Sima mezei gépészmérnök vagyok, de nem is ez adja a bizodalmat a vezérléscseréhez, hanem, hogy fater műszaki zseni. Buszos vállalkozó, saját maga építette az üzletet az első ikarusz óta, és a mostani 30-40 milliós buszokat is maga szereli. Van műhely, aknával, szerszámmal, meg minden.
Az A4-ben már megcsináltuk a vezérléscserét, de persze ott egyszerűbb volt valamivel:)!
A szakszervízben nem bízok, lehet, hogy nincs alapja, de nekem a Német minta az etalon. itthon pedig nem úgy működnek a dolgok. Amit én beleteszek, az benne van!
Van a környezetemben profi magán szaki, aki nem is dolgozik drágán, de úgy vagyok vele, hogy ha meg tudok spóroln i egy kis lóvét, miért ne csináljam én? Egyébként ma leszedtem a vezérlést (leírás nélkül), megvan a vízpumpa, és a terrmosztát helye is. Holnap folytatom. Kicsit cseppen a főtengelyszimering is, azt ma rendeltem, azért maradt félben.
Csütörtökön hajnal 1órakkor vágtáztam kifelé Németbe és Nürmberg előtt a Jura benzinkuton öszefutottam egy házaspárral akik épen olajat vásároltak(hazafelé tartva) a diesel VW valami tipusu kocsijukhoz.... ...a kocsi lerobbanva Regensburg felé a pályán(benne a kislányukkal meg 2 felnőttel). az elmondás alapján (olajnyomás nincs) egyből beugrott a fórumon olvasott úr hozzászólása erről az alattomos hibáról! A rendőr hozta-vitte őket és őszintén remélem hogy tényleg "csak"olajhiány volt a gond.
Kaloz01: mi az a "manualt" amit rendeltél??? más. aztatat hogyan gondolták Audiéknál, hogy aszongya "a vezérlést 20 ezer kilométerenként ELLENŐRIZNI KELL......" most akkor vezérlés burkolat le és kezdjem el nézegetni?????? valaki aki csinál "ilyet" világosítson fel nagyonkérem. ja meg hol találnám a tiptronic váltón(quattro) a váltó diferenciáljának az olajfeltöltő és az olajleeresztő csavarját. Ha netán fényképetek is lenne "róla" amit ide belinkelnétek táncolnék örömömben....