Szerintem nem egyezik teljesen a 2 motor. Maga a blokk igen, de a "sallangok" egy része más, mert ez már modernizált, injektoros, 4 szelepes. Bár volt qutrovalvole a 308-asban is, de talán még karburátoros... Én vettem eddig 2 darab gumi könyököt a vizszivattyúhoz, kb 5 centis, 18 ropi volt... Egy garnitúra eredeti gyújtáskábel+ elosztófedél egy 100-as. A Fiat márkakereskedésben ... Cserélnem kellene, valahol áthúz nyirkos idöben. A lámpát nézzd meg az: www.usedferraris.net oldalon. Amúgy 308-asod van? / mázlista :-) /Az egyik legszebb Ferrari, csak a 288 GTO tudja "überelni".
Irtad korabban hogy van/volt egy Lanchia Thema-d. Ennek a motorja megegyezik a 308 GTS-sel igaz? Mennyire nehez alkatreszhez jutni hozza? Illetve mibe fajt egy szurocsere stb?
ugyancsak irtad hogy a replikakhoz eredeti lampakat hasznalsz. Van esetleg tipped hogy hol lehet (akar utangyartott) lampakhoz, illetve egyeb "kopo" (serulo) alkatreszekhez hozzajutni 308-ashoz? Tudom: E-Bay, csak hatha van kevesbe esetleges forras is, ahova vegso esetben nyulhat az ember nem horror aron.
Találtam az udvaron egy fekete roncsot, meg a szemétdombon egy piros kasznit, gondoltam összerakom, csinálok belöle egy F355 hulladékot... Mivel nincs cégem Moszkvában, fotoshoppolni sem tudok, hogy kamu képekkel próbáljak embereket átverni... :-) Majd a kerék, meg egy kis polirozás lehet még javit valamit rajta.
BMW technika van benne, a váz az egyedileg készült... A V12 név meg lett elölegezve,:-) az a terv, hogy az 5 literes V12-es BMW blokk lesz benne, de jelenleg még a 635csi motor van benne, ha jól tudom... Ez a Vanessa Mae a saját autója Zoli Úrnak, valahogy ezekre sosem jut elég idö... Nekem sem halad, ami a sajátom... Pedig van két projektem, amihez megvannak a vázak, a kasznik, az egyikhez a motor is...
Van nekem egy ismerösöm, akit becsülök, tisztelek, aki a példaképem autóépitésben kis hazánkban. Érdekes, de Ö nem másokra mutogat, nem veri a mellét, hogy mekkora májer, egyszerüen csak épitgeti az egyedi autóit fantasztikus minöségben. Mikor volt kit car találkozó, csak beült az egyik sarokba és ott pislogott... :-) Alig lehetett belöle kihúzni pár mondatot... Ö tervezte és épitette a Brókernet Silver Sting kaszniját is... Meg még pár másik gépet, pl: Vanessa Mae, Frog. www.peredesign.hu
Nagyon úgy tűnik, hogy ugyanarról írunk. Beszúrta párszor azt a honlapot.
Amúgy nem lenne gond, amíg nem kezd másra támadni. Becsülöm az általam lentebb belinkelt, purhabos emberkét is, hiszen volt egy álma, és sok munkával megvalósította. Azután esetleg olyan, amilyen, de csinált valamit, amit a többség nem.
Láttam a másiknál is, hogy összehoztak valamit. Az sem lehetett két perc, de ha nem tudja eldni, miért kell máshol keresni a hibát? Persze, én is dühös vagyok, ha valami nem úgy sikerül, ahogy elterveztem, de magamra. Csak nála sem két fillérrről lehet szó. Sajnos ezután jön az emberi tényező, amivel nem lehet mit tenni.
Nem olvastam azokat, amik ki lettek moderálva, azért kérdeztem... Kb 3 hete nincs netem, mert ráboritottam a kolát a laptopomra és besértödött. Most kaptam kölcsön pár napra egy másikat. Ismerek egy ilyen montázs-kamu "autóépitöt" aki egy modell Enzot hirdet 6M-ért, nekem is van egy olyan, 300 forintért vettem a piacon. Árulta régebben a honlapján az én Diabló kasznimat is, mintha azt ö csinálta volna. A többi képet is a netröl lopkodta, a karbon motorháztetö képén is ki van kockázva a szélén az eredeti gyártó logója... Eddig egy Murcielago paródiát hozott össze, meg egy Enzo elejének a felét. Ezeket hirdeti évek óta sikertelenül. Most úgy tünik kitalálta hogy én vagyok a sikertelenségének az oka, ezért idejött diablósgyerek néven és összehordott egy rakás hülyeséget. Egy fél mondat volt az egészböl igaz, az, hogy nehezebb replikát eladni, de én úgy gondolom, hogy pont az ilyenek miatt, mint ö, mert feltesznek makett, meg eredeti autóról fotókat és mikor elmegy a vevö megnézni, akkor jön rá, hogy átverték és legközelebb már óvatosabb, lehet el sem megy megnézni egy másik replikát... Én legutóbb is feltettem a replikát festés elötti állapotban, még a kaszni sem volt normálisan rátéve, azóta dolgoztam rajta 2 hetet még, de szerintem igy még mindig korektebb, egy másik ugyanilyen replikát a mobile.de-röl szedett fotóval hirdetnek, amin egy eredeti F355 látható... No komment...
