Keresés

Részletes keresés

danjoe Creative Commons License 2006.07.27 0 0 987

Elkészűlt?

Mintha Te mondtad volna, hogy egy trike soha nincs kész:)))))

Előzmény: Trike. (985)
Trike. Creative Commons License 2006.07.27 0 0 986
Köszi.
Előzmény: danjoe (983)
Trike. Creative Commons License 2006.07.27 0 0 985
????

Az én vasam már elkészült. 2002-ben vizsgázott
Előzmény: MECSI (984)
MECSI Creative Commons License 2006.07.26 0 0 984
a nagymotort végülis milyen váltóval akarod összerakni?
Mennyit fogyaszt így a gép és hány kiló?
Előzmény: Trike. (982)
danjoe Creative Commons License 2006.07.25 0 0 983

Én amatőr......., csak most fedeztem fel a web-oldalad:)

Teccccik!

Előzmény: Trike. (982)
Trike. Creative Commons License 2006.07.25 0 0 982
Hát...
Először én is zsiguli felnivel állítottam talpra, aztán következett egy 7*15 alfa felni 3cm-es pogácsával, aztán kifordult, így már direktben is fel lehetett tenni (4*98-as osztókör az is), most 10*15 amerikai magnézium felni van fent fordítva a belső felület felpolírozva így több mint 10cm "pereme" van a felninek, igaz ehez kellett egy 2 tárcsás közdarab, ami fordít 4*98-ról 5*120-ra és emel kb. 5cm-t.
Előzmény: danjoe (977)
danjoe Creative Commons License 2006.07.24 0 0 981
Hát így akkor két irányból, ha Trike-ot is számoljuk három irányból támadunk!!:))
Előzmény: MECSI (980)
MECSI Creative Commons License 2006.07.24 0 0 980
Dunaszerdahely (SK) mellett 1falunyival :-) Győrtől kb.50Km
Előzmény: danjoe (979)
danjoe Creative Commons License 2006.07.23 0 0 979
Esztergomtól messze laksz?
Előzmény: MECSI (978)
MECSI Creative Commons License 2006.07.23 0 0 978
köszi, már el is olvastam az első oldalt:-)
nem kispályás áttalakítás, a vázat nem vágták szétt. hanem beleillesztették az 1,6d motort. Meg kellett csinálni egy közlőtengelyt ami a fordulatot is emeli kb. duplájára mert az eredeti motorváltóval megy.

Trike lehet, hogy kinézek majd én is Rédére, márha nem kell dolgoznom akkor.
Előzmény: Mnagy (971)
danjoe Creative Commons License 2006.07.23 0 0 977

Kösz a lehetőséget, ha sikerűl lemenni élni fogok vele!

Ezek szerint neked is kispók sziv dobog a gépben?

Azt tudom, hogy a Lada felni passzol rá, de spéci felnid lehet ehhez a gumimérethez R15............

Előzmény: Trike. (976)
Trike. Creative Commons License 2006.07.23 0 0 976
Egyébként Réde, ha jól tévedek gyalogosan free, csak 2 ill 3 keréken van illeték :-)

A fékkel nincs gond csak korának megfelelő álapotban van, hátul a kispók dobok lassítják a 255/60R15-öket. Kanyarodási és menetpróbára vendégem vagy Rédén.
Előzmény: danjoe (975)
danjoe Creative Commons License 2006.07.23 0 0 975

Köszi, de ha már odatolom a képem csak nem fogok belógni:))Ez szabotázs a trike-osok ellen!

Mi a gondod a fékkel? Kell valami hozzá?

Egyébiránt az oldalkocsit sem kell döntögetni, mert nagy tempónál nem előnyös a retikűl emelgetése:)Persze ez csak jobb kanyarban fordúl elő, balra kanyarodik mint a disznó!:))

Előzmény: Trike. (974)
Trike. Creative Commons License 2006.07.23 0 0 974
Igen Réde is többnapos, zárt, belépős, persze, ha megcsörgetsz kipöfögök érted oszt begurulunk :-)

Az elsőfék az irányításban nem játszik semmi szerepet csak a megállásban.

Nekem a panesz telóben jawa kerék van amin nem nagyon fog most a fék, de hiányzik.

Azt kell megszokni, hogy motoron ülsz, de nem dől (oldalkocsisnál legalább 1-ik irányba tudod dönteni), a sáv közepén kell menni, mert mindkét irányban "kilóg", illetve, hogy SOHA sem szabad menetközben a lábat letenni, akármi is történik. Kanyarodik mint a sínautó, csak, ha könnyű az eleje akkor tolja egy kicsit kifelé.

