Keresés

Részletes keresés

stavvy85 Creative Commons License 2019.10.25 0 3 13049

Nem, a sztrájk vasárnap volt, de sokáig kitartott a hatása, még tegnap is voltak itt (Hamburgban) törölt LH-járatok. Gondolom a pótlások, kiesett kapacitás, stb. miatt. ès hát gondolom a kisebb forgalmú járatokat beáldozták h máshol jobban menjen az üzlet. 

Előzmény: Debreceniutazo (13048)
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.10.24 -1 0 13048
Oké, de tudtommal nem egy hétig.
Előzmény: Miocsó (13047)
Miocsó Creative Commons License 2019.10.24 -1 1 13047

Sztrájk volt.

 

Előzmény: Debreceniutazo (13045)
MZ/Y Creative Commons License 2019.10.23 -1 0 13046

Nem is a lehúzás miatt sajnálom, hanem mert a wizz-nél mázlival ki lehet fogni extra jó árat, irodánál meg nem igazán. (utóbbinál, ha akad is valami extra jó, valószínűleg van ismerős, aki örömmel elviszi)

Előzmény: cassano71 (13044)
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.10.23 -1 0 13045
Mi történt a hétfői, szerdai és csütörtöki Lufival?
cassano71 Creative Commons License 2019.10.16 0 2 13044

Igen, az igazi egy Wizz járat lett volna, így sajnos utazási irodához és annak mindenféle hülyeségeihez és lehúzásaihoz vagy kötve ezzel. Persze nem panaszkodom, jó ez még így is, jobb mintha nem lenne.

Előzmény: MZ/Y (13043)
MZ/Y Creative Commons License 2019.10.16 -1 1 13043

Kár, hogy "csak" charter, nem Wizz, de persze öröm ez is. Nekem jövőre biztos nem, de utána még jól jöhet.

Kösz a hírt!

Előzmény: lübra19jtd (13042)
lübra19jtd Creative Commons License 2019.10.16 -1 1 13042
MZ/Y Creative Commons License 2019.10.11 -1 2 13041

Hogy gonosz legyek, könnyű úgy biztonságosnak lenni, hogy óránként száll fel gép. ;)

 

Ami érdekesebb, hogy hiányoltam a kampányból az intermodális (újabb) ígéretét. Ezek szerint inkább új terminált ígértek. Meglátjuk.

Előzmény: Debreceniutazo (13040)
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.10.11 -1 1 13040
Talán végre...
http://dehir.hu/debrecen/uj-utasterminalt-epitenek-a-debreceni-repuloteren/2019/10/11/
MZ/Y Creative Commons License 2019.10.05 -2 2 13039

Hordja ide a migráncsok elől menekülő svédeket. :)

 

Te tudod?

Előzmény: horadam (13038)
horadam Creative Commons License 2019.10.05 -1 0 13038

Nem tudjátok mi járatban ingázik mostanában Stockholmból a LY-KDT B735-ös Debrecenbe? :)

szaunas Creative Commons License 2019.09.29 0 0 13037
szaunas Creative Commons License 2019.09.27 -2 0 13036
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.09.27 -2 0 13035
http://dehir.hu/debrecen/a-repuloter-tervezett-fejleszteseirol-beszelt-debrecen-polgarmestere/2019/09/27/
GYA Creative Commons License 2019.09.26 0 0 13034
AT(p)L-411 Creative Commons License 2019.09.21 0 1 13033
Tegnap meg nem! ;)
Előzmény: horadam (13032)
horadam Creative Commons License 2019.09.19 0 1 13032

Tegnap már működött!

Előzmény: norbertos (13029)
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.09.19 -1 1 12983
Tudja valaki hogy miért indulnak a pénteki tel-avivi gépek hajnali 4kor a következő néhány hétben?
Herodes68 Creative Commons License 2019.09.15 -2 2 13030

Némi előrelépés a Győr-Pér repülőtér életében

 

Fejlesztési támogatás az IATA tagság érdekében

 

 

norbertos Creative Commons License 2019.09.12 -1 2 13029

Valakinek esetleg van infoja arrol, hogy mikortol fog mukodni az az arva 2db. e-gate az utlevel ellenorzesnel a Debreceni Repteren? Debrecen International Airport-on?

malazs Creative Commons License 2019.09.11 -2 2 13028

Ez az egymillió utasnál nullszaldó, amolyan törvényszerű mérték amennyiben csak a nyers számokat nézzük és közvetlen a repteret és nem azt hogy milyen egyéb bevételt generál mondjuk egy régiónak. Mindez szinte cargo forgalom nélkül értendő. Mert ha pl lenne a reptérnek napi 50-100t cargo forgalma, az többet hozna mint napi 1000 utas, illetve kisebb költséggel kiszolgálható.

