Keresés

Részletes keresés

nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8334

Én azért kiváncsi volnék arra, hogy országosan hány autósnak jött be és hány szívta meg???? No nem ballib médiumtól:DDDD

Előzmény: aptohu (8333)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8333

Január 1. óta sokszorosa lett az ilyen autók száma.

Olyan sarcnak fogják fel, amit a fogyasztással megpróbálnak visszanyerni. És 60-nál talán fél literrel is kevesebbet fogyaszt, mint 90-nel.

Előzmény: nagyanyo5:0 (8332)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8332

No most, akinek telik benzinre és még pufogtat is, annak ne lenne 5000 Ftja 1 évben???? Nem kell ezen 1 kicsit röhögni?????

Előzmény: aptohu (8328)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8331

Pukk - mondta a troli.

Előzmény: Béla bá` (8330)
Béla bá` Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8330

Szerintem meg pukkadj meg mérgedben, proli!

Előzmény: aptohu (8328)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8329

Nagyon sunyi vagy. Máshol is így adod elő magad?

Előzmény: Béla bá` (8327)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8328

Meg is kellene dicsérni, hogy spórol a benzinnel, mert kevesebb károsanyagot bocsát ki. A marháját.

Jellemzően a régi, olcsó autók (pl. Suzuki, Opel, legutóbb egy Wartburg) csinálják. Szóval akinek nem telik autópályára, az húzzon vissza a régi útra, ahol eddig is járt. Ne veszélyeztessen másokat!

Előzmény: Béla bá` (8325)
Béla bá` Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8327

Azt neked kell tudnod.

Előzmény: aptohu (8326)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8326

De, sőt az is elég indok lenne, hogy csak. Hol is hallottam ezt?

Előzmény: Béla bá` (8325)
Béla bá` Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8325

Az neked nem elég indok, hogy spórolni akar a benzinnel?

Előzmény: aptohu (8320)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8324

Gödöllő felé kerülő, vagy egy másik felhajtó Szada után.

Mint írtam megvették a matricát, azért is hogy ha csak rutinból mennek a városban ne fussanak fizetős szakaszra.

Kinek van  még egy élete azt figyelni hogy honnan fizetős ami eddig nem volt az?

Előzmény: Törölt nick (8322)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8323

És mit jelent az, hogy a toleráns oldal aktivistája? Kíváncsivá tettél.

Előzmény: Béla bá` (8319)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8322

azt figyelembe vetted, hogy most, hogy van megyei matricája, nem kell tökölnie az Erdőkertes-Fót útvonalon Pest felé, hanem elmehet Gödöllő felé, és ott rámehet a pályára, és végig nagy iramban tud bejönni? csak ezzel megtakarít egy csomó időt és benzint is (autópályán kevesebbet fogyaszt az autó, mint városban).

 

ezzel időt, pénzt takarít meg, simán bejön az 5000 Ft egy évben.

 

 

szóval neki is megéri.

 

Előzmény: nyúllabda (8310)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8321

Ha ballib szokás (vagy proli, vagy nem tudom, mi lesz a következő divatszó), akkor is balesetveszélyesnek tartom.

 

Előzmény: Béla bá` (8319)
aptohu Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8320

Pláne nincs igazad.

Kresz legeslegelső oldal:

3§ (1) Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles

c) úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon.

 

Ki beszélt tolakodásról? Miért nem ballib szokás?

Előzmény: Béla bá` (8318)
Béla bá` Creative Commons License 2015.02.11 0 0 8319

Külön pikáns, ha a toleráns oldal aktivistája nem tolerálja, ha a másik (akár benzinspórolási szándékból) nem 130-cal megy az autópályán, hanem 60-nal. (Ő bezzeg mérgelődhet azon, ha ötezerrel többet kell fizetnie.)

Béla bá` Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8318

Ebben a részletben valószínűleg igazad van, viszont akkor az egészben pláne nekem van igazam.

