Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kundtm Creative Commons License 2018.08.30 0 0 124117

Felhivtam öket azt mondták még szivnak vele holnap érdeklödjek!:(

Előzmény: soryton (124108)
francecoupe Creative Commons License 2018.08.30 0 0 124116

... és miért? Gond a visszakapcsolás? :) Feleslegesen terheled a főtengely csapágyakat,  főleg ha a helyzet úgy hozza, hogy hirtelen gyorsítani kellene, kokszolódásról ne is beszéljünk.

Előzmény: soryton (124111)
robhun Creative Commons License 2018.08.30 0 0 124115

na ez érdekes volt

mint kiderült 1 számjeggyel többet ütöttem be a telóba... elvileg még csak fel se kellett volna tudnom hívni senkit sem

jenna307 adatlapján szereplő elérhetőség él, mint kiderült :)

 

Előzmény: robhun (124114)
robhun Creative Commons License 2018.08.30 0 0 124114

Sziasztok

jena307 fórum társunkat keresem, a honlapján megadott telefonos elérhetőségen egy idős hölgy jelentkezett be, mondván hogy ő nem HDI motor szakértő

:)

ha valakinek van infója , elérhetősége jena307 -hez legyen kedves ossza meg velem

előre is köszönöm!

 

 

Smíró Creative Commons License 2018.08.29 0 0 124113

Igen az. Köszi! nekem a jobb oldaliban szállt el úgy 2 H1, hogy tele is nyomta füsttel. Nagyon várom a megoldást! Én nem akarok nekifogni, kókányolni, de már ott tartok, hogy veszek újat, mert elég carul néz ki. De ha van megoldás, akkor nem dobnék ki annyi pénzt... A burával kívül nincs baj.

Előzmény: szucsati (124112)
szucsati Creative Commons License 2018.08.29 0 0 124112

Smíró, a tied facelistes? Most fogom megcsináltatni a belülről füstös lámpát, nekem is beleégett az izzó mindkét oldalon. Majd beszámolok.

Előzmény: Smíró (124066)
soryton Creative Commons License 2018.08.29 0 0 124111

...szerintem egyáltalán nem gyilkolja... feltéve hogy ésszel csinálja és csak a megfelelő forgalmi helyzetben használja ....magam is csináltam/csinálom és még nem halt meg alattam egy motor sem .... 

Előzmény: francecoupe (124110)
francecoupe Creative Commons License 2018.08.29 0 0 124110

Miért kell 50-nél 5.? Alapjáraton akarsz gurulni vele a legmagasabb fokozatban? Ha egészséges mindene, akkor is szenved 5.-ben 50-nél. Csak gyilkolod ilyen felhasználással a motort. Nézd meg a nyomatékgörbélyét, mennyi nyúlmókus és paci van az 1200 körüli tartományban. Még egy turbós motornak is halál a sok 1500 alatti terhelés.

Előzmény: kundtm (124106)
soryton Creative Commons License 2018.08.28 0 0 124109

...egészségedre... sok szerencsét...

Előzmény: vinzo (124107)
soryton Creative Commons License 2018.08.28 0 0 124108

...több esélyes a dolog , meg látni kellene a dolgokat .... majd számolj be hogy végül is mi volt a gond ...

Előzmény: kundtm (124106)
vinzo Creative Commons License 2018.08.28 0 0 124107

Köszönöm szépen, megteszem. Az zavar hogy a ventillátort a diagolás közben sem sikerült elindítani.

Előzmény: soryton (124103)
kundtm Creative Commons License 2018.08.28 0 0 124106

Hát 13 hiba kod volt olyanok h egyes kettes hármas befecskendezési hiba de sajna többet nem jegyeztem meg de a legelsö hiba az ez a faultos volt. Azt észre vettem rajta h 50kmh nál az 5 ös már nagyon keves volt remegett az auto 4 esbe is elkezdte ugyan ezt pedig 1500 fordulat volt én ezt gyertya gondnak gondoltam vagy gyujtokábel ilyesmi..aztán a napokba észre vettem h mélyen duruzsol a kipufogom meg néztem a dobot igy villám gyorsan van rajta rozsda de nem volt lyukas még is szelelt..szerelö nem hivott még de ismerösök azt mondják a katalizátorom omlott össze.

