Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Bxx7 Creative Commons License 2021.04.30 0 0 42900

A csomagtér ajtó spoilere alatt találod a diversity-t. Négy 30-as torx fogja a spoilert, a modult két 7-es csavar rögzíti. 

Előzmény: new orleans (42899)
new orleans Creative Commons License 2021.04.30 0 0 42899

Szia

Köszönöm az infót, modult már megvettem 2 hónapja most lett volna időm cserélni...( na de hol van : ) ... ha nem vagyok pofátlan tudsz benne segíteni hol találom.

Hátha megoldja  a helyzetet, ha nem akkor mindenképp érdekelne a hiba felmérés javítás..

Előre is köszönöm a segítséget..

Egyébként a kocsi is dobta a battery key hibakódot..miután kilett cserélve a kulcsban az akksi azóta nem irja de nem is lett jó..  

Előzmény: Bxx7 (42898)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.29 0 0 42898

Jó, akkor mondom neked, 100 E61-ből nagyjából 30-35% modulhiba, 65-70% kábeltörés okozza. Méréssel gyorsan megállapítható, melyik a hibás. Diag ezt nem tudja megmondani, mivel ha nem tud vele kommunikálni, abban az esetben is hibásnak hozza. Ezen kívül van még egy-két másik eshetőség, de azok extrém esetek. 

 

E61 modulom is van, illetve a hibamegállapításban, kábeljavításban is tudok segíteni. 

Előzmény: new orleans (42897)
new orleans Creative Commons License 2021.04.29 0 0 42897

Szia

Radio remote control / 66129117116 / Ez nem az ami a spoilerben van. Elvileg ez veszi a kulcs jelet... nem nyitja  a távirányító, a kulcsban már kicserélték az akksit ( comfort kulcs) de ha erre a névre keresek videót csak a hátsó szárnyban lévő antenna modulátor cserét dob fel.  

Előzmény: Bxx7 (42896)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.29 0 0 42896

Antenna/diversity modulra gondolsz? 

Előzmény: new orleans (42895)
new orleans Creative Commons License 2021.04.28 0 0 42895

Sziasztok

 

Szeretnék érdeklődni cserélt-e már valaki ( E61 530D 2006 ) Kulcs távirányító vezérlőegységet? Hol található ?

Előre is köszönöm.

Ha valakit érdekel van eladó új hátsó ablak nyitó kilincs..VNE4015003 10.000ft   

krumplishall Creative Commons License 2021.04.19 0 0 42894

Üdv mindenkinek!

 

Az a kérdésem lenne, hogy a motorszám hol található 30d-n?

 

dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.16 0 0 42893

Nekem mar a faceliftes van. Varosban 11 liter, autopalyan 130-nal 7 liter, 140-150es utazoval 7,5 liter.

Előzmény: angyalreni (42889)
fine1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42892

Valaki közületek waxolta, viaszolta már a kocsiját saját kezűleg?

fine1 Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42891

tulaj és lábfüggő mint minden márka minden típusánál.

 

nálam 8.2-nél még nem ment feljebb soha. Gondolom, ha valaki csak városban használja és agyon van már hajtva, gányolva biztosan lehet ennél sokkal több is.

 

De igen, nem a fogyasztás lesz a legnagyobb baj egy 17 éves e60 vagy e61-nél. Tulaj függő minden.

Előzmény: angyalreni (42889)
fecooE Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42890

szeritem nem a fogyasztas a szuk keresztmetszet ezeknel az autoknal :-)

Előzmény: angyalreni (42889)
angyalreni Creative Commons License 2021.04.14 0 0 42889

Sziasztok. Csendes megfigyelőként olvasgatok, de sajna nem találtam, hogy E61 535D mennyire nagy étvágyú? Automata, 2004 évjárat.... Mennyire lehetnek szétélve? Köszi, ha adtok egy választ ;-) 

krumplishall Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42888

Új corteco került fel. 

Előzmény: Bxx7 (42887)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42887

Milyen szíjtárcsa került fel? 

Előzmény: krumplishall (42883)
Bxx7 Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42886

Én. XV. kerületben vagyok. 

