Mi van ezzel a gmail-lal? Frissítés után nálam is jelentkeztek az ismert malőrök. Vissza álltam az előző változatra, az rendben működött. Kb. 10 nappal ezelőtt megjelent a jobb alsó sarokban egy árnyék ablak, hogy egy hét múlva frissít az új változatra. Én nem akartam, de most pénteken magától újra átállt! Na azóta megint káosz! A betöltés elhúzódik, megáll, visszaugrik a belépés oldalra stb. ha néha sikerül 4 ~ 5 próbálkozás után belépni akkor nagy az öröm. Egyébként meg a bosszankodás. Mik a hírek, lesz valami hatékony javítás ?
Én is néztem a Google fórumját a kérdésben akkor még, és vissza is váltottam a régi verzióra, de ugyanúgy megmaradt a jelenség. Roppant érdekes, hogy ilyen hosszú idő alatt ilyesmit nem tudnak megoldani.
Nem hiszem, hogy tudok segíteni, de egy lehetőségre gondolok. Biztos kilép a Gmailből, vagy helyette egy másik lap nyílik meg? Mert utóbbi esetben lehet egy redirect (átirányító) kártevő.
Egyébként milyen böngészővel használod. Ha nem Chrome-al, akkor javaslom, hogy próbáld meg azzal.
Mi az oka annak, ha belépek a gmail fiókjaimba, ugyanabban a pillanatban kilép? A másodperc töredéke alatt történik mindez, onnantól, hogy beírtam a jelszót. Szinte abban a pillanatban kilép önmagától, s nekem újra be kell jelentkeznem. Először csak az egyik fiókomnál csinálta, később már mindkettőnél. Erre sehol nem találtam magyarázatot.
Sziasztok. Van rá mód hogy gmailen belűl megnézzem az összes gmail fiókot ahol az adott fiókot másodlagos email címnek adtam meg? Úgy emlékszem régen ezt a beállításokban meg lehetett nézni,de nem találom már.
Annyival egészíteném ki, hogy az üzenetek fejlécét ellenőrizve nem látok semmilyen másik címzettet. Így csak arra tudok gondolni, hogy a Google megjeleníti a levelet a Beérkezett üzenetek között is. De erre sem találok semmit az adott fiókban.
A Címkézésnél sem...
Teljesen leakadtam ezzel. Pedig biztosan valami triviális dolog lehet, amit a user valahol el-kattintott...
Az a probléma jelentkezett, hogy ha bármilyen felületről küldök egy emailt egy adott postafiókból, az szinte azonnal megérkezik a FELADÓNAK is! Nincsenek szabályok beállítva, nincs értesítés kérés, nincs átirányítás.
Ugyanúgy jelentkezik a hiba a webes felületen is, és az Outlookban is. Ugyanazon a gépen, másik gmailes fiókkal nincs gond.
Arra gondoltam, hogy valamelyik kliens nyekkent meg, de hiába kapcsoltuk le az eszközöket, akkor is megmaradt ez a jelenség.
Nagy segítségre lenne szükségem: az új felületű Gmail-ban hol találom a Kuka-t? Levélírás közben eltűnt megírt levelem. Nem valószínű, hogy én töröltem, de a lényeg nem találom a Kuka-t. Fontos lenne nagyon, hogy megtaláljam.
Régi, nem androidos telefonról szeretném a névjegyzéket átmenteni google fiókra, android telefonra. A telefonról kimentett névjegyzék meg van .csv fájlban, de a gmail címjegyzék nem hajlandó beolvasni. Az a jó az egészben, hogy egy részét már pár napja sikerült beolvastatni. Most a többit sehogy sem akarja !
Szerintem mindent ugyan úgy csinálok. Esetleg a létrehozott .csv -vel lehet hiba ? Hogy deríthetem ki ?
Sajnos ezt a lehetőséget nem ismertem. Mármint, hogy ugyanazon Google fiókon belül két Gmail címet hogy lehet létrehozni. Egyelőre nem is találok ilyen lehetőséget, bár elmondásod szerint van. Igy sajnos közelítő ötletem sincs a probléma megoldására-:(
Nem ismétlem magam, de ugyan az a helyzet mit amikor az Excel topik-ban találkoztunk: 30409 !
Leírásodból kihámoztam, mit írtam el: a Gmail fiókot a Google fiók-kal kevertem össze.
Tehát : Google fiókomban két levelezőm van. Ha az egyik levelezőmet meg akarom nyitni, elindul a folyamat, de bizonyos idő eltelte után ez leáll, a folyamatjelző nem mozdul csak ha Az oldal újratöltése gomb-ra kattintok.
A másik levelezőm megnyitásánál nem jelentkezik ez a leállás. Végigfut a folyamatjelző és lehet használni.
Szia, nem biztos, hogy jól értelek, mindensetre a szóhasználatodat pontosítva lehet, hogy más megvilágítást kap a kérdésed: Gmail fiók nincs, Google fiók van. Annak a része a Gmail levelező, a Google Groups csoportkezelő, a Google Docs és a hozzá tartozó 15 (vagy bizonyos feltételekkel 17) GB tárhely stb.
