Ezt is elfogadom, de én csak szűk körben olvasok az INDEX Fórumon is.
De még november előtt visszamegyek Gyöngyösre, onnan már nem olyan nagy távolság vele is találkoznom - valószínűleg látni fogom hogy mi merre hány méter.
Szerintem nem. De ha abból kívülálló is vagy, akkor is tiszteld az én nagyrabecsülésem Atis iránt.
Amit látott a világból és amit megtudott róla, az nekem érték; amit nem jól tud, arról nem akart még engem kikoktatni hanem megkérdez .. bőven van amit el szeretnék tanulni tőle.
Ottani művezető magyarázta el nyílt napon, hogy mind a kerék, mind az abroncs felsajtolása minőségbiztosítási okokból hidegen történik! A szereléskor pontosan mérik az erőt, így kiderül, megvan-e a szoros illesztés, illetve nincs-e iegyéb rendellenesség, pl. anyagfelgyűrődés.
Leszereléskor meg jön az említett olajpumpa, az SKF-é 4000 bart tud. Kemencén a kerékagy-csapágyak levételekor is hatalmas segítség, ezért vettem ki a konténerből.
Vorsicht! Az ott középen nem átmenőfurat, hanem az agyfurat palástjába vágott horony (az ún. olajhorony). De a funkciója valóban a lehúzóolaj körülfuttatása.
Zdravo Atis, szétszereléskor azon a furaton nagy nyomással préselnek be olajat, és a kereket olajfilmen lehet lemozgatni a tengelyről
Az átmenő furat meg talán arra van hogy ne egy pontról kelljen az olajnak szétterjednie az illeszkedő felületek között, hanem az átellenes oldalról is terülhessen.
Fognak majd nagy szemekkel nézni a kanizsai kalapácsosok ha fölemlítem nekik hogy az agy és a futófelület között bizonyos esetben létezik membránja is a keréknek..