Alapjáraton mindent én csináltam eddig az autón. Elektronikai hibákhoz viszont nemnagyon értek. Egy helyre elvittem eddig ott nemtudtak segíteni, mert nincs kapcsolási rajzuk hozzá. Még keresek tovább hozzáértőt, ezért írok ide, mert úgygondoltam itt van valakinek tapasztalata ebben. Ha senki nem tud segíteni akkor elviszem a szakszervízbe és kész. Így nem fogom eladni az biztos. Szeretem a hiba ellenére is.
Nem értem miért neked kellene keresned a hibát? Vidd el direkt erre kialakított helyre. Például egy olyan autószerelő műhelybe,ahol van villamosságis ember is.
Vagy add el így hibásan ha nincs rávaló. Ez ilyen egyszerű,de ennyi erővel ki is állhatnál az utcára azt kiabálva,hogy csinálja meg valaki. Ja nem,mondja meg valaki mi a hiba. :D
Nekem ez a levehetős IKE modul van az óracsoporton. Most próbáltam reggel beindítani az autót, de csontra lemerőlt az akksi. biztos hogy valahol van valami zárlat. :( De nemtudom hol keressem, vagy kihez forduljak már ezzel a problémával kapcsolatban.
Nem csak tárol. Abban van konfigurálva az óracsoport. Végkitérések, stb. Innen tudja mennyi a fordulatszámmérő max értéke, tank nagysága, km óra impulzusadó értéke, stb. Plusz ugye ezen felül tárolja a km adatokat és szervizkijelző adataid.
Nekem az e34-be a víz hőfok és az üzemanyag szintjelző adta meg magát. Vettem óracsoportot erre kiderül nem azzal van a baj, hanem a chippel a hátulján. Azt hittem az csak tárolja a km állást. De úgy látszik összetett feladata van.
Múltkor kihúztam a váltó és a motorvezérlőt is a dobozból és szaáraz volt mindkettő és tiszta. Itt nincs CAN bus? Az óracsoporton kersztül kommunikál minden ha jól tudom. CAN bus, I bus Dbus nemtudom milyen bus-ok vannak még ,stb. Nem?
Sziasztok, Can bus problémája volt már valakinek? világít az aku ikon töltés pedig van. D-ben van folyamatosan a műszerfal. bárhova teszem a sebességet. indítás után csak direktet veszbe a kocsi az R-t nem. következő inditásnál beveszi az R-t de akkor meg notgetribeprogram hibát ír ki. a motortérben a biztitáblán folyamatosan kicsapja gyújtás után a 22-es biztit.( elvileg steuergerat vagy mi) Egyik ismerősöm azt mondta CAn bus probléma lesz, valahol van valami zárlat, úgyhogy felkell venni a kocsiban a szőnyeget meg mindent és megkell keresni a hibát. Szerintetek?
egyébként buktad mert most beszéltem az okmányirodával és nem kapok bírságot,a tulajjal is beszéltem és neki kell lenyilatkoznia hogy a vevő nem volt hajlandó átíratni a nevére az autót és tudhatnád hogy a tulajdonos amíg nem lép én a meghatalmazása nélkül bele sem szólhatok,szóval erről ő dönt,mutatott is fotót akinél jelenleg van a Tds valahol Borsodban hát ránézésre 8-év....
Először is nem szürke hanem kasmirbeige metal,pezsgőszínű,de leginkább barnás,a másik hogy aki ismeri az autót az ránézésre is megismeri pláne hogy szervizelte is anno,had ne írjam kire gondolok,majd ő reagál ha olvassa. :D A másik hogy ott a név és a dátum meg a profilfotó... Mellesleg a hirdetéskód alapján vissza lehet ellenőrizni a hírdető nevét ami benne van a rendszerben.A másik hogy amikor átadtam az autót neki ott volt velem két tanú is akik aláírták a határidős használati engedélyt hogy elmehessen a vevő a tulajhoz. "Ez milyen ősrégi Windows, amit használsz, még 98 vagy már XP is?" Baszki! Ha használtál már Inpát,Ncs Expertet például hibakódolvasásra,élőadatra,konfortmodul progizásra,Klímavezérlő (Ihk),Légzsákmodul (Abg),Asc,Lsz,Mfl,Ews,és a többi progizásra E46-nál akkor tudhatnád hogy ezek a progik a régi Xp-vel kompatibilis,a többivel is lehet akár csak kompatibilitási módot kell át állítani de az Ncs Expert csak az Xp-t szereti,gondolom te is szoktál ezekkel a progikkal aktiválni magadnak funkciókat,vagy te elviszed máshoz hogy egy hibatörlésért elkérjen 5000-6000 Ft-okat? Bár ha E34-ed van akkor az még soros porttal fog kommunikálni mert az Usb-t akkor még nem alkalmazták,szóval ki miért is használ ---->"Ez milyen ősrégi Windows, amit használsz, még 98 vagy már XP is?"
Ne haragudj, de iszonyú naiv vagy, facebookos bizonyíték??? Nem érnek ezek a képek szart se. Mindjárt én is felrakok egy hirdetést, és elkezdek árulni egy Ferrarit. Persze üzembentartóival, hogy spóroljon a vevő az átíráson.
Az autó nem beazonosítható, se rendszám, se alvázszám, csak egy szürke E34, különös ismertetőjel nélkül, bárkié lehet. Az eladó arca se látszik, se cím, se telefonszám, körberöhög az ügyvédje, ha ezt hozod elő a tárgyaláson.
Az ilyen ír egy kamu kölcsönadási szerződést, innentől egy állítás, egy tagadás, és máris véged a bíróságon.
Ez milyen ősrégi Windows, amit használsz, még 98 vagy már XP is?
A tulaj engedélyével adtam át a forgalmit a vevőnek és meg volt beszélve hogy el megy hozzá a vevő ami nem valósult meg,szóval a tulaj a tanúm hogy miként került a vevőhöz a forgalmi meg az autó,a vevő meg közben feltette már nem sokkal később a Használtauto.hu-ra az engedélyünk nélkül hogy kijátsza az átíratást,ő az illető aki tőlem átvette a Tds-t,ő tehet mindenről,Fb-n villog vele de átíratni nem derogált neki,ott a dátum,saját magát buktatja le:
E46-ot még azon a héten átírattam a nevemre amint megvettem,miért ne lenne írattam volna át? :)
Sziasztok,Sikerult nekem is szert tenni egy 98-as 525tds-re.Volna egy par kerdesem olyan problema van az autoval hogy hirtelen gyorsitaskor megtorpan es vissza kell engedni a gazpedalt utana jo es gyorsul rendesen es van hogy kitesszi az izzitas ikont ill ir alatta valamit,ha tud valaki valamit koszonom elore is