Egy 1,7 Di típusú Opel Corsám van 2012 évi. A problémám az hogy amint eléri a motor az üzemi hőfokot csúnya hangok mellett kiteszi a hibakódot. A hang utána megszűnik viszont a hibakód egészen addig ott marad amíg le nem állítom. Találkozott már valaki ilyen problémával? Előre is köszi.
Tegnap az Opel Zafirámban (2005-ös, 1.9-es diesel) kigyulladt a motorellenőrző lámpa és a kipörgésgátló visszajelzője. Innét kezdve a gázpedálra nem reagált, a fordulatszámot fixen 1200 és 1800 között tartotta, de hazahozott.
Astra h vásárlás előtt vagyok, találtam is egyet igaz külföldön viszont hibás a gép.
azt írják részecske szűrő hibás , és vészüzemmódban van tehát leszabályoz.
kérdés az lenne érdemes megnézni vagy ez egy nagyon nagy hibafaktor.Lehet -e itt Egr hibára is gyanakodni vagy ilyesmi? kicsit sokat olvastam utána de gondoltam sokkal jobb ha tapasztaltabb emberkéket kérdezek a témában!vagy megtekintéskor mire kell hogy odafigyeljek???előre is köszönök minden hozzászolást és segítséget! A motor amúgy 1.9 cdti 120 le (dpf) 6 kézi váltóval.
Megtörtént. Szintén Opel szerviz.. csak a sokadik, és most már elégé elegem van. /16000 ft-ot b.. el rájuk../ A hiba ugyanaz. Beszéltem egy taggal, aki ismerte is végre ezt a motort,adott pár tippet. Vettem 10-es torx crovafejet, leszedtem a fojtószelepházat, áll benne a korom, de egészen átjárhatónak tűnik, intercoolerről jövő csőben viszont olajat leltem /frisset/ gondolom a turbóból.. s ez nem jó jel. Kérdésem a következő: merjem-e tovább bontani a szívósorig? Nem szívesen bontanám meg a gázolajrendszert.. üdv: steven
Pici segítséget szeretnék én is kérni! 1.5 isuzu motor. Polcról vettem - azaz földről. de az eladó állította, hogy jó... Igaz, adagolót úgy tettem rá. de minden a helyén van 99,9%. S elvileg az adagoló is jó.Az le lett próbálva padon.
Kistraki lenne belőle, de nem sikerült még életre kelteni. Csináltam neki egy motortartó szerkezetet, szóval stabilan áll, csak az a baj, hogy áll, és nem indul!
A gázolajat egy ejtő tartályos megoldással kapja meg, a visszafolyón szépen jön a nafta. Izzítok, majd indítás forgatja rendesen, de nem indul, csak kis füst a kipufogón. A nyomócsöveken megvan a gázolaj, sőt, gondolom a kis füst az elégett üzemanyagot jelzi.
Előtöltést kellene állítani rajta? De merre tekerjem? Ha autóban lenne, könnyebb dolgom lenne, max berántanám, aztán lehet finomítani ,) S ennél sokkal bonyolultabb dolgot is megcsináltam már, (Astra G 1.7d mechanikussá alakítása) de ez most lehet kifog rajtam?!
Sziasztok. Nem tudom valaki járt e hasonló helyzetben. 2004 és corsa c 1.3 CDTI z13dt mot kód. Hidegen indul érdekesen meleg motornál egyáltalán nem indul be. Bármeddig indítózom. Behúzásra indult.
Ha valaki járt már így kérem írjon nála mi volt a hiba forrás. Előre is köszönöm.
Hali! Segítségeteket kérném az alábbi hibajelenséggel kapcsolatban: y20dth 2003as zafira, egy éve cserélt gyári egr /Azóta 12000 km t mentem gond nélkül/
Kigyorsításkor 95 és 105 között kivillan a sárga szervízlámpa pár másodpercre,majd elalszik. Hosszabb távon többször is. Ilyenkor változik a motorhang is. Szervíz/OPEL!!!/ :P400 kipufogogáz visszaáramlási hiba, kevés a visszavezetett gáz. Elvégzett javítás: egr csatlakozó kontaktzsírzása, a szelep mechanikus részeinek kenése, tech2 vel a működés ellenörzése, rendben. Ez 2X egymás után történt, a válasz: használjam.. 100 km telt el és kezdődik előröl. Megőrülök!!!!! Valaki esetleg hasonló tapasztalat? Megbízható szervíz pest környékén,akik javítanak is?
Diesel Opel vásárlás előtt állok ami valószínüleg Meriva lesz! Mik a tapasztalatok melyik motorral érdemesebb választani inkább a régebbi DTI vagy az újabb CDTI. Őszintén megmondva egy kicsit tartok ettől a magasnyomásu rendszertől mármint használtban!Jellemzően 150-200e km futásteljesítmény között nézelődöm ez fér bele a keretbe!
