Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

2016 Creative Commons License 2020.11.22 0 0 2429

Passz. Nekem pontosan ezekkel a tünetekkel generátor volt. De nekem töltés nem volt, csak az akksiban lévő 12 voltot mérték. De ugyanígy kialudt a szerviz lámpa meg a stop-start, aztán pár mp múlva megint tiltotta. Neked töltés is van és nincs is sok km.

Előzmény: centax-uk (2428)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.20 0 0 2428

Ma ki lett cserélve az akku, de a hiba ugyanúgy fennáll. Viszont érdekes volt, hogy uton a szervízbe néha kialudt a szervíz lámpa utána visszjött. Érintkezési hiba nem lehet?

Előzmény: 2016 (2427)
2016 Creative Commons License 2020.11.16 0 0 2427

Az tökéletes. Ezek szerint félrevezettelek. Nem szándékosan, csak friss még az élmény. Az akksi nekem semmilyen tünetet nem produkált a reggeli indítást leszámítva. Megúsztad.

Előzmény: centax-uk (2426)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2426

Valaki javasolta, hogy cseréljek először akksit. Egyébként a generátor tölt 14.4V mértem. 

Előzmény: 2016 (2424)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2425

Ja, ez itthon is jól hangzik, bár ma 30% kedvezmény van rá. https://autodoc.hu/valeo/7355698

Előzmény: centax-uk (2422)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2424

300.000 Ft környéke az új, és 300.000 km körül mind megdöglik.

120.000 km-nél szerintem reménykedhedsz, hogy nem az. Ha mégis az, és a britteknél találsz felújítottat, az lehet jó is, mert talán ott van olyan próbapad, amivel lepróbálják a stop-start funkciót. Az árakat illetően nem biztos, hogy drágább, mint nálunk, hiszen nagyobb és motorizáltabb ország.

Előzmény: snow.dog (2423)
snow.dog Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2423

Szerintem félreértetted, nem 300 ezer kilométer után jelentkezett a hiba, hanem az új generátor ára volt 300 ezer Ft. Én legalább is így értelmeztem.

Előzmény: centax-uk (2422)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2422

Köszi szépen a tájékoztatást. Én Angliában élek, szóval itt minden drágább lesz. Habár  találtam új Valeo generátort itt: https://www.autodoc.co.uk/valeo/7355698

 

Olvastam hogy neked 300k km körül jelentkezett. Az enyémben még csak 120k van!

Előzmény: 2016 (2421)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2421

Én 100k-ért vettem bontottat és 25k-ért rakták be. Felújított van a Kertész utcában hasonló áron, fél vagy egy év garanciával, de a szerelő is, és egy kollégám is lebeszélt róla. Mindketten a stop-start hibáját említették, ami csak beépítés után derül ki, mivel nincs lehetőség tesztelésre. Az új pedig 300k környéke. Azért nézesd meg, bár én a generátor elött cseréltem akksit, és az nem így jelentkezett, viszont a generátor pont ezt csinálta. Állítólag idővel a töltés jelző is jelezni fog.

Előzmény: centax-uk (2420)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2420

Mennyibe került a generűtor és a javítás?

Előzmény: 2016 (2419)
2016 Creative Commons License 2020.11.15 0 0 2419

Generátor.

Előzmény: centax-uk (2418)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2418

Akkumulátor vagy generátor?

Előzmény: 2016 (2417)
2016 Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2417

Pontosan így kezdődött nekem is. Azonnal méressél töltést. 

Előzmény: centax-uk (2416)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.14 0 0 2416

Koszi, remelem nem generator 

Előzmény: gregcomrade (2415)
gregcomrade Creative Commons License 2020.11.13 0 0 2415

Szerintem akksi

Előzmény: centax-uk (2414)
centax-uk Creative Commons License 2020.11.13 0 0 2414

Hello. Ma reggel indítás után a motor hiba/service és a start/stop off üzenet jelent meg. Volt már valakinek hasonló esete? 

