Passz. Nekem pontosan ezekkel a tünetekkel generátor volt. De nekem töltés nem volt, csak az akksiban lévő 12 voltot mérték. De ugyanígy kialudt a szerviz lámpa meg a stop-start, aztán pár mp múlva megint tiltotta. Neked töltés is van és nincs is sok km.
Ma ki lett cserélve az akku, de a hiba ugyanúgy fennáll. Viszont érdekes volt, hogy uton a szervízbe néha kialudt a szervíz lámpa utána visszjött. Érintkezési hiba nem lehet?
Az tökéletes. Ezek szerint félrevezettelek. Nem szándékosan, csak friss még az élmény. Az akksi nekem semmilyen tünetet nem produkált a reggeli indítást leszámítva. Megúsztad.
300.000 Ft környéke az új, és 300.000 km körül mind megdöglik.
120.000 km-nél szerintem reménykedhedsz, hogy nem az. Ha mégis az, és a britteknél találsz felújítottat, az lehet jó is, mert talán ott van olyan próbapad, amivel lepróbálják a stop-start funkciót. Az árakat illetően nem biztos, hogy drágább, mint nálunk, hiszen nagyobb és motorizáltabb ország.
Köszi szépen a tájékoztatást. Én Angliában élek, szóval itt minden drágább lesz. Habár találtam új Valeo generátort itt: https://www.autodoc.co.uk/valeo/7355698
Olvastam hogy neked 300k km körül jelentkezett. Az enyémben még csak 120k van!
Én 100k-ért vettem bontottat és 25k-ért rakták be. Felújított van a Kertész utcában hasonló áron, fél vagy egy év garanciával, de a szerelő is, és egy kollégám is lebeszélt róla. Mindketten a stop-start hibáját említették, ami csak beépítés után derül ki, mivel nincs lehetőség tesztelésre. Az új pedig 300k környéke. Azért nézesd meg, bár én a generátor elött cseréltem akksit, és az nem így jelentkezett, viszont a generátor pont ezt csinálta. Állítólag idővel a töltés jelző is jelezni fog.
Szóval a hír igaz. Aki 300 körül jár, készüljön rá. Nekem 314 ezret ment. A jelenség ( ugye az akksi cserémen kívűl, ami talán nem is volt rossz ) a stop-start letiltása, és motor meghibásodás üzenet. Ezt leszámítva semmi gondja nem volt, de kiderült, hogy nincs töltés, amit nem jelzett ( állítólag később már jelezte volna ). Mennyivel egyszerűbb lett volna, ha egyből ezt írja. 3 lehetőség: új, felújított, bontott. Az új nagyon drága, a felújítottról lebeszéltek így bontott lett belőle. Meglátjuk, mennyit bír.
Remélem, jódarabig nem lesz több gondja, bár visszatért egy régebbi jelenség: indítást követően elég rázós, remegős az alapjárat, mintha alacsony lenne a fordulatszám. De hiba nélkül reagál a gázadásra, ereje is van és nem csattog. Bemelegedve kb 10 perc leállítás után már szépen duruzsol. Nem emlékszem, mi oldotta meg tavaly vagy tavalyelőtt. Talán a gázolaj szűrő cseréje? Abban kb 50 ezer van, és szinte mindig egy helyen (OMV) tankolok. De megpróbálom a következő olajcsere alkalmával.
Sajna ez ismert hiba. A korai kocsik egyes példányai szenvedtek tőle. Aki "időben" észlelte, annak gariban cserélték a felső kijelzőt. Azt nem tudom, 6 év után lehet-e érvényesíteni bármiféle szavatossági igényt olyan esetben, ha a gyártó által is elismert hibáról van szó. Egy jó ügyvéd talán át tudná rajtuk verni...
Nem riogatás képpen, de az enyém hasonlóképp viselkedett és csere lett belőle! Először elment a kép, máskor kicsitt villogott, olykor meg pl. elsò indításkor reggel a munkahelyemig működött rendesen! Reméltem hogy vmi kontakt hiba vagy kábel! A citroen cserét javasolt, ami meg is történt!(kb. 1000€) Sajnos nem egyedi eset! :-(
Sziasztok 2014 -es 1.6 hdi 85kw c4 grand picassomon elmegy rendszeresen a müszerfal kijezőn /10'/az összes információ tejesen elsötétűl. Alatta a kis montoron fut rendesen minden , és kivül megy a világítás is irányjezők duda stb ,de a nagy monitoron nem látszik semmi . Már leszdtem az aksit 5 percre akkor visszajön minden ,de ujra indítás után kezdi előről . Tudtok-e magyarázatot a jelenségre , vagy autóvillanyászt aki találkozott ezzel a hibával ? Előre is köszönöm .
