Köszönöm a választ! Még egy kérdés, hátha valaki tudja. Alapjáraton az utóbbi időben kicsit ingadozik a fordulatszám (teljesen hidegen nem, üzemmeleg állapotban sem, egyedül a felmelegedési periódusban, vagy ha meleg motorral leállok pár percre). Az ingadozás mondjuk nem drámai (mindenképpen 50/perc alatti, de a fordulatszámmérőn is látni, meg hát hallani lehet, mintha kicsit szaggatna). Ha eddig nem lett volna olyan egyenletes, mint a Doxa óra járása, lehet hogy fel sem figyeltem volna rá. Egyébként pedig nem füstöl (csak padlógáznál), és jól megy. Idegesítsem magam?
igen sajna csak eredeti nincs utángyártott ahogy irod! 119000/db ami szerencse benne nem kell mert az mérések alapján jo! Viszont nem értem miért ingatag akkor a kocsi hátulja...
Van még olyan ondom is,hogy állitolag állitani kéne az előgyujtasomon mert csak 30% mért valami diagnosztikai program 100% helyett, és azt mondja a srác aki mérte hogy 4szer anyit fecskandezbe 4 csúcsom mint amit kéne.
Az autom kicsit lusta lett és felsö tartományban huzogat de alapereje nincsen. Olyan van vele hogy 120rol 140-150re kell neki 20-30mp.
mértem a 0-100ra időmet kicsit elszomorodtam mert 16mp re sikerült.
A kocsim chipes és gondolom nem igy kéne gyorsulnia. 2,5 tdi allroad aztmondják nehéz azért ilyen de szerintem akkorsem igy kéne mennie neki
Jó lessz az, csak el kell fáradni egy audi szervízbe a komponens védelem feloldásához! Ilyenkor megnézik az audi rendszerében, hogy nincs-e lopottként bejelentve az adott eszköz. Ha nincs akkor leszedik róla a védelmet, és mūködni fog az autódban.
Köszi választ! Majd meglesem hogy mire jutok arrafelé. Rca-t nemviszem hátra, mert gyári rádiót akarom használni vettem ilyen rca átalakítót hátsó hangszórókról lelágazok ebbe kütyübe majd ugy rca az erősítőbe. Nemtom milyen lesz... talán rosszabb minőség, dehát evvan, tetszik a gyári radio meg a cdtár:)
akksi (+biztiház) -> köpz. vezérlőnél be -> bizt tábla mellett le -> végig a küszöbnél -> hátsó ülések körül előhoz.
Negatívat max 1-2 méter távolságból. Az erősítő meg hátul lesz biztis. Így védett vagy oldalütközésnél a zárlattól. Én 35-ös kábelt húztam be (RCA-k pedig a túloldali küszöbben), szóval alap hifinél 8-10es kábel nem lehet gond. Mondjuk nem írtad mekkora tyúkbelet akarsz behúzni.
Egyáltalán van ezekhez "utángyártott" szrtem csak a gyári beszállító gyárt(nem nagy darabbszám van kint az uton ezekből) szerintem nem lesz olcsó ahogy a légrugó sem az. Vagy már ugy vagy vele hogy csak legyen valahol?
Ehhez még kell iPod, vagy USB kábel is, meg persze olyan kábelek is amivel az autó MOST buszrendszerébe bekötöd. A kesztyűtartóba a CD váltó mellé kell berakni a cuccost. Jah és mivel az autód 2006-os nem árt egy MMI szoftver update sem (ha még nem volt), mert az AMI azt hiszem csak 2007-től jelent meg az A6-ban.
98-as a6-ba szeretném erősítőt bekötni, de francértsem találok semmi lyukat ahol átvezessem az akksitol pozitivat hátra. Valaki sajátkezüleg vitt-e már hátra kábelt merre keressek átmenetet?!?! Most volna rá időm, de ez feladta leckét...
Kösz a választ. Egyébként ilyen kütyüt bontottan is lehet venni (gondolom újonnan horror áron adják)? Vagy van esetleg valamilyen egyéb forrás amit érdemes lenne megnézni?
"Légy oly kedves magyarázd már el a tudatlan fejemnek mi az a "szervizmaualt". Valami olajra körvonalazok lehet nem is roszul???"
Természetesen szervizmanualt akartam írni:)! Nem tudtam jobban megfogalmazni. A srác, akitől rendeltem, azt mondta olyan szoftver, amelyben a szervizeléshez szükséges adatok benne vannak. Robbantott rajzok, szerelési sorrendek, utasítások, olyanok, amilyeket a szervizekben is használnak. Ott sem a fejekben van a tudás minden esetben...(tisztelet a kivételnek).