2016 Creative Commons License 2020.10.18 0 0 2413

Szóval a hír igaz. Aki 300 körül jár, készüljön rá. Nekem 314 ezret ment. A jelenség ( ugye az akksi cserémen kívűl, ami talán nem is volt rossz ) a stop-start letiltása, és motor meghibásodás üzenet. Ezt leszámítva semmi gondja nem volt, de kiderült, hogy nincs töltés, amit nem jelzett ( állítólag később már jelezte volna ). Mennyivel egyszerűbb lett volna, ha egyből ezt írja. 3 lehetőség: új, felújított, bontott.  Az új nagyon drága, a felújítottról lebeszéltek így bontott lett belőle. Meglátjuk, mennyit bír. 

Remélem, jódarabig nem lesz több gondja, bár visszatért egy régebbi jelenség: indítást követően elég rázós, remegős az alapjárat, mintha alacsony lenne a fordulatszám. De hiba nélkül reagál a gázadásra, ereje is van és nem csattog. Bemelegedve kb 10 perc leállítás után már szépen duruzsol. Nem emlékszem, mi oldotta meg tavaly vagy tavalyelőtt. Talán a gázolaj szűrő cseréje? Abban kb 50 ezer van, és szinte mindig egy helyen (OMV) tankolok. De megpróbálom a következő olajcsere alkalmával.

Előzmény: 2016 (2338)
StarMate Creative Commons License 2020.10.10 0 0 2412

Sziasztok!

 

A "PSA Beszerző" október 15-ig tudja fogadni az érdeklődéseket és igényeket az idei évben.

 

Remélem/tudom, sokaknak segített és majd remélhetőleg jövőre is fog!

Zolysys Creative Commons License 2020.10.07 0 0 2411

5 év...

Előzmény: sbojan (2410)
sbojan Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2410

Sajna ez ismert hiba. A korai kocsik egyes példányai szenvedtek tőle. Aki "időben" észlelte, annak gariban cserélték a felső kijelzőt. Azt nem tudom, 6 év után lehet-e érvényesíteni bármiféle szavatossági igényt olyan esetben, ha a gyártó által is elismert hibáról van szó. Egy jó ügyvéd talán át tudná rajtuk verni...

Előzmény: Sztyopa272 (2408)
sergio81 Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2409

Nem riogatás képpen, de az enyém hasonlóképp viselkedett és csere lett belőle! Először elment a kép, máskor kicsitt villogott, olykor meg pl. elsò indításkor reggel a munkahelyemig működött rendesen! Reméltem hogy vmi kontakt hiba vagy kábel! A citroen cserét javasolt, ami meg is történt!(kb. 1000€) Sajnos nem egyedi eset! :-(

Előzmény: Sztyopa272 (2408)
Sztyopa272 Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2408

Sziasztok 2014 -es 1.6 hdi 85kw c4 grand picassomon elmegy rendszeresen a müszerfal kijezőn /10'/az összes információ tejesen elsötétűl. Alatta a kis montoron fut rendesen minden , és kivül megy a világítás is irányjezők duda stb ,de a nagy monitoron nem látszik semmi . Már leszdtem az aksit 5 percre akkor visszajön minden ,de ujra indítás után kezdi előről . Tudtok-e magyarázatot a jelenségre , vagy autóvillanyászt aki találkozott ezzel a hibával ? Előre is köszönöm .

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2407

Okés, részemről téma lezárva, azt csinálsz amit akarsz.

 

Másoknak már sok ilyen interface-t lefoglaltak a határon a vámvizsgálatnál. Némelyik persze átjut, lehet próbálkozni.

Most csak ezt találtam meg, mert nincsen kedvem sokat keresgélni, ez nem Lexia, de a téma és az eljárás ugyanaz: 

 

https://itcafe.hu/tema/re_autodiagnosztika_a_gyakorlatban/hsz_309-309.html

Előzmény: sbojan (2406)
sbojan Creative Commons License 2020.10.05 0 0 2406

"...azért igen, hogy hamis vagy nem jogtiszta terméket vásárolsz..." Ezt ugye te sem hiszed el? Jóhiszemű vásárlóként hogy a francba tudnád eldönteni valamiről, hogy eredeti amit kinézett magának vagy hamisítvány? Semelyik bíróság nem fogja rajtad számonkérni, hogy a világban létező több százmillió termékről el tudd dönteni azok eredetiségét. Maximum azt kaszálhatják el, aki ezzel kereskedik. Sőt, a vámosok maguk sem tudják eldönteni. A jog- és licenctulajdonosok tehetnek feljelentést a rendőrségen, ha tudomásukra jut, hogy valahol valakik az ő termékeik hamisítványaival kereskednek. Szoftverrel ugyanez a helyzet.

