Korábban a Barcs és Villány közötti, 62-es számú vasútvonalon négy óra alatt tette meg az utat a vonat, de 2007 óta szünetel a személyszállítás, egy-egy szakasz már borzasztó állapotban van, kivéve ott, ahol a teherforgalom megmaradt, ilyen a Harkány és Villány, Sellye és Vajszló, illetve Drávafok és Sellye közötti szakasz. Harkány és Villány között 60 km/órával közlekednek jelenleg is a tehervonatok.
Téli élet Kolomna házi-vicinálisán: Golutvin-Ozjori vonal. (A Kolomna város területén található kolostor neve Golutvin, róla nevezték el az állomást.) Minimális teherforgalom, visszafogott személyforgalom, de a vonalért nem kell aggódni: minden új vagy módosított kolomnai mozdony első példánya ide merészkedik ki először, eseti pályahasználati engedéllyel, tehát kis túlzással a gyár próbapályájáról van szó.
Felmerült egy különvonat szervezésének lehetősége a 151-es vonal járható részére és a 153-as vonalra. Nekem elég bizonytalannak tűnik a dolog, mert jármű feltehetőleg elég messziről lenne rá, így elég hosszú szerelvénymenetes utat kéne hozzá kifizetni, és késő ősszel, a járvány által várhatóan erősen érintett időszakban lenne, amikor amúgy is nagyon rövid ideig van világos, de azért jobb, ha minél többen tudnak róla.
"A MÁV a Siófok–Tab, a Vámosgyörk–Gyöngyös, a Záhony–Mátészalka, a Nyíregyháza–Vásárosnamény, a Vésztő–Szeghalom–Gyoma, a Püspökladány–Szeghalom–Kötegyán, a Szentes–Hódmezővásárhely, a Lakitelek–Kiskunfélegyháza, az Orosháza–Szentes–Kiskunfélegyháza, a GYSEV pedig a Csorna–Hegyeshalom vonalakon, vonalszakaszokon tér vissza a korábbi menetrendi kínálathoz. Október elsejétől ismét naponta 2-11 pár vonat fog közlekedni az említett vonalakon."
Elmúlt szeptember 1, és a június 6-án a hirdetményben szereplő augusztus 31-i határidő HELYETT "véletlenül" "elfelejtődtek" a mellékvonalak, és "természetesen" a vasút- és falubarát, "vidékfejlesztő" döntéshozóinkat eszük ágában sem volt visszaállítani szeptember 1-től az eredeti menetrendet a kinyírásra kijelölt 24 regionális vonalon, sőt óriási a csönd ez ügyben.
Még abban sem feltétlen hány élő vonal van most is ,ahol nincs pénztár. Ad a kaller jegyet, na meg vonatinfó ( MÁV) és jegykiadó.
Ráadásul mivel Barcikáig drótozva is van lehetne akár Kazincbarcika-Tiszaújváros közvetlen, vagy miskolci tram-train rendszernek is majdan része lehet.
Legjobban tetszik a két "véletlenül" megkérdezett ember válasza: azért nem választják a vonatot, mert nem jár rendszeresen. Szerintem ezzel el is mondták a lényeget.
Na igen Fábiánsebestyén értelmetlen kinyírásával sikerült ezt is elintézni. Meg a cukorrépa rakodást is, ami amúgy ott van minden évben ,de mivel nincs rakodó vágány már be kell hordani Szentesre.