Gyertya ügyben, ma betettem 4 jót. 2 rosszat bennehagytam. Meglátom milyen lesz a héten, aztán kiderül..:)!
Sziasztok! Van egy 2005-s A6-osom, és az utóbbi fél évben már egy alkalommal elakadt a CD-váltóban (gyári 6-os tár) a lemez, középen felült a pereme a luknak. Most pár hete megint. Eléggé munkás dolog kibányászni a tárat, láthatóvá tenni az elakadt lemezt. Ez gyakori hiba? Érdemes kidobni és venni egy újat (mármint botottat, ami lehet, hogy ugyanezt produkálja - amennyiben ez valóban egy gyakori hiba), vagy esetleg van valamilyen USB lejátszásra is alkalmas interface (ami kiválthatná ezt a mechnikus hibaforrást)? Köszönet.
Ha az izzítógyertyák sorba lennének kötve, akkor egy meghibásodása esetén (szakadás) a többi se működne. Ha mindegyik működne, akkor is a feszültség az ellenállásuk arányában oszlana el rajtuk, tehát 6 izzítógyertya esetén 6 felé. Egyenlő ellenállást feltételezve durván 2V esne darabján. ;)
Szóval nem sorban vannak kötve, hanem párhuzamosan. Ennek a kötési módnak is van hátulütője. Feszültség ugyanannyi fog esni rajtuk, áramerősség viszont az ellenállásukkal fordított arányosan. Párhuzamos kapcsolás esetén az eredő ellenállás reciproka az egyes ellenállások reciprokainak az összege. Ebből tudod kiszámolni, hogy mennyi lesz az össz áramerősség, ami majd el fog oszlani rajtuk. Elég érdekesen jön ki, de ha nem 6 egyforma izzítógyertya van benne, hanem egy rossz, vagy eltérő az ellenállásuk, akkor már nem biztos, hogy elégséges lesz az izzítás, mert kisebb áramerősség fog esni rajtuk.
Ebből következik, ami számodra a lényeg, és amit a szakik inkább ökölszabályként ismernek, hogy izzítógyertya cserénél az összeset cseréljük. ;)
Légy oly kedves magyarázd már el a tudatlan fejemnek mi az a "szervizmaualt". Valami olajra körvonalazok lehet nem is roszul??? Más: ez a motrrr benne nem előkamrás ha jól sejtem, ezért ha jó a motor beindul tán remélem izzítás nélkül is. Igaz ilyenkor több ideig kell kurblizni(inditani):) Aszem nem sorba vannak kötve a gyertyák hanem mind 11voltot kér(az oldalán fel van irva). Az a legbiztosabb ha lepróbálod mindet mert akkor meglátod "hogy" izzít minden rendbenn van-e. (a tulfeszkótól megfőnek úgyhogy aksiról próbáld ne töltőről, ne bikuciról). Mégmásabb: mostmár jön a jóidő aztán úgy alámászok a tespedt testemmel az enyémnek és kinyomozom hol van a váltó difi olajfelöntője(vagyhogy van-e ilyen az enyémen) mert már idegesít. Na akkor nyugodalmas jó éjszakát.
Neked is jó estét. Ki gondolta volna ezt mikor kérdeztél bennünket a 2792 és a 2798as hozzászóllásodban? pl:" van műhely, aknával, szerszámmal, meg minden." "A szakszervízben nem bízok...." Helyes, távoz tüllem Sátán alapon én sem....
Összeakadtam egy sráccal a neten, aki tud szervízmaualt. A pénzt már elküldtem, remélem a héten a cucc is megjön.l Ha kell valami belőle szólj, és küldöm.
A 20 ezres ellenőrzésen én is gondolkodtam. Szerintem úgy kell érteni, hogy a sima szervizeken, leveszik a burkolatot és szemrevételezik a szívat, hogy nem rojtolódik-e?
A váltó differenciálján még nem néztem meg az olajfeltöltés lehetőségét, de fater szerint lehet, hogy nincs is. Ez esetben csak akkor tudod cserélni, ha szétszeded.
Más:
Eddig mínusz 12 fokban nehezen indult a gép (3-4 másodpercik köszörült). Gondoltam biztosan kiment néhány izzítógyertya. Vettem is kettőt, hogy beleteszem. Ma a műhelyben kimértem, és egy sem jó!! Akkor, hogy a fenébe indult be egyáltalán? Én egyszer a régi audi 100-asommal megszívtam így, és abba bizony nem tudtam életet lehelni gyertya nélkül.
Kérdezem én, ha pl.: cask 3 gyertya jó a motorban, akkor az a 3 megkapja mind a 6 feszültségét, áramerősségét (sorban van kötve)? Mert ha igen, akkor 6 db újat kell vegyek, he nem akkor elég 4 db.