... és miért? Gond a visszakapcsolás? :) Feleslegesen terheled a főtengely csapágyakat, főleg ha a helyzet úgy hozza, hogy hirtelen gyorsítani kellene, kokszolódásról ne is beszéljünk.
Igen az. Köszi! nekem a jobb oldaliban szállt el úgy 2 H1, hogy tele is nyomta füsttel. Nagyon várom a megoldást! Én nem akarok nekifogni, kókányolni, de már ott tartok, hogy veszek újat, mert elég carul néz ki. De ha van megoldás, akkor nem dobnék ki annyi pénzt... A burával kívül nincs baj.
...szerintem egyáltalán nem gyilkolja... feltéve hogy ésszel csinálja és csak a megfelelő forgalmi helyzetben használja ....magam is csináltam/csinálom és még nem halt meg alattam egy motor sem ....
Miért kell 50-nél 5.? Alapjáraton akarsz gurulni vele a legmagasabb fokozatban? Ha egészséges mindene, akkor is szenved 5.-ben 50-nél. Csak gyilkolod ilyen felhasználással a motort. Nézd meg a nyomatékgörbélyét, mennyi nyúlmókus és paci van az 1200 körüli tartományban. Még egy turbós motornak is halál a sok 1500 alatti terhelés.
Hát 13 hiba kod volt olyanok h egyes kettes hármas befecskendezési hiba de sajna többet nem jegyeztem meg de a legelsö hiba az ez a faultos volt. Azt észre vettem rajta h 50kmh nál az 5 ös már nagyon keves volt remegett az auto 4 esbe is elkezdte ugyan ezt pedig 1500 fordulat volt én ezt gyertya gondnak gondoltam vagy gyujtokábel ilyesmi..aztán a napokba észre vettem h mélyen duruzsol a kipufogom meg néztem a dobot igy villám gyorsan van rajta rozsda de nem volt lyukas még is szelelt..szerelö nem hivott még de ismerösök azt mondják a katalizátorom omlott össze.
307 SW-hez 2. generációs) lenne pótféklámpám, burával, szeleppel, izzókkal együtt. Kívülről picit repedezett, belül pedig ragasztva volt egy fül. Én vettem egy vadi újat mert már zavart de sajnos Luciferrel túl maximalista vagyok :). Esetleg ha így valakit érdekel, írjon rám. Küldök fotókat aztán megbeszélünk egy árat.
Komplett motoregységet vettem bele ,mindennel együtt / genrátor. klim. kpmr. befecskendező gyújtó trafó stb stb /+ váltó persze használtan. A régi ki s a megvett használt motor be a váltó az maradt az eredeti ami benn volt .
A vet és cserélt motoron lévő mot. fojtószeleppel magas volt az alapjárat hideg és meleg motornál. .Ezért a kivett régiből szereltem át elsőre magát a foly. szelepet .Avval is magas még mindig de már csak ha meleg a motor ,sajnos.
Aztán kezdtem kicserélni rajta a mappot ,a hűt. viz,hőfok jeladót , majd a lendkeréknél lévő jeladót is kicseréltem a saját újra .
Most hétvégén avval próbálkoztam ,hogy hideg motornál mikor 850 ford. ketyeg szépen leállítottam és ki iktattam az aksit. Majd 5 perc elteltével vissza .De ez se jött be .
Én magát a autó fed. komp. se a motor vezérlőt nem cseréltem ,ahhoz nem lett hozzá nyúlva. Abba van eltárolva minden ami ahhoz kell hogy jó legyen az alapjáratom.És mégis magas .
Segítségeteket szeretném kérni. Nyaralásból hazafele jövet a kocsi vészmódba állt azóta többször megismételte, nem állandó. Biztosítékok jók. Hibaüzenetek:
Tegnap elindultam vele hogy ma megy szervizbe olajcsere ilyesmi.
Két hetet csusztam vele, de most össze jött minden.
Elindultam kitolattam az udvarbol, lefulladt. Szokott ilyet csinálni néha kapkodok és sporolog a gázfröcsel gondoltam most is ez van ujra inditom. Megyek a faluba kezdek ki érni erre felvillan a sárga motor hiba jelzö és ki irja h fault antipollerature...vagy valami ilyesmit...tört angolomal mondom károsanyagkibocsátás? Mi a fene félre állok..nézem szijjak a helyén a motor meg akadozva ingadozo alapjárattal ketyereg...hivom rokonom mondom mi van azt mondja a sárga az csak figyelmeztetés ezzel el tudok még menni a szerelöig aki 50km odébb volt. Jol van elindulok az auto nagyon nehezen gyorsul nem is megy föl a fordulat hiába tiprom...
Kb 3 km mentem vele amire teljesen megállt a végén 2500 fordulaton fémes surlodást hallottam a motorfelól aztán már 3 asba se ment 2 esbe se végül gázt hiába nyomtam megállt. .behuzott sogorom a közeli szervizbe a héten meg nézik de már az is mutatvany volt h az abalakot felhuzzuk mert economy modba kapcsolt..végül lehuztuk az aksit elfeljtette aztán feljött..csináltunk még hiba olvasást volt vagy 13 de olyanok h 1 es 2 es 3 as befecskendezés hiba de a kiindulo ez a károsanyagos volt...kérdés most össze omlott a kipufogorendszerem vagy az üzemanyag ellátásal van gond?