Én most vettem egy 2008-as B zafirát A17dtr 125 Le 1.7 cdti . Ugyanez a hang hallatszik belőle. Állítólag újkora óta van nála. A szervízben nekem is azt mondták hogy a nagynyomású szivattyúba levegőáramlás van és az adja a hangot. Vicc hogy egy ilyen autó vísító hangja normálisnak mondható. Először azt hittem hogy a vízpumpa ment tönkre , az tud adni ilyen hangot. Nem akarom elhinni hogy nincs rá megoldás!
szia.bocsi a zavarásért,de olvastam a x20dtl-es opelos hibádat.szóval én is ugyan ebbe a cipőbe járok.már szinte minden jeladó ki lett cserélve,a katalizátorom ki lett szedve.és még mindig semmi.1400-as fordulat alatt szinte megáll az autó.aztán megindul és 1700 nál kapcsol a turbó is rendesen.ahogy megfigyeltem inkább akor áll ki hibára mikor egyenletes a sebeség is meg a fordulatom is.sajnos már nem mindig alszik el a lámpa ha nyomok egy kövér gázt neki.ha nem alszik ell akkor le kell állítanom a motort és menet közbe ujjra indítani :S a kormányzár miatt 120-nál ez nem olyan vicces :) létszives írd meg hogy neked hogyan sikerült megoldanod eszt a problémát. jony83@citromail.hu
"Nyomva tartod a gázpedált+fékpedált+napi kilométer nullázót egyszerre és ráadod a gyújtást, a műszerfalon levo kis autó+villáskulcs égő villogását kell figyelni, és ezeket megszámolni, minden szám utána rövid szünetet tart. (10 villanás az 0-at jelent) Ha nem villog, akkor minden ok."
Sziaszok nekem van a c vectram 2.2 DTI disel az lenne a kérdésem nyáron hidegen nehezen indul télen mikor melegit akkor egyböl de ha áll egy 5-6 órát akkor megint nehezen, kb 3 másodpercet hajtatom aztán megint 3 másodperce és harmadikra egyböl beindul .Mi lehet a hiba?Eőre is köszönöm
Van egy 2006-os Opel Corsa C q1,3CDTi autóm aminek műszerfalán megjelent a kis világító villás kulcs.. G Astrámon van egy technika amivel otthon is kiolvasható a hibakód(gáz+fék pedált nyomva kell tartani és számolni kell a hiba lámpa villogását és egy táblázatból meg tudjuk a kód jelentését) Ennél az autónál ez sajnos nem működik, esetleg ezen mást kell nyomva tartani?
Az adagolón van egy "patron" amibe bele van vezetve a hűtővíz. Ennek lenne a feladata h hidegen +üzemanyagot ad. Vagy előtöltést növel de inkább az előző. Szerintem az lesz a hunyó.
És/vagy kevés az előtöltés. Gondolom erre mondták neked az állítást. De én az előzővel kezdeném.
Van egy 95-ös évjáratú opel corsa b, sima szívódiesel autóm.
Meghengerfejeztem mert beletörött az izzító gyertya.
A hengerfejezésen azt értem, hogy síkoltatás, szelepek becsíszolása, szelepszárszimeringek cseréje, tömítések cseréje, izzítógyertyák cseréje, szóval minden.
Amióta ezt megcsináltam (tattam) azóta tök könnyen indul az autó, hidegen is (szinte egy átfordulásra semmi tekertetés).
De a problémám az hogy mikor beindul egyenletlenül jár és kékesszürkén füstől mint az állat.
Ez csak 20-30 másodpercig tart utána semmi füst és semmi egyenetlenűl járás.
Segítsetek mi lehet a probléma.
Hallottam olyat hogy az adagolón kellene állítanom valamiféle nagyobb előtőltést (az adagoló forgatásával), de nem merek hozzányulni hiszen tökéletesen indul.
Sziasztok!Nekem olyan gondom van 1.7cdti astrámmal,hogy az üza.szűrőből elmegy a gázolaj a motor leállítása után és a következő indításnál nem indul.Volt már valakinek ilyen gondja?
Sziasztok!!!Nekem egy 2003 Frontera B-m van 2.2dti. A következö a hibaam van hidegen inditok pöcre indul,de amint bemelgszik egy kicsit a motor epphogy van alapjärat nem pörög ki normälisan max 40enel tudok mennies hangos lesz a motor toväbbä a kis kulcsos lämpa bevillan. Valaki talälkozott mär a jelensegel?
Az biztos hogy fölösleges kipörgetni 3000 ig, főleg ha nem autópályán suhansz vele 5 ikben 130 al (: akkor valóban 3000 környékén jár a mutató. Hejben városban 1500-1800 körül lehet a következő fokozatot váltani, az igaz , hogy a turbó 1700 után ébredezik, de mivel diesel eleve nagyobb a nyomatéka mint a benzinesnek, ezért elég neki ez a fordulatszám, ja és a kuplung kezelésre is jobban figyelj mint a benzinesnél mert hamarabb szétvágod mint a benzinesét ha durván kezeled.
Sziasztok! Opel Kadett 1.7 d 89. évjárat kombi Bosch adagolóval. Problémám az, hogy hidegen csak úgy indul be, hogy ha nyomom neki a gázt kb. fél percig, különben leáll. Fehéres, szürkén füstöl, miután beindul, volna ötlete valakinek miért csak így hajlandó beindulni? Illetve csöpög valahol a gázolaj az adagoló aljából, esetleg tudtok egy megbízható adagolóst Budapesten vagy környékén, aki ért is hozzá? Köszi