Talán az átlátszó - benzinlopó- csövet vagy hogy is híjják, vagy még a kék pneumatika cső lehet jó, ha rá tudod erőszakolni + a lábtartót úgy állítod be, hogy igazából az határolja a berugó kart, ne az ütköző, mert könnyen kiszakadat.
azért kell a póthagyatéki, mert nem volt benne a hagyatékiban
az okmányirodában nem számít tulajdonosnak a szerelő, s mivel nálad kötött ki végül, a legutolsó bejegyzett tulajtól kell indulnod, ha akarsz normális, tiszta tulajdonosi láncot
ehhez kell a póthagyatéki, amit az örökös kezdeményezhet, praktikusan a hagyatéki eljárást levezénylő közjegyzőnél, miszerint találtak még értéket az örököstől, és vegye fel a hagyatéki leltárba plussz tételként, ez normál dolog, nem kell túlgondolni
neked annyi a dolgod, hogy beszélsz az örökössel, bele megy-e ebbe, milyen összeg szerepel majd az adásvételiben stb. ?
de Te nem tudod helyette bonyolítani a dolgot, nem vagy örökös, ezt egy idős emberrel, ha ő nem érti, nem akarja, nem egyszerű elintéztetni, s persze ha nagyon kapálózol, és mégis meglesz a dolog, akkor biztos előkerül egy internetet ismerő "szakértő", aki utánnajár ennek, miért akarod te ezt ennyire, s akkor meglátja a használt rozsdás pancsik 100e+ árát, elindul a vezérhangya..., ezért jó ha mindent előre letisztáztok, papíron is, ha hajlandóság mutatkozik a dologra
Üdv! nagy volt a kotyogás a kuplungkosárnál a bronzperselynél.Most esztergáltatok újat. Szerintetek nem lesz gond abból hogy úgy lesz illesztve a persely hogy a kosár és a persely nem fog forogni mert ott fixre lesz illesztve? a váltótengelyés a bronzpersely közöt lesz csak kb 0,1 mm hézag?
Mindent, az összes csapágy kuka kő keményre keményedett szimmeringek társaságában.
Tényleg esetleg nem tudod hol tudnék venni 46-átmérőben hézagoló lemezeket 0,2-0,5mm-es méretben, és csúszó perselyt az 1-es sebesség fokozat tengelyére, és a 4-esére, és a kuplung tengelyére a távtartó perselyt?
Lehetne egy kérdésem a kuplung oldali csapágyakba, hogy teszitek bele a főtengelyt.
Mert ott a szimmering közöttük ezért melegíteni nem nagyon merem van esetleg valakinek egy főtengely behúzóról rajza képe vagy ti, hogy szoktátok csinálni?
Erdekes, en azokat sosem keresztbe huztam, mivel nem szimmetrikusan helyezkednek el, hanem szepen fokozatosan egymas utan korbe. Mintha ugy remlene, hogy a gyari szerelesi konyv is ugy javasolja... de regen volt mar, lehet valami regi szakitol tanultam el igy. Mindenesetre nekem sosem folyt a dekli alol az olaj. De siman jo lehet a keresztbe huzos modszer is, a lenyeg a fokozatos meghuzason van.
Kedves ErvinP20! Évekkel ezelőtt mutatta be a szépen rendbe szedett motorját. Örömmel olvastam írását, szerintem valóban olvasmányos még évekkel később is. Ma már nem lehetne összerakni gyári fényezésű alkatrészekből hasonlóan a motort, legfeljebb horror áron. Üdv, Theoby58
Nem tud valaki működő megoldást ilyen helyzetekre? Hetente látni elhagyott táblát az úton.
Logikus az lenne, hogy leadom a rendőrségen... Tudjuk ez nem működik, nem szeretnek dolgozni.
Esetleg okmányiroda?
Akinek van elérése hozzá: a szabadon lekérhető adatokban nincs benne az utolsó vizsga helye? Ők gondolom felhívnák, mivel ügyfelük, segítenének rajta. (vagy csak a kép látható?)