Nem kell a bizonyítványod magyarázni.Láttam a munkáidat.Elősször azzal kéne tisztába lenned mi az ,hogy replika.Mert a te torzóid köszönőviszonyban sincsenek a replikákkal.Replika az ha egy sorozat vagy egyedileg gyártott autó 1:1-es mérethű másáról beszélünk amit más vázra építenek fel.Ezzel szemben a te szarjaid nem mások mint pontiac fieró amiről lecseréled a motorháztatő,az ajtóhéjazatokat meg a gépház tetőt.Az üvegek,tető,magasság szélesség marad.Ez már megbocsáss mester de nem replika.Ha pedig valaki oly nagylelkűen és okoskodva ossza az észt mint te akkor mutassál már valami bizonyítékot is.De semmi esetre se olyanokat mont az a fekete förtelem amit most kétkerékre raktál.Egy picit ha tovább forgatod talán a szemétkonténerbe is belefér. Szóval barátom az arc és okoskodás legyen azonos arányban a tudással. Válasszal ne is kísérletezz mert most jöttem fel utoljára erre a semmitmondó oldalra.
HaTe mondod... Egyébként az összes eddig épitett replikámon van rendszám. Diablót egyet sem épitettem. Az tény, hogy úgy lett róla sablonom, hogy befejeztem egy félkész replikát amit 3-4 év alatt nem sikerült megcsinálni majosházán. A munkámért cserébe vettem róla sablont, ha ez lopás szerinted, akkor loptam... Ha elkészül a mostani torz 355-ös/ egyébként 5 centivel rövidebb / azért oda mernék állni az üllöi úton árult Fiero Modena mellé, / ami 23 centivel rövidebb /akkor látható lenne én milyen szinten épitek másokhoz képest. Én igyekszem fejlödni, tény, hogy van még mit tanuljak... Ja és csúszdát még életemben nem csináltam, köszi az ötletet. :-)
Neked aztán van önbizalmad. Úgy osztod az észt, mintha tényleg tudnál autót építeni. Azokra a vackokra vagy büszke, amiket eddig összetákoltál? Messziről ordít, hogy nem eredeti f-355 ek. A kocsik oldala tiszta hullám, mint a balaton. 10-12 cm –el rövidebbek az eredetitől. Sem a szélvédőív sem a kocsiszekrény aránya nem megfelelő. De munkásságod csúcspontja az mr-2 toyóra épített targatetős borzadvány amit, a tulaj a mai napig nem tudott eladni. A diablódat úgy beszélik a Szabó Tibitől, loptad, aki zavarázott is ez miatt. Ezt az ócska régi típust nyugaton a kukába dobják. Amiket te csinálsz azok torzók,ráadásul egyet sem tudtál műszakiztatni hivatalosan. Míóta elárasztottad a szarjaiddal a piacot azok sem tudnak replikát eladni akik szép és jó minőségre képesek. Elárulom nyugaton már murci, f-50,enzo és a pagani replikák mennek. f-355-öt szép minőségben, lámpákkal együtt 1,3 millióért lehet neten rendelni olaszból. Te meg ha javasolhatom menj vissza csúszdákat készíteni azok a neked való elemek. A nick neved tényleg találó a munkáidra.Tényleg Tittadili.
sziaztok most bmw-m van,de szeretnék replikát vásárolni.ha tud valaki egy eladó gépről megírhatná az elérhetöséget.Csak pontiacra meg toyotára építenek replikát? elérhetőségem:faz369@citromail.hu faz369@hotmail.com
Sziasztok szeretnék érdeklődni, hogy tudtok e valakit ajánlani aki tudna egy f40et építeni?( mert úgyolvastam tittadili nem épít megrendelésre ) Meg szeretnék pár alapdolgot kérdezni, hogy mégis mennyi idő egy replikát megépíteni ? Meg hogy ez mennyibe fáj a vásárlónak?
Kedves Tittadili az a kérdésem hozzás hogy egy 360 ast mennyi idő alatt lehet kihozni és mennyire hű mása az eredetinek? szoval mennyi ido alatt mennyi pénzért ... estleg küld e-mailbe : harmati.robert@freemail.hu-ra vagy ide ..elöre is köszi Robee
Üdvözlöm Önöket!Én szerintem is nagyon komolyak ezek a replika kocsik,egyetlen kérdésem lenne(akinek van ilyen).Az irígy társadalom nem jelenti föl Önöket,hogy "nézd má ennek meg honnan van ilyen kocsija e"címen?Az ilyen irigy emberektől tartok egyedül.bárkinek bármilyen története,esete,szituja vagy véleménye van erről és ebben,kérem szépen ha van ideje,dobjon nekem egy mailt. mesterlovesz167@freemail.hu