Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

csipike01 Creative Commons License 2014.04.28 0 0 7566

Zsolesz!

Tegyük még hozzá a turbónyomás szabályozót is.

Nekem ez volt.

2.0 motornál el szokott romlani az EGR?

Vagy  ne kérdezzek ilyet 423.000 km környékén? :)))

(ezt hozza hibának. (Hibás működés)

Előzmény: vargamunka (7561)
vargamunka Creative Commons License 2014.04.27 0 0 7565
vargamunka Creative Commons License 2014.04.26 0 0 7564

szia 

már ezek szerint a jó márkák sem bírják a magyar utakat (hasonlót tapasztalok én is ) 

üdv vargamunka

Előzmény: Mano.66 (7562)
Szabó F Creative Commons License 2014.04.26 0 0 7563

Szia Vargamunka! Köszönöm!

 

Mano.66 Creative Commons License 2014.04.26 0 0 7562

Szia vargamunka.Olyan kérdésem lenne tudsz ajánlani első támasztógömbfejet és első toronyszilentet csapággyal ami jol birja a magyar utakat.Cserélni kellett vizsgára öket (mindent a lemfölder márkábol kértem a Bárditól).De ezek megsem közelitik a gyári minöséget és tartosságot.

vargamunka Creative Commons License 2014.04.26 0 0 7561

Szia !

mindenképpen ajánlanák neked egy Renault diagnosztikát .

1 EGR

2 GÁZPEDÁL 

3 LÉGTÖMEG MERŐ 

4 VÁKUUMSZABÁLYZÓ 

5 GÁZOLAJ SZŰRŐ 

 

Ez mind lehet a teljesség igénye nélkül . 

üdv :vargamunka 

 

 

Előzmény: Szabó F (7560)
Szabó F Creative Commons License 2014.04.24 0 0 7560

Köszi! Akkor írom : 2002-es 1.9Dci Renault trafic.

csipike01 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 7559

Többet tudnánk segíteni a típus, motor és évjárat ismeretében...

 

Előzmény: Szabó F (7558)
Szabó F Creative Commons License 2014.04.24 0 0 7558

Sziasztok! Lenne egy kérdésem hátha tudja valaki mitől van. Motor indítás után folyamatosan világít az izzítás visszajelző lámpa!

Köszönöm a válaszokat.

csipike01 Creative Commons License 2014.04.24 0 0 7557

Olvass vissza.

Én nem vennék bontottat.

Mi befürödtünk vele.

 

Előzmény: mig fun (7554)
Mano.66 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7556

Szerinted,ha szétvan szedve azt nem néztük át.Le drotkefélve a tárcsák,zsirtalanitva,minden kossz eltüntetve és ugy ment vissza a kézifékbowden.De azt a tervezőt aki kitalálta a kézifékbowden helyét főbelőném.Miért nem lehetett a tengely felett elhuzni és a végébe ugy nem fojna minden szutykos víz,sár.Még hely is van hozzá.

Előzmény: mig fun (7555)
mig fun Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7555

A fek munkahengert azert elöbb megnézném , az is össze szokott rosdasodni , föleg ha, ki van szakadva a porvédö gumi.

Előzmény: Mano.66 (7553)
mig fun Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7554

Keresek bontott porlaszto csucsokat /4db/ ot 2000cdti hez.

Ha valakinek lenne ilyen autoja, bontasra, 2007evjárat, jellezze.

06 20 339 6172.

 

Mano.66 Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7553

Na akkor az enyém az 5%-ba esik,mert a bal oldali adta meg magát először.Miélött az ujat felraná valaki.Először érdemes jol átjáratni olajjal a bovdent.Lasabban rohad be.

Előzmény: llaller (7551)
cs!pesz Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7552

Szia

Nekünk 1.9 és 2.0 van. Mindkettő 0-val véve.

Most 420 ezer mindkét sárkányba. 50-60% pálya a megtett km bennük.

 

1.9 Váltó javítás kb 300 környékén 2.0 tartósabb, még semmi

Bef.fejek eredetiek! Kicsit már füstöl de semmi gond jól indul...

Egr 1x csere, utána elforgatva 

Kézifék bowdenek csere ua. Nincs különbség

Mindkettő igazi tuningot kapott 50 ezer körül.

Csak ajánlani tudjuk azóta is mindenkinek. (Kc.Vargamunka)

2.0 bef.fej probléma 250 ezernél. Berohadtak. Hengerfej le, csere,új csúcsok. Sok pénz ;(

 

Összegezve:

(Én a 2.0-val járok)

Nem óriási a telj. Különbség. Jó az 1.9 + tuning kb. 135 le

Ha 110 -el jársz, 6.8-7.0 sztem mindkettő. (Hosszúak!)

