Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26429
Pesten vesekőre pont jó :)
Előzmény: aati (26428)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26428
Ha jol emlekszem egy visszapillantonyival volt lejebb enyem, vagy a tied feljebb.:)

De azt tudni kell hogy a konfortnak annyi. Minden kis godrot lehet erezni.

Előzmény: Törölt nick (26427)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26427
Melllém állt egyszer aati, és tanusíthatom, hogy sokkal lejjebb volt az ablaka, és úgy ment, mintha sínen húzták volna :) Enyém már elszállt volna a rákba azoktól a kanyaroktól, pedig egyforma autók amúgy.
Előzmény: aati (26426)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26426
Nekem az volt irva a dobozra -40mm, ebbol lett szerintem az ido mulasaval vagy -60-70mm. Kanyarodni iszonyatosat lehet vele, nem is erezni hogy eleg nagy darab vas.

Viszont futomuvet okvetlen allitani kell utana. Nalam dolest nem lehetett allitani, egy picit reszelni kelett, de meg lehet oldani.



Előzmény: luki323f (26425)
luki323f Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26425

Sziasztok!

 

Van valakinek tapasztalata BA 323F sportrugóval kapcsolatban? Erőteljesen szemezgetek egy 50 mm-es ültetőrugóval, csak nem tudom mennyit fog változni az autó viselkedése az úton.

Ha van valakinek tapasztalata, esetleg más Mazdával is, szívesen venném a visszajelzését.

Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26424
Ok, várom! :)
Előzmény: aati (26423)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26423
'93 2.5V6
hetvegen csinalok kepet, meg nezek mereteket

Előzmény: Krisz1977 (26422)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26422

Melyik típusban voltak?

Ha jól vettem ki szavaitokból, akkor nagyjából mindegyik típusnak ugyanakkora az alapjárati nyomása.

Előzmény: aati (26420)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26421

Hát ha úgy néz ki, mint lejjeb a csatolt rajzomon, akkor odáig stimmel.

Naggyon kellene! :)

 

Előzmény: aati (26420)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26420
Nekem akad 2 folos is, csak nem tudom jo-e az neked.

Előzmény: Krisz1977 (26419)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26419

 

Amúgy benzinnyomás szabályozója nincs valakinek fölösbe???

(Képet lásd korábban.)

Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26418

Osztom a véleményt, az enyémhez szerelő többet nem fog nyúlni egy újjal sem!

Max a lákátos :), meg esetleg egy diagnosztika szóba jöhet.

Előzmény: aati (26417)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26417
Pofatlan verszivas, es raadasul sok esz sem kell a leszedeshez. Csak jo szerszamok + hely.
De ez mit sem valtozatat azon, hogy a hozzaerto szem meg tudja mondani mi mennyit bir meg.

Előzmény: Törölt nick (26416)
Törölt nick Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26416
Itt szeretett fővárosunkban sincs túlmisztifikálva a váltóleszedés, csak elkérnek érte 20-25 ezret, műhelytől függően :)) Legolcsóbbnak eddig 15-öt hallottam Honda Civicre, a srác otthon szerelget munka után, de "nagymazdáknak" nem áll neki.
Előzmény: aati (26415)
aati Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26415
Ennek ellentmondanek, picit. Egy epkezlab szerelo latja a szerkezet lemezein mennyire kopottak. Lattam olyan szerkezetet is amin teljesen el volt kopva 1-2 lemez, es meg mindig mukodott, ezt azert illik cserelni. De ha minden lemez megvan, es meg anyag is van belole, akkor felesleges cserelni.
Nekem a kuplungozas anyagkoltsege 3eFt-volt, ennyiert raktak uj anyagok a tarcsara.

Es a valtoleszedest sem kell tulmisztifikalni. Foleg az uj alkatreszarak fenyeben. Bar en nem a csillivilli szervizek oradijahoz viszonyitok.

De az biztos, ha minden cserelve van, nehez melleloni.

Előzmény: SzaboZE (26413)
SzaboZE Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26414

Így gondoltam :D

Előzmény: m626 (26406)
SzaboZE Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26413

Szerkezetet mindig érdemes cserélni. Már csak azért is, mert nem egyszerű munka a csere és ha 10e km múlva a szerkezet adja meg magát, akkor két munka, dupla pénz!

 

SzaboZE

Előzmény: Krinyo (26405)
SzaboZE Creative Commons License 2007.03.08 0 0 26412

Szerintem ne vizsgálgasd, cseréld! Drága mulatság egy szakadás és ajánlott is cserélni autóvétel után, ha bizonytalan a korábbi csere időpontja! Ez a 40e km is akkor lutri volt, mert mi van, ha az előző tulaj nem cserélte 160-nál?!

 

SzaboZE

Előzmény: daredda (26411)
daredda Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26411
Ha már állítás meg felszabályozás a téma, igazán tartozhatna a futóműállításhoz is az utak felszabályozása! Zsííííííííííííír lenne!

