Aki szereti ezt a garázst, illetve bánná a megszüntetését itt leírhatja az érveit! Valamint szedjük össze -lehetőleg fotókkal- a tőlünk "elvándorolt" buszokat és megszüntetett(Alvállalkozósított) viszonylatainkat.
Nem is keveset és nem csak Kelenföldön. Az elmúlt 8 évben jópár éjszakás műszakot lehúztam. Nem lenne ez rossz, ha nem reggel 8-kor meg 9-kor végeznél a világ másik oldalán, hanem mondjuk reggel 6:00-6:30 körül. De mikor az éjszakás Astoria szolgálati délelőtt 09:15-kor végzett a garázsban, mikor már az összes beugró hazament, akkor már sok volt. Most ugyanez a szám 08:45-kor végez Budaörsön. Hát az járja aki ezt így leírta. Onnan még hazaút lenne egy jó óra ha nem több, nem erőltetem.
Az igazság az, hogy még abban sem voltam biztos, a 18-44-est láttam. Sötét is volt bent a műlyelyben (amit a Nap sütés koronája még jobban felerősített). Talán sikerül belőle valami.
a 415.04 mstmár nyugodtan mondhatom, hogy mind ZF-es. Egy db Voith-os volt a BX 60-94 akarom mondani 13-68. De ez csak Decemberig volt állományban. Arra kiváncsi lennék, melyik buszban van a motorja és váltója.
Sokáig nem láttam a 18-44-est. Végre tegnap a műhelyben felleltem (ha az volt az). Oldal borításaitól mexabadítva, sehol egy ülés, csontra kibelezve. Mi a tervük vele?
Ebben igazad van, nem próbáltam egyiket sem húzamasabb ideig. Viszont, ha azt nézük, hogy mozdonyvezetői koromból tehervonatra szívesebben vittem ki egy V43-ast/V63-ast, mint egy újszerű V47-est. Ennek az volt az oka, lényegesen könnyebb volt javítani, ha esetleg letérdelt alatt. Ezzel azt akartam mondani, hogy nem biztos, mindig a kényelmi szempontok számítanak. A rossz bajnak sem volt kedve egy olyan állomáson várni a segélygépre, ahol még a forgalmista is genyó. Te sem szívesen várnád a szerelőt a pampa közepén.
415-nél a .14-esek is Voith váltósok? Illetve a régi homlokfalas verzió (415.04) milyen váltóval szerelt? Úgy tudom hogy ez gyárilag List váltós volt aztán ezeket ZF-re cserélték, de olyat is hallottam már, hogy volt olyan ami Allison váltós volt. Ezekről tudnál pontosítani? Köszönöm ;)
a rondazöld kapaszkodói azok a Kelenföldi kendács Bt legújabb remekműve. Nem létezik sehol a világon, hogy voith-ból ZF-re vagy ZF-ről Voithra. Amúgy ajánlom megtekintésre HBWeb oldalt, ott minden rendszámnál le van írva hogy zf-es vagy Voith-os a kocsi.