Keresés

Részletes keresés

Sinbiciklis Creative Commons License 2007.09.02 0 0 405
Tőlem ezt lopták el,most ezzel nyomatom.
Előzmény: Geret (402)
hitman Creative Commons License 2007.08.27 0 0 404

az én "drágaszágom":

 

Geret Creative Commons License 2007.08.24 0 0 402

Nekem ilyen a biciklim...

 

 Na jó csak volt mert hétfőn ellopták úgyhogy ha kínálják ne vegyétek meg :)

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.11 0 0 401

a család teljes gépparkja

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.11 0 0 400

hétvégijáccósdagonyázóshegyremászós

Törölt nick Creative Commons License 2007.08.11 0 0 399

Munkábalyárós+csomagostúrázós

samuel_j Creative Commons License 2007.08.08 0 0 398
hát nekem ez a vörös-fekete dizájn nem tünt fel, de még a honlapukat böngészve sem.
Az S-betű meg közel se hasonlít semmire sem, még akkor sem ha a sig rúnákat egyesek Waffen-SS hozzák kapcsolatba, mert ezeket a rúnákat látják az egyenruhákon meg az amerikai filmekben, holott ezeknek a jelentése győzelem .

Nem folytatom , mert ennyi off is elég , de remélem még elnézhető .
Előzmény: wretzky (387)
cseya Creative Commons License 2007.08.06 0 0 397
Érdekes ez eddig nem tűnt fel (na jó, az S betű egy kicsit gyanús volt), de jó hogy mondod, ideje átnyergelnem, nekem fekszik az ilyesmi. Kár, hogy ilyen drága, hiába, a felsőbbrendű faj nem járhat akármin.
Előzmény: wretzky (387)
agytorzsy Creative Commons License 2007.08.06 0 0 396
Gondolom, nem kötelező senkinek se odamenni dolgozni, ha nem akar biciklivel munkába járni. A cég vezetősége igen nagy valószínűséggel biciklimániás, ebből fakadóan kissé furcsán maximalista, de ettől még miért lenne náci vagy antiszemita? Meg lehet őket mosolyogni és kész. Venni meg nem kötelező a termékeiket. Ezen az elven számos nagy japán autógyártó vagy kompjútercég is náci, mert munkakezdés előtt esküt kell tenniük, stb... Vannak elborult elmék, minden ágazatban. Miért a bicikligyártás lenne ez alól a kivétel?:))) Hmmm.... azért engem is megdobhatna valaki egy ilyen "náci" géppel...:)))))
Amúgy meg nem veszem véresen komolyan az ilyesmit, van humorérzékem (valahol abból is élek...), pl. mikor a válaszomat gépeltem, akkor is szélesen mosolyogtam:)))
Békesség. (Vagy ha tetszik: shalom:)))
Előzmény: wretzky (391)
wretzky Creative Commons License 2007.08.06 0 0 395
Az eleve értelmetlen szlogenről gondolom nem érdemes vitatkozni, hanem van ennek egy mögöttes üzenete, hogy mit is gondolnak a cégnél magukról, illetve az emberekről.
A Specialized-nál minden "tudományosan szerkesztett" (scientifically engineered) és az emberi tényezőt előszeretettel redukálják matematikává és anatómiává. Például, ha meg akarod nézni egy nyereg szerkezetét a honlapjukon, a "dissect", azaz "boncolás" gombra kell kattintani. Stb. De érdemes összehasonlítani ezt a hozzáállást olyan honlapokéval és gyártókéval, mint a
http://www.used-hq.com/en/start-en.htm
http://www.retrovelo.de/
, vagy számtalan más épelméjű és emellett még kiváló gépeket is kínáló céggel.
Előzmény: alu-sas (393)
wretzky Creative Commons License 2007.08.06 0 0 394
Egyébként nagyon fain gép, egy baja van, hogy nem az enyém.
Előzmény: Rabbi (392)
alu-sas Creative Commons License 2007.08.06 0 0 393
Szerintem pedig ez az egészséges hozzáállás és üzletpolitika. Úgy nem lehet, hogy "Na, mi is gyártunk valami szart, aztán csak megveszi ezt is valaki."
Előzmény: wretzky (391)
Rabbi Creative Commons License 2007.08.06 0 0 392

De azt azért érzed, meredek amit írsz. Bár ha éreznéd, nem írod be.

Ehh, micsoda ördögi kör.

Elégedett lettem volna pár pozitív jelzővel, persze igen a humorérzékem, node a bicikli!

