Nézem a Rafi honlapján a videót. A token megadása után fel kellene jönnie egy ablaknak, ahol lehetne választani ujjnyomatos vagy ujjnyomat nélküli belépést, és utána lehet belépni az aktiváláshoz kapott SMS-kóddal. Na, ilyen ablak nekem nem jön fel. Töröltem a francba az appot, marad mobilon is a webes belépés, amit szintén megnehezítettek egy plusz lépéssel.
Egyáltalán, hogyan kell aktiválni, Belépek a mobilon az aktiválás menübe, elfogadom a feltételeket, megadom a tokent kétszer, jön az aktiváló kód SMS-ben. Ezt hova kell beírni? Ha belépek az aktiválásba, akkor kezdődik elölről az egész, nem találtam olyan ablakot, ahová az aktiváló kódot be lehet írni, hétszer jártam meg a kört, most már meguntam.
Gratulálok a Raiffeisennek, ez az új Mobil-token azonosítás ez katasztrófa. Létrehoztak ismét egy olyan ügyfélbarát módtól legtávolabbi eljárást, amilyet elképzelni is nehéz. Kütyü és innováció szerető valaki vagyok, aki egyből alkalmaz minden újítást, de ezen még az én két fülem is kettéállt.
Tobb banknal nyitottam mar devizaszamlat, de meg egyszer sem faggattak, hogy mennyit fogok oda befizetni. De ugy altalaban meg egyik szamlanyitasnal sem. Sem Mo-n, sem kulfoldon.
Azt el tudom kepzelni, hogy megkerdezik, hogy mennyi lesz a varhato forgalom, meg mennyi es milyen tipusu tranzakciok lesznek, mert ugy tud a tobbfele szamlacsomagbol az ugyintezo optimalisat ajanlani.
Engem is zavarnanak a hulye kerdesek. Az ugyintezonek szerintem semmi koze hozza, hogy honnan es milyen jovedelmem fog erkezni. Ez ram, a munkaltatomra es az adohivatalra tartozik. Ha meg gyanus tranzakciok vannak, azt meg dobja fel a rendszert.
Ugyanigy, ha nagyosszegu kp-t fizetnek be, vagy vennek fel, akkor meg ok.
Tavaly ingatlant adtam el es a vevo kp-ben fizette be a szamlamra a penzt. Semmit nem kerdezett az ugyintezo. Pedig nem csak egy szamlanyitasrol volt szo.
Röviden, tömören igen. Pénzmosás elleni törvények, direktívák betartása.
Az gyanús, ha nem tudod megmondani, hogy mekkora összeg fog ráérkezni (vagy nem tudod azt, hogy miért és minek függvényében fog változni), nem tudod honnan, ki lesz a munkáltató ha munkabér stb.
Deviza számlát szerettem volna nyitni, de még a kondíciókig sem jutottunk el, az olyan kérdések miatt pl, hogy "mennyi pénzt akarok rajta tárolni", "honnan van a pénz?", "külföldön dolgozom?", "miért van nekem külföldön bankszámlám", stb.
Rendszeres, hogy ennél a banknál potenciális bűnözőknek nézik az ügyfelet és vallatásba kezdenek, kijelentve, hogy "nem is biztos, hogy nyitok önnek devizaszámlát.. a válaszaitól függ"?
Közben nekem is megjött a lent írt esetről a válasz. Nem mondták fel a számlámat, csak leírták, hogy így jártam. Mindegy, ingyenes utalásra jó a Rafi, (no meg húszezret is adtak számlánként a nyitásra) minden másra meg vannak más bankok.
Ma egész nap döglődött anetbank, vagy be sem lehetett lépni, vagy ha éppen lehetett, akkor csak az egyenleget lehetett látni, az utalás nem ment. Hol volt kint közlemény a honlapon, hol nem. Türelmesen megvártam a délutánt, aztán felhívtam a telefonos ügyfélszolgálatot.
Naivan azt gondoltam, hogy majd egy röpke elnézéskérés után végrehajtják az utalást, de kiderült, hogy ez fizetős lenne, annak ellenére, hogy egész nap nem lehet igénybe venni a díjmentes netes utalást. Másodfokú pofátlanság esete forog fent, első felindulásban írtam egy panaszt, bár végül is eső után köpönyeg, az utalás talán majd hétfőn sikerül.
Premium visa gold kártyát kértem az utasbiztosítás miatt, mire megjött a kártya, akkor vettem észre, hogy érintés nélküli fizetést nem támogatja, így kicsit körülményes lesz a mindennapi használata... A másik premium kártya mastercard, az támogatja a paypass-t? Köszönöm!
igen, írtam a megadott email címre, majd vártam. néhány napja néztem rá a netbankra, szó nélkül jóváírták a panaszolt tételek után járó visszatérítést (kb 2-3 hét után).
december 30-án történt vásárlásokat nem számolták bele a visszatérítésbe (igaz, csak január elején lettek könyvelve).
de a szabályzat szerint elszámolandó: "A visszatérítés összegének alapja a Hitelkeret terhére az adott negyedév első naptári napjának 00:00 perce és az utolsó naptári nap 23:59 perce között végrehajtott, és az Ügyfél Hitelkártya-számláján legkésőbb a visszatérítés napjáig lekönyvelt vásárlási tranzakció."
Na ma hivtak volna adategyeztetesre. Azt mondta az ugyintezo, hogy o nem tud azokrol a valtozasokrol.
Ettol fuggetlenul lehet, de biztos, hogy nem januar 1-tol. Mar akkor megkellet volna jelennie az uj hirdetmenynek.
Mondtam, hogy akkor toroljek. Probalt volna rabeszelni, hogy probaljam meg.
Mivel szeretnek keretet emelni egy masik kartyanal, ez csak rontotta volna az eselyeimet.
Elraboltak vagy fel orat az eletembol, arra jo volt tanuloido volt, hogy legkozelebb olyan kartyat kerek csak, aminel osszekorrelalnak az ismereteim az elmondottakkal.
Annak idejen a Citibank kartyamat ilyen standon kertem, de teljesen tudatosan.