Előzmény: danjoe (973)
danjoe Creative Commons License 2006.07.23 0 0 973

Szia!

Hát......, mindig variálok a dolgaimmal, igyekszem egy kicsit átformálni.Nem azért, mert gyári állapotában nem tetszik, csak mert jó érzés.A TS-em is lassan /1-es, de van rajta bőven Jawa cucc is.A nyár elején a komáromi felvonuláson mellém pöfögöt egy Jáwás srác, és egy darabig "leltározott":))))Persze vannak mellényúlásaim, de engem szórakoztatt.Most a lányom Babettája hezitál egy enduró és egy gyorsasági benyomását imitáló állapot között.

Sajnos Kaposvár nekem messze van,de a rédei tali itt van a szomszédban /80 km/.

Bár akkor fessük a lakást, de levezető programnak nem lenne rossz.Ez ugyan úgy működik mint a többi motoros buli? Többnapos, zárt, belépős?

A kispók erőművet kompletten terveztem, lévén így az egyszerűbb, a Hardy meg tényleg kevés önmagában:)).

Az elsőfék az irányításban is játszik valami szerepet? Az oldalkocsinál sokszor jól jött balkanyarban.Van komplett Etz első telom kerekestől- fékestől, de a Jawa eleje is fog, persze szólóban:))Mint írod neked a pancsi is szuperál.

A nagy űrrel a blokk helyén /eredeti Jawa / kellene valamit kezdenem,  oda lazán elfér egy akksi, persze valamennyit a váltó eleje is benyúlna, no meg a seb.váltó mechanika.

Kissé hosszú vagyok, de piszkál egy dolog: mi az igazság, tényleg olyan komplikált a trike irányítása, vagy csak vakítás.Mint már írtam oldalkocsis tapasztalatom van, elég nagy különbség volt átűlni rá.A trike-nál is így lesz?

Előzmény: Trike. (972)
Trike. Creative Commons License 2006.07.23 0 0 972
danjoe:

Hi!

Megfertőződtél? Most már nincs visszaút! :-)

Az első fék az fontos, mert a 3 kerék egyszerre hatásos.
Vázon nem kell sok merevítés, én egy 1958 Pannónia TLF vázát, elejét használom módosítás nélkül.
A kispók hátsó részén ne variálj sokat, főleg a lengőkarok maradjanak az eredetiek, mert a féltengelyek külső fele csak hardy-ban végződik.
Kaposváron meg tudod nézni a vasamat, illetve aug. első hétvégéjén Rédén trike tali lesz ahol a (12 -> egytucat) bogár alap (van azért köztük néhány egyedi is ami ötletesebb, mint a sorozatban készültek többsége) mellett trabi, skoda, kispók alapokkal is találkozhatsz.
Előzmény: danjoe (958)
Mnagy Creative Commons License 2006.07.22 0 0 971
MECSI

A kezdeti projektedhez egy kis adalék :-))
dieselfighter
dieselfighter2
cam aro Creative Commons License 2006.07.21 0 0 970

Nem.

Az 51 az csak 1 tipusnev.

49.5 korul volt a ccm je..

 

Csak a sok ertelmes rendor................

 

mustangokrol , gyari adat /sk/ , anno.

 

6500 rpm.

4.5 BHP.

 

Vele egykoru simo star.

 

5500 rpm

3.2 BHP.

 

1x "finomitottam" kecsket/ mustangot/ es hozta a gyari adatot.  >>6 lityis fogyival.. :PP.

Előzmény: MECSI (969)
MECSI Creative Commons License 2006.07.21 0 0 969
Ja, mifelénk az alsókipus Jawakon kívül mind 2 személyes volt (SK-ban lakom). Ez csak Ilyen Hungarisse ökörség, hogy 2 személyes bringákat 1 személy használhatott csak, annak ellenére hogy 2személyre tervezték.
Viszont nálunk rendszámos volt a babetán kívül minden, de a kismotorokra egész picit adtak és kézzel kellett ráfesteni a számot:-)

Hallottam olyat is, hogy az 51ccm-s szimóra (enduro, electronic) már nagymotorjogsi kellett anno hungáriában, (egy kibaxott köbcenti miat ?!?), ez igaz volt?
Előzmény: danjoe (968)
danjoe Creative Commons License 2006.07.21 0 0 968

Azt tudtad, hogy ehhez van nálatok 3 gyűrűs dugó, nagy méretű szívótorok / nem kör keresztmetszetü a karbinál, hanem téglalap/, és ezekkel 75 km/h-t tud?

Ezerkilencszáz hűde régen az iker haverjaim kaptak 2 Musztángot. Az egyik a kettőből ilyen volt, sőt még hátsó lábtartó is volt rajta. Állítólag kétszemélyesként futott, mint a régi Simson Star.

