Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Ördögtudja Creative Commons License 2021.03.10 0 0 32731

Sziasztok ismét. Még mindíg küzdök az 3.2 fsi a6-osommal. Vezérlés már jó,de amiért ki lett cserélve az a következő: egyrészt a feszítők nem úgy dolgoztak már ahogy kellett volna,az alsó meg is adta magát,de nem ugrott át. Másrészt a lógó lánc miatt az elektronika a vezérműtengely jeladókat hibásnak étrzékelte. Gondoltam én a vezérléscsere megoldja ezt a problémát,de nem így lett. Annyi a különbség,hogy a vcds most nem "valószínűtlen jel" hibával,hanem "elektromos hiba" címszóval ítéli rossznak. Szenzorokat már cserélgettem, probléma nem szűnt meg. Én még a kábelezésre gyanakszom. A vcds engedi törölni a hibakódokat,de random visszajönnek. Hol az egyik,hol mind. Van valami ötletetek,hogy esetleg milyen irányba nyomozzak még? 

Köszi a segítséget.

dzoltan82 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 32730

En nem a km-tol felnek.

 

anti66: mi van a C4 a6-osoddal?

 

Abba kellene inkabb belegondolni, hogy ezeken BARMIhez hozza kell nyulni, ott 100-300 ezer ft a varhato koltseg.

 

Persze, egy ilyen koru, km tartalmu autot meg lehet venni, ha nem baj, hogy neha meg all, javitani kell majd (egy 120 ezresnel ennek kicsi az eselye), de ezek a javitasok kemenyen zsebbenyulosak tudnak lenni egy C4-hez kepest.

Előzmény: Stetten (32729)
Stetten Creative Commons License 2021.03.09 0 0 32729

Jól nézesd meg, és jól gondold át mielött megveszed.

 

A rendszeres karbantartás jól hangzik, de egy rakás alkatrész karbantartása a cseréjében merül ki. Egy generátort, klimakompresszort, futómüvet, nem lehet karbantartani. Viszont ilyen futás mellett igen komoly igénybevételt kaptak, akkor is ha hosszútávos autó volt.

 

Én a magam részéröl nem vennék ilyen futással autót.

(Akkor sem, ha sokan azt hiszik minden autóban ennyi van, csak vissza van tekerve 120.000-re.)

Előzmény: anti66 (32725)
saválló Creative Commons License 2021.03.08 0 0 32728

Aha ma lesz megszemlelve.

Nem tudom milyen arkategoriat kepvisel ( visszatekert) kortarsaihoz kepest ennyi km futassal, de feltetelezem oka van ha megnezed.

 

Szerintem orulhet az elado ha vki ennyivel elviszi.

 

Minden autom sokat fut/futott, eladaskor minden km a sok kategoria, persze elobb utobb mindent elvisznek.

Előzmény: anti66 (32727)
anti66 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 32727

Köszönöm szépen a segítséget!

Ma szeretném megnézni tüzetesebben az autót, egy kicsit ódzkodom a km-től, viszont az megnyugtató, hogy a Carvertikal szerint 0 km-es kora óta rendszeresen van szervízelve, ahogy kell, minden cserélve az adott futáshoz képest. Egyben van az autó, még szép is, eltekintve a balos ajtó horpadástól...Azt tudom, hogy vehetek én ugyanilyen évjáratban kevesebb km-rel rendelkezőt látszatra, de valójában a futott km lehet, hogy ugyanannyi lenne benne...

Az a feltűnő a használtakban, hogy egy bizonyos évjáraton belül majdnem minden autó fix km-rel rendelkezik...gyanús  egy kicsit. 

Köszönöm

Előzmény: saválló (32726)
saválló Creative Commons License 2021.03.07 0 0 32726

Egy 560 ezer km-t futott autótól csodát már nem lehet elvárni.

 

Ettől függetlenül még lehet jó autó ha rendesen karbantartották, és nem hajtották szanaszéjjel, de az utóbbi is majd idővel kiderül.

 

Vélemény?

Mire gondolsz, mo-on megáll az élet 150 ezer km-nél, ami ennél többet futott attól úgy irtóznak, mint a pestistől régen.

 

A sok km még nem azt jelenti, hogy ipari hulladéknak kell lennie.

 

Vigasztalásképpen....az enyém 2009-es, de "csak" 434 ezernél járok, régóta semmi komoly gondom nincs vele.

Csak hosszú távon használom, még gyári kettőstömegű, DPF, nincs olajfogyasztás, stb.... nem is szándékozom még eladni.

 

Ha már megvetted ennyi km-el, használd....a többi úgyis kiderül.:)

Előzmény: anti66 (32725)
anti66 Creative Commons License 2021.03.07 0 0 32725

Sziasztok!

