Sok válasz érkezett ,a speciális "Cub" fotó miatt.......ebből a fele , közelített a megoldáshoz......üdv zs
A helyes megfejtés egyenesen Japánból érkezett,egy gyermekkori barátomtól. A lakó környezetében ,még mindig így szállítják a kézi manufaktúrákban készülő Joghurtot, és Tofut.
Nem rázódhat össze ,az esztétikai okok miatt. Az esztétika ,arra felé elsődleges szempont. Kicsi a piaca ezeknek a tej termékeknek,mert az ázsiaiak 85% tejcukor, laktóz,ill tejfehérje intoleranciában szenved......amíg ,az európaiak mindössze 5% -a.
Utánpótlás nevelése rendkívül fontos dolog,főleg a motorozásban..........üdv zs
kínában 100- euróból megteheted.
Vannak, akik korán kezdik a gyerekeiket a motorozással, te korán kezdheted... villamosítás!
A NIU Európa egyik legsikeresebb elektromos robogómárkája , hiszen a megfelelő kategóriában a vezető márkák közé tudja helyezni magát . A NIU most úgy döntött, hogy kínálatában piacra dob egy... gyerekrobogót, azoknak a kicsiknek, akik a szüleikre szeretnének kinézni, vagy azoknak a szülőknek, akik az elektromos mobilitás és a robogók első impulzusait szeretnék utódaiknak megadni.
Az itt látható robogó a NIU NQi Mini , és az NQi GTS kiköpött reprodukciója , csak ez... negyede az eredeti modell méretének! Természetesen nem egy normál járműről beszélünk, hanem egy elektromos játékról, mint az ismerős autóink, amelyeket 3 és 8 év közötti gyerekeknek szántak azzal a céllal, hogy felkeltsék a két kerék iránti kíváncsiságukat, és a vezetés érzését keltsék. , mint például és szüleik.
Az NQi Mini ólomakkumulátorral rendelkezik , amely 90 perces játékidőt ígér, ha 10 órán keresztül tölti. Ennek ellenére a Mini rendelkezik USB- és SD-kártya-porttal, zenelejátszásra, és összesen 11 kg-ot nyom. Egyelőre kizárólag a kínai piacot célozza meg, és még várni kell, hogy a NIU úgy dönt-e, hogy elhozza a mi részeinkre. Ára eléri a 699 jüant, ami mindössze... 95 eurónak felel meg . Nem rossz egy robogó ,játéknak!
A 125cm3 -s kategória leggyorsabb, legszebb, és egyben legdrágább példánya a APRILIA RS 125 GP REPLICA----2475000ft-ért mérik. üdv zs
A .moto125cc. szakújság digitális menet író készüléke szerint megfutja a 123km/h-t ,ami a 15 lóerős kategóriában páratlan......
Aceleración 0-50 m4,84 s (56,6 km/h)Aceleración 0-100 m7,66 s (70,3 km/h)Aceleración 0-400 m19,58 s (104,0 km/h)Aceleración 0-1.000 m38,88 s (119,2 km/h) Aceleración 0-100 km/h16,83 s (323 m)
Velocidad máxima123,0 km/h Consumo3,27 l/100 km Autonomía444 km
Az egyedülálló útszakasz, amelynek létezéséről nem is tudtál – a „világ nyolcadik csodájának” titulálták.
A motorozás sok nagyságrenddel közelebb visz a természeti tájhoz és a területhez, amelyen áthalad, ez a tényező sokak által kedveltté tette a motorkerékpárt. A tökéletes kalandút megtalálása sokak számára cél vagy akár öncél, de lehet, hogy a tökéletes útvonal nem létezik... hacsak nem az olasz Strada della Forráról beszélünk.
Ez egy 5,8 km-es útszakasz közvetlenül az olaszországi Lago di Garda mellett, Verona mellett. Az út hihetetlen természeti szépsége és az elejétől a végéig 200 méteres szintkülönbség sokak fejében „a világ legszebb útjává” minősítette, míg Winston Churchill „ a világ 8. csodájaként ” nyilatkozott róla. . Az útnak még filmes jelenléte is van, hiszen a James Bond-filmben, a Quantum of Solace-ben is látható volt.
Természetesen egy ilyen szépségű és ilyen fekvésű út titkokat rejt... a vadság titkait, és nagy körültekintést kíván az átkelőktől: Az útfelület nagyon keskeny, miközben a sziklákról gyakran csöpög a víz az út mentén. az utat, növelve a csúszásveszélyt.
