Ezt a AVM-nél/DIR-nél is meglehetett tudni, igaz, hogy számolni kellett fejben.
Egyre megbízhatatlanabb a rendszer! Árulja el valaki, hogy az egész járműbe szerelt rendszer melyikébe van a rendszámot tartalmazó egység szerelve? Érdekes rendszámok tűnnek fel a rendszámos topikba. Ilyen pl. a 03-12, 04-62, 05-48, DMB-006, DMV-010, IVU-001, és a 13-82 is egy időben egy ICS villamos volt.
A MFW-516 GPS jele hónapok óta piros, a megállókat ezért nem lépteti, és még a mikrofonszár is hiányzik belőle. Állítólag már nem rendelnek semmi járműbe szerelhető dolgot, a selejtekből szerelik ki, és szerelik be az újonnan vásárolt járművekbe. Azt hiszem, hogy ezzel is leszerepelt a BKK!
Humarcival kell. hogy egyetértsek. Szerintem az, hogy 20-al cammog főúton, mert valaki kitalálta, hogy ne siessen a busz még 1 percet se, az már simán felér a forgalom feltartásával.
Remek példa:
A 187-esen hétvégén 15 perces menetidőt adott meg a menetrendkészítő, arra a távra amire hétköznap megadott 12 is sok. Kedves buszsofőr, aki fél attól, hogy feljelentik, 20-al cammog, és miért: Mert még így is -3,0-ban van.
Talán jó lenne, ha a BKK venné a fáradtságot a kötelességére, a megfelelő forgalomszervezésre, a menetrendek valós igényekre szabására.
Mert míg például a 187-esen 20-szal lehet -3,0-t produkálni, úgy a 87-esen 65-tel +1,5-öt. Illetve a 41-es villamosnál meg állandó jelenség a +5,0 vagy még nagyobb késés, bár mondjuk a 41-esen járművezetői kihágás is a +5, mert a Reptérnél annyit kellene állni...
Abszolút felelőtlenség a BKK részéről, pláne, hogy ellenkező céllal lett létrehozva.
Lehalt a Vodafone, ezért 3G-s hálózaton nem működött a rendszer. OBU-n sárga GSM ikon, csak rádiós hálózaton tudott kommunikálni az irányítás a járművezetőkkel. A rádió pont ilyen esetekre jó, kvázi tartalék kommunikációs eszköz, ebből a szempontból független az OBU-tól. Ekkor az OBU ritkábban küld pozíciójelet a központi rendszerbe és mivel a realtime rendszer is GSM alapú, ezért szépen lassan elfogytak az indulások a kijelzőkről, utazástervezőből. A járműfedélzeti utastájékoztatásnál csak az átszállások megjelenítését befolyásolja a GSM hálózat.
Nem független, de önálló működésre képes. Alap esetben az OBU vezérli a rádiót, de ha az OBU nem működőképes, akkor közvetlenül a rádió kezelőfelületét is lehet használni.
Ebben az esetben nem tudom mi történt, lehet hogy az OBU működik, csak a mobilnetes kapcsolat (vagy a szerverek) nem. Ha az OBU működik, akkor lehet hogy továbbra is lehet az OBU-n keresztül rádiós hívást kezdeményezni.
Kb. 2 órával ezelőtt amikor jöttem haza Újbuda-központnál a táblán is csak a BKK-Futár felirat látszott, semmi infó. Villamosban ment rendesen a tájékoztatás mind hanggal mind szövegesen.
Ma az egyik 16-os buszon a FUTÁR meg volt kattanva, egyebet se mondott be, minthogy "Üdvözöljük utasainkat", ezt viszont elég sokszor, végig amíg utaztam vele, változó hosszúságú szünetekkel a bemondások közt. A vezető kétségbeesetten nyomkodta az OBU-t, semmi siker. A belső kijelzőn az idő, dátumkiírás váltakozott a "> Széll Kálmán tér" kiírással (igen, járatszám nélkül). A Clark Ádám téri megállóhelyen a kinti kijelző nem villogta a menetet, menetrendi adatból dolgozott.