Keresés

Részletes keresés

FJX-220 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 626

FJX-204 a 41-esen... Minden rendben :)

 

Egyébként a DMB-002, ha nem csak úgy megjelenik a semmiből, akkor ő az MXJ-018, mert a 8/6-ra jelzi, ahol a 018 van.

Előzmény: 430 322 (625)
430 322 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 625

Kíváncsi lennék annak a "megszületésére".

Előzmény: FJX-220 (624)
FJX-220 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 624

Most már IVU-005 is van...

Előzmény: 430 322 (623)
430 322 Creative Commons License 2015.01.19 0 0 623

Ezt a AVM-nél/DIR-nél is meglehetett tudni, igaz, hogy számolni kellett fejben.

 

Egyre megbízhatatlanabb a rendszer! Árulja el valaki, hogy az egész járműbe szerelt rendszer melyikébe van a rendszámot tartalmazó egység szerelve? Érdekes rendszámok tűnnek fel a rendszámos topikba. Ilyen pl. a 03-12, 04-62, 05-48, DMB-006, DMV-010, IVU-001, és a 13-82 is egy időben egy ICS villamos volt.

 

A MFW-516 GPS jele hónapok óta piros, a megállókat ezért nem lépteti, és még a mikrofonszár is hiányzik belőle. Állítólag már nem rendelnek semmi járműbe szerelhető dolgot, a selejtekből szerelik ki, és szerelik be az újonnan vásárolt járművekbe. Azt hiszem, hogy ezzel is leszerepelt a BKK!

Előzmény: sz_b (619)
Szakadáskapcsoló Creative Commons License 2015.01.14 0 0 622

A 4340-es T5C5K (61) ma fordított sorrendben mutatta a megállókat (Móricz -> Hűvösvölgy), de jól mondta (Hűvösvölgy -> Móricz).

BPI-383 Creative Commons License 2015.01.04 0 0 621

Előzmény

 

Humarcival kell. hogy egyetértsek.
Szerintem az, hogy 20-al cammog főúton, mert valaki kitalálta, hogy ne siessen a busz még 1 percet se, az már simán felér a forgalom feltartásával.

 

Remek példa:

A 187-esen hétvégén 15 perces menetidőt adott meg a menetrendkészítő, arra a távra amire hétköznap megadott 12 is sok.
Kedves buszsofőr, aki fél attól, hogy feljelentik, 20-al cammog, és miért: Mert még így is -3,0-ban van.

Talán jó lenne, ha a BKK venné a fáradtságot a kötelességére, a megfelelő forgalomszervezésre, a menetrendek valós igényekre szabására.

Mert míg például a 187-esen 20-szal lehet -3,0-t produkálni, úgy a 87-esen 65-tel +1,5-öt.
Illetve a 41-es villamosnál meg állandó jelenség a +5,0 vagy még nagyobb késés, bár mondjuk a 41-esen járművezetői kihágás is a +5, mert a Reptérnél annyit kellene állni...

 

Abszolút felelőtlenség a BKK részéről, pláne, hogy ellenkező céllal lett létrehozva.

HaHóPehely Creative Commons License 2015.01.03 0 0 620

Sziasztok!

 

Nem tudom, szóltak-e már róla, de a XVII. kerületben a Kucorgó téren a december eleji ónos eső óta nem működik a kijelző...

 

Köszi!

sz_b Creative Commons License 2015.01.02 0 0 619

Úgy érti: SIESSEN MÁR! :)

Előzmény: 430 322 (618)
430 322 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 618

Valóban nem írtam körülményeket, elnézést!

Amikor felugrott a "SIET!" szöveg, akkor ténylegesen 5 perc késésben volt a jármű.

Előzmény: IAtilla (617)
IAtilla Creative Commons License 2015.01.02 0 0 617

Mivel nem írtál körülményeket, ezért normális működést feltételezve ezt tudom elképzelni:

– Felugrott a SIET! felirat, amikor még sietésben volt.

– Közben a sietésből késés lett, de az ablak kint maradt, mert nem lett leokézva.

Előzmény: 430 322 (616)
430 322 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 616

Ezt hogy kell csinálni?

 

nemeza Creative Commons License 2014.12.31 0 0 615

Köszi a részletes magyarázatot mindkettőhöz :)

Ilyenkor nem lehet a rendszert automatikusan menetrend alapúra állítani?

Előzmény: 280p7 (613)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.12.31 0 0 614

Köszi szépen a részletes magyarázatot.