Előzmény: Debreceniutazo (13027)
Debreceniutazo Creative Commons License 2019.09.11 -1 0 13027
Az nem néz ki túl jól hogy eddig 1millios forgalom mellett emlegették a nullszaldós, ami mintha most felugrott volna 2-re. Az látszik hogy most olyan igények jelennek meg (normális terminál, stb.) ami önmagában sok milliárdos tétel. Ez üzleti szempontból lehet hogy direktben nagyon soká térülne meg. Itt szokott az állam belépni és azt mondani hogy pl autópálya akkor is kell ha most.meg nem rentábilis. Ehhez a város kicsinek tűnik egyedül. De lehet azt mondani hogy össznemzeti érdek. Amúgy 5 év múlva szerintem 1-1,5 milliós forgalom reális, efölött már nagyon nagyot kéne guritani.
malazs Creative Commons License 2019.09.11 0 2 13026

Sok minden változott, voltak átalakítások és eszköz beszerzések is. Továbbá nem mindegy hogy pár létesítményből csak bérleti díj van-e vagy közvetlen a teljes bevétel a reptérnél landol. Ezekben is pont rengeteg volt a változás, szóval objektív képet még nagyon nem látni. A második gép érkezésével rengeteg plusz költség járt,amivel viszont nem járt azonos mértékű bevétel/nyereség.

Előzmény: MZ/Y (13025)
MZ/Y Creative Commons License 2019.09.11 0 0 13025

Na de ilyenről nincs szó, legalábbis terminál biztos nem épül (de még terv sem készül).

Meg lehetne nézni, tavaly mennyi volt a bérköltség mondjuk.

Előzmény: malazs (13024)
malazs Creative Commons License 2019.09.11 -1 2 13024

Nem túl objektív a kép, ugyanis ha beruházás/fejlesztés van,az általában költséggel jár. Pl ha most csinálnának egy nagy terminálfejlesztést+pályafelújítást, akkor 1-1.2mrd bevétel mellett rögtön lenne 3-4mrd veszteség, kivéve ha hitelből van finanszírozva, akkor a hitel adott évi költsége növelné csak a veszteséget

Előzmény: MZ/Y (13023)
MZ/Y Creative Commons License 2019.09.11 -1 2 13023

Elég kemény, 1 milliárd bevétel, közel fél milliárd veszteség... Ez olyan sikertörténetnek néz ki, mint a volán helyett dkv - valószínűleg valakinek siker, de az nem a város.

 

Ha meg hozzáveszem a múltkori furcsaságot (800 e a max. kapacitás, úgyhogy majd 1 milliónál bővítünk), hááát... És akkor még az itt ólálkodó válságról (ami biztos lesz, csak a mikor a kérdés és könnyen lehet, hogy hamarosan), az igencsak meg fog látszani az utazási kedven.

 

Parkoló: ha már sikerült másfélszeresre emelni a díjat (nesze neked, rezsi-démon), az lenne a minimum, hogy annyi autót engednek be, ahány hely van. És az előre megváltott helyet beleszámolják a foglaltakba. Nonszensz, hogy kifizetsz 11e Ft-ot és ha peched van, viheted az autót máshová.

Előzmény: malazs (13022)
malazs Creative Commons License 2019.09.11 0 1 13022

"A tervek szerint öt éven belül várhat nyereségessé a cég, amikor már eléri az évi kétmilliós utasforgalmat."

 

Csak nekem tűnik picit merész tervnek az a 2 milliós utasforgalom? Ehhez olyan szintű terminál és reptérfejlesztés szükséges,amilyenekről eddig nem igazán láthattunk-olvashattunk információkat.

 

A többieknél az árbevétel csak 1 tényező, nem is feltétlen a legfontosabb, az adózott eredmény az ami érdekesebb.

Előzmény: GYA (13021)
GYA Creative Commons License 2019.09.11 0 1 13021
malazs Creative Commons License 2019.09.10 0 1 13020

Bizony jól gondolja. A charterszezon alatt bizony előfordult hogy a parkoló bizony teljesen megtelt, nem nehéz mert nem egy nagy parkoló, de legalább még jó szar állapotú is.

 

Nincs ingyen még 2 perc sem, behajtottál, fizetni kell, nem találsz parkolóhelyet akkor elkocsikázol a teszkóig, leparkolsz és onnan vagy sétálsz 2km-t, vagy taxizol 3ezerért.

 

A taxiknak zóna tarifa van a reptérre. Elvileg bizonyos esetekben ez talán reális (zóna függő és még akkor is az jár csak jól esetleg aki az adott zóna távolabbi pontjáról érkezik) nagyrészt viszont jelentősen drágábbra jön ki mint a km tarifa.

Előzmény: MZ/Y (13019)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!