Keresés

Részletes keresés

DIDORO_2 Creative Commons License 2024.05.29 0 0 10

Megbízhatóbb, olcsóbb

Előzmény: Burbon Lalyos (3)
Kód 001 Creative Commons License 2024.05.29 -1 0 9

Lalaábrándok helyett:

 

Az európai újautó-értékesítéseknek jelenleg mintegy 17%-át teszik ki a villanyautókéi, és a teljes elektromosautó-piacon a kínai gyártású modellek 2023-ban 8,2%-os részesedést értek el. A számok gyorsan emelkednek: 2019-ben még csak 0,5%, 2021-ben pedig mindössze 3,9% volt a kínai e-autók piaci súlya. Az Európába irányuló kínai villanyautóexport 40%-át a Kínában gyártott Teslák, további mintegy 10%-ot pedig az olyan európai-kínai vegyesvállalkozásban gyártott modellek tették ki, mint például a Dacia Spring, merthogy a költséghatékony kínai gyártásban és az erre irányuló együttműködésben rejlő előnyöket a nyugati vállalatok is felismerték.

 

https://greendex.hu/kina-villanyauto-piac/

 

 

Szivesen

Előzmény: Burbon Lalyos (8)
Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.05.29 -3 2 8

Te figyu: 183 darab BYD et adtak el és több mint 80 ezer VW t egyetlen hónap alatt.

Mégis mi lesz az ami megfordítja az arányokat mert innen nem látszik.

 

Előzmény: Degeczi (4)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.29 0 1 7

Autonóm zöldség

 

Abendsen Creative Commons License 2024.05.29 0 1 6

Kutatás fejlesztésben sincs már kraft nyugaton. Először az 5G és 6G fejlesztésekben maradtak le, aztán az elektromos autók terén, a sort pedig lehetne folytatni. Nemcsak az emberhiány a probléma, nagyvállalatoknál uralkodóvá vált a neomarxista  ideológia, vezetés mindenhol erősen átpolitizált, ami erős kontraszelekciót okoz a technológiai fejlesztésekben.

 

 

Előzmény: Burbon Lalyos (-)
Kód 001 Creative Commons License 2024.05.29 -2 0 5

A szar USA : kifingott autóiparral erölködik. 

 

Nyugat bukta a versenyt - kínlódnak. 

 

Amikor a byd jobb és olcsóbb, mint a fos nyugati vas, miért benne bárki mást?

Degeczi Creative Commons License 2024.05.29 0 0 4

Ez így eléggé csúsztatás... Mindjárt más a kép, ha az is ott van mellette, h abból a 243e-ből eleve nem tettek ki még 30e-t sem a villanyautók, de azok 12%-a már kínai volt.

 

Mindezt úgy, h még kínából érkeznek, vámmal sújtva, de már akár 2025-ben beindulhat a termelés a szegedi BYD gyárban, ami mindjárt már helyezetet teremt, hiszen EU-n belülinek fog számítani.

Előzmény: Burbon Lalyos (-)
Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.05.29 -3 1 3

Miből gondolod?

Előzmény: kalászos (2)
kalászos Creative Commons License 2024.05.29 0 0 2

Ez idôvel változni fog.

Előzmény: Burbon Lalyos (-)
Új Testaccio Creative Commons License 2024.05.29 0 0 1

Vagyis: By Deutsch, O 1 G(éniusz)?

Előzmény: martinaxe7 (0)
martinaxe7 Creative Commons License 2024.05.29 0 1 0

BYD O1G

Burbon Lalyos Creative Commons License 2024.05.29 -2 2 topiknyitó

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!