Továbbiakban ,ismét jelentős áremelkedést hoz az euró-5+.......lassan aktuális lesz Márkus László bohózatának , elhíresült mondata:
Mi kerül ,ezen a fotelen 20000ft -ba?
Ha figyelembe vesszük a kedvenc mini motorjaink ár drágulását, akkor igen siralmas a helyzet....
A belső égésű motorok szennyezőanyagainak "öve" egyre szorosabbá válik, az új Euro 5+ károsanyag-kibocsátási szabványok 2024-től lépnek életbe.
Ahogy az várható volt, a belső égésű motorok károsanyag-kibocsátási normái egyre szigorúbbá válnak, különösen az Euro 5 után. Ezek a legújabb, még mindig érvényben lévő szabványok számos nagy változást hoztak a motorkerékpárok világában. Sok modell gyártása emiatt teljesen leállt, míg az Euro 5 nagymértékben annak a tendenciának köszönhető, hogy minden kategóriában egyre jobban nő a űrtartalom. Ugyanis, hogy ne veszítsék el az erőt, a gyártóknak nagyobbat kell készíteniük a motorokat, hiszen az őrült lóerős, szuperduzzasztott kismotorok forgatókönyve már nem "játszható" - lásd a 600 köbcentis szuperbike teljes osztályát, ami... eltűnt.
Az új Euro 5+ előírásokat 2024-től kezdik alkalmazni az új motorkerékpárokra, vagyis minden olyan 2024-es modellként bemutatott motorkerékpárnak, amely egy vagy több fokozattal „új”, az Euro 5+ határértékeken belül kell lennie. A meglévő modellek egy évvel meghosszabbíthatók, és 2025-től kell megfelelniük.
A legfontosabb változás, amit az Euro 5+ előírások hoznak, talán az, hogy bizonyos kilométerek megtétele után megszűnik a szennyezőanyag matematikai számítása, de új tesztek elvégzésének előírása. Ez azt jelenti, hogy a cégeknek a motorkerékpárok hosszú távú teszteléséből kell adatokat gyűjteniük, így új laboratóriumi vizsgálatokra van szükség. A tesztek során minden motorkerékpárnak legfeljebb 35 000 kilométeres használatot kell "felhalmoznia" a próbapadon, hogy biztosítsa a kibocsátott szennyezőanyagok stabilitását, még a jármű hosszú távú használata után is.
Ezenkívül az Euro 5+ specifikációk megkövetelik az OBD II szoftver frissítését, míg a lambda-szondáknál új tűréshatárok lépnek életbe. A szoftvernek a katalizátor megfelelő működését kell diagnosztizálnia egy második érzékelőn keresztül, amely utána kerül elhelyezésre, miközben az összes szükséges diagnosztikai mérést meghatározott gyakorisággal, az elektronikus egység elvégzi. Végül a rendszer figyeli és tájékoztatja a versenyzőt a motor működésével kapcsolatos minden olyan problémáról, amely nem teszi lehetővé a motor teljes teljesítményének kihasználását. Érdemes megemlíteni, hogy az utolsó követelmény az elektromos járművekre is vonatkozik (és ennek megfelelően a villanymotorra, az akkumulátorra és azok üzemállapotára).
Mi várható az új motoroktól?
A károsanyag-kibocsátási normáknak minden bizonnyal a "nemes célja" a környezetszennyezés csökkentése, és ezt senki sem hagyhatja figyelmen kívül, hiszen az elmúlt 20-25 évben a járművek több mint 90%-kal kevesebbet szennyeznek, mint korábban! A motorgyárak részéről azonban bizonyos mértékű morgolódásra mindenképpen számítani kell, hiszen a szükséges új eljárások újabb kutatási és fejlesztési költségeket is hoznak. Középtávon tehát további motorár-emelkedések várhatók...
így kell ezt.....roncs prémium támogatás ,az euró -3 alatti járgányoknak.....üdv zs.
Olaszország – "Pénzt osztanak" benzinmotor vásárlására, támogatás 2500 euróig.
Olaszországban bejelentették egy új kétkerekű vásárlására vonatkozó támogatási intézkedések megújítását. Ez egy új támogatási kör a flotta megújítására és az elektromos járművek elterjedésére, míg a kétkerekűekre szánt alap 40 millió euró, amely a következőképpen oszlik meg:
-5 millió euró új, Euro 5-ös benzinmotoros kétkerekű vásárlására, ill
-35 millió euró elektromos vagy hibrid kétkerekű vásárlására.