Előzmény: soryton (124102)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.28 0 0 124105

Kellene az a diagnosztika(lexia), egyfelől megmondaná, nincs-e probléma, fals, stb, paraméterek, vízhőfok, lambda, stb jók-e...

...másrészt resetelni a fojtószelep gázpedál, és betanult "motor-öregedés" értékeket.

 

Merthogy ez egy másik motor, némileg más értékek kellenének neki ugyanahoz az alapjárathoz (is).

 

Esetleg tedd át a lambaszondát is a régiről, hátha valami csoda történik.

 

Előzmény: Törölt nick (124100)
soryton Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124104

....nem lehet hogy valamelyik vákum csőnél falsot szív ......?

Előzmény: Törölt nick (124100)
soryton Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124103

...lehet csak egy egyszerű kontakthiba okozza .... át nézném először az akksi sarukat aztán az összes negatív testcsatlakozást ..... 

Előzmény: vinzo (124099)
soryton Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124102

...valószínű egy gyújtás vagy égés kimaradással kezdődött, ebből következett az antipollution faul.... jó lenne látni a többi hibakódot is ... 

Előzmény: kundtm (124098)
peto.istvan Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124101

Sziasztok!

 

307 SW-hez 2. generációs) lenne pótféklámpám, burával, szeleppel, izzókkal együtt. Kívülről picit repedezett, belül pedig ragasztva volt egy fül. Én vettem egy vadi újat mert már zavart de sajnos Luciferrel túl maximalista vagyok :). Esetleg ha így valakit érdekel, írjon rám. Küldök fotókat aztán megbeszélünk egy árat.

 

Üdv.,

István

Előzmény: Törölt nick (124100)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124100

SaInZaTic

 

Komplett motoregységet vettem bele ,mindennel együtt / genrátor. klim. kpmr. befecskendező gyújtó trafó stb stb /+ váltó persze használtan. A régi ki s a megvett használt motor be a váltó az maradt az eredeti ami benn volt .

A vet és cserélt motoron lévő mot. fojtószeleppel magas volt az alapjárat hideg és meleg motornál. .Ezért a kivett régiből szereltem át elsőre magát a foly. szelepet .Avval is magas még mindig de már csak ha meleg a motor ,sajnos.

Aztán kezdtem kicserélni rajta a mappot ,a hűt. viz,hőfok jeladót , majd a lendkeréknél lévő jeladót is kicseréltem a saját újra .

Most hétvégén avval próbálkoztam ,hogy hideg motornál mikor  850 ford. ketyeg szépen leállítottam és ki iktattam az aksit. Majd 5 perc elteltével vissza .De ez se jött be .

Én magát a autó fed. komp. se a motor vezérlőt nem cseréltem ,ahhoz nem lett hozzá nyúlva. Abba van eltárolva minden ami ahhoz kell hogy jó legyen az alapjáratom.És mégis magas . 

Előzmény: Törölt nick (124096)
vinzo Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124099

Sziasztok!

Segítségeteket szeretném kérni. Nyaralásból hazafele jövet a kocsi vészmódba állt azóta többször megismételte, nem állandó. Biztosítékok jók. Hibaüzenetek:

P0124 - Fojtószelep/pedálhelyzetérzékelõ/kapcsoló A áramkör szakadt
P0483 - Hûtõventilátor ésszerûség ellenõrzés hibás mûködés
P1668 - Vezérlõegység hiba

Rhy 2.0 90LE siemens

Köszönöm

kundtm Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124098

Sziasztok

1.6 2007 sw benzines 109 paci

 

Tegnap elindultam vele hogy ma megy szervizbe olajcsere ilyesmi.