Namármost a Google fiókodban elérhető, hogy egyidejűleg két, vagy több Gmail levelezőt használj (más-más Google fiókhoz tartozóan).
Ugyanakkor nem ismerek lehetőséget arra, hogy egyidejűleg két Google fiókhoz hozzá lehessen férni. Ezt úgy értsd, hogy például a Google Drive csak az éppen nyitva lévő fiókodhoz tartozóan érhető el. Ha egy másik fiókod Google drájvját akarod elérni, akkor ebből ki kell jelentkezni, és belépni a másikba.
Ha viszont egyszerre több Gmail levelezőt akarsz látni, akkor a jobb felső sarok közelében lévő fényképedre (vagy ha nincs, akkor a Google felirat sávjának jobb szélén lévő karikára) kattintasz, és a fiók hozzáadását választod. Ott persze meg kell adnod az email cím mellett az adott fiókhoz tartozó jelszót is. Ha egyszer sikerül, akkor máskor már nem kell a jelszóval bíbelődnöd, egy kattintással nyithatod a másik Gmail levelezőt.
Az egyik fiókot ha indítom, akadály nélkül végigfut pillanatok alatt a folyamatjelző és műkxi a fiók.
Ha a másik fiókot indítom elindul a f.jelző de vagy rövid idő múlva vagy már majdnem végigfut, megáll és önmagától sehova tovább és a fiók sem használható. Ha rákattintok "Az oldal ujratöltése" , oldal fölső részén körív kis nyíllal a végén (kereső sor vagy cím sor???? nem tudom) újraindul a folyamatjelző és indul a fiók. Néha ezt a műveletet még meg kell ismételnem 1x ~ 2x. Egyébként ez után nem tapasztalok problémát a fiók működésében.
Lényegében nagyon nem zavar, de ha meg lehetne "javítani" jó lenne.
Most frissült a win 10, de ez a jelenség a frissítés előtt is meg volt. Böngésző: Chrome
Közben sikerült a saját levelezőmben is ellenőrizni a működést. Tévedtem, a szűrőknél nem jelenik meg az átirányítás. Viszont az átirányítás tiltása csak akkor jelent meg nálam, ha volt átirányított levelem. És az átirányítási cím törlésével (ami félreérthető megfogalmazás, és nem a fiókot törli, csak az adott átirányításhoz megadott címet) megszűnt az átirányítás. És persze az átirányítás tiltása gomb is eltűnt.
Jogos az észrevétel. A 4. pontban ne arra menjél, hanem eggyel balra a "Szűrők és letiltott címek" pontra. Ott tudod törölni a szűrőket, közte az átirányítást is. Sajnos most nem tudom kipróbálni a saját levelezőmben, de működnie kell.
1. Jobbra fenn Beállítások (fogaskerék) gomb, ezen belül Beállítások link->Átirányítás és POP/IMAP->Továbbítási cím hozzáadása, vagy szűrő létrehozás
2. Ha csak a leveleid egy részét akarod átirányítani (pl. egy adott feladótól érkezőket), akkor van egy közvetlen módszer:
Az egyik ilyen levelet megnyitod, majd fenn középen Továbbiak gomb->Ehhez hasonló üzenetek szűrése, és a megnyíló ablakban kiválasztod, hogy a feladó, a tárgy, a benne lévő szavak, vagy éppen a a benne nem lévő szavak esetleg a méret alapján, akarod a szűrést.
Ezután a 'Szűrő készítése a keresés alapján" gombra kattintasz, és a megnyíló ablakban folytatod a szűrést: Ha címkét kérsz hozzá rendelni (olyan, mintha külön mappába tennéd), vagy továbbítási címet adsz meg, akkor szóba jöhet a Beérkező mappa kihagyása, azaz hogy ott eleve ne jelenjen meg. Előre megírt válasz akkor jöhet szóba, ha például szabadságon vagy, és nem olvasod a leveleidet.
A legfontosabb a legalsó sor: Szűrő alkalmazása az egyező beszélgetésekre (xx) is. Itt már az xx helyén megjelenő szám mutatja, hogy hány ugyanilyen feltételnek megfelelő leveled van. Ha kipipálod, akkor mindegyikkel elvégzi a szűrést.
Ez a második technika leírva bonyolultabbnak látszik, megcsinálni nem, sőt talán könnyebben is kezelhető, mint az 1. változat.
Néhány őrült kísérlet.A Gmail Labs azoknak a kísérleti funkcióknak a kipróbálására szolgál, amelyek még nem készek a széles körű kiadásra. E funkciók bármikor változhatnak, használhatatlanná válhatnak vagy eltűnhetnek.
Ha (és amikor) egy modulfunkció működése meghibásodik, és a beérkezett leveleket nem sikerül betölteni, alkalmazza a vészmegoldást: https://mail.google.com/mail/u/0/?labs=0."
A fenti linkre kattintva helyreállt.
Köszönöm az előző linket, azt böngészve jutottam el ide.:-)