Pénzverdei, Pv vasútról minden jöhet, történelmi leírás, adok-veszek, képek, stb...
Más kereskedelmi portálok felhasználóinak itteni keresése, itteni beazonosítása (Vatera, olx stb.) TILOS és kizárással jár.
(Ugye, hogy Helikon -t is érdemes futtatni...? :-) Hányszor olvastam itt a fórumon az évek folyamán, hogy "annyira meghibásodásra hajlamos, hogy inkább csak dísznek jó", stb.)
A régi fatokos ajtók küszöbvédelmére használnak 20 mm. széles alumínium csíkot. A hosszuk az ajtónyílás szélességétől függ. Vasárú boltokban , vagy barkács áruházakban kapható párban. 25 mm hosszra darabolva könnyen meg tudod hajtani a kívánt
" U " profilra. kisméretű satuban, vagy sikattyúban. Sok sikert:
Szia! Én acél pántoló szalagból csináltam.Nem rugóacél,de elég kemény,jól megtartja a síneket.Ha kinyúlt,picit hajlítani kell rajta és újra jó. Üdv.Gábor
Eladó a képen látható 3db 0'-ás tehervagon. A felépítmények kifejezetten igényes munkák, komoly présgéppel és szerszámokkal készültek, szép apró szegecsekkel díszítve. Az alvázak könnyen lehet, hogy nem azonos kéz alkotásai, jóval vastagabb lemezből vannak és kevésbé jól sikerült kidolgozásúak. A felépítmények csavarral vannak rögzítve az alvázakhoz, így levehetőek és igényesebb alvázra tehetőek. Éppen ezért első sorban barkácsoló kedvű topiktársaknak ajánlanám, mert kiváló kiindulási alapok a felépítmények saját építésű, igényes vagonokhoz is, homokfúvatás és festés után! Nem ellenőriztem, hogy a kerekek szigeteltek-e, de Pénzverdei dolgokkal vettem, így nem kizárt.
Mint a 2. képen látszik az egyik vagon ajtaja nagyon igényesen megcsinált, zsanéros megoldású és mindkét oldalon nyitható!
Ár: 20eFt (3db)
Érdeklődni a jatekvasut@gmail.com email címen tudtok.
Alapos megfontolás után mégis csak úgy döntöttem, hogy meghirdetem Pénzverdei Előre készletemet, abban a reményben, hogy legalább akkora örömöt okoz a majdani vevőnek mint nekem okozott 1957-ben illetve az azt követő években.
A készlet tartalma: - Mozdony 1 db, (2020-ban Virágh István műhelyében karbantartva, irányváltó hiány, 1 db izzó foglalat hiány.)
- PV 2 postakocsi 1 db
- PV 3 személykocsi 2 db
- PV 4 teherkocsi 1 db
- PV 6 személykocsi 1 db (Pannónia, forgózsámolyos)
általános állaguk koruknak megfelelő, megkímélt ( lépcsők korlátok stb.), némely apróbb hiányossággal, illetve egyedi megoldással.
Üdv mindenkinek. sikerült szereznem egy Pv előre vasutat, szükségem lenne egy trafóra, a bakelites sinekre , betápsinre, ha valakinek van eladó, előre is megköszönöm.
Amennyiben nem nagy fáradság, légy szíves tegyél fel még képeket ( főleg a hajtásról ). Sajnos eddig csak képeken, vagy vitrinben láttam és a fizikai valóságában még nem volt a kezemben ez a motorvonat
köszönöm a gyors választ! Ebböl ered még egy kérdés, hogy vajon a függöleges tengelyt csigával, vagy homlokfogaspárral, vagy koronafogassal fordítja keresztirányba ?
Az egész vonat teljesen saját fejlesztés volt, elég egyedi motorral, aminek a tengelye teljesen szokatlan módon függőlegesen állt a motorvonat középrészében, ezért is van a két szénkefe tartó a motorvonat tetején és nem az oldalán, mint a korabeli hasonló játékvonatok esetében.
A trafó is teljesen saját fejlesztés, semelyik másik játékvonatéval nem egyezik meg kivitelében, sőt a sín is kicsit eltér a többi "háromsínestől" mert nem sínszál, hanem szegecs sor van középen!