Azt hiszem saját téren megtaláltam a hiba forrását. Volt időm kicsit jobban foglalkozni vele.
Nálam ugye picit más volt a jelenség de aztán a végén meglett mindennek a miértje.
A drága Hans ugyebár tett ezekbe is kiegészítő fűtést. Lényegében egy panel elektromos fűtő szálakból, ami leírás alapján + 5°c kinti hőmérséklet alatt, és 80°c hűtővíz hőmérséklet alatt segíti az utastér fűtését ( kb mint egy hőlégfúvó vagy egy hajszárító) és azért volt 90°c alatt is atom meleg fűtés. De sajna az én rendszerem levegős volt amit csak fordulaton dolgozott ki picit magából, így ezért volt fordulaton fűtés.
Kikötöttem AGR hűtőt, fűtést is de így is levegősödött a rendszer.
Más logikus válasz nem maradt minthogy hengerfejes.
Úgyhogy most hétvégén visszarakom a sikolt hengerfejem és remélem hogy más baja nem lesz. :/
Üdv . mindenkinek ! egy kis segítség kellene .A4 b5 2000 évj.pdtdi A kérdésem az,hogy miért nem ég a ködzáró fény a bizti jó az elsők égnek ,viszont hátra már nem jön áram.Az első bekapcsolásakor a gombon világít a kis zöld led ,de a zárófény gombja a bekapcsolásakor sárga led világít hol lehet a hiba ?
Hasonló gonddal küzdök én is. Gyanítom, a megoldás is közös lesz...
2010-es A4 B8-as TDI 2.0-s motor. A hűtővíz nagyon furcsán viselkedik. 90 fokra csak autópályán tudom felvinni a vizet, s ha csökken a fordulatszám, a vízhőfok is csökken még akár 70 fok alá is! Csak 140 km/ó-nál normális, 90 fok körüli. Feljebb nem megy. Fűtéssel nincs gond. Szervizben cseréltek termosztátot, de a jelenség maradt.
Keresek gyári szerelési útmutatót, de eddig nem találtam a neten. De még inkább keresek egy hozzáértőt!
Az, hogy én tanácstalan vagyok, egy dolog. De a szerelők is?
Valami nincs rendben vele. Diagnosztizalni kellene, enélkül csak találgatni lehet. Lángkialvás hibával szokott ilyet csinálni hogy elindulni látszik, aztán kikapcsol.
Hello. Abban kérném a segítségeteket, hogy vettem egy 2004 es a4 b6 ot 1.9tdi. Van benne gyári állófüttés ami azt produkálja hogy gyújtásra kapcsolom, majd kipipállom hogy füttés, a kijelzőnn megjelenik a jel hogy indul. Ezután kb 5 másodpercmúlva kikapcsol és a pipát is eltünteti. Nem tudom hogy én csinállok valamit rosszul vagy nem müködik. Minden infó erdekel. Köszi.
Adott egy friss vétel2005ös A4 1.9 PD. Azt csinálja a szentem, hogy indításnál melegedés közben alapjáraton szépen nyomja a meleget az utastérben, majd mikor beáll 90fokra átvált hidegre. Ha emelem a fordulatot és tartom 1100 és 1500 között, úgy 10 másodperc olyan forró levegőt fúj, hogy leég mindenem. Ha visszaáll az alapjáratra újra lehűl. Hűtőventillátor indul a kocsival a kocsival együtt, óra szerint nem melegszik 90fok fölé. Hibakód nincs benne :( Alapjáraton üzemmeleg motornál a fűtés alsó csöve forró a felső hideg. Nagy hűtőnél a felső cső meleg, ami a termosztátról jön az hideg.
Nem állt be az üzemi hőmérsékletre, termosztátot cseréltem, lehet hogy az új szivat? Vagy ti mire tippelnétek?
Van egy 2002es 1.9pdtdi Audi A4esem, szeretnék bele rakni tempomatot és színes óracsoportot. Vettem egy donor autót amiben megtalálhatóak ezek. Az átszereléssel nem is lenne gond, de a felprogramozással annál inkább. Valaki tudna segíteni ebben?
Sziasztok, kis segítségre volna szükségem. Van egy Audi A4 1.9 tdi 2003 évjárat. Több mint egy éve vagyok boldog tulajdonosa és kb 2 hete azt játsza velem, hogy reggel indítok -pöccre indul- majd elindulnék vele még 1-be belomhul és leáll a motor. Ha egy kicsit kövérebben indulunk a 2-est már nem tudja bevenni mert abban a pillanatban szinten belomhul és leáll a motor. Ezt többszöri indításkor is csinálja akkor abban a pillanatban. Volt kint ismerős autószerelő aki rádobta műszerre, de semmi hibát nem dob ki és nála estére ment gond nélkül. Mikor ő hazamegy utána kb. 3-4 napig gond nélkül megy aztán kezdődik minden elölről. Egyszóval a srác szerint semmi baja illetve a továbbiakban fogalma sincs. Egyébként kb. 1-2 hónapja volt kötelező szervizen amit szintén a srác csinált. Ötlet hogy mi lehet még ami esetleg nekünk nem jutott eszünkbe? Vagy hasonló probléma valakinek? Előre is köszönöm
Sziasztok! Olyan problémám lenne, hogy egy balesett után bejelez az ABS és a ESP. Rárakták gépre ahol az abs jeleadó hiba üzenet jelent meg. Elvittem a jeladó kockát specialistához aki azt mondta, hogy az elektronika ennél a tipusnál nem ebben van. Na és itt a gondom. A szerelő se tudja hol lehet. Probáltam rákeresni neten de nem találtam semmit. Valakinek valami ötlete lenne hol lehet?
