2007-es Keeway Focusba mekkora méretű és súlyú görgők vannak gyárilag? 50 2T
Kapott egy normálisabb, de nem rezós kiput, egy kicsit levegősebb, de nem sport/direktszűrőt meg egy új gyertyát és a gyári 80-as helyett egy 85-ös főfuvit, beállítottam a karbit. Most szépen megtáltosodott magas fordulaton, lejtőnek akad az óra 90 körül jár, ami a valóságban 70 lehet, egyenesen 60-65. A 95 Kilómhoz ezek szép számok.
Viszont 20-40 között iszonyúan lomha, kanyarok után csak nyög és mikor felszenvedte magát 45 köré akkor meglódul. Elindulni is szépen tud, csak a köztes tartományban lusta. Könnyíteni kéne a görgőkön, de nem akarom kétszer szétszedni, ha valaki meg tudná mondani gyárilag mi van benne az jó volna.
Keeway Focus, a fojtásokat már kivettük belőle. Elvileg a kipucsonk szűkítő gyűrűje és a variátor alátéte ami ezekben van.
Mit lehet még kezdeni vele? A variátor jó állapotú átnézettem a szerelővel, nem akarok hozzányúlni, csak ha már elkopik.
A kipu a gyári katalizátoros, érdemes esetleg egy kati nélküli, de nem rezós utángyártottat feltenni?
Illetve a légszűrőházba menő pipa is elég keskeny átmérőjű belül, olvastam abba kapni szélesebbet, érdemes beletenni a szélesebbet esetleg kivenni a pipát kompletten? És akkor állítani kell a karbin a több levegő miatt vagy annyit nem számít a légszűrőházpipa kiiktatása?
Ha valóban csak 45 a vége,akkor szabályzott.Nyitottal akár hol van még fojtva,akkor 45 nél többet kellene ugy is mennie .Nekem rajt van hogy nyitott verzió,igy szó szerint.Lehet rendelni ilyet,tökmindegy hogy motowell vagy cpi v keeway.Mindegyik ugyanaz.
Vagy szervizbe kivevés pénzért,majd behangolják,vagy megoldjátok magatok.
Az lenne jó ha valaki ismerőssel átcserélnétek a cdi-t ugy mit mutatna.
Igazából azt szeretem volna biztosra tudni hogy hol van benne mert amit le írtál az minden típusra igaz lehet
de lehet erre nem minden. Mert eddig az tudtam összeszedni hurricanról nagy nehezen hogy a cdi meg a variátor van fojtva semmi mást nem találtam így lehet se a karbi se a légszűrő se a kipufogó nincs fojtva.
Tehát nem szívesen szedném úgy szét karbit meg kipufogót hogy nem biztos.
Szervizbe apámnak azt mondták 30 ezer lesz a fojtás kiszedése ugye garancia miatt próbálta meg ott de néztem a nyitót cdi az 8-10 ezer forint.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni tőletek hogy Hurricane 50 2t 2018.05-ba volt vásárolva és gyárilag rezo kipufogós. Szeretném kiszedni a fojtásokat de pontosan nem tudom hol van és mennyi van a motorba sajna leírná valaki hol találom ezeket mit cseréljek illetve mit távolítsak le ebben a robogóban?
Van egy Keeway Focus 50 2T-m 2007-es, valami katingol, zörög benne főleg alapjáraton, de gázra sem tűnik el csak elhalkul. A ventilátor felől hallani erősebben, levettem a burkolatot a ventilátort mozgatva picit jobbra-balra hallani, hogy kotyog van neki jó 1 milis holtjátéka. Jól sejtem, hogy hajtókarcsapágyas? Mert mondták, hogy a variátorgörgő is tud ugyanígy zörögni, de szerintem ez nem az.
Körülbelül mennyi ennek a megjavítása? 8500Km van benne, 100 Kiló vagyok és tartósan nem közlekedtem vele nyélgázon, de kigyorsításoknál szoktam nyelezni meg emelkedőknek, de egyenesen már nem.
Erő van még benne mindig, elég jó állapotban van, leheletnyi berúgásra is indul, nem szeretném kidobni.
Lehet hogy a variátornál lesz a bibi. Mintha kint ragadtak volna a görgők (lehet a kuplung miatt) és az áttétel miatt nem bírja elindítani a robogót. Levenném a deknit és megnézném, hogy sztenderen szépen vált-e a variátor. Sok hibalehetőség van...
Ha piros lámpánál indulásnál alig akar felgyorsulni, mondjuk 5bol 3x akkor mi lehet? Ill kissebb emelkedőn 0rol indulásnál majdnem ra kell segíteni -lábbal, hogy elinduljon, mi lehet a gond? Kuplung? Az ékszíj vadi új. Viszont mikor mar elindul akkor gyonyoruen megy és szépen gyorsul. Az indulasokkal vannak gondok. Néztem, h a motor nem kap e sok levegőt a karbonnal, de nem azon mulik.
Sziasztok. Van egy Kymco agility 50 4t. Nincs alapjárat, be inditom és ha húzom a gázt megy, de ha el engedem meg is áll. Az alap járatni csavaros már tekertem, így melegen van alap járat. Mit tegyek?
Ha vákumos benzincsapja van NEM folyhat.Az csak járásnál enged benzint !
Ha nem vákumos(kiiktatott) akkor a tűszelep enged át a megbolygatása miatt.Nagyon érzékeny mikor a stiftet kihuzod az uszóból.Könnyen lehet hogy elállitottad,elfeszegetted....ezért enged.
Megint szétszedés,tűszelep fészkét levegőpumpával kifujni.Ha szerencséd van,utánna nem engedhet !
Sziasztok!Keeway f-act-őt 50ccm vettem..nem ismerem még a motort!kérdésem az lenne hogy karibi pucolás beállítást követően minden ok volt míg el nem kezdett ömleni belőle a karbidból a benzin..újra szét majd vissza és ugyan az!vajon hol keressem a hibát?valaki infó?köszöni.szépen