"...azért igen, hogy hamis vagy nem jogtiszta terméket vásárolsz..." Ezt ugye te sem hiszed el? Jóhiszemű vásárlóként hogy a francba tudnád eldönteni valamiről, hogy eredeti amit kinézett magának vagy hamisítvány? Semelyik bíróság nem fogja rajtad számonkérni, hogy a világban létező több százmillió termékről el tudd dönteni azok eredetiségét. Maximum azt kaszálhatják el, aki ezzel kereskedik. Sőt, a vámosok maguk sem tudják eldönteni. A jog- és licenctulajdonosok tehetnek feljelentést a rendőrségen, ha tudomásukra jut, hogy valahol valakik az ő termékeik hamisítványaival kereskednek. Szoftverrel ugyanez a helyzet.
Azért nem büntetnek, de azért igen, hogy hamis vagy nem jogtiszta terméket vásárolsz és ezek ilyenek sajnos ennyiért. Ami EU-n kívülről jön és valami 20-30 Euronál drágább, azt 99%, hogy átnézik és akkor kiderül a turpisság. Az echte gyári interface ugyan nem túl drága, de a szoftver hozzá és az aktiválása a jogdíjjal tetemes összeg.
Olyan oldalon nézegess, ahol vannak visszajelzések, abból kiderül, hogy sz@r vagy sem és mennyire használható. Konkrét beszerzési forrást én nem tudok. Ezen kívül olyantól vegyél, aki EU-n belülről küldi, különben előfordulhat, hogy lefoglalják és jól megbüntetnek.
Köszi! Értem! Esetleg egy link egy kb. megbízhatóról!? Nézegetem de van annyi féle verzió! Vagy az ár az kb. irányadó lehet? Úgy értem hogy ebből a kerek csatisból is találtam full chipeset 50x €-tól 100x€-ig! Leírásban sok különbség nincs! Ugye mint tudjuk a drágább nem mindig jobb! Természetesen ha a 100x € csak ami ér vmit. akkor azt veszem!
Korábban feltöltöttem jó-néhány fotót a tartály szivattyúiról, de azóta sem találok sehol külön megvásárolható, hasonló felépítésű motorokat, amikkel esetleg fel lehetne újítani a rendszert, de nem adtam még fel.
Viszont!
Amit akkor észrevettem a szétszerelés, szemrevételezés során:
minden motor működik, némileg fújja a folyadékot, de nem veszettül erősen, és cseppek is megjelennek utána, míg az újnál rendesen beporlaszt és nincsenek cseppek!
Ezért gondolom, vszínűleg nem generálják a megfelelő nyomást/szívást, illetve még az jutott az eszembe, hogy a tartályt és a csöveket (a motoroknál lévőket is!) kitisztítom, lehet hogy a csövekben kristályosodott AdBlue folyadék okozza a kis nyomást, kevés folyadék továbbítást - egy próbát megér - ha lesz rá időm és energiám ebben az időben az autó alá feküdni és kábelt kötögetni, amit a hidegben (10fok alatt) biztos nem fogok megtenni, nehogy törjenek a csatlakozók, akkor inkább majd tavasszal :)
+ egy jó tanács:
SOHA ne töltsétek fullra tele a tartályt, mert a "sziszegős" kupaknál is kikristályosodhat a folyadék, ami után már nem fog levegőzni és a vákuum miatt nagyobb a valószínűsége a motorok meghibásodásának.
De, nagyon is van köztük különbség, elsősorban az, hogy müködik-e vagy sem. :-P
Ami a képen van, az elvileg nem jó, nem full chip-es, már ha a kép nem illusztráció. Azon az interface kábelén van egy nagy kerek csatlakozó, tehát ketté szedhető a "cucc", az interface-re és az obd kábel részére. Olyan helyen vedd, ahol írnak minősítéseket is, hogy mennyire vált be a műszer, mert főleg a kínaiak beigérnek mindent, aztán csak nézel,b hogy miért nem megy.