Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

zebco+ Creative Commons License 2008.10.31 0 0 1138
Igen nekem is ezt mondták hogy ez a hiba a Bravóra jellemző. Talán software frissítés segíthet rajta. Majd kipróbálom.
Előzmény: DSz (1137)
DSz Creative Commons License 2008.10.31 0 0 1137
A zár problémával állítólag az új Bravosok is szenvedtek, de ott már kiküszöbölték a hibát a korai példányok után (állítólag).
Előzmény: zebco+ (1136)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.31 0 0 1136
Kedden megtörtént a klíma kompresszor csere. Szerintem semmi nem változott, azt hiszem nem sok értelme volt így a cserének:( Arra a problémára hogy a kulcsról nem minden esetben sikerül nyitni v. zárni nem sokat tudtak mondani. Vagyis fogalmuk sincs mi okozhatja. Az olaszok állítólag "dolgoznak rajta" .
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.30 0 0 1135

Lineások figyelem!!!!!!!

 

 

 Ez a probléma áll fenn nálatok is kivétel nélkül....:((((((((((((((((

Sziloplasztozzátok be ezeket a szerelő lyukakat körben mindenütt minél hamarabb függetlenül attól,hogy van-e alsó motorvédő lemezetek,mert ezek a szerelő ,,lyukak" a kerék műanyag doboknál vannak és itt jön be a ,,dzsúva" a motortérbe....én már későn csináltam meg(500 km után:((((   )   és addigra sok kosz ment be,de kitisztítottam és besziloplasztoztam és azóta ELTÜNT a kosz a motorról:))))))))))))))))))))))))))

 

 

EZ EGY JÓ TANÁCS!!!!

szerelő lyuk
DSz Creative Commons License 2008.10.29 0 0 1134

Hahó srácok!

 

Sancika San, VaNick, és a többiek a környékről! :)

 

Mondjatok valamit a felnis kérdésemre!

berigazek2 Creative Commons License 2008.10.28 0 0 1133

DSz!

 

 

Köszi az infókat,igen láttam már a neten,hogy ritka,mint a ,,fehér holló" a NEKÜNK való felni...:(((((

 

Most rohanok temetésre....ma nem hiszem,hogy leszek,sőt...:((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((

Előzmény: DSz (1132)
DSz Creative Commons License 2008.10.28 0 0 1132

"...télire inkább keskenyebb gumival és acél felnit szoktak feltenni...."

 

Azthiszem, félreértettél!

Én ezt írtam:

 

egy kicsit ki kellene majd pofozni a tél folyamán, amíg a téli gumik futnak.

 

Természetesen ez majd a nyári gumihoz lesz jövő tavaszra. A téli hamarosan felkerül a lemezfelnire.

 

36000 Ft-ért vettem a 4 db-ot.

A mérete 6,5x15" ET35 4x100.

Veszek hozzá majd excenteres csavarokat és máris jó lesz.

Egyébként ha megnézel egy felniket forgalmazó oldalt (pl: www.automax.hu), akkor ott is látható, hogy a Fiatokra ajánlott 10 felni közül csak 3 db 4x98-as van, a többi 4x100-as. 

Előzmény: berigazek2 (1126)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1131
....akkor megnyugodtam.....:)))))
Előzmény: zebco+ (1130)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1130
DE, DE, DE!!! :)))
Előzmény: berigazek2 (1129)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1129
.....akkor én már nem is vagyok a ,,haverod".....??????....:)))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: zebco+ (1128)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1128
Örülök neki hogy nem vagyok egyedül a véleményemmel:))
Előzmény: gambl-R (1118)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1127
...és mennyi ennek a felninek a kerékcsavar távolsága..az ET-je?
Előzmény: DSz (1125)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1126
...és mennyire ,,fájt" ez neked???...télire inkább keskenyebb gumival és acél felnit szoktak feltenni....
Előzmény: DSz (1125)
DSz Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1125

berigazek2!

 

Szerencsére nincs gond! Csak találtam egy gyárihoz hasonlító alut és egy kicsit ki kellene majd pofozni a tél folyamán, amíg a téli gumik futnak.

Ez lenne az:

 

Előzmény: berigazek2 (1122)
gambl-R Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1124
Engem sem, mert 15.000-ként tőlem is megkapja, ami jár ! Csak előbb nem ! :)
Előzmény: berigazek2 (1123)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1123
Független joga mindenkinek,hogy rendelkezzen az autójával és pénzével úgy,ahogy akar.....engem nem fog ,,földhöz verni" +18000.-ft.......15000 km-ént........
Előzmény: gambl-R (1121)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1122

DSz!

 

...mit fogtál TE is ki?????...én akkor,amikor 500 km volt az autómban egy nyerges kamion leszoritott az útról és bal oldalammal,bal első és bal hátsó felnivel padkáztam...,de úgy,hogy alig tudták helyrehozni a felniket,mert hamar törik,reped!!!!!Két új gumit vettem eredetit Bridgestone Turanza E 300-ast....összesen 125000.-be került csupán.......a kamionos meg elhúzott ezerrel a helszínről......a qva a......t.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: DSz (1119)
gambl-R Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1121
30.000-t én sem szándékozom autózni olajcsere nélkül. Évente (kb.15-20.000 km-ként) meg fogja kapni, ami jár neki. Én csak az idő előtti első olajcsere szükségességében nem vagyok biztos.
Előzmény: berigazek2 (1120)
berigazek2 Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1120

Scrácok!