Előzmény: 280p7 (613)
280p7 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 613

Lehalt a Vodafone, ezért 3G-s hálózaton nem működött a rendszer. OBU-n sárga GSM ikon, csak rádiós hálózaton tudott kommunikálni az irányítás a járművezetőkkel. A rádió pont ilyen esetekre jó, kvázi tartalék kommunikációs eszköz, ebből a szempontból független az OBU-tól. Ekkor az OBU ritkábban küld pozíciójelet a központi rendszerbe és mivel a realtime rendszer is GSM alapú, ezért szépen lassan elfogytak az indulások a kijelzőkről, utazástervezőből. A járműfedélzeti utastájékoztatásnál csak az átszállások megjelenítését befolyásolja a GSM hálózat.

Előzmény: Nbbarcs (604)
280p7 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 612

A zöld 128x16, a narancs 144x19 pixel. Az ékezetes nagybetűk miatt jobb a 19 magas, új kijelzők beszerzésénél törekszünk erre a magasságra.

Előzmény: nemeza (611)
nemeza Creative Commons License 2014.12.31 0 0 611

A zöld első kijelzők 14 / 16 pixel magasak, a narancssárgák ha jól emlékszem 28

Előzmény: BPO-105 (610)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 610

Az utólag beépített oldalsó kijelzőkön biztos, hogy kifér két sor is, az eredetieken nem.

 

Előzmény: nemeza (608)
430 322 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 609

Ez viszont egy nagyon okos funkció.

Előzmény: fberci (606)
nemeza Creative Commons License 2014.12.30 0 0 608

Elöl mindenképpen, de oldalt is?

Előzmény: BPO-105 (607)
BPO-105 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 607

Oldalt mindenképpen, de elöl is?

Előzmény: nemeza (601)
fberci Creative Commons License 2014.12.30 0 0 606

Nem független, de önálló működésre képes. Alap esetben az OBU vezérli a rádiót, de ha az OBU nem működőképes, akkor közvetlenül a rádió kezelőfelületét is lehet használni.

 

Ebben az esetben nem tudom mi történt, lehet hogy az OBU működik, csak a mobilnetes kapcsolat (vagy a szerverek) nem. Ha az OBU működik, akkor lehet hogy továbbra is lehet az OBU-n keresztül rádiós hívást kezdeményezni.

Előzmény: 430 322 (605)
430 322 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 605

Később teljesen összeborult a rendszer. A járművezetőknek csak rádión lehetett hívást kezdeményezni, mert a FUTÁR szétborult.

A rádió független lenne az OBU-tól?

Előzmény: Nbbarcs (604)
Nbbarcs Creative Commons License 2014.12.30 0 0 604

Kb. 2 órával ezelőtt amikor jöttem haza Újbuda-központnál a táblán is csak a BKK-Futár felirat látszott, semmi infó. Villamosban ment rendesen a tájékoztatás mind hanggal mind szövegesen.

Előzmény: 430 322 (603)
430 322 Creative Commons License 2014.12.30 0 0 603

Gondoltam, hogy hazafelé ránézek, hogy mikorra várható a buszunk. Hát, nem nézek rá...

 

http://futar.bkk.hu/?map=13/47.501/19.053&layers=SVB

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.30 0 0 602

Köszönöm!

nemeza Creative Commons License 2014.12.30 0 0 601

A (tisztán) LED-es kijelző felbontása nagyobb.

Előzmény: Törölt nick (599)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.30 0 0 600

Látszódik, akkor nem szóltam. :)

Törölt nick Creative Commons License 2014.12.30 0 0 599

Az a baj, hogy nem fog látszódni, de teszek egy próbát:

Más betűtípus van a narancssárga LED kijelzős csuklós Van Hoolokon és más a "zöld" Van Hoolokon?

 

Zöld: 

Sárga: 

 

Leginkabb azt vettem észre, hogy a 148 máshogy jelenik meg. :D

sz_b Creative Commons License 2014.12.29 0 0 598

Ma az egyik 16-os buszon a FUTÁR meg volt kattanva, egyebet se mondott be, minthogy "Üdvözöljük utasainkat", ezt viszont elég sokszor, végig amíg utaztam vele, változó hosszúságú szünetekkel a bemondások közt. A vezető kétségbeesetten nyomkodta az OBU-t, semmi siker. A belső kijelzőn az idő, dátumkiírás váltakozott a "> Széll Kálmán tér" kiírással (igen, járatszám nélkül). A Clark Ádám téri megállóhelyen a kinti kijelző nem villogta a menetet, menetrendi adatból dolgozott.

FJX-220 Creative Commons License 2014.12.28 0 0 597

Kém a kocsiszínben (ez mondjuk pont nem a kocsiszínben van):

 

Kém a konkurenciától:

:)

 

Futár-hibák.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!