Előzmény: FeZ_ (2405)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.04 0 0 2405

Azért nem büntetnek, de azért igen, hogy hamis vagy nem jogtiszta terméket vásárolsz és ezek ilyenek sajnos ennyiért. Ami EU-n kívülről jön és valami 20-30 Euronál drágább, azt 99%, hogy átnézik és akkor kiderül a turpisság. Az echte gyári interface ugyan nem túl drága, de a szoftver hozzá és az aktiválása a jogdíjjal tetemes összeg. 

Előzmény: snow.dog (2404)
snow.dog Creative Commons License 2020.10.04 0 0 2404

A "jól megbüntetnek" alatt mit értesz. Senkit sem büntetnek azért, mert az EU-n kívülről rendel. Legfeljebb ráteszik az ÁFA-t és a vámot.

Előzmény: FeZ_ (2403)
FeZ_ Creative Commons License 2020.10.03 0 0 2403

Olyan oldalon nézegess, ahol vannak visszajelzések, abból kiderül, hogy sz@r vagy sem és mennyire használható. Konkrét beszerzési forrást én nem tudok.  Ezen kívül olyantól vegyél, aki EU-n belülről küldi, különben előfordulhat, hogy lefoglalják és jól megbüntetnek. 

Előzmény: sergio81 (2402)
sergio81 Creative Commons License 2020.10.03 0 0 2402

Köszi! Értem! Esetleg egy link egy kb. megbízhatóról!? Nézegetem de van annyi féle verzió! Vagy az ár az kb. irányadó lehet? Úgy értem hogy ebből a kerek csatisból is találtam full chipeset 50x €-tól 100x€-ig! Leírásban sok különbség nincs! Ugye mint tudjuk a drágább nem mindig jobb! Természetesen ha a 100x € csak ami ér vmit. akkor azt veszem!

Előzmény: FeZ_ (2400)
StarMate Creative Commons License 2020.10.03 0 0 2401

Sziasztok!

 

AdBlue tartállyal/szivattyúval kapcsolatban:

Korábban feltöltöttem jó-néhány fotót a tartály szivattyúiról, de azóta sem találok sehol külön megvásárolható, hasonló felépítésű motorokat, amikkel esetleg fel lehetne újítani a rendszert, de nem adtam még fel.

Viszont!

Amit akkor észrevettem a szétszerelés, szemrevételezés során:

minden motor működik, némileg fújja a folyadékot, de nem veszettül erősen, és cseppek is megjelennek utána, míg az újnál rendesen beporlaszt és nincsenek cseppek!

Ezért gondolom, vszínűleg nem generálják a megfelelő nyomást/szívást, illetve még az jutott az eszembe, hogy a tartályt és a csöveket (a motoroknál lévőket is!) kitisztítom, lehet hogy a csövekben kristályosodott AdBlue folyadék okozza a kis nyomást, kevés folyadék továbbítást - egy próbát megér - ha lesz rá időm és energiám ebben az időben az autó alá feküdni és kábelt kötögetni, amit a hidegben (10fok alatt) biztos nem fogok megtenni, nehogy törjenek a csatlakozók, akkor inkább majd tavasszal :)

 

+ egy jó tanács:

SOHA ne töltsétek fullra tele a tartályt, mert a "sziszegős" kupaknál is kikristályosodhat a folyadék, ami után már nem fog levegőzni és a vákuum miatt nagyobb a valószínűsége a motorok meghibásodásának.

 

 

FeZ_ Creative Commons License 2020.10.03 0 0 2400

De, nagyon is van köztük különbség, elsősorban az, hogy müködik-e vagy sem. :-P

Ami a képen van, az elvileg nem jó, nem full chip-es, már ha a kép nem illusztráció. Azon az interface kábelén van egy nagy kerek csatlakozó, tehát ketté szedhető a "cucc", az interface-re és az obd kábel részére. Olyan helyen vedd, ahol írnak minősítéseket is, hogy mennyire vált be a műszer, mert főleg a kínaiak beigérnek mindent, aztán csak nézel,b hogy miért nem megy.

Előzmény: sergio81 (2399)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!