Sziasztok!Adtam a Ditechemnek(2004-es,hátul két körlámpás) egy új akksit,másnap menet közben leállt!A 7.5 amperes biztosíték kivágva és beleolvadva a biztosíték táblába.Szétkaptam a mocit,indexek,világítás kikötve és ugyan úgy kivágja a biztosítékot!Gyújtás van,benzimpumpa,injektor dolgozik,pöccre indul!Feszültség szabályzóra gyanakszom.Jövő héten jön ampervadász szaki megnézni.Gondoltam addig érdeklődöm,hátha valaki már járt így.Van esetleg valakinek ötlete?
Hello! Nekem is egy ditechem van ugyan ezzel a problémával. Beindítom alapjárat jó meg minden, és gázt húzok leáll. Az lehet a probléma hogy a pumpa nem szív elég benzint és a megoldás hogy töbször rakott gyújtsár, rá rakod, leveszed és megint. Mikor indítozól már pötyögni kezd húzz egy kis gázt, nekem kb. 6. indításra beindul, de ez persze nem jó, de ez van. Új pumpa 60.000.- kb.
Meg nekem még ha rászkodik az út úgy szaggat, mintha rángatnám a gázt, és jó uton 80-at viszi.
Ja meg van ditech alkatrészem MINDEN! ami csak kell! Reális áron, megéri a bontott, az új k*rva drága :/
Üdv, van egy 2006-os ditecem olyan probémája van hogy gázadásra nem megy, a szervizbe (4 hét utánn sikerült rájönniük) azt mondták 4baros a benzinnyomás. A kérdésem az lenne, a befecskendező szelep a rossz vagy a benzinszivattyú nem nyom elég benzint. Indulni jól indul, alapjárat is van.
Sziasztok. Van egy 2008-as gyártású Aprilia SR-em (karbis) az új kasznis. 4 évesen vettem 6 ezer km-ven,most van benne 13 ezer. Eddig csak benzin és olaj kellett bele,illetve a kopó alkatrészek cseréje (szíj,görgők,gyertya),mostanába azt a jelenséget csinálja hogy megyek egy 80-as tempóval jön egy emelkedő és nem bír menni (én az autómataváltóra gyanakszok,mintha nem váltana visszebb áttételbe a fokozatmentes autómataváltó),mintha kocsival nem váltana vissza az ember 5-ből 4-be. Illetve aztis csinálja hogy állok a piros lámpánál,indulnék el,és van amikor mintha semmi erő nem lenne benne akkor nagyon szenved,viszont van amikor még énis meeglepődök olyat ugrik az eleje. Volt már valakinek iylen problémája???? Mi okozhatja ezt a jelenséget? Egyszerűen lövésem sincs. Nagyon sokat járok vele,úgyhogy meg kéne gyógyítani SOS! :D Köszi.
Az lenne a kérdésem, hogy milyen aksi való a 2001-es Aprilia SR 50-esemhez(körlámpás), zselés vagy savas??? És hogy a olcsóbb vagy drágább aksit érdemes megvennem???
Helló mindenkinek! Aprilia sr 50 factory di-tech robogóm (2006-os) szóval az helyett hogy az helyett, hogy alapjáratra állt volna vissza mikor elengedtem a gázt leállt. Azóta nem sikerült elindítani. Szikra van, a gyertya benzines, a diagnosztika semmilyen hibakódot nem ír, szóval minden "jó", csak nem indul.... :S Nem volt semmi előjele a dolognak. Szépen ment minden, egészen tegnapig. Van valami ötletetek mi lehet? Próbáltam másik gyertyával is, semmi. Érzem hogy kicsit bonyolult a kérdés, meg lehet vagy ezer hiba, majd még a héten elviszem szervizbe. Csak jó lenne tudni, hogy mire készüljek. Rögtön a legrosszabbra, vagy lehet hogy csak valami apró dolog?