Adott egy 2010-es A6, ami most került be az országba, fekete színben.Elmentem, megnéztem, két szépséghibája van, az egyik, hogy a balos ajtót meghúzták egy kicsit és a bal első ülésnek a bőr része pár helyen mintha "megrágta" volna valami, persze nem rágás, csak ahhoz hasonló, valamint a kesztyűtartót mintha rosszul csukták volna be, mert ferdén áll és gombnyomásra nem nyílik. Hallani a zár hangját, de semmi.Alvázszám szerint lekértük, hivatalos szervízbe horták, a motorolaj 15e-ként volt cserélve, a váltó olaja pedig 60e km-ként.Hidegindításra 1-2 mp-ig volt a szelepek hangja (nem vez.lánc), míg fel nem töltődött olajjal a rendszer, utána minden ok.Ami úgy gondolom, hogy probléma lehet, az a megtett km, ami 560000 jelen pillanatban. Az autót csakis hosszú távon használták, városban nem is lehet ennyi km-ert megtenni ezen idő alatt és mellette szól a rendszeres karbantartás, aminek nyoma is van.Kipróbálás után azt mondom, hogy a váltója is rendben van, nem ránt, vált rendesen lefelé-fölfelé, a sport fokozatban is ok és a manuális része is jól váltott.Józan paraszti ész azt mondja, hogy a hosszú távon megtett 500e km felér egy városban megtett 300e-rel.Mi a véleményetek erről?

Ez már a 3G MMI-s...3.0 diesel az autó

Köszönöm

Ördögtudja Creative Commons License 2021.03.04 0 0 32724

Az OEM szám alapján visszakerestem és az egyik lánc 106 szem a másik 104. Mostmár hivatalosan is biztos,hogy a rövidebb az olajszivattyúé. Mindenesetre köszönöm a segítséget az az link amit küldtél segített. A link a szóban forgó láncról.

 

https://www.ebay.de/itm/NEU-FEBI-BILSTEIN-101881-Steuerkettensatz-fuer-AUDI-VW-/124575894218?_trksid=p2349624.m46890.l49292

 

Persze nem ilyen láncot tettem bele,hanem a gyári trw-t. Csak ennek a leírásában volt benne a láncszemek száma.

Mégegyszer köszönöm szépen a segítséget.

Előzmény: Stetten (32722)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.03.04 0 0 32723

Igen,biztos,hogy jól számoltam. De szemmel láthatóan is hosszabb az egyik lánc kb1 cm-rel (3 láncszemmel). Közben próbálgatás útján a hosszabb kell belülre a rövidebb az olajpumpához. A vezérlést többször áttekertem, leellenőriztem és minden passzol. A vezérműtengelyek kihajtásának a láncait nem lehet összekeverni,azoknál szemmel látható,melyik hova kell. Utasoldali hengersor rövidebb,vezető oldali hosszabb. Délután megpróbálok képet feltölteni a két láncról. 

Előzmény: Stetten (32722)
Stetten Creative Commons License 2021.03.03 0 0 32722

Szia

 

Egészen biztos jól számoltál? Az alkatrész katalógus szerint van egy lánc 70 taggal (jobboldal felül), egy lánc 74 taggal (baloldal felül), egy lánc 106 taggal (felül középen), és egy nagyedik lánc alul középen. Az oldalak menetirány szerint értendöek, (baloldal vezetö oldal, jobboldal utas oldal.)

 

Steuerkettensatz Audi 2,4l 3,2l FSI V6 mit Kettenspanner BDW AUK BKH BPK Spanner | eBay

Előzmény: Ördögtudja (32721)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.03.02 0 0 32721

sziasztok. Épp vezérlést cserélek egy 3.2fsi AUK motorkódú motoron és adódott egy "kis" problémám. Szétválogatva letettem a láncokat,de véletlen leestek és most nem tudom melyik lánc hova való. A vezérműtengelyeknél tiszta,azt nem lehet összekeverni,de a másik kettőnél csak 1 láncszem különbség van. Tudjátok,hogy hova kell a rövidebb? Én elsőre arra tippelek,hogy ami az olajszivattyút és a balansz tengelyt hajtja. Légyszi csak az írjon aki 100%-ra tudja a választ. Köszönöm.

Roofer Creative Commons License 2021.03.01 0 0 32720

Éppen elkezdtem észrevenni egy csattogó / pattogó hangot, amely lassú sebességű fordulatokkal érkezett az elülső végről. Úgy hangzik, mint egy kormánykar vagy valami a kormányrúddal? Bárki másnál van / volt ez a probléma, és mi a javítás.

Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.03.01 0 0 32719

érdemesebb lenne mind a 6 porlasztót kicserélni :O ;) úgyis szar lesz a többi is...

Előzmény: Harcsa_R. (32718)
Harcsa_R. Creative Commons License 2021.02.25 0 0 32718

Szia! Azon túl vagyok már szerencsére. Hát igen nem tudom miért nem lehetett azt a burkolatot csak fél centivel nagyobbra hagyni.

Viszont az eredeti problémámat nem oldotta meg. Az üzemanyagnyomás váratlan ingadozása az 1-es henger porlasztója illetve a 6-os még talán pont a nem szar kategória miatti állapota okozza. Viszont a másik négy próbapadon is megfelelt. Így most kettő porlasztóra várok éppen.