Lehet sokkkal gyorsabban is menni. Cserébe akor sem megy 9 fölé.

 

Levegőszűrőt főleg 1.9-be vegyél egyszerre többet gyakrabban cseréld. Picike

Olajat max 20e ig engedjük. 40 e gázolajszűrő csere...

Állítólag az 1.9 turbója nem megy el addig. Nekünk eredeti. No komm

 

Hú ez jó sok lett sorry

Jó utat mindenkinek!

Előzmény: Kefi73 (7543)
llaller Creative Commons License 2014.04.23 0 0 7551

a jobb hátsó kézifékkötél, az esetek 95%-ban megy tönkre, az enyém tavaly ősszel lett cserélve, megint sz.r, nem is használom

 

Előzmény: T_H (7548)
Kefi73 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7550

Köszönöm, biztos hibátlan az autó de nekem a klíma meg elektromos ablak az alap mert munkaeszköz lesz és az sem árt ha kicsit olcsóbb. :-)

Előzmény: fvcc (7547)
fvcc Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7549

Műszaki szerinti átlag 7,7, nekem meg annyi, amit írtam. (Van a nafta vezetéken valami, amiről a totalcaron azt írják, szart se ér: átverés. Na persze nem az a hülyeség, amit a szivargyújtóba dugsz be és világít! )

A sarki boltba a tejért nem ezzel járok :D

Előzmény: attys (7546)
T_H Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7548

Ma pesten szaladgáltam. Elsőnek észrevettem, hogy valamelyik fék nyikorog, mikor csak épp hogy nyomom.

Később feltűnt, hogy a lámpához gurulásnál határozottan áll meg az autó és nem gurul tovább vagy vissza felengedett féknél.

 

Na gondoltam is, hogy akkor megvan a kézifékbovden probléma nálam is.

Többször megrángattam, hátha kiereszt, de csak azt értem el, hogy még jobban fogtak

 

Parkolóban megtapogattam a felniket. Elsők melegek és a hátsók is :-)

 

Ígyhát aláfeküdtem és a kezembe akadó kalapáccsal meggyőztem a kézifék karokat, hogy menjenek a helyükre.

Persze a következő megállásnál ismét automatikusan behúztam a kéziféket.

Érzésre itt már visszamentek a karok a helyükre, tehát nem fogták az autót.

Azért biztos ami biztos ismét aláfeküdtem, de a kalapács melett WD40-el is megkínáltam a bowdent (márami kilátszott belőle - háthanátha)

 

Hazaérve ellenőriztem a felnik hőmérsékletét. A jobb hátsó -a minél sokkal jelentősebben mozgott a kézifék állító - meleg volt, míg a bal nem igazán. (a karok szinte a helyükön voltak, csak a jobb oldalin lehetett még kb 1 cm-t fentebb tolni)

 

Lehet, hogy ott továbbra is fog a fék?

Nemrég volt cserélve mind a tárcsa, mind a fék. Nem szeretném feleslegesen lesmirglizni.

fvcc Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7547

összesen annyi :D

Egy év alatt megkereste az árát (hamarabb ugrott a meló, mint ahogy tervezve volt), aztán sajnáltam eladni.  Még megvan az eredeti számla (Opel, Kassa, 5 km-vel vettem, mint ahogy az újakat szokás,  tehát szlovák rendszámos). Furgon, 3 személyes, hátul üvegajtós 270°-ban nyíló ajtók, pléh ablakos raktér-elválasztó, raktér oldala műanyag borításos, alja sk fapadló + linóleum.

Magnós rádió, klíma nincs (akkoriban még nem volt divat), központi zár, manuális ablakok, sofőr légzsák. Mivel kisteherautó, regadó nálatok nincs rá, csak átiratási költség.  Friss műszaki (múlt hetes)

http://www.hasznaltauto.hu/kishaszonjarmu/opel/vivaro/opel_vivaro_1.9_dti_l1h1_27000_km._szlovak_rendszam-6842268

 

Előzmény: Kefi73 (7545)
attys Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7546

Ez a 6.2 nekem egy kicsit durva! Mesélj! :) (6:3-ról szebb emlékeim vannak, bár ez itt egy kicsit off:)

Előzmény: fvcc (7544)
Kefi73 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7545

Gondolom nem 28 ezer van benne ....:-D csak nálad ennyi. Felszereltség, kilóméter és persze az ára mennyi lenne? Teher autó vagy személy?

Előzmény: fvcc (7544)
fvcc Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7544

Nekem van egy eladó 1,9 DTI L1H1, 74 kW/101 LE.  Most ünnepelte a 12 szülinapját, és ha minden igaz, idén beletekerem a 28 ezredik km-t is (röhögni még mindig szabad :D). Épp ezért típushibákról semmit sem tudok (garázsban nem akar elromlani).  Nálam az átlagfogyasztás 6,2 liter/100 km.