Lenne egy kérdésem sr robogó vizes minarelli blokkos . Ha nem megyek vele kb 2 hétig akkor csak úgy bírom elindítani ha benzint nyomok a hengerbe. Mi a baj ezt nem értem ha elindul utána jó rúgásra indul. Ha megint lerakom piheni akkor vége. Kezdődik az egész újból.
Új vagyok ezen a fórumon.Most jutottam hozzá egy aprilia sr 50 2001 évjáratú,léghűtéses mocihoz.Soha nem volt robogóm.Segítségeteket szeretném kérni.A motor 40nél jobban nem megy.A fojtást már megnéztüka kipufogóba,nincs benne.Olvasgattam erre-arra,hogy variátor görgöket kellene megnézni,szíjat.Van valakinek ötlete?Ha elindulok,emelgeti az elejét,szerintem van benne erő,de miután eléri a 40et az a vége.Fogalam sincs hogyan fogjak hozzá.Milyen mekkora súlyú görgőt vegyek és szíjat(már ha az a baja).Nem a végsebességa lényeg nekem,menjen 70-80at,de müködjön.Esetleg furatni kellene,dugattyú csere?Sajnos tudatlan vagyok!Vigyem szervízbe?Szívesen fogadok minden segítséget.Köszönöm!
Sziasztok!
Nem tudom tudnátok e nekem segíteni. Én jelenleg motor szűz vagyok de erősen gondolkoztam, hogy venni kéne egyet. Konkrétan egy Aprilia RS 50-re gondoltam kezdetnek és ha meg tanultam vele bánni akkor jöhet a nagyobb moci. Igaz nekem csak egy ,,B" kategóriás jogsim van amivel már lehet 125 ccm-est is vezetni csak különbözeti vizsga kéne hozzá de az 50 ccm-hez nem kell. De szóval az lenne a kérdésem, hogy honna lenne érdemes jó áron behozni RS 50-et behozni, mert ugyan is külföldről akarnék behozatni, mert azt hallottam hogy kint olcsóbb. Ha esetleg tudtok olyan oldalt ahol külföldi motorokar árulnak akkor szívesen fogadom előre is köszönöm sziasztok.
Sziasztok!A Ditech-emnek kilyukadt a benzincsöve a benyapumpa és az injektor között.Pótoltam is nagy nyomású 7-es benzincsővel.Ami gyakorlatilag az injektornál szétszakadt,a bilincs előtt 1-2 centivel. Az injektor fej 2 műanyag pattintós pöcke le van törve.Emiatt vihette szét a nyomás a benzincsövet vagy egyszerűen 8-asat tegyek rá?Köszi!
Feet ez gyertya lesz nem jól dobja a szikrát, cseréld ki mert nekem egy idő után még rosszabb lett, és végül már csak beindítani volt képes a motort, égetni üzemanyagot nem!
És igen 85-90 körül megy az enyém is pontosan ugyan ez volt a problémám, hogy kicsit visszaengedtem a gázkart ment rendesen.(Nagyobb gázhúzásoknák elkezd dadogni mert nem bír annyi szíkrát dobni, hogy égesse az üzemanyagot.)
Jótanács Esőbe elne indulj vele!!Mert cserben fog hagyni ezzel a gyertyával :) Remélem tudtam segítani majd írj mivolt!
szevasztok.nekem egy aprilia sr 50-em van 1995-ös.annyi baja van hogy megyek vele és ráhuzom a gázkart akkor le akar fulladni.nem tudja valaki hogy mi lehet a baja?
Vettem egy Aprilia Sr50 street robogót. Tud valaki olyan oldalt, ahol a műszaki adatok le vannak írva? Olyan érdekelne, ahol a szíj mérete, görgők súlya, mérete, egyéb beállítások stb. vannak leírva. Vagy olyan valaki is jó lenne, aki nagyon tudja ezeket fejből.
Le kell venni a jobboldali burkolatot az akksi tartonál és ott található a vázhoz rögzitve.Elektromágneses nem kimondott szivattyu.Motor vezérlő szabályozza különböző adatok alapján.