Felmerült a NAGY kérdés. Vinném a kocsit jelen állapában (204.000 km-t mutat most) vezérműszíjcserére. Csahogy honnan is tudhatom, milyen állapotban van az a szíj.
Én 169.000km-rel vettem, tehát mire odajutok, kb 40.000km-t tettem meg vele, és ezalatt tuti nem cseréltem benne ilyet. Az előző tulaj meg nem mondott erről semmit, és nincs is semmi infó. Úgy hallottam, hogy 80ezernél kell cserélni, kb., tehát még 2 évet is húzhatnék vele, ha pl. a vétel előtti hónapban lett volna a csere :-) De akkor csak mondta volna a kedves előző tulaj..

Nincs valami motort nem szétszedő vizsgálat erre vonatkozólag? Endoszkóp, vagy valami népi praktika? Mint az 5. sebességben lefullasztott kocsi a kuplung próbájára.. És a vezérlés elállítódhat, vagy az fixen működik odabenn? Esetleg egy vezérműszíjcserétől (és gondolom hozzá a vezérlés beállításától) remélhetek egy kis fogy. csökkenést, járáskulturalizálódást, vagy egyéb pozitív dolgokat? Ha már sokba kerül.. És ha a kompresszió "szanaszét" van, amit itt szoktatok említeni, azt honnan érezni, és azon mi segít?

DRD - 626
dorax Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26410
Köszönöm! Rájuk gondoltam én is csak nem volt meg az elérhetőségük.
Előzmény: Törölt nick (26408)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26409

StationW!

 

A gyári üa szabályozóddal mit tervezel? Nekem sürgősen kellene egy.

 

Esetleg másnak is van ilyesmi?

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26408
dorax: Mazda Mester-t megpróbálhatod: 1/340-0696, XIII. Reitter F. utcában vannak, 160. asszem. Azt nemtom, most jó-e a telefonjuk, múltkor szétcibálták az útmunkások :) Szerintem még telefonban is megmondják, mi tartozik bele a 90esbe és mennyi.
Előzmény: dorax (26404)
Krinyo Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26407
Koszi a tanacsot, bar szerintem siman le fog fulladni, szal meg nem kopott. :D
Előzmény: m626 (26406)
m626 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26406
nekem óra szerint 209e km van a kocsiban...hogy tényleg ennyi-e , azt nem tudom. illik a szerkezetet is cserélni, mert 10e km múlva az is megadhatja magát, és akkor 2x a munkadíj ugye...nekem 62e volt a szett, utángyártott. próbáld ki, hogy behúzott kézifékkel, 5. fokozatban felngeded a kuplungot, nyomod a gázt...ha lefulladsz, nem kell még cserélni...
Előzmény: Krinyo (26405)
Krinyo Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26405
A kuplungomat nekem is rendbe kell hozatni mostmar, mintha nekem is csuszna egy kicsit az utobbi idoben. Mikor szoktak szerkezetet is cserelni es mikor csak tarcsat? Aktualis allapottol fugg? Nem mindegy ugye hogy 30 vagy 70e...

Krinyo
dorax Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26404
Sziasztok!

Tudnátok ajánlani nem hivatalos szervízt, ahová 2002-es 323F-et érdemes vinni és érezhetően olcsóbb, mint a márkaszervíz?
90.000km-es szervízt szeretnék, de a Mirai 140eFt-os ajánlata elsőre kicsit ütős és nem bánnám, ha olcsóbb, de azért megbízató szervízt találnék.

Előre is köszi,
Dorax
aati Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26403
nalam ez egy specialis eset

ha nemzetkozi forumok nem tevednek a 2.5V6 lendkere 9kg, az 1.8V6-e 7kg, es egyformak

japkerben vettem egy 1.8V6 lendekereket, vagy jo lesz, vagy nem,
nem volt egy egbekialto osszeg





Előzmény: StationW (26399)
Krisz1977 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26402

Igazad van, nem voltam elég pontos :) úgy emlékeztem, hogy az a korong, aminek a tárcsa nekifeszül, a szerkezettel van együtt, de akkor javítom úgy, hogy a lendkerék része, tehát ami kopik a tárcsával együtt. Azt valóban nem árt felszabályoztatni új tárcsánál.

Viszont ha jól tudom, akkor a lendkerék könnyítésnél nem abból szoktak leesztergálni, hanem magából a lendkerék anyagából. Vagy mindkettőből?

 

Valaki esetleg pontos infóval??? :))

Előzmény: m626 (26401)
m626 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26401
megpróbálok linkelni..ehhh:

kuplung - kuplungszerkezet és tárcsa
m626 Creative Commons License 2007.03.07 0 0 26400
javíts ki, ha tévedek, de a lendkerék még a motorhoz tartozik,nem a kuplunghoz. szóval nekem cserélték a kuplungszerkezetet, a tárcsát, a kinyomócsapágyat. A lendkereket pedig felszabályozták.
Előzmény: Krisz1977 (26397)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!