Nehéz kicserélni a klímahűtőt? Az a helyzet, hogy ahol 7000ér feltöltenék a klímát ott nem foglalkoznak alkatrész beszereléssel, a másik helyen meg 15000ért töltenek. Úgy gondoltam megoldom magam. Gáz nincs a rendszerben.
Még jó,h eladó az az autó,valami nem frankó benne :D Biztos motoronként más az elrendezés,neked most van összehasonlítási alapod is :) Tényleg más az angoloknak a motorja?
NAgyon sok mindent nem lehet belőle hasznosítani,az a baj.....nekem nagyon tetszik a bicolor belső,de pl egy angol bézsből nem tudnám átteni a műszerfal alsó részét stb...
Nagyon szép a Te kombid is, a bőr belső sokat dob rajta, mondjuk nekem egyvalami nem tetszik a faberakás, de nem a tiedbe, hanem egyik kocsiban sem. Szerencsére az enyémből kihagyták(..) viszont a bőr sincs benne. :(
Skacok! Nem tudna nekem valaki csinálni egy képet a klímacsövek azon részéről, ahol a légszűrő mellett vannak. Arról az egész szakaszról kellene a két szeleppel együtt. Azért kellene, hogy tudjam, eredetileg hogyan kellene annak a két csőnek elhelyezkedni.
Egy baráti ár érdekelne! :-) Az első lökösből: az alsó rács, a felső fekete dísz csík és a hűtőrácsot körülvevő színrefujt műanyag (ha sérülés mentesek)! Köszi!
Ritkán vagyok mostanság, mert eléggé mankós a netem. :(
Első körben néhány kép:
Ma kikaptam a fényszórókat a verdából, mert B1-ről lévén szó, az index külön egységet képez a fényszórótól, de abba kapaszkodik bele egy patentos füllel. A két index kintebb volt, mint a fényszóró üvegének síkja és meg akartam babrálni, hogy jó legyen. Na aztán ami ott fogadott, az nem közönséges. A leg szembetűnőbb az volt, hogy az előző tulaj idejében valaki egy olyan megoldást alkalmazott, ami nem egyszerű. Tudván, hogy a kocsi volt egy kicsit törve a megoldás szükségességén nem, de magán a megoldáson annál inkább meglepődtem. Elvágott egy jó nagy ABA bilincset és az így kapott izé egyik végét a kasztnihoz, a másikat a lökhárítóhoz rögzítette és a csavarral szépen "beszabályozta", hogy mennyire húzza be a lököst, hogy jól álljon. Majd csinálok róla képet holnap. A másik probléma magával az indexekkel volt. Az egyiknek a tartófüle egy gumidarabbal volt megfeszítve, hogy valamennyire jó legyen, a másik index füle félig le volt törve, ezért nemes egyszerűséggel némi sziló (kb. egy teljes katucs/flakon/) kíséretében tolták be a helyére. A fényszórók kiszedésének egyéb apró oka is volt, viszont így legalább napvilágra került, hogy miért szökik el a gáz a klímából. Azt tudtam, hogy a klímacsöveim (ahol a feltöltő szelepek is vannak) elég érdekes formában állnak, de azt nem lehetett látni, hogy annyira görbítgették ide-oda, hogy egy helyen hozzáért a kasztnihoz, ahol a fém össze van illesztve, tehát viszonylag éles. Na ez a csövet szépen kireszelte. Bár azt nem látom, hogy lyuk lenne rajta, de kb 95%, hogy itt szökik el a gáz. Egyébként a klímaradiátor szép íves. Látni, hogy valamit rendesen pofánvágtak a kocsival, bár szépen kilakatolták.
Ez lesz az első Skodánk. Azért választottuk ezt, mert ebbe a kategoriába a legnagyobb utas és csomagtérrel rendelkezik. Astra, Ceed, Focus sőt még az új golf is valamennyivel kissbb. Nem szólva arról hogy a totalcar Népitéeteinél is csak jókat írtak a TDI Octáviákról.
NA,az se rossz,haveromnak TDI Leonja van,jó kis autó..... A Skodri az első lesz,vagy van vele tapasztalat?Apám Superb-bel is szemez(használt),benzinessel,de egy ismerősünknek sincs újabb skodája,amit hosszú távan használt volna.....
Sose ültem hozzám jobban illő autóban,mint az E30,pedig megfordult már alattam az M5-től kezdve az ML-en át sokminden.......az enyém isten volt,imádtam,ha öreg leszek,úri passionből tuti,h veszek egyet!