Viszont tény hogy a bordászíjra már nagyon ráfért a csere.

Előzmény: Szkálywóker Alajos (32717)
Szkálywóker Alajos Creative Commons License 2021.02.24 0 0 32717

Gondolom már túl vagy rajta, de a megoldás a vezérműtengelyről a bordáskerék leszedése. Akkor ki fogod tudni fűzni a szíjat.

Elmegy az anyjába, aki ezt így tervezte meg.

A feszítő előfeszítése az megvan hogy kell?

Ui.: a szíjjtárcsa lazítzása és meghúzásakor nem árt ellentartót használni.

Előzmény: Harcsa_R. (32707)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.02.22 0 0 32716

Köszönöm szépen a segítséget.

Előzmény: Stetten (32715)
Stetten Creative Commons License 2021.02.22 0 0 32715

Úgy.

Előzmény: Ördögtudja (32714)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.02.22 0 0 32714

Ezt most úgy kell értenem,hogy a légrugó magasságérzékelő szenzorát használja?

Előzmény: Stetten (32713)
Stetten Creative Commons License 2021.02.22 0 0 32713

Egy rendszer van légrugó esetén is. 

Előzmény: Ördögtudja (32712)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.02.22 0 0 32712

Köszi szépen,ez a része mostmár tiszta nálam. Légrugós autó esetében külön jeladója van a xenon rendszernek vagy esetleg a légrugó szintérzékelőjét használja?

Előzmény: Stetten (32711)
Stetten Creative Commons License 2021.02.21 0 0 32711

A lámpában csak egy mozgató motor van, ami az autó futómüvén elhelyezett szintjeladóktól kapja a jelet. 

 

Előzmény: Ördögtudja (32708)
Mr 4B Creative Commons License 2021.02.21 0 0 32710

Van szintérzékelő az első és hátsó futóműben, ezek jelei alapján tudja a lámpában lévő motor állítani a magasságot. A mosó kell hozzá, cserélj lökhárítót, bármelyik vizsgabiztos kiszúrja hogy nincs!

Előzmény: Ördögtudja (32708)
dzoltan82 Creative Commons License 2021.02.19 0 0 32709

Nem az a baj, hogy az auto keresi, hanem szabalytalan es elvagnak a hianyaert a muszaki vizsgan.

Előzmény: Ördögtudja (32708)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.02.18 0 0 32708

Bocsi,hogy csak most köszönöm meg a válaszod,de egy kicsit el voltam havazva. A mosó még nem is lenne gáz,ha jól emlékszem azt ki lehet iktatni vcds-sel,hogy ne keresse a rendszer,de nem vagyok benne biztos. A lényeg akkor csak annyi lenne,hogy a lámpatesten kívűl nincs is semmi szint jeladó? Csak a lámpában? A lámpa,honnan tudja,hogy éppen merre kell korrigálnia? Bocsi,hogy értetlenkedek és esetleg hülyeségeket kérdezek, de szeretném megérteni a múködését.

Előzmény: Arc777 (32693)
Harcsa_R. Creative Commons License 2021.02.16 0 0 32707

Mestere csak kéne egy kis segítség. Ezt a nagynyomású szivattyút meghajtó fogasszíjat nem tudom kifűzni a helyéről. Feszítő kint van csak ami a meghajtó fogazott tárcsa körül van burkolat, egyszerűen nem engedi ki a szíjat. Félig sikerül de most már se ki, se be. Pedig a szerelésiben is csak egyszerűen ki kell venni semmi extrát nem említ. Járt már valaki így?

 

Misikee07 Creative Commons License 2021.02.14 0 0 32706

írtam üzenetet a hotmailedre!

Előzmény: Harcsa_R. (32701)
Stetten Creative Commons License 2021.02.14 0 0 32705

Apropó a 3.0 TDI-nek nem hátul van, és láncos hajtású az üzemanyag szivattyúja?

 

Nem. Elöl van, és fogasszíjas.

Előzmény: saválló (32703)
Harcsa_R. Creative Commons License 2021.02.14 0 0 32704

Elöl van a nagynyomású szivattyú és bordás szíj hajtása van neki. Hátul csak a láncos vezérlésnek kéne lenni

Előzmény: saválló (32703)
saválló Creative Commons License 2021.02.14 0 0 32703

Apropó a 3.0 TDI-nek nem hátul van, és láncos hajtású az üzemanyag szivattyúja?

 

Mert én a 2.7 TDI-ről beszéltem.

Előzmény: Harcsa_R. (32701)
saválló Creative Commons License 2021.02.14 0 0 32702

Hm....szerintem nem éppen egyszerű folyamat főleg nem egy emberes.

 

Én már másodszor cseréltettem,  ( 200 ezrenként ajánlott) ugye ha már le van bontva az eleje akkor lehet mindent cserélni nem csak az üzemanyagszivattyú bordás szíját.

Előzmény: Harcsa_R. (32701)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!