A hazánkban érvényes elektromos autók támogatásával kapcsolatban már most is érezhető a különbség: A benzines járművek vásárlása is támogatott. Nyilvánvaló, hogy egyre több hatóság érti meg a kétkerekűek felszabadító erejét a városközpontokban, tanulmányozva és végrehajtva az ilyen akciókat.
Mennyi a támogatás?
Az olasz médiában megjelentek szerint egy Euro5-ös jármű vásárlási támogatása akár az új árának 40 százalékát is elérheti, ha a motoros úgy dönt, hogy kivonja régi, Euro0-tól Euro3-as technológiájú kétkerekűjét. Ennek a támogatásnak azonban van egy horizontális korlátja, 2500 eurós összegben. Ha nem történik kivonás, akkor a támogatás eléri az új árának 5%-át.
Az olaszok arra számítanak, hogy az 5 millió eurós alap... szárnyakat ver, hiszen egyszerű matekkal úgy számolják, hogy csak... 2000 darab piac fedezésére elegendő! És ez egy probléma egy olyan piacon, ahol körülbelül 20 000 kerékpárt adnak el havonta. De mondhatjuk, a semmiből egy kicsi is jó...
2023 őszén végleg bezárja kapuit az Egyesült Államokban a motorozás történetének szentelt múzeum.
2023. szeptember 5-én végleg bezár a múzeum, a kölcsönzés keretében kiállított motorkerékpárok visszakerülnek tulajdonosaikhoz, míg minden, ami a múzeumhoz tartozik, árverésre kerül, beleértve a történelmi motorkerékpárok figyelemre méltó gyűjteményét is.
Egy múzeum bezárása lehet különösen szomorú hír, de sajnos a valóságot tükrözi: a világ nem értékelte kellőképpen, a hivatalos közlemény is kifejti: "több évig küzdöttünk a fizetések és a működési költségek fedezésével az alacsony látogatottság miatt".
jó nekem itthon......bár sokat szidják kishazánkat.....ilyen cikk olvasása után ,mindent átértékelek.
Több mint 160 motorkerékpár-szállítmányozó halt meg Törökországban a COVID-19 világjárvány kezdete óta az online vásárlások és élelmiszer-kiszállítás megnövekedett mennyisége miatt – mondta Yalçın Parmak, az Adana Motorcycle Couriers Association elnöke.
Az online vásárlás és élelmiszer-kiszállítás iránti megnövekedett kereslet Törökországban nemcsak a motorkerékpár-kiszállítók munkaidejét növelte napi 14 órára, hanem megszüntette a hétvégi szabadnapokat is – tette hozzá Parmak.
"Öt motoros futár dolgozik a munkahelyemen, ma mindegyikünk 40 csomagot szállított ki. Még nem is végeztünk" - jegyezte meg Parmak.
Ezek a dolgozók napi 150 török lírát (körülbelül 20 dollárt) kapnak , és gyakran kemény bánásmódban részesülnek az ügyfelek részéről – tette hozzá Parmak.
szia......én betonozással ütöm el az időt,majd kertépítéssel......javaslom neked is....hidd el ,elszalad az idő + a lové is....üdv zs
hinnye....össze hasonlító tesztben a sym győzött,csak két ponton volt a honda jobb.
összegzés:Ha a motoros világból érkezel, és csak ingázóra vágysz, vagy szeretnéd, hogy mindennapi eszközöd sportos izgalmakat kínáljon, a két lehetőség biztosan felkelti az érdeklődésedet. Csúcsteljesítményükkel, takarékosságukkal és kerékpáros viselkedésükkel presztízst adnak a kacsacsaládnak, amely most a felépülés jeleit mutatja. A VF árképzésben nem tér el a kategóriaadatoktól és erős ütőkártyáival, a 2895 eurós vételárral , a legerősebb motorral és a legkényelmesebb vezetési pozícióval a maga irányába billenti a mérleget. A GTR meg fogja nyerni a saját közönségét, hiszen sportosabb karakterű és jobb a fékje, de a 800 eurós árkülönbség ebben a kategóriában a többség számára nem elhanyagolható.
Kíváncsi leszek, de továbbra is a Sym tűnik a nyerőbbnek. Paraméterekre is, formára is. De itthon ez úgysem kérdés, a Benelli biztos nem jön, a Sym-et meg forgalmazzák. Ej, de lassan telnek a hetek... :(