Nem nagyon lesz rajz, mivel ezeket nem lehet rendelni hozzá külön. Én is arra gondoltam, hogy danamidból tervezed csinálni, pont abból volt csinálva azokban is, amik sz@rok voltak azután.
A gyári egyáltalán nem egy tömör műanyag persely, hanem spéci, kicsit rugalmasnak tűnő, nem tömör persely volt. Igaz, nem C3-asban néztem, de több típus kormányművében is hasonló volt. Nem tudom elmagyarázni, azt látni kellene. Aztán lehet, hogy a C3-ban már nem ilyen van. Meg aztán nyugodtan próbáld ki, hátha működni fog nálad.
Napi használatban van az autó,jövő héten lesz egy kis leállás,addig nem tudom kiszerelni.Könnyebb lenne egy tervrajzzal vagy robbantott ábra segítségével a méreteket megtudni,mert semmi használható adatot nem találtam eddig. Ugyebár könnyebb úgy,hogy kiszedem a rosszat és be a helyére az újat. gondolom az SKF szaküzlet is méretek alapján tud keresni. Műanyagperselynek meg danamid-ra gondoltam,nem valami PVC perselyre.Szerintem a gyári is danamidból lehet -ha már ipari műanyag. Egy esztergályos egy fél óra alatt kialakítja a kellő formát és méretet.
A kormányművekben jellemzően nem egy sima, egyszerű műanyag persely van. A "sima, egyszerű" nem igen bírja sokáig. Amit láttam így felújított kormányművet, az nem maradt jó hosszabb ideig. Úgy hallottam régebben, hogy spéci kormányműperselyt különböző méretekben forgalmaz az SKF. Még sosem ellenőriztem le, hogy csak mese vagy valóság, de egy érdeklődést megérhet a dolog.
Kormányművem fogaslécmegvezető perselye elkopott és oldalirányba kotyog. Nincs valakinek robbantott ábrája a méretekről? Esztergályossal csináltatnék,mert nem láttam boltban kapható alkatrészt.
Tarcsiba vettem de úgy gondolom ezt fogom használni munkába járásra.
Keveset fogyaszt 2 főnek még kényelmes is.
Napi használatban 100-110km megyek.
Eddig kb 1000km-t gurultam, egy zavaró van számomra bal oldalon a motortérből alapjáraton pár másodpercig rezonáló hangot hallok. Kerestem de nem találom egyenlőre.
C3 Picassomban megbolondult a gyári NAVI. Azt ugyan érzékeli, hogy mozog a kocsi, de 30-120 km-en belül mindig máshova pozicionálja helyzetemet, mint ahol vagyok.
Kérdezem, találkozott-e vki már ezzel a problémával, vagy tud-e rá megoldást?
2002-es 1,4 HDI önindítóját kellene levennem. Első ránézésre nem tűnik valami egyszerűnek. Aki szerelt már ilyet, kérem írja meg hogy milyen módon sikerült, illetve le kell-e hozzá venni valamilyen más alkatrészt is, hogy kijöjjön a helyéről.
Tisztelt Klub tagok. Segítséget kérek, hát ha valaki találkozott ezzel a műszaki problémával. 1.4 Vti motor benzines 95 le. Szépen indul, az alapjárat rendben. Induláskor elfogy az erő ami 1500-as fordulatig tart és ebben a fordulatszám tartományban rendkívül erőtlen. Majd elérve az 1500-as fordulatot a motor erőre kap. Olyan mintha valamilyen dugulása lenne, vagy nem kap levegőt vagy ? A komputer nem ír ki semmit. Kérem ha valakinek használható ötlete van segítsen. Előre is köszönöm.
A helyzet a márkaszervizet megpróbáltam,ők csak akkor rendelik meg ha be is szerelhetik. na azon az összegen dobtam egy hátast. Érdekesnek tartom, hogy erre még nem állt rá senki, pedig elég sok fut az országban, és annak legalább a fele küzd tetőproblémákkal.
Márkaszervizben vagy márkakereskedésben lehet rendelni gyárit. Mondjuk megrendelheted UnixBárdi vonalon is már, ha mazochista vagy ;-) , sokkal lassabban és ugyanannyiért vagy picit drágábban fogod kapni, minta a márkaszervizben. (Ezekre nincsen kedvezmény)
Furcsa nekem ez a kérdés mindig, nagy mumus lehet az emberek fejében a gyári cucc, miközben sokszor alig drágább vagy néha még olcsóbb is !!! mint némely utángyártott cucc, és a minőségről ne is beszéljek. Én eleve megnézem mindig a gyárit, rögtön van viszonyítási alapom, ráadásul a gyári szám alapján jobb az utángyártott keresés is.
Sziasztok! Adott c3 2003 1.1benzines Ha ki nyitom az ajtót vagy a központizárat akkor a hátsó ablaktörlő töröl egy párat magától. Mi lehet a hiba? Ha a bajúszkapcsolón kapcsolön akkor nem a helyén áll meg .
A feleségemnek van egy 2002-es c3-asa, központi záras. Csak elől, a vezető oldalon van külső nyitó, de az néha néha akadozott, amikor nagy ritkán szükség volt a használatára.
Tegnap óta viszont a kulccsal (távirányítóval) nem tudjuk nyitni a kocsit, semmit sem reagál. Persze idő közben, észrevétlenül a vezető oldali zár is szétesett, körbeforog mikor megpróbálom kinyitni kulccsal az autót. A riasztó be van kapcsolva.
Van esetleg ötletetek, hogy lehetne bejutni a kocsi belsejébe? :D
C3 picasso (1,4) hideg indításkor ( mostani időben este leállítva, reggeli indulás) kb 20-30 mp.-ig egyenetlenül jár, van mikor leáll, majd az említett idő után mintha semmi sem történt volna normálisan jár. Mi okozhatja ?
Én a Picassomon (és párom C3-n) 2 éve, 12 éves korában kicseréltem a rugókat, megelőzős képen . Szerintem a rugócsere sem drágább, mint a biztonsági rugótányért fölrakatni. Így csak kibír vagy 10 évet megint...
Tudsz cikkszámot vagy valamit alapján megtaláljuk a javított rugótányért?
Off: Xsara Picassonál nekem kanyarban tört el az első rugó, igaz, lendületesebben vettem és volt a nyomon egy úthiba; de azért nem röhögtem.
On: Estére levettem a fényszóró deklit, nem lett benne több nedvesség, sőt. (Múltkor is ez volt, ezzel azt tippelném megint hogy nem a dekli tömítés a rossz.)