Az ablakfűtés negatív és  a pozitív szála két különböző csatornában fut, a negatív a kettesben, pozitív a hármasban. Legtöbb esetben a pozitív törik, mivel a hármas csatornában - kiviteltől függően - 9 kábel fut, míg a kettesben csak a koax, a negatív szál illetve az ablakmosó gégecsöve. 

Méréssel egy perc alatt meg is van, melyik szál törött valójában. Ha a pozitív, akkor ott még más szál is meg lesz indulva, azaz a funkció még működik, a kábelcsatorna megbontásáig. 

 

Keress meg ha gondolod. Ugyanaz az email címem, mint a nicknevem, freemailos vagyok. 

Előzmény: Gyuro84 (42884)
Pásztor András Creative Commons License 2021.04.08 0 0 42885

Már 3 éve dobozában pihenget, nem volt időm vele foglalkozni (most sincs) ezért dobtam be ide, hátha van még rajtam kívül olyan, aki hajlandó ilyenekre költeni! Sajnos az E60-E61 is abba a korba került, mint anno mikor én kezdtem a BMW-zést, az E30, aztán az E36, majd E46. Napi hibákkal kell foglalkozni, keveseknek jut energiája ilyen jellegű beavatkozásokra, mint egy intercooler csere/upgrade. Hívj, ha van lehetőséged!

 

 

Előzmény: Anaren91 (42867)
Gyuro84 Creative Commons License 2021.04.06 0 0 42884

Sziasztok!

 

Hátha erre a hibára kapok tőletek segítséget:

E61 csomagtér ajtó zsanérnál kábel köteg szakadásom lehet, mert a hátsó ablakfűtés nem működik.

Tudna valaki ajánlani Bp. 11.kerületben vagy 10.kerületben olcsó de szakszerű javítót?

 

Köszi előre is!

krumplishall Creative Commons License 2021.04.06 0 0 42883

Sziasztok!

 

Valaki járt már úgy, hogy néhány hete cserélt főtengely ékszíjtárcsának elkezdett ütni a belső gumírozott része?

Valami ötlet, hogy mitől lehet esetleg? 

Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.03 0 0 42882

520D

Előzmény: Bogárgyűjtő (42881)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.03 0 0 42881

Bocsi.

2007es E60

 

Előzmény: dreizwanzig (42880)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42880

En nem fogok tudni segiteni, de sztem anelkul, hogy tudnak, hogy milyen motor, mas sem fog tudni :D

Előzmény: Bogárgyűjtő (42878)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42879

Ezt mondom, hogy nem kell ahhoz szarnak lennie, hogy lecsereljek az utot par ev utan. Igy is - ugy is lecserelik, akkor meg minek szenvedjen vele a BMW, hogy valami hu de tartos cuccot gyartson?

Előzmény: Rumcice (42876)
Bogárgyűjtő Creative Commons License 2021.04.02 0 1 42878

1kérdés!!

Ma elkezdett be dadogni a motor! Mintha nem kapna anyagot.

De csak 3-4ik fokozatban. Kb 1000-1500as fordulatnál. Ha oda nyomom neki, akkor semmi baj. De ezt se mindig csinálja!

Esetleg szűrő csere?!? Vagy volt valakinek ilyen probléma? 

Vili_E61 Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42877

Sziasztok! Pár hónapja vettem egy e61 525d-t, és fűtés problémákkal küszködöm. Kiegészítő fűtéses, ami elindul, tolja be a forró vizet a radiátor felé, majd megáll. Szerelő szerint az egyik szenzor hibás, mert a diag műszer szerint 114 fokot mér (nem tudja melyik). Két szenzorom van a szellőzőrendszerben, egy a klíma kezelőszervén. Mindegyiket kimértem, de sajnos nem tudom mennyi a helyes érték szobahőmérsékleten. Az, amelyik hátul van a klíma hőcserélőjénél, biztosan jó, mert az új, amit vettem, szintén 3kOhm, mint a régi. A felső, ami közvetlenül a műszerfal altt van, kb 10kOhm, a kezelőpanelban lévő pedig 8kOhm szobahőmérsékleten. Van valakinek infója, hogy mennyi lehet a helyes érték? Melyik lehet rossz? Köszi előre is a választ.