 

 

Hozzászólás az időelőtti olajcserére:

 

Én is hosszú távra gondolkodtam a Lineával.,de más autónál is szigorúan betartottam az olajcserét,mert a motor MEGHÁLÁLJA AZT)....tehát 5000-nél lecseréltem az olajat a dízelemben(ahogy írták az előbbiekben az autóskollégák NEM KÖTELEZŐ!!)   ....most közeledek a 20000-hez és novemberben amúgy is lesz az 1 éves kötelező ,,szűrés" nála megint levserélem az olajat,azaz 15000-nél MINDIG lefogom cserélni azt:)))))))))))))))))))))))   (megadom neki is ami jár,pedig 30000-et is kibírna,amint írták az előbb,én sem tudnám felülbírálni a több száz fejlesztő  mérnök tanulmányait,tapasztalatait!!!)

DSz Creative Commons License 2008.10.27 0 0 1119

Sziasztok!

 

Dorog, Esztergom környékiek!

Tudtok valami jó helyet a környéken, ahol alufelnit lehet javíttatni? Esetleg a dorogi (vasúti átjáró utáni - Spárral szembeni) gumisról van valakinek tapasztalata? Állítólag ott javítanak felnit.

 

Köszi!

gambl-R Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1118
Én maximálisan egyetértek veled ! Az idő előtti olajcsere, szerintem csak a szervízek, meg az olajforgalmazók érdeke. Én már több szakembertől is kérdeztem, hogy vajon szükséges-e ez, és hogy, miért. A válasz általában az volt, hogy ártani nem árt, meg hogy szoktuk javasolni ... Konkrét választ senkitől sem kaptam, illetve itt itt az indexen a totalcaron van egy rovat (olajdoki), ahol rendszeresen elmondják, hogy az idő előtti, illetve az előírtnál sűrűbb olajcsere teljesen felesleges pénzkidobás. Persze, ettől függetlenül - mint, ahog e is írtad - mindenki úgy tesz, ahogy azt jónak látja ! :)
Előzmény: zebco+ (1117)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1117
Majd átnézem a füzetet én is hátha van rá valami utalás. Persze ha komolyan nézzük az igénybe vétel milyensége is számít város, ország út. Én csak azt akartam kifejteni hogy miért tudjuk mi jobban mint azok akik az autót gyártják. Ők sem 1-2 évre tervezik az élettartamát ennek a motornak. De tényleg nem kötözködni akarok csak megbeszélni ezt. Szerintem ez egy Magyar beidegződés emléxem régen a multi supert ami az első normális és több fokozatú olaj volt 5000 km-ént lecserélgették pedig az is már 10000 -et bírt ki. Az viszont biztos hogy ártani nem árt a kocsinak az előírtnál sűrűbb olaj csere max. a zsebünknek. :)) Kedden megyek a szervízbe ott is megkérdezem , bár előre tudom a választ:) Bocs. mindenkitől a "kötözködésért" ! Üdv. Nektek!
Előzmény: atoms (1115)
atoms Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1116
Üdv újra!

Ilyen körül volt nekem is, + feltették a nyári kerekeket is ebben. (épp akkor volt aktuális)
Előzmény: Sancika San (1105)
atoms Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1115
Az 5000-es ajánlás mintha emlékeim szerint a füzetben is benne lenne valahol. De nem kötelező. Én is 6000 felett csináltattam, mert épp úgy jött ki a lépés. Jövő héten pedig meg lesz a 20000 km.
Előzmény: zebco+ (1113)
conan77 Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1114

Szia Zebco+!

 

Az 5000km körüli olajcsere csak ajánlott nem kötelező. De hiába vannak hiperszuper olajak ha régi bevált recept a 10-15000 km.-es olajcsere , Selenia Knál én max 20000 km-t mentem eddig is és nem "kínoztam" a motort.

Ha hosszútávra ( 10-20év) veszi valaki a lineát akkor nem kockáztat bejáratás után csinál egy cserét.

Persze van aki hisz ezekben a periódusokban, de szerintem sok az a 30000km.

izlések és pofonok ki meddig akar "jó"autót 1-2 évig vagy tovább.

 

üdv neked :)

Előzmény: zebco+ (1113)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1113
Én úgy érzem hogy nem vagyok olyan okos mint azok az emberek akik ezt a motort és a hozzá ajánlott olajat kifejlesztették. Ha ők ha Ők a 30000 km és 1 év olajcsere periódust írták elő akkor én elfogadom mert úgy vagyok vele hogy miért akarnának nekem és maguknak rosszat a( gari. miatt) ? Szerintem ez is az euró 4 -hez tartozik a ritkább olajcsere miatt. Persze ez csak az én véleményem :) Mindenki akkor cserél olajat amikor akar meg amennyire tellik rá.
Előzmény: DSz (1112)
DSz Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1112

Ez egy ajánlott dolog. Persze lehet, hogy a szervízeknek többet használ, mint az autóknak :)

Egyébként ez minden márka javasolja, van aki 1500-2000 km környékén, a Fiat 5000 környékén.

Előzmény: zebco+ (1110)
gambl-R Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1111
Ez egy pszichikai szükséglet inkább, mint műszaki. Szerintem ...
Előzmény: zebco+ (1110)
zebco+ Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1110
5000 km-es szervíz? Van ilyen? Úgy tudom az első szervíz 30000 km vagy 1 év. A trip is ezt számolja. Akkor minek?
Van értelme? Vagy csak egy beidegződés? Nem hiszem hogy a szintetikus selénia 5000-t bírba ki..


Előzmény: Sancika San (1105)
DSz Creative Commons License 2008.10.26 0 0 1109
Nekünk hétfőn lesz 1 hónapos a gép. Most 1500 km-nél járunk.
Előzmény: Sancika San (1105)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!