Ne tudd meg milyen reszelések voltak, hogy a két motor megközelítőleg egy szintre kerűljön!:))))

Előzmény: MECSI (967)
MECSI Creative Commons License 2006.07.19 0 0 967
hát tegnap egész délután fél 1 től este 8 ig a gépet puceváltam, volt rajta annyi retek hogy csak na. Gázolaj ecset stb. A tankban volt olyan dzsuva, hogy csak na, a karbiban detto, így ki kellet mossam vakarjam az egészet. Aztán pakk összeraktam, és 4. rúgásra indult :-) Annyira mégsem néz ki csodálatosan gyárinak, a retek alól előjött pár deformáció hiba stb.
A karbija zseniális, van benne összesen 1 dűzni és 0 beállítócsavar :-) Ez a technika 45 éves és a mai napig tökéletesen műxik van melegen stabil alapjárata is. Mentem vele pár kört, minden O.K.
Előzmény: danjoe (966)
danjoe Creative Commons License 2006.07.19 0 0 966

Gratula!

Azért vigyázz nedves tornacípőben a sípcsontodra!:))))

Előzmény: MECSI (965)
MECSI Creative Commons License 2006.07.17 0 0 965
ízirájder öcsééém!!!! Mecsinek hosszú idő után megint van motorja :-)
igaz, hogy csak 50ccm meg 3 sebességes JAWA, meg 1961ben gyártották de még gyári a festése, tavalyelőt még láttam menni :-)
áttépíteni nem fogom, ez annál értékesebb egyben. Majd csak arra is sor kerül, hogy épüljön egy bringa.
vajon mit fogogk holnap csinálni ;-)
danjoe Creative Commons License 2006.07.10 0 0 964
Vagy talán megspóroltam:))
Előzmény: danjoe (963)
danjoe Creative Commons License 2006.07.10 0 0 963

Köszi!

Lám, már megsporóltam egy első féket:)))

Előzmény: MECSI (962)
MECSI Creative Commons License 2006.07.10 0 0 962
azt nagyon 148rünék ha tudnál legalább egy klubbnevet vagy bármit ami alapján kezdhetnék keresgélni a témában a konkrét személyek után. Sajnos sokkal kevesebb időm van netezni, ráadásul tetülassú a netem és soxor ezek az emberek nem is neteznek.
Az elsőfék a trikeon majdnem felejtős, pont a hátra helyeződő súlypont miatt. Anno én is kédeztem, hogy miért nyomják annyira a farmotort a trájkoknál így az elsőfék használhatatlan sőt néha nehezékeket kell rakni az elejére hogy ne ágaskodjon fel indulásnál. A válasz, hogy farmotorral nem borulékony a tringa a többivel már igen, a ballaszt meg elkerülhetetlen, elsőfék meg nem is kell mert a hátsó végzi a 99%ot.
A "Trike" meg egy nicknév, kukk vissza pár oldalt, irogat ide.
Előzmény: Törölt nick (959)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.09 0 0 961

Nalátod,megyez.

:-))

Előzmény: danjoe (960)
danjoe Creative Commons License 2006.07.09 0 0 960
Vagy pl. Urban bácsi Sturovóban vásáról egy rendszámos trike-ot, és azt Danjoe üzemelteti Esztergomban?:)))
Előzmény: Törölt nick (959)
Törölt nick Creative Commons License 2006.07.08 0 0 959

Hoppá,eszembejutott valami.

Alsóőrsön vótam harlitnézni,oct csudaszép Skoda S100-ból épitett trike-okat

hoztak a szlovákok.

Talán lehetne bótolni velük rendszámügyben,ha a Skodát tuggyák műszakiztatni akkor a kispolákot is.

Octán ha van papirja,akkor vagy átrendszámoztatja az ember magyarra,vagy nem.

:-))

Asszem, Mecsi tevagy közel a tűzhöz.

Mekkérdeznéd?

Előzmény: danjoe (958)
danjoe Creative Commons License 2006.07.07 0 0 958

Mondjuk a súlypont elég hátra tolódik, de a Jáwa első teló /mégha hosszabítva is/ ez elbírja?

A kifliket meg bírom oldani, de amitől egy kicsit fázok az irányíthatóság. A fék nem gond, átalakítom tárcsásra, de talán hátúl a "gyári" dobfék is elegendő ehhez a méneshez:)

Tudsz elérhetőséget akinek ilyen van? A trike építőket nem zaklatnám ilyen amatőr vágyakkal, mert amilyenekkel összefutottam találkozókon, hát azok profi millás gépek voltak!

Előzmény: MECSI (957)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!