Rumcice Creative Commons License 2021.04.02 0 0 42876

Ez nem összeesküvés elmélet. Ha megnézed a szívósor cikkszámát ETK-ban (nem realoem-en), legalább 15x változott, ki tudja, mikor mit módosítottak.

 

2010 körül izzítás hiba volt nálam, 180e km, mondtam, nézzünk már rá a láncra, szívósorra, ha már úgyis ott vagyunk.

 

Ha visszaolvasol, kb. 2010-re tettek meg ezek az autók akkora futásteljesítményt, hogy napi szinten zajlottak itt a fórumon a beeső csappantyúk által kinyírt motorok történetei.

 

Mindenki hallott ezt-azt BMW szervizektől, hogy melyik típusnál melyik gyártási naptól javították ki a szívósor hibát, de azért mindenki vakdugózott, vagy vett újat, olykor akár indokolatlanul is.

 

Ma már tudjuk, hogy az összes E60 szívósor csappantyú veszélyeztetett, de akkor ezt még nem tudtuk.

 

Nyilván nem az örök életnek tervezték ezt a szívósort, de ha a műanyag ház kapott volna a csappantyú fém tengelye köré egy bronz vagy acél perselyt, akkor a 12 perselytől 12 forinttal lett volna drágább a szívósor gyártása, és soha a büdös életben nem esett volna be semmi a motorba. Ez egy kritikus pont, ha beesik a csappantyú, motorcsere következik. Szóval ide illett volna biztonságosan rögzíteni a csappantyúkat. Sajnos a BMW minőség a 90-es években még mást jelentett még, de a 2000-es évektől nem a minőség volt a cél, hanem az, hogy költsenek a tulajok sokat a motorra, a szívósorra, a javításra, végül unják meg, és vegyenek új autót.

Előzmény: dreizwanzig (42875)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.01 0 0 42875

Nem szeretem ezeket az osszeeskuves elmeleteket, de nyilvan ezeket az autokat mar nem azert gyartjak, hogy sokat elfussanak. Megveszi a tulaj ujonnan, vagy leasing aztan par ev mulva mehet a haztol. Aki megvette azt kiszolgalta, aki meg majd 5-10 evesen megveszi 200-500 ezer kilometerrel az meg szopjon vele, az mar ugysem hoz penzt a BMW-nek. Ha elfutna 10 millio kilometert anelkul hogy hozza kene nyulni, akkor is le lenne cserelve par ev utan, akkor minek gyartsanak nagyon tartos dolgot? Szoval nem hiszem, hogy direkt lenne elb.szva, mert igy is - ugy is lecserelik par ev mulva, egyszeruen csak nincs mar szukseg a tartossagra.

Előzmény: Rumcice (42870)
dreizwanzig Creative Commons License 2021.04.01 0 0 42874

új fényszórót vettél? honnan? Hellat lehet kapni 350 Euro körül, az nagyon érdekel, hogy vajon jó-e.

Előzmény: Anaren91 (42867)
Rumcice Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42873

Nincs előírva km függő csere a szívósorra. Ugyanúgy, ahogy a váratlanul elcsattanó vezérlésre sincs.

Előzmény: Bxx7 (42872)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42872

Tudomásom szerint 150-200 E-nél írja elő a BMW a szívósor cseréjét. Efelett a km teljesítmény felett érdemes időnként ránézni az örvénycsappantyúkra. Szóval a gyár mossa kezeit, vegyél új szívósort, biztos, ami biztos. Ha bekockáztatod, akkor vagy dugózd le, vagy ellenőrizd az örvénycsappantyúk állapotát. 

Előzmény: Rumcice (42870)
Bxx7 Creative Commons License 2021.03.28 0 0 42871

Láttam a videot, amikor megjelent. Ettől eltekintve tartom, amit írtam. 

Előzmény: Anaren91 (42869)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!