Előzmény: Kefi73 (7543)
Kefi73 Creative Commons License 2014.04.22 0 0 7543

Tisztelt fórumozók!

 

Autó vásárlás előtt állok és egy általános kérdéssel fordulnék hozzátok.

Alapvetően úgy is az autó állapota lesz a döntő a vásárlás során de a motorok közötti különbség érdekelne. 

1.9- 2.0- 2.5 Cdti jellemző  típus hibák , amelyik legkevésbé javasolt, fogyasztás többlet a 2.5-nél ? 

 

Köszönettel.

fvcc Creative Commons License 2014.04.21 0 0 7542

Arra azért ügyeltem, hogy sokszáz méterre előttem ne legyen senki :D

Ezt kb 10 éve müveltem, akkor még ritkább volt a forgalom.

Előzmény: sz_attila (7541)
sz_attila Creative Commons License 2014.04.21 0 0 7541

Hát ez elég durva, főleg, ha a 150-ről hirtelen meg kellett volna állni...

Mondjuk nekem is volt már 750-es pótkocsi 1400 kilóval mérve a mérlegen a kavicsbányán :)) 

Előzmény: fvcc (7540)
fvcc Creative Commons License 2014.04.21 0 0 7540

Dehogynem lehet :D

1770 kg + 90 kg (én) + 1800 kg áru az pont 3500 kg! (vagy csak 2770 ? :D)

A Dargovi szerpentíneken nyögte 3-ban a 30-at, de a Kassa -Rozsnyó lapos szakaszokon simán 150 km 6-osban.

 

(többet már nem tudtam belepakolni, mert a mellettem levő ülésen/előtte is áru volt :D)

Előzmény: sz_attila (7537)
llaller Creative Commons License 2014.04.21 0 0 7538

neked és kedves családodnak viszont kívánjuk, illetve az itt lévő "versenyzőknek

Előzmény: vargamunka (7533)
sz_attila Creative Commons License 2014.04.20 0 0 7537

Na de egy Vivarót (2liter dízel) nem lehet úgy megrakni, hogy önmagában elérje a 3,5 tonnát!

Forgalmimban az áll, hogy teljes megengedett össztömege 2770kg, ezt én paraszt eszemmel úgy értelmezem, hogy megrakodva, utasokkal együtt nem lehet ennél nehezebb. Aztán azt írja, hogy járműszerelvény (gondolom ez meg vontatmánnyal együtt értendő) maximális tömege 4770kg. Ez persze nem tárgyalja a jogsi kategóriát, hanem az autó műszaki korlátaira vonatkozik. Végül pedig fékezett vontatmány maximális tömege 2000 kg. Így jön ki a 4770 kg maximális tömeg a járműszerelvényre, hogy összeadódik a kocsi teljes megengedett össztömege a fékezett vontatmány megengedett tömegével.

Az E jogsi lényege szerintem az, hogy 750 kg fölötti tömegeket vontatsz, természetesen az autó korlátait betartva.

Előzmény: Törölt nick (7536)
m.ger Creative Commons License 2014.04.19 0 0 7535

Sziasztok! Két éve egy Vivarot vezetek. Jó kis kocsi, sosem volt gondom vele. Költöttem ugyan rá (fék betét és tárcsa csere meg az időszerű vezérlés...),de ez normál.

Ezen felül egy halom gumicső lett még megvételnél cseréltetve mert valami állat megrágta őket.

Jó állapotú 9 személyes 2005-ös 134ekm futással.

Minden időben gond nélkül indult a tegnapi napig.

Dombon orral felfelé parkoltam viszonylag kevés üzemanyaggal a tankban.

Mikor beültem feküdt a mutató és világított a figyelmeztető lámpa.

Nem indult.

Gondoltam (bár csak kényszeremben), hogy azzal függ össze a gond.

Legurultam a köv. utcáig, megfordultam és gurultam orral lefelé.

Rögtön indult is.

Utána (kb 10km) dolgom akadt.

Leparkoltam kb 30percre.

Utána indult elsőre gond nélkül.

Reggel azonban már megint nem.

Közel vízszintes terepen parkolok.

(Jelentéktelen info gondolom)

Mi lehet a gond?

Orvosolhatom magam vagy szervíz kell?

Nem vagyok nagy autószerelő, de ha kisebb a gond talán megy.

Nem akarok és nem is tudok szerelőt hívni, de kocsi meg kell.

Szűkös a keret így érzékenyen érintene a legkisebb kiadás is.

 

Az ötleteket előre is köszönöm!

 

Üdv. M.G 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!