 

Ha szabad 60-nal (vagy bármennyivel) menni autópályán, akkor arra fel kel készülnöd, hogy annyival fog rajta menni valaki. Ha nem teszed, akkor nem a másik a balesetveszélyes, hanem te vagy az.

 

Egyébként is proli szokás tolakodni.

 

 

Előzmény: aptohu (8316)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8317

Igazad lehet.

Két dolog van.

Olyan nem mehet fel amelyik önerőből nem képes 60-ra és emelkedőkön szokták jelezni, hogy melyik sáv minimum mennyivel menjen.

Előzmény: aptohu (8316)
aptohu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8316

Időnként újra szoktam olvasni a meghatározást, és mindig arra jutok, hogy nincs minimális sebesség.

Előzmény: nyúllabda (8315)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8315

Mondjuk van minimális sebesség, ha az időjárás nem korlátozza, de tök igazad van.

Az autópálya nem 50-60 közötti ténfergésre való.

 

Előzmény: aptohu (8314)
aptohu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8314

Egyrészt nincs minimális sebesség, másrészt hogy jött ki a kétszeres?

Előzmény: Béla bá` (8313)
Béla bá` Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8313

Nem az a balesetveszélyes, aki a minimális sebesség kétszeresével megy a sztrádán, hanem aki balesetveszélyesnek tartja őket!

 

Előzmény: aptohu (8312)
aptohu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8312

Tapasztalataim szerint január 1. óta sokszorosára nőtt azok száma, akik 60-nal sz.rakodnak a pályán. Na ők azok, akik megvették a megyei matricát, viszont a fogyasztásban szeretnék visszahozni az árát.

Innen üzenem nekik, hogy balesetveszélyes, amit csinálnak!

Ha nem telt az 5 ezerre, akkor tessék visszamenni a régi útra.

Előzmény: Törölt nick (8259)
aptohu Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8311

Szerintem meg a gondolkodás sorrendje a következő volt:

1. Több bevétel kell

2. Legyenek fizetősek az eddig ingyenes szakaszok (és ne feledjük, eleinte még a főutak fizetőssé tétele is felmerült!)

3. Jól tudták, hogy ez 90%-ban a budapesti bevezető szakaszon autózókat érinti, akik meg fogják venni a matricát, ha nem akarnak kitolni magukkal

4. Kitaláltak erre egy szerintük megfizethető árat, de mivel azt nem lehetett mondani, hogy csak a bevezetők fizetősek, ezért lett országosan az összes gyorsforgalmi út fizetős (és innen ered a megye matrica intézmény)

5. És innen kezdődött a töketlenkedés: december közepén kiderült, december utolsó napjaiban jelent meg hivatalosan, Paint, akadozott/megállt az árusítás, új díjkategóriák elhallgatása, január 1-jéig nem mindenhova kerültek ki a táblák, ingyenes szakaszra árultak matricát, megye utolsó lehajtója, 1 hídra 2 matrica, alternatíva nélküli út fizetőssé tétele, elfelejtett lehajtó, katasztrófális tájékoztatás stb. stb.

Előzmény: Acrocephalus arrundinaceu (8155)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8310

A felüljáró utántól meg 80.

 

Előzmény: Törölt nick (8309)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8309

ez mit számit 1500 méteren?

Előzmény: nyúllabda (8308)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8308

Van 100-as szakasza?

:))

Előzmény: Törölt nick (8307)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8307

csúcsidőn kívül?

igen. az direkt egy elkerülőút. nem is olyan nagyon régen épült az M0- szentmihályi út végi körforgalom összekötője.

Előzmény: nyúllabda (8306)
nyúllabda Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8306

A Rákospalotai határút ugyan olyan jól járható mint az M3?

Hááááát

Előzmény: Törölt nick (8305)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.10 0 0 8305

csúcsidőn kívül is ugyanolyan gyors az elkerülő út, amit írtam. de mindegy....

Előzmény: nyúllabda (8304)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!