Egy olyan dologba kérném a segítségeteket, hogy egyik pillanatról a másikra egyik kulcsomon sem működik a nyitó záró és csomagtartó nyitó gomb. Nem reagál rá semmit az autó. Tegnap reggel még minden teljesen normálisan ment majd napközbe megálltam egy helyen és kb 2 óra múlva mikor visszamentem a kocsihoz már nem működött a távirányító. Normál kulccsal kinyílik az ajtó az autó megy teljesen rendben. Próbáltam elemet cserélni a kulcsba de az sem oldotta meg. Gondoltam majd a második kulcs jó lesz de az sem. Próbáltam a neten keresni újra párosítást de bármelyiket próbáltam nem működik. A kocsi egy A4 B8 2008-as. Valakinek volt más ilyen problémája? Esetleg tudna valaki egy működőképes újra tanítás módszert?
Az előző hozzászólásom miatt gondoltam meglátogatok egy vw szervízt ès kikapcsoltatom. Hát nem jött össze. Bementem, hogy ez a problèmám, manuálisan nem lehet de ki kellene kapcsolni gèppel gyerkőc miatt. Az ottani úriember meg kb nekem esett hogy ja majd őt csukják le ha valami lesz mert ő kapcsolta ki... Duzzogva eljöttem, mert szerintem ez a dolog nem törvènyellenes.
Vagy mègis? Ha 4 gyermekkel utazom es van valami meg kell halnia az első ülèse levőnek mert a lègzsák esetleg eltori a gerincèt?Nem èrtem ezt a hozzáállást, vagy csak èn gondolom rosszul a dolgokat?
Audi A4 avant b7 8e 2.0 pdtdi 2006os èvjáraton nem lehet manuálisan kikapcsolni az utasoldali lègzsákot, vagy csak èn vagyok ennyire birka hogy nem találom a kikapcsolóját?
A mostani felnim ami rajt van gyári(ezzel vettem)8x18 et 47!!!
Felrakhatok-e rá 7.5x17-es 35-ös et felnit,úgy hogy se az egyenesfutást,se a kormányfordulási sugár ne legyen messze a gyáritól?Minden választ előre is köszönöm.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni a szerelők sem tudnak segíteni!! Van egy audi a4 1.9 tdi 90 lovas 1997 es autóm és olyan probléma lenne vele, hogy ha beinditom kb 5 perc utan leall. Ezt követően le kell légteleníteni és csak utána indul újra szval belevegősödik. Nem gyakori a hiba mivel van amikor 500 km utan jon elő újra és van amikor 100 km megtétele után. Több szerelő is nézte már de elvileg minden működik.
No. Visszavittem az aksit a boltba (nem sok reményt fűztem hozzá) és mivel el volt repedve a boltos azzal kezdte, hogy én odaütöttem valamihez ,és ezzel leis zárta a vitát. Mivel nem tudom bizonyítani ,hogy én nem ütöttem oda sehova ,hisz az autóban volt és üzemelt 4 hónapot így lógó orral haza vittem . Megragasztottam a repedést egy másik aksiból fel lett töltve savval ,24 órát csepp töltéssel ,majd 24h pihentetés a feszültséget tartja ,holnap beteszem az autóba és majd kiderül bírja-e vagy nem .
Az a baj hogy miután felnyitottad a még garanciális akksit, nem valószinű hogy garanciát lehet érvényesíteni. Ezért kellett volna elmenni autóvillossági szerelőhöz, aki megállapította volna hogy az akksi a rossz. Adhatott volna egy pár soros írásbeli véleményt is, amivel visszaküldhetted volna a hibás akksit.
Ha egy jó tanácsot elfogadsz, garanciás esetekben nem bontod meg az alkatrészt, mert azzal kizárod magad a garanciából.
mivel már semmire sem volt hajlandó az aksi , kénytelen voltam kivenni és egy régi 13 éves aksit amit csak pumpálásra tartottam beletenni (félig-meddig ) feltöltve ,na próba ,egy pöcre indult.
Nézem az új aksit ,a + oldalon fehér sav kicsapódás de nem is kicsit, megtörölgetem és akkor jött a meglepetés egy 3 cm hosszú függőleges repedés .
mivel az aksi új még a dugók le voltak ragasztva ; ragasztó le dugó ki és most jött a második meglepetés csak két cellában látszott a sav ,elkezdtem feltölteni deszt vízzel és most jött a harmadik meglepetés a negatív oldalon kezdtem tölteni már egy liter körül jártam,az utólsó cellában semmi folyadék sem volt de szintig töltöttem azt is és feltettem a töltőre ,egy perc után 5 cella meg indult pezsegni a 6-ik nem abból szerintem az összes sav kiforrt,most az a kérdés mit lehet ezzel kezdeni ?