Keresés

Részletes keresés

strongdong Creative Commons License 2007.05.07 0 0 277
Ja, megvan már, a táboron kívül, északra, az a csatornafedél, ahol mindig sok a bandita ...
Előzmény: strongdong (276)
strongdong Creative Commons License 2007.05.07 0 0 276
Te úristen, hol mutatta a Vakond? :)) Ezt már elfelejtettem. Egyébként nagyon köszönöm!
Előzmény: Mr_Fusion (275)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.05.07 0 0 275

1. Lemászol ott a pincébe, ahol Mole/Vakond mutatta, egy rövid kis folyosóra jutsz, ahonnan egy nagyobb helyiségbe lehet átmenni, benne pár banditával. Annak a helyiségnek a lejáróval kb. átellenes végében van a lefelé vezető csigalépcső; onnan már a PDA-ban olvasható leírást kell követni, de egyébként se igen tudsz másfelé menni.

 

2. Ghost/Szellem hullája ott heverészik annak a ketreces szobának a végén, ahol a Controller/Irányító van, a dög alapesetben pontosan rajta áll a hullán. A laborból a kijárat szintén ott van, jobbra a legutolsó ketrec, aminek a padlója be van szakadva.

Előzmény: strongdong (274)
strongdong Creative Commons License 2007.05.07 0 0 274

dottore, volna két kérdésem

 

1) hol a ferde f**ba tudok bejutni a Strelok stash-hez? Aszongya a leírás, hogy az Agropromnál menjek le a csigalépcsőn stb. De ott én nem találtam csigalépcsőt ...

 

2) Ezt a Ghost nevezetűt sem találtam meg. A PDA szerint rajta állok, de nem látom sehol, és nem látok lefelé vezető utat sem. Vagyis igen, de az másik szint, a psi-befolyásolós ...

 

Nem tudnál segíteni?

Előzmény: Konnektororrú (233)
DrBrown Creative Commons License 2007.05.01 0 0 273
Valóban sokkal élvezetesebb és érthetőbb a gáma így teljes magyarítással,
köszönet érte Mr Fusion és TSL16b barátainknak!

Bár mondjuk van egy két bosszantó dolog a játékban, pl. ott üldögélnek a magányos
stalkerek egy hordó hangulatosan ropogó tűz mellett, apuka gitározgat (itt rejtélyes módon eltűnik a gitár a darab végén!), anyuka egy kenyeret majszol (a légzőmaszkon keresztül persze!) teljes családi idill, mellettük öt lépésre meg ott világít négy-öt műtárgy. Odasétálok, ráérősen feveszegetem őket, tolatok négy métert és eladom nekik 1625-ért darabját. Jó biznisz, csak nem valosághű...
Meg a hülye fejemmel megveszem a szervóruhát 200.000Ru-ért amire 3 egész napon át spóroltam nagy örömmel felhúzom, mindjárt nyomok vagy hat quicksavét egymás után a biztonság kedvéért, aztán pár lépés után rájövök, hogy nem lehet benne futni!
Hurrá! Nem baj, a kereskedő nagylelkűen visszavásárolta 33000-ért és eladott egy átalakított stalkerruhát 75000-ért. Na ez is jó biznisz volt, bár ez az én gyagyaságom.

Mindent összevetve, ettől függetlenül szerintem nagyon jól sikerült a játék hangulata,
végre egy gáma ami felveszi a HalfLife2-vel a versenyt. (és majdnem utol is éri)



Konnektororrú Creative Commons License 2007.04.29 0 0 271
Összesen 7 van. 5 "rossz" a Monolitnál, és 2 "jó" az irányítóközpontnál.
Előzmény: Sorrentino (270)
Sorrentino Creative Commons License 2007.04.29 0 0 270
Tudja valaki, hogy akkor valójában hány befejezése is van a játéknak?
Én eddig 3 módon tudtam csak befejezni.
Deshi Creative Commons License 2007.04.29 0 0 269
Pacsi! nem tud valaki egy jó trainert? kipróbáltam vagy 3-at de egyik sem mükszik!
DrBrown Creative Commons License 2007.04.29 0 0 268
Ok! Nem indul a B gomra...
Viszont azt már tudom hogy lehet felkapcsolni a lámpát. Jól rajta is hagytam a LadaNiván hátha lemerül az akksi!
Előzmény: xszolix (266)
DrBrown Creative Commons License 2007.04.29 0 0 267
Köszi! Kipróbálom...
Előzmény: xszolix (266)
xszolix Creative Commons License 2007.04.28 0 0 266
B gomg a motor inditás
Előzmény: DrBrown (265)
DrBrown Creative Commons License 2007.04.27 0 0 265
OK-ok! Sikerült közben! Bemásolós trück!
Már csak azt nem tudomhogy a nyavalyába lehet beindítani a kocsikat...
DrBrown Creative Commons License 2007.04.27 0 0 264
Hali!

Az lenne a kérdésem, hogy ezt az Átkonstruált árnyékolás mod-ot hogy kell életre bírni?
Csak egyszerűen bele kell másolni a játék főkönytárába, vagy van valami trükkje?
Nem csináltem még ilyet...
A játek amúgy nem rossz , bár egy két jelenet sztem túlságosan nehézre sikeredett,
ami rontja a játékélményt, de a szépen kidolgozott grafika feledteti ezt...
És most hogy van hozzá honosítás is... köszönet a fordító csapatnak!!


SaGa Creative Commons License 2007.04.27 0 0 263
Mégegyszer a link...

(ha a "megnéz" opciót választom és csak utánna a "mehet"-te, akkor elromlik az url valamiért...

SaGa
Előzmény: SaGa (262)
SaGa Creative Commons License 2007.04.27 0 0 262
Hopp!

Most veszem észre, folyamatosan frissítik és ez egy régi változat. Inkább <a href="http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=9338&page=3" target="_blank">itt</a> nézelődjön, akit érdekel, folyamatosan felteszik a linket az újabb verziókra.

SaGa
Előzmény: SaGa (261)
SaGa Creative Commons License 2007.04.27 0 0 261
Hali!

Itt egy Átkonstruált árnyékolás mod, ami sokat dob a játékon, ráadásul úgy, hogy valamelyest javul a teljesítmény is.

Míg nem volt fent, a gépemen Object dynamic light-tal közepesre húzott csúszkákkal (shadow és grass dens minimumon) ment úgy, hogy nem volt zavaróan lassú.
Ezzel a cuccal Full dynamicon, Sun shadow-val megy ugyanúgy. A látvány, szabad téren gyönyörű. A sötét éjszakás mod is, ahogy a hold fénye végigvetül a terepen és árnyékokat vet.

Most vettem észre, hogy a kis térképen is ott vannak a fák és házak árnyékai...

SaGa
Konnektororrú Creative Commons License 2007.04.26 0 0 260
"Jah, és üzletelni hogy lehet?gagyarászok a mukikkal de semmi!"

"Trade" gomb a szövegablak alján. Ami cuccod nem érdekli a partnert, az ki van pirosozva.
Előzmény: Deshi (256)
Deshi Creative Commons License 2007.04.26 0 0 259
THX Saga
SaGa Creative Commons License 2007.04.26 0 0 258
Ahogy mindent: "f"-fet kell nyomni a kapcsolón. Csak pont oda kell állni. Illetve lehet, hogy előbb vissza kell menni beszélni a taggal mégegyszer, de ez nem biztos. Arra emlékszem, hogy nekem is csak 1-2 perc kotorászás után nyílt ki az ajtaja és először nem is vettem észre...

Üzletelni az alapjátékban nem nagyon lehet. Van 5 kereskedő (a kezdő ponton, a barkeeper, a doki a laborban, a duty főnök egy embere és a katonai raktárban a freedomosok fegyvermestere). A stalkereknek is el lehet adni kaját, vodkát, gyógypakkokat, meg artefaktokat. Meg ugyanezeket venni. illetve ők veszik a röfipatákat és a kutyafarkakat is valamiért. Odanész, f, és alul ott a trade gomb.

Vannak modok, amikkel kicsit töbet lehet a stalkerekkel boltolni. Pl lőszert is adnak vesznek. A baj csak az, hogy az ő pénzük nem termelődik újra, ha egynek eladtál annyit, hogy nem marad pénze, többet nem is lesz neki. Ellenben balgák, mert a Garbage területen eszement sok artefakt pattog és azok a legjobb vevők, akik pár méterre üldögélnek tőlük...

SaGa
Előzmény: Deshi (256)
Borosi Creative Commons License 2007.04.26 0 0 257
Deshi Creative Commons License 2007.04.26 0 0 256

reggelt! annál a küldetésnél ahol egy stalkert kell kimenteni a börtönből, mit kell csinálni?Látom a falon a sárga lámpát, meg mondja is a muki, hogy a falon van valami, de ha odamegyek semmi!nem tudom használni a kapcsolót!

Jah, és üzletelni hogy lehet?gagyarászok a mukikkal de semmi!

 

Mr_Fusion Creative Commons License 2007.04.26 0 0 255

Ha esetleg valakinek szüksége volna rá, kész a STALKER szöveges magyarítása, a

www.magyaritasok.hu -ra lehet menni érte.

Konnektororrú Creative Commons License 2007.04.25 0 0 254
Én meg találtam az autós modnak egy olyan modját, ami elpusztíthatatlanná teszi a kocsikat :))
SaGa Creative Commons License 2007.04.25 0 0 253
A második linket mi lelete? Mindegy, ha kikopyzos, működik...

SaGa
Előzmény: SaGa (252)
SaGa Creative Commons License 2007.04.25 0 0 252
Igen. A modhoz csatolt txt-ben külön fel van mindegyik sorolva, ami külsős ötlet...

pl:

Badmagic: Darker Nights and Longer Flashlight Beam

A láthatatlan anomáliák mod is a fenti oldalról való.

<a href="http://board.oblivion-lost.de/showthread.php?t=9132&page=7" target="_blank">MrKlorox: Further tweaks to Darker Nights</a>

SaGa
Előzmény: Mr_Fusion (251)
Mr_Fusion Creative Commons License 2007.04.25 0 0 251

Léteznek ezek a modok külön-külön?

Találtam valami "Realism" modot, vagy mifenét, de ami abban van, annak 90%-a olyan, hogy én nem szeretném használni, mert tönkrevágja az eredeti balance-t, vagy szimplán csak hülyeség, pl. hogy a fegyvereket az "gyári" érték tizedéért lehet eladni (6 rubel egy pisztolyért, na ne röhögtessen), a vételi árakat meg megháromszorozza; így 180k lenne egy sima stalker suit, akkor egy SEVA mennyi lehet, félmillió...?

A "sötétített" éjszaka és a láthatatlan anomáliák viszont érdekelnének belőle.

Előzmény: SaGa (249)
Heartbreaker Creative Commons License 2007.04.24 0 0 250
Köszi, lőttem mailt!
Előzmény: Konnektororrú (248)
SaGa Creative Commons License 2007.04.24 0 0 249
Érdekes a stalker grafikai motorja.

Megnéztem fraps-szal. Full dinamic lightning, közepes minőség, nap beadva fényforrásnak, közepes árnyékokkal. A fraps szerint 8-15 fps. De ezt nem érzem. Pontosabban: nincs szaggatás. Egy enyhe stroboszkóp hatás van, amit csak akkor lehet észrevenni, ha egyhelyben állok valahol a nyílt tében (pl Sidorovicstól kilépve a falu felé) és fordulok. Ilyenkor van pár pillanatnyi recegés. Ha mozgok, akkor nem észrevehető. Ami ellenben látszik, hogy mindenki lassabban mozog. Kényelmesen sétálnak az őrök, a gitáros keze is kicsit lassabban mozog, mint az életben, de minden mozgás folyamatos. Harc közben is rendesen lehet mozogni, célozni. A vadröfik meg a kutyák mint a villám rohangálnak. Egy sötét röfi majd szívbajt hozott rám. Az első bantidaraid után (végig osontam meg kommandóztam, így egy bekapott lövéssel sikerült a hangtompítóssal elintézni mind a hetet) kocogok vissza Szidorovicshoz, erre az úton a hónom alól elrohan egy vaddisznó.

Ha ellenben visszaállok static lighningra, mindent felnyomok fullra, akkor 30 fps körüli értéket mond a fraps. Az emberek begyorsulnak, normál sebességre, ellenben recegnek. A sétáló őr méterenként teleportál előre pár centit. Nem véstes, de erősen észrevehető. Sokkal jobban, mint a dinamic light stroboszkópja...

Ja: feltettem pár modot: a fegyverek pontossága és sebzése közelít a valóshoz, ellenben a távcső nélküliek nem zoomolnak célzás közben. Lehet aludni (veszélyes) és Szidorovics árukészlete kicsit bővült. Az anomáliák ellenben szabad szemmel nem láthatók, csak a csipogás és a kép sárgulás figyelmeztet, hogy közeledek valamihez. Kellenek a csavarok. Az éjszakák sötétebbek, de van holdfény. Masteren megyek. Alapon egyszer már végigjátszottam...

A hw: gigabyte nv4 ultra9 alaplap, AMD 64 3000+ proci, 2G RAM, SATA diszkek, NV 6600GT kártya. Elgondolkodtam egy 7600GT beszerzésén.
Érdekes, hogy 6600gt-t 18k körül 7600gt-t meg 25k körül árulnak. Ennyire kicsi a különbség, vagy a szokásos: kijött már a 7900-as és a 8xxx sorozat is, í régebbiek meg esnek visszafele?

SaGa
Előzmény: Konnektororrú (243)
Konnektororrú Creative Commons License 2007.04.24 0 0 248
konnektororr kukac linuxmail pont org a címem.
Előzmény: Heartbreaker (247)
Heartbreaker Creative Commons License 2007.04.23 0 0 247
Illetve nem lövök, mert nem publikus. :-)
Előzmény: Heartbreaker (246)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!