondta a szerelő hogy az elektromos rendszere is rendben,hozzákell tennem hogy az előző motorral is produkálta ugyanezt a jelenséget.A gond viszont az hogy egyetlen egy szerelő se tud vele mit kezdeni és lassan fél éve hogy szerelőről szerelőre hurcolom :( Még annyit esetleg,hogy a műszerfalam egyes órái nem működnek,valószínű halott,tervben van a cseréje de nemtaláltam még másikat,mondtak olyat hogy ha zárlatos akkor tud érdekes dolgokat produkálni,de nem nagyon bízom benne hogy ez lenne a gond forrása. Tud esetleg valaki erre a problémára valami megoldást,vagy találkoztatok e egyáltalán ilyennel, már ötletem sincs hogy kihez fordulhatnék,bízom benne hogy tudtok javasolni erre valamit, vagy utat amerre elindulhatnék.
Válaszotok előre is köszönöm!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!