Két hetet csusztam vele, de most össze jött minden.

Elindultam kitolattam az udvarbol, lefulladt. Szokott ilyet csinálni néha kapkodok és sporolog a gázfröcsel gondoltam most is ez van ujra inditom. Megyek a faluba kezdek ki érni erre felvillan a sárga motor hiba jelzö és ki irja h fault antipollerature...vagy valami ilyesmit...tört angolomal mondom károsanyagkibocsátás? Mi a fene félre állok..nézem szijjak a helyén a motor meg akadozva ingadozo alapjárattal ketyereg...hivom rokonom mondom mi van azt mondja a sárga az csak figyelmeztetés ezzel el tudok még menni a szerelöig aki 50km odébb volt. Jol van elindulok az auto nagyon nehezen gyorsul nem is megy föl a fordulat hiába tiprom...

Kb 3 km mentem vele amire teljesen megállt a végén 2500 fordulaton fémes surlodást hallottam a motorfelól aztán már 3 asba se ment 2 esbe se végül gázt hiába nyomtam megállt. .behuzott sogorom a közeli szervizbe a héten meg nézik de már az is mutatvany volt h az abalakot felhuzzuk mert economy modba kapcsolt..végül lehuztuk az aksit elfeljtette aztán feljött..csináltunk még hiba olvasást volt vagy 13 de olyanok h 1 es 2 es 3 as befecskendezés hiba de a kiindulo ez a károsanyagos volt...kérdés most össze omlott a kipufogorendszerem vagy az üzemanyag ellátásal van gond?

blindrider88 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 124097

Igen. Végül ott találtam! Köszönöm! :)

Előzmény: hegizoli 307 SW (124090)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 0 0 124096

Az olyankor nem "kalibrál", csak teszteli a vezérlő, hogy alapvetően megy-e a motoros fojtó, vagy hibát kell dobnia.

 

Végül tényleg cseréltél komplett blokkot (kerestél itt is bontottat), és most csodálkozol ,hogy feltanítás nélkül más az alapjárat...?...

 

Egyébként a motorod TU5JP4 és NEM "TU4PJ5" ahogy mindehol írod.  Az "NFU"-n kívül _nagyon_ fontos _lenne_ mindig leírni azt is, mikori az autó.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Törölt nick (124087)
soryton Creative Commons License 2018.08.26 0 0 124095

...mechanikusan......!!!??

 

Előzmény: Törölt nick (124093)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 0 0 124094

hayabusa123

 

megfelelően működik ,mikor beindítom szépen bepuhul a pedál , diagal ,hogy-miként  lehet kalibrálni újra fojtószelepet!

Előzmény: hayabusa123 (124091)
Törölt nick Creative Commons License 2018.08.26 0 0 124093

soryton 

 

a fennakadt a jeladó ,ezt hogy érted?

Előzmény: soryton (124088)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124092

Digal ki kell olvasni van e hibakód, lehet, turbo, gazolajnyomas hiba, 

Előzmény: mex77 (124083)
hayabusa123 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124091

Fék szervód, rendben van? Diagal, ujra lehet kalibrálni a fojtószelepet. 

Előzmény: Törölt nick (124085)
hegizoli 307 SW Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124090

Az Fb-n nézted már? Bontanak gépeket.

Előzmény: blindrider88 (124089)
blindrider88 Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124089

Sziasztok!

Valakinek esetleg eladó tetőkorlát/tetősín díszléc 307 SW-hez? Jobb első hiányzik. Valahogy elrepült menet közben :D

 

soryton Creative Commons License 2018.08.25 0 0 124088

...akkor lehet a jeladóval van a gond...úgy mond "fennakadt"....  !!??

 

Előzmény: Törölt nick (124087)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!