Előzmény: wretzky (391)
wretzky Creative Commons License 2007.08.06 0 0 391
Hallod, a figura biciklivel járatja munkába az összes alkalmazottját, megfellebbezhetetlen szlogenjük a "Mi fogjuk gyártani a világ legjobb kerékpárjait" (és punktum), továbbá meg vannak halva az ilyen biomechanikus cuccokért, hogy biciklialkatrészekből embert konstruálni és hasonlók. Mindegy, nekem ez jött le a nagy felhajtásból, azon kívül, hogy két kilónál kezdődik a szuperbiomechanikus csúcsgép ára.
( Rabbinak kösz a választ, neki legalább van humorérzéke. )
Békesség
Előzmény: agytorzsy (390)
agytorzsy Creative Commons License 2007.08.06 0 0 390
Szerintem ez már súlyos...:)))) Akkor óvakodj a dirt-bukós biciklisektől is, mert a sisakjuk alapján már ők is igen gyanúsak lehetnek:)))))
Előzmény: wretzky (387)
kivi Creative Commons License 2007.08.05 0 0 389
Milyen gyógyszert szedsz?
Előzmény: wretzky (387)
Rabbi Creative Commons License 2007.08.05 0 0 388
Igen, ez itt az új csodafegyver.
Előzmény: wretzky (387)
wretzky Creative Commons License 2007.08.05 0 0 387
Régóta foglalkoztat egy kérdés, és azt remélem, hogy te, mint rabbi meg fogod tudni válaszolni. A Specialized-ot hülyére reklámozták egy időben a BikeMag-ben, volt gyárlátogatás, interjú a führerrel, stb. Mármost az a benyomásom alakult ki a cégről, hogy ezek a bicikliipar nácijai. A vörös-fekete dizájn, az S logo, a lózungok és az egész cég termékestül, vezetőstül és propagandástul, úgy, ahogy van, valami nemzetiszocialista bűzt áraszt. Szóval mit gondolsz erről?
Előzmény: Rabbi (386)
Rabbi Creative Commons License 2007.08.05 0 0 386
Rabbi Creative Commons License 2007.08.05 0 0 385
Munkagép
Konnektororrú Creative Commons License 2007.08.05 0 0 384
Lassan összeáll az új szerzemény :-)) Kicsit montis arányai vannak, pedig ez egy 19"-es váz, 28"-es kerekekkel.





Csokivadász Creative Commons License 2007.08.01 0 0 383
most kb. ilyen


jsipos007 Creative Commons License 2007.07.23 0 0 382
OK-OK! Romlik a szemem, vagy mi... ;)
Előzmény: agytorzsy (377)
Magellan Crux Creative Commons License 2007.07.20 0 0 381
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.19 0 0 380
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.19 0 0 379
Nos, a haverom 20' vázas Meridáját meg ezt összehasonlítottuk. Mindössze annyi a különbség, hogy ennek a felsőcsöve lentebb van. Az üléscső meredeksége ugyanolyan, csak rövidebb, ebből kifolyólag a felsőcső meredeksége nagyobb. A stucnija ennek nem nagy, csak közepes. Megmértük, így, ennyire kihúzott nyeregcsővel szinte teljesen ugyanúgy esik ülni rajta, még a súlypont is oké. (a nyeregcső még a biztonságos jelzésen belül van) Valószínűleg ez azért van, mert direkt így oldották meg a geometriáját. Ennél a bicajnál a kicsi váz csak a nagyobb szilárdság miatt kicsi, mivelhogy alapvetően ugribugrizni szánták.Egy ugyanilyen UMF hardy-nál, aminek hasonló a geometriája, már más a helyzet, kipróbáltam, nekem az már kicsit kicsi. UMF hardy-ból kell legalább a 17-es váz nekem. Meg aztán ha kényelmetlen lett volna, nem veszem meg.
Előzmény: Secretknight (378)
Secretknight Creative Commons License 2007.07.19 0 0 378

Hi,

fiamnak van 15' Scott ,neki még jó ,de 160cm felett elég gázos.Csak naon hosszu stucnival+teljesen hátratolt üléssel lehet használni.Ugy viszont a sulypont naon elől lesz....

Nekem 20' van ,177 cm és piszok kényelmes.Asszonyé 17' 164 cm.

cső

Előzmény: I.Blasius (373)
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.19 0 0 377
Gumibak? Jézusom!:) Dehogy. Ez egy kis merevfarú dirt váz.
Előzmény: jsipos007 (376)
jsipos007 Creative Commons License 2007.07.18 0 0 376
Jópofa szerkezet! :-)))

A hátsó szekció gumibakkal csatlakozik a függőleges csőhöz, vagy csak a szemem káprázik?
Előzmény: agytorzsy (372)
agytorzsy Creative Commons License 2007.07.18 0 0 375
Mivel egy Wheeler Buddy (azaz "kölyök) váz, elsősorban ugribugrizó infánsoknak szánták, gondolom. De nekem valahogy megtetszett.